Kaadoin toistakymmentä isoa puuta ja opetin siskonpoikaa puunkaadon saloihin.
Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?
Collapse
X
-
-
Kasasin kiekon. Ikinä en oo tehny, piti alunperin viedä kasattavaks mutten ehtiny enkä löytäny lahjakorttiikaan, katoin sit jonkun kuvan netistä miten vois pinnat mennä, pujottelin pinnat ja kiristelin ne korvakuulolta. Ei mitään manuaalei tarvii. Tosson muuten moottori
.. neitiä se.
Comment
-
No aika suora mut varmaan puolen sävellajin vai mitänenyton ero .. pitää huomenna kattoo vielä. Ja koeajolle, kyl mä sen ammattilaiselle varmaan vien sit alkusäätöön kun vähän eka käyttänytAlkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti^ Rock! Tuliko miten pyöreä/suora?
Arvostettavaa ennakoluulotonta toimintaa.
Comment
-
Vaihdoin sen #%4¤ naftafiltterin avokäsin - 16 asteeen päivänpaisteessa.
Arvatkaapa huviksenne näyttävätkö käteni a) kuivilta alieneilta b) haavaisilta
vastaavilta c) verta vuotavilta vanhenevan änkyrän "minä ite"-tuotoksilta..."The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Comment
-
Valitsen sen vaihtoehdon jolta omani näyttäisivät eli d) suoraan Walking Deadista tai muusta vapaavalintaisesta zombietekeleestä, stereotyyppinen haudasta mullan läpi kurottava sinertävänharmaankukertava koura. Vaikeinta mallia oleva nivelpsoriasis tekee ääreisverenkierrolle jänniä asioita... mutta hittoako näistä, ulkoasu saattaa kanssaihmisiä kauhistuttaa mutta ne kädet kuitenkin toimii. Mennään tämä elämä nyt näillä.
Comment
-
^ Juuri noin. Asenne! Ei tämä spontaani ratkeilukaan herkkua ole,
mutta so what, geenejään ei voi valikoida. Nykyisessä työssäni avohaavat
toki vaikuttavat asiaan, pyritään minimoimaan aiheuttajat."The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Comment
-
No ikävä kyllä ei ollu oma valinta tänne Maan kamaralle tulla, mä sain kuitenkin hyvät vanhemmat ja tuskin ilman lahjakkuutta mä kisoja olisin voittanu...Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viestigeenejään ei voi valikoida. Nykyisessä työssäni avohaavat
toki vaikuttavat asiaan, pyritään minimoimaan aiheuttajat.
Ja ei ne avohaavat tassuissa minunkaan työssäni hyväksi ole; olisit sitten minimoinu ne aiheuttajat eli käyttäny hanskoja..
Vai aletaanko väitteleen
Comment
-
^ Naftan kastelema käsi on helpompi kuivata kuin hanska.
Märkä hanska on käyttökelvoton kapistus talvikelillä.
Eikä tarvi heittää hanskoja roskiin käytön jälkeen."The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Comment

Comment