Kilpailutin sähkösopimuksen.
Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?
Collapse
X
-
Testasin tavallisen kengän kestävyyttä kirvestä vastaan. Kokeilin neljään eri kenkään. Kirves voitti joka kerta 1000 - 0. Terä uppoaa kenkään paremmin kuin kuuma naula sulaan voihin.
Mutta mukavaa oli! Lopuksi hakkasin metrin pölkyn hammastikuiksi.Kyllä se on ihan ajettava polku...
Comment
-
Vaihdoin auton alustaan tukivarsia hallin lattialla. Auto oli pelkkien hallitunkkien varassa. Join luonnollisesti remontin aikana kaljaa apumekaanikon kanssa. Särjettiin lisäksi yks hallinomistajan työkalu tietoisesti. Omakin vastaava oli mukana, mutta kun arvas, että tänään ostettu pulttikone hakkaa sen hajalle, niin ei kai sitä nyt omia käytetä.Freude am Fahren.
Comment
-
Raavin tulitikkuja ja kiroilin kuin tukkijätkä...
Pakko oli autolla lähteä ja oven lukot umpijäässä prkl. Vanha kikka onneksi toimi - lämmitetään avain tulikuumaksi ja tuikataan lukkoon ja vot´ ovi auki
Vaikkei tupakkia poltakaan, niin on hyvä pitää tikut veskassa.
Comment
-
Olin työporukan kanssa erään tavarantoimittajan tarjoamassa sauna-/keilaillassa selvinpäin. Muut lähti Helsingin yöhön ja minä tulin kotiin. Selärankaa selkärankaa...."Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-
Comment
-
Minuakin "nössömpi". Häpeä !! Prreeeeee...................Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viestiOlin työporukan kanssa erään tavarantoimittajan tarjoamassa sauna-/keilaillassa selvinpäin. Muut lähti Helsingin yöhön ja minä tulin kotiin. Selärankaa selkärankaa....
Comment
-
Olet kai nyt sentään salaa katsonut ppptä hä?Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viestiÖöööööö.......................
En mitään. Olen siis nyhvö
?
Comment
-
En ees muistanut !! Minä näen VALON !Alkujaan tämän lähetti Johan Moraal Katso viestiOlet kai nyt sentään salaa katsonut ppptä hä?
Comment
-

.
Comment