Varsinkin kantapään pitää pysyä paikoillaan kengässä, omissa kengissä on vähän väljää kärjessä sivuilla niin mahtuu tarvittaessa vähän paksumpi sukka, mutta kantapää ei saa nousta.
Aika nopeasti kuitenkin oppii pyörittämään pelkän polkemisen sijaan ja viimeistään silloin huomaa sopivuuden. Itselläni haetutti kesäkengissä malli joka ei paina nuppiluihin, vaan on tarpeeksi matala siltä kohdalta.
Aika nopeasti kuitenkin oppii pyörittämään pelkän polkemisen sijaan ja viimeistään silloin huomaa sopivuuden. Itselläni haetutti kesäkengissä malli joka ei paina nuppiluihin, vaan on tarpeeksi matala siltä kohdalta.







Comment