Riippuu käytöstä, kyllähän noita käytetään plussakoossa, ja miksei menis 2,2" renkaallekin.
Pahoja Tubeless ongelmia!
Collapse
X
-
Tarkoitus olis kokeilla: joko nanoa, rambleria,ravagearia, x'ploroa, tai gravelkingiä. Ja käyttö tm:ää +lenkkiä/ soraa+kevyttä polkua
Comment
-
-
Nätisti on teippi asettunut. Onko noi DT kehät kuin napakka sovitus esim bud lou renkaisiin? pohdiskelen tässä hommaisko toiset kehät mulefutit vai deeteet.Jaguar Mummopyörä vm.1950
Pole Taiga SnowTrail
Comment
-
Mulla nyt reilun vuoden ollu purkamatta nipussa, kaks kieppiä päällekkäin myös. Kehäthän on ClownShoet (100 mm). Sou faar sou guud.Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viestiJemmassa ollu Fixman testiin. Nätisti ainakin asettuu. Saas nähdä.Fatter is better
Comment
-
-
Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viestiEbaysta omani tilasin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Danke schön!
Pohdiskelin tässä kannattaako teippi vetää yli vai leikata renkaan reunan tieltä poies.
Yli vedettäessä tiiviimpi mutta nouseeko ja pysyykö kumetsu vanteella röyhtäilemätä?Last edited by jumbojussi; 25.10.2016, 13.13.
Comment
-
Itse vedin yli ja leikkasin ylimääräiset pois niin että teippi jäi ylös vanteen sivulle.
Tuossa kannattaa huomioida se, että jos vanne seisoo päiviä ilman rengasta alkaa teippi joistain kohdin himpun "pakenemaan".
Ei ole enää niin ylhäällä sivulla, ja pari ruttuakin ilmestyny. Tässä kun on näitä kumekseja ventattu..
Eli luultavasti teen toisen uusiksi.
Kannattaa siis sisurilla painattamisen jälkeen leikata reunat ja asentaa gummi samointein>>>jää reunat sinne alle puristuksiin.
Silloinhan tuohon ei jää kuin yksi poikkisauma, jonka senkin sipaisin tiivistemassalla umpeen.
Eli maalaisjärjellä ajateltuna kun teipin reuna jää renkaan ja vanteen väliin+sauma on ummessa niin ei pitäisi vuotaa ikuna. Siis ei pitäisi.
Ja insinöörit on varmasti erimieltä kun mun maalaisjärki.
Comment

Comment