Alkujaan tämän lähetti tempokisu
Katso viesti
Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?
Collapse
X
-
Poikkatten, likkotten, lopun ännällä tai ilman, kyläst tai tavast riippue, myäs ilma kaksoiskonsonanttia, tai kera. Ihaa mitte vaa. Mut kaik flika o silt yht näteiAlkujaan tämän lähetti OKS Katso viestiOhi aiheen menee, mutta jotenkin on sellainen kutina, että tuo ämmitten on jotain ihan oikeaa murretta, naisitten, miehitten, poikitten.
Heli Laaksosella hyvää seutukunnan murteita (Laitilaa) ja hauskoja tarinoita. Näil nurkil jokkasel pikkukyläl hiukka oma parttens. Ei niist oikke pirukka ot selvää.
Comment
-
PK veti kyllä pohjat. Tosin itsekkin muinoin opastin kun kaveri vaihtoi renkaat mummopyöräänsä
Onkohan kuitenkin äijempää vetää käsivoiminAlkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viestiVaihdoin juuri suvikumit autoon.
Kai se on sitte äijää, ku Rouva ei siihen suostu.
Ja saihan siinä Biltsun mutteripyssylläkin rallatella sydämensä kyllystä, äänetkin ihan kuin pro
Comment
-
110% äijää. Itse en uskaltaisi tietäen että tuosta seuraa hellasäröä...tiedän että emäntä ei sitä hommaa osaa, tiedän että en osaisi olla neuvomatta ja tiedän että neuvominen johtaa vääjäämättä herneen vetämiseen nenään. Palkoineen tietysti. Siksipä epä-äijäilymäisesti vaihtaisin renkaat itse.Alkujaan tämän lähetti PK1 Katso viestiToimin työnjohtajana kun muija vaihtoi lantikkaansa kesärenkaat.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Comment
-
Mikäli kyseessä oli Rouvan kulkine, niin suoritus hyväksytään.Alkujaan tämän lähetti Jopo81 Katso viestiLiekö äijää, mutta vaihdoin zafiraan jarruputken ja ilmasin jarrun, yksin[emoji123]
Get Fat
Comment
-
Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti110% äijää. Itse en uskaltaisi tietäen että tuosta seuraa hellasäröä...tiedän että emäntä ei sitä hommaa osaa, tiedän että en osaisi olla neuvomatta ja tiedän että neuvominen johtaa vääjäämättä herneen vetämiseen nenään. Palkoineen tietysti. Siksipä epä-äijäilymäisesti vaihtaisin renkaat itse.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Mä olen sille aikoinaan ilmoittanut että saa hoitaa autonsa ihan itse, ja nytkin kyllä hoiti renkaanvaihdon ihan mallikkaasti kunhan katsoin alkuun että tunkki osuu runkopalkin alle ja mutterit kiristyy oikein.
Ei siinä paljoo oo varaa vetää herneitä nokkaan neuvoista jos vaihtoehtoina on joko saada renkaat vaihdettua tai rikkoa jotain sitä tehdessä ja kulkea sen jälkeen polkupyörällä töihin ja harrastuksiin
Comment
-
Kyllä se pääsääntöisesti on vaimokkeen käytössä[emoji23]Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viestiMikäli kyseessä oli Rouvan kulkine, niin suoritus hyväksytään.
Get Fat
Comment
-
En tänään, mutta viime viikolla...nainen iski kaksi sormea geelipaakun kera peräaukkooni
Sen jälkeen sain heti perään samaan paikkaan jotain mustaa pitkää ja kovaa.. olin siis paksusuolentähystyksessä
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Comment

Comment