Ajoin kilpaa.
Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?
Collapse
X
-
-
Jatkoin oluen juomista ja kännykkäkeskustelua kun tyttöystävä tuli esittelemään vertavuotavaa sormenpäätään jonka oli aiheuttanut mun juuri teroittama keittiöveitsi.. mutta kun lätäkkö lattialla alkoi kasvamaan menin hoitamaan sitä mutta toi alkoikin tekemään taidetta sillä verellä
piti sitten roudata maalauskanveesia alle.. hienoja teoksia tuli.
Comment
-
Olen kyllä kuullut taiteilijasta, joka teki töitä käyttäen spermaa. Se oli kyllä tosi äijä taiteilijaksi.Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viestivertavuotavaa sormenpäätään jonka oli aiheuttanut mun juuri teroittama keittiöveitsi.. mutta kun lätäkkö lattialla alkoi kasvamaan menin hoitamaan sitä mutta toi alkoikin tekemään taidetta sillä verellä
piti sitten roudata maalauskanveesia alle.. hienoja teoksia tuli.No dogs, no masters
Comment
-
Viime kesänä ostin purkin Rounduppia. Tänä vuonna (ei menny ku vuosi!) mietin, että kaipa sitä samaa tavaraa luulisi saavan vähemmän mainostetussa muodossakin? Ja kyllä joo. Roundup 17,90/250ml, vastaava tuote samaa glyfosaattia 25,90/LITRA. Pikkusen hintavaa tämä markkinajohtaja ja kun on nähnyt noita dokumentteja sen Monsanton touhuista, ei paljon huvita tukea niitä.Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viestiGlyfosaatti ja tappaja kylvää kuolemaa.
Koko lailla mielenkiintoinen ajatus, että ohjeessa sanotaan ettei saa missään tapauksessa ruiskuttaa syötäviin kaveihin. Sitten Monsanto kehittää Roundup-ready maissin, joka kestää myrkyn, mutta missäs se myrkky sitten ruiskutuksen jälkeen on vaikkei kasvi kuole...?Kaar ittelles vaa
Comment
-
Jollain pyöri teharissa omaa kusta, verta ja spermaa. Hyvä meninki!Alkujaan tämän lähetti Henki Hieveri Katso viestiOlen kyllä kuullut taiteilijasta, joka teki töitä käyttäen spermaa. Se oli kyllä tosi äijä taiteilijaksi.Kaar ittelles vaa
Comment
-
Ennen ne oli vaan runkkareitaAlkujaan tämän lähetti Henki Hieveri Katso viestiOlen kyllä kuullut taiteilijasta, joka teki töitä käyttäen spermaa. Se oli kyllä tosi äijä taiteilijaksi.
Comment
-
Ala tekeen suurempia satseja sokerivettä. Kohta niitä nääntynteitä mehiläisiä alkaa tulla suurempia määriä. Ookko koittanut kiljua? Sitä ainakin on perhospyydyksissä käytettyAlkujaan tämän lähetti kmw Katso viestiElvytin nääntyneen mehiläisen tarjoamalla sokerivettä.
Oikeesti
Comment

Comment