above_forum

Collapse

Sähköavusteinene fatbike alle 1500e

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr_W
    Jäsen
    • 02/2017
    • 608

^ Itse uskon että lähes minkälainen suunnilleen oikein toimiva pyörä voi tuottaa sitä ajamisen iloa. Mummiksella tai jopolla tai hybridilläkin pääsee etenemään. Tietysti jos on tottunut parhaaseen ja huomaa eron (tai luulee huomaavansa), niin panostaminen kannattaa, mutta harrastajan näkökulmasta vaatimatonkin kalusto voi tuottaa vauhdin hurmaa ja etenemisen iloa. Tällä foorumilla tuskin saa kovin laaja-alaista katsausta keskiverrompien kaksipyöräisten käyttäjien ajatusmaailmasta tai kokemuksista.

Comment

• MRe
      *****ilordi
      • 09/2006
      • 8583

Alkujaan tämän lähetti Mr_W Katso viesti
      ^ Itse uskon että lähes minkälainen suunnilleen oikein toimiva pyörä voi tuottaa sitä ajamisen iloa.
      Uskon kyllä, että 200€ pyörä voi tuottaa pyöräilyn iloa siinä mielessä kun vaikka lapselle antaa ensimmäisen pyörän. Voi sitä iloa ja riemua. Mutta mitä olen vierestä seurannut vävymiesehdokkaan tuskailua 300€ etujoustovehkeellä, niin aika tuskaa nuo lenkit on olleet mitä olemme yhdessä ajaneet. 20 kilometriä 20km/h keskarilla... Kun tytär ajoi ostamallani täysjäykällä Serious Tenyalla vaivatta Helsingistä Porvooseen. Ja sen sai uutena alta seitsemän sadan.

Mutta jos tuntee saavansa 200€ pyörällä sitä iloa, niin ei kannata lisää rahaa hukata näihin vehkeisiin. Sähköpyörässä kuitenkin katsoisin, että osat - eritoten ne sähköiset - on tunnettuja ja huolto & varaosien saanti on varmistettu. Muut perusosat yleensä löytää kaupasta kuin kaupasta (vaihtajat, jarrut, ym).

Comment

• Metsämuija
        Vakiovieras
        • 08/2017
        • 353

Oma lapseni kyllä valitsee mielummin lähes 15vuotiaan pyörän oman pari vuotta vanhan pyöränsä tilalle eli kyllä hyvällä pyörällä on oikeasti kivempi ajaa vaikka ko ajajalla tietoutta ei ole pätkääkään komponenttien laadusta tai hinnasta. Tai no mieluiten hän toki valitsisi mun sähköläskini... toki jos matka on vain pari kilometriä kapineella ei ole merkitystä.

Comment

• pace is the trick

Tulipa vastaan tällainen paranneltu versio Verkkokaupan vuosimallin 2017 GZR Urban Ramblerista. Hinta sama, mutta akku tuplasti suurempi ja 500 W keskimoottori: https://www.ebay.com/itm/Fat-Bike-E-...ya-:rk:12:pf:0

Comment

Working...