Alkujaan tämän lähetti K.Kuronen
Katso viesti
"Gravel Grinding" -fillarit
Collapse
X
-
Jagwirellä on varmaan myös jotain.
Comment
-
Helpottiko?Alkujaan tämän lähetti frp Katso viestiMullakin pyörii tossa nurkan romulootassa pari Exploro Racemax runkoa ja DI2 osasarjaa, mutta ei nyt taida jaksaa koota, kun on lomakin ja kaikkea.
Onkohan tuon tyypin kiekoissa ilmanvastus milainen, kun nuo "pinnat" noin paksut?
Comment
-
Mä vaihdoin markettikuoret nopeesti Yokozuniin, on siinä niin iso ero. Itellä on kanssa huolletut Spyret pelannut moitteetta. Varmaan jos vuosittain kävis läpi niin pysyis hyvänä.Alkujaan tämän lähetti K.Kuronen Katso viestiPurin Spyret, puhdistin ja voitelin. Kahvat olivat irti ja saivat saman käsittelyn. Uudet kuoret (Shimano), vaijerit, jarrulevyt ja -palat. Joustavan kuoren takia palat pitää säätää lähes kiinni levyihin. Nyt toimivat kelvollisesti.
Lähetetty minun GM1903 laitteesta Tapatalkilla
Comment
-
Eilisellä väärinpyöräilylenkillä jo aiemminkin kiukutelleet deeiikakkoset kyrvähti totaalisesti Solvalla vitosella. Kotimatkaa kertyi about 25km joten melko munasta oli kyllä, onneksi jäi sentään 50/28 välitykselle niin ei tarvinnut taluttaa Nuuksiontien mäkiä... Tänään meni pyörä änälysöitäväksi Asetoniin & Asetoniin, kuulemma kolmas asiakas tänään samalla asialla (!!). Näinpähän livenä Racemaxin
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Comment
-
Kohta se nähdään tässä ketjussa..? 😁Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viestiNäinpähän livenä Racemaxin
Comment
-
Mikä teki tenän vaihteissa?Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viestiEilisellä väärinpyöräilylenkillä jo aiemminkin kiukutelleet deeiikakkoset kyrvähti totaalisesti Solvalla vitosella. Kotimatkaa kertyi about 25km joten melko munasta oli kyllä, onneksi jäi sentään 50/28 välitykselle niin ei tarvinnut taluttaa Nuuksiontien mäkiä... Tänään meni pyörä änälysöitäväksi Asetoniin & Asetoniin, kuulemma kolmas asiakas tänään samalla asialla (!!). Näinpähän livenä Racemaxin
Irronnut johto kenties vai onko jotain oikeasti hajonnut?
Comment
-
Asetonit selvittävät. Ei pysty sanomaan etukäteen onko akku kuollut vai joku muu. Kokeilevat kuulemma ensin uudella akulla mutta voi olla muuallakin vikaa, kosteutta tms. Vähän kyllä ihmetyttää kun vasta noin 3500km ehdin ajaa ja iski ongelmat. Toki siihen asti hienosti ja myönnän että melkoista väärinpyöräilyä on tullut harrastettua. Onneksi ei mennyt talvipäivänseisausajossa tai vastaavassa tilanteessa.Alkujaan tämän lähetti Visqu Katso viestiMikä teki tenän vaihteissa?
Irronnut johto kenties vai onko jotain oikeasti hajonnut?-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Comment
-
Suoraan valmistajalta.Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viestiSaako tuota GravelHuggeria mistään kohtuullisilla postikuluilla? Syksylle ja alkutalven työmatkoille ois kyllä oiva peli.

Istuu hyvin, on kevyt ja miellyttää silmääni.

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Comment
-
Di2 ja kaikki sähkö on syvältä. Nyt odottelen tallilla, että maantiepyörän akkuun menee vähän virtaa. Koko päivän olin innoissani odottanut iltalenkkiä, mutta voi p**kele, etuvaihtaja ei vaihda. Kauankohan tuossa kestää?
Ja miksi olen maantiepyörällä lähdössä? Yksinkertaista, Exploro on taas korjauspukilla
Aloin vaihtaa kiekoista kaikkia nippeleitä uusiin, koska ne poksuvat liian usein rikki. No, ei ollutkaan niin yksinkertaista, osa alunipeleistä on täysin jumissa pinnojen kierteillä --> piti tilata pinnatkin keskieuroopasta. Toivottavasti tulevat ennen loman loppumista
Pyöräily on kivaa!
Comment

Comment