^^ olipa ikä homma. Minulla ei kyllä ole huonoa sanottavaa Postnordin toiminnasta. Sen sijaan välillä on ollut ongelmia DHL ja Postin kanssa. DPD:n kanssa on ollut useimmin selvitettävää enkä ole sitä enää vuosiin käyttänyt,
Bike-discount
Collapse
X
-
Siis Suomen alueen rahti on.Alkujaan tämän lähetti Arosusi Katso viestiOnko BD:n kuljetukset siirtyneet PostNordille?
Voihan .....!
Comment
-
Hyvä homma.Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viestiOma paketti ainakin tulossa DHL:llä ja loppujakelijana Posti.
Vantaalla Posti toimii hyvin ja Postnord ei.
Comment
-
Lähettäjän rahti oli 5,99€ Ilmeisesti ko,hinta sopimus PostNord Suomi epäselvä.SIIS SOITIN POSTNORD ASPAAN TIEDUSTELIN VOINKO MAKSAA LISÄÄ JA LUNASTAA PAKETIN .Ei mahdollista,kiekot kävi Joensuun terminaalissa. Tämä on kiusan teko Bikediscoudille,myös minulle.Täyttää myös sopimus rikkomuksen rajan. Siis yli kaksi viikkoa nyt mennyt tilauksesta.Kerron aikanaan loppu tuloksen.Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viestiEnnenkin isot paketit kuten kiekkosetit tulleet PostNordilla.
Comment
-
"Haluamme että saat pakettisi xxxxxxxxxx mahdollisimman pian, joten viemme sen noutopisteelle. Saat uuden viestin, kun pakettisi on noudettavissa."
Näin hyvin PostNord palvelee. Toimitus Helsingin puolelle. En muuten saanut pakettia nopeammin.
Pas** firma.
Comment
-
Itsellä ei sinänsä PostNordin toiminnasta ole suuremmin valittamista. Tuohon ne on lähimarkettiin menneet jos ei ovelle ole tuotu. Joskus B-D:stäkin. Edellisestä B-D:n isommasta Postnord paketista on kyllä tovi. En kyllä jaksa stressata myöskään siitä, jos joudun päivän pidempään odottamaan.
Comment
-
Minulle ei ole isompia paketteja ei ole viime aikoina tullut, mutta Postnord on kyllä ollut kätevä lähiboksiensa takia. Vastaanotto boksista ja mahd. palautus myös sinne. On tietysti eri tilanne, jossei boksia oli lähimaastossa tai tavara ei mahdu sellaiseen.
Comment

Comment