Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila
Katso viesti
Pyöräilyhousut
Collapse
X
-
Nyt useampi lenkki ajettu noilla em. Preemioilla, sekä maantiellä, että maastossa. Ei mitään valittamista edelleenkään ja mielestäni nämä ovat selkeästi parhaat Castellit, kuten valmistajankin mukaan pitäisi olla. Suorastaan huomaamattoman hyvät. Verrokkeina löytyy siis Free Aeroja, Velocissimoita, Omlooppeja ja pitkiä Nanoflexejä kumpaakin versiota ja pitkä lista vanhoja muita housuja. Näitähän on nyt myös Wigglellä käytännössä samaan hintaan kuin xxl:n tarjouksessa oli, eli 103 € http://www.wiggle.co.uk/castelli-premio-bib-shorts/
-
Minusta free-aerot ovat edelleen parhaat castellit maantielle. En tykkää preemioiden kankaan alle laitetuista gripeistä ja housuissa on myös paksu pystysauma edessä keskellä, joka painaa mahaan pidempään dropeilta ajaessa.Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viestiNyt useampi lenkki ajettu noilla em. Preemioilla, sekä maantiellä, että maastossa. Ei mitään valittamista edelleenkään ja mielestäni nämä ovat selkeästi parhaat Castellit, kuten valmistajankin mukaan pitäisi olla. Suorastaan huomaamattoman hyvät. Verrokkeina löytyy siis Free Aeroja, Velocissimoita, Omlooppeja ja pitkiä Nanoflexejä kumpaakin versiota ja pitkä lista vanhoja muita housuja. Näitähän on nyt myös Wigglellä käytännössä samaan hintaan kuin xxl:n tarjouksessa oli, eli 103 € http://www.wiggle.co.uk/castelli-premio-bib-shorts/
Comment
-
Joo, nyt mulla ratkes Preemioiden vaipasta sen pienen etukolmion sauma ja pilasi melkein mun 8+2 päivän maastoreissun Ruottiin. Ihan tuurilla otin yhdet varahousut eikä tullut suuria vaikeuksia pestä ja kuivata ainoita ehjiä ajohousuja matkalla.Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viestiMinusta free-aerot ovat edelleen parhaat castellit maantielle. En tykkää preemioiden kankaan alle laitetuista gripeistä ja housuissa on myös paksu pystysauma edessä keskellä, joka painaa mahaan pidempään dropeilta ajaessa.
Comment
-
Täsmääkö vyötärömitta castellin mitoitustaulokosta?Alkujaan tämän lähetti henripit Katso viestiKävin ostamassa elämäni ensimmäiset pitkät ajohousut. Castelli Nanolex 2 long bib. Otin XXL kokoa, mutta silti tuntuu aika tiukalta. Kuuluuko tollaset olla kuin tiukat? Itelläni kokoa 190cm/95kg
Comment
-
Puoliso muuten ompeli tämän. On kestänyt.Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viestiJoo, nyt mulla ratkes Preemioiden vaipasta sen pienen etukolmion sauma ja pilasi melkein mun 8+2 päivän maastoreissun Ruottiin. Ihan tuurilla otin yhdet varahousut eikä tullut suuria vaikeuksia pestä ja kuivata ainoita ehjiä ajohousuja matkalla.
Comment
-
Enpä ollut kattonut, mutta nyt katoin ja mittasin. Lonkat mulla 101cm, vastaa Castellin L kokoa [emoji848] Ei todellakaan mahtuisi päälle.Alkujaan tämän lähetti jone1 Katso viestiTäsmääkö vyötärömitta castellin mitoitustaulokosta?
Comment
-
Kyllä ne siitä vähän venyy. Mulla on pitkät Castellit XL:ää ja oon 186cm.Alkujaan tämän lähetti henripit Katso viestiKävin ostamassa elämäni ensimmäiset pitkät ajohousut. Castelli Nanolex 2 long bib. Otin XXL kokoa, mutta silti tuntuu aika tiukalta. Kuuluuko tollaset olla kuin tiukat? Itelläni kokoa 190cm/95kg
Comment
-
Sanoisin, että Omloopit on puoli kokoa löysemmät kuin Freeaerot, mutta jos ottaa liian pienet, niin idea polven päälle ylettyvästä lahkeesta voi jäädä vajaaksi.Alkujaan tämän lähetti ranttis Katso viestiOsaako joku kommentoida Castellin omlooppien mitoitusta verrattuna free aeroihin? Free aeron XXL:t on alarajalta ittelle niin pitäiskö ottaa samat omloopista vai kokoa isompi?
Comment
-
Kovan Castelli -hehkutuksen vastapainoksi kehutaan nyt vähän Assoksen pöksyjä. Vaikka jonkun verran eri housuja on tullut testattua, niin pidemmälle lenkille tulee aina otettua Assokset jalkaan. Kaksi paria S5 Mille housuja on ollut nyt 5 vuotta käytössä, eivätkä ole menneet miksikään. Ei ole saumat ratkeilleet eikä kangas lerpahtanut...
Ostin nyt outletista yhdet S7 Neoprot ja Tiburu -knickersit , ja laatu on edelleen kohdillaan. Istuu napakasti, ja vaippa on kyllä ehdotonta parhautta. Voi ehkä maksaa hankittaessa muutaman kympin enemmän, mutta maksaa itsensä vuosien saatossa takaisin kestävyyden muodossa.
Comment
-
Täsmääkö vyötärömitta ? Onko läskiä mahassa/mussa kropassa? Mistä ne kiristää, reisistä vai mahasta/vyötäröstä? Itelle Castellin kokotaulukko on just ok kun vyötärömitalla ostan, 175cm 75kg eikä yhtään läskiä mahassa.Alkujaan tämän lähetti henripit Katso viestiEnpä ollut kattonut, mutta nyt katoin ja mittasin. Lonkat mulla 101cm, vastaa Castellin L kokoa [emoji848] Ei todellakaan mahtuisi päälle.
Noi kuuluu olla tiukat vyötäröstä/lonkista hoikallakin että vaippa pysyy paikallaan. Maastopyörähousut erikseen.
Comment
-
"Läskiä" on joka paikassa ts olen tasapaksu. Kiristää nilkasta napaan ja joka kohdasta siitä väliltä.Last edited by Markku Liitiä; 29.08.2017, 12.50.
Comment

Comment