"Gravel Grinding" -fillarit
Collapse
X
-
Grailin AL-mallia olen odotellut ja siihen vaihtoehtona aika samaan rahaan saisi tuon Space Chickenin. Uskon että aika asfalttipainotteista ajo tulee olemaan, sillä tallissa on tuo läskipyörä enemmän maastoon, joten ehkä tuo kovuus ei haittaa omassa käytössä. Tuo kengän osuminen hieman kyllä arveluttava ominaisuus... Odotellaan vielä black fridayt jos tulisi alennuksia.
Onko talvikäytössä tuollainen 650b 47mm rengas parempi kuin 700c? Löytyykö tuossa koossa hyviä nastarenkaita? Jos ottaa noilla 650b niin asfalttiajoon varmaan sitten kannattaisi toiset kiekot kesäksi hommata?
Comment
-
-
Maastossa siitä on haittaa, mutta ei oikeastaan muuten.Alkujaan tämän lähetti kukavaa Katso viestiToeoverlapilla ei ole väliä, jos ei mutkittele fiksillä kävelyvauhtia.
Comment
-
Mä itse veikkaan, että tuollainen 650b rengas n. 50mm (mielellään vähän yli) leveenä olis haastavammassa talvikelissä parempi kun 700c 38-40mm rengas. Gräveli menee kyllä talvellakin monessa paikkaa ihan hyvin 40mm nakeilla, mutta huonommalla kelillä eteneminen on välillä hyvin raskasta ja/tai huteraa.Alkujaan tämän lähetti eakin Katso viestiGrailin AL-mallia olen odotellut ja siihen vaihtoehtona aika samaan rahaan saisi tuon Space Chickenin. Uskon että aika asfalttipainotteista ajo tulee olemaan, sillä tallissa on tuo läskipyörä enemmän maastoon, joten ehkä tuo kovuus ei haittaa omassa käytössä. Tuo kengän osuminen hieman kyllä arveluttava ominaisuus... Odotellaan vielä black fridayt jos tulisi alennuksia.
Onko talvikäytössä tuollainen 650b 47mm rengas parempi kuin 700c? Löytyykö tuossa koossa hyviä nastarenkaita? Jos ottaa noilla 650b niin asfalttiajoon varmaan sitten kannattaisi toiset kiekot kesäksi hommata?
Ongelma on vaan se, että tuossa 650b koossa kunnolliset vaihtoehdot on vissiin vasta 2,1-2,25" kokoluokassa, eli liian isoja avaruuskanaan. Paras saatavilla oleva on käsittääkseni tuo Gravdal, mutta se on taas ihan turhan kapea.
Mä oon itse kanssa tuolaista avuruuskanan kaltaista laitetta katsellut, mutta hankinta on lykkääntynyt. Tollasen sopis kyllä aika hyvin maantiehommiin jotkut 30mm sliksit ja sopivat vanteet. Esim. seuraavat.
We set out to provide people who love bikes as much as we do with products at a fair and affordable price with zero compromise on quality. Superstar Components was started in 2006 with a single aim: cut out the middleman and sell high quality parts direct to customers at sensible prices.
https://www.bike24.com/1.php?content...D%5B19574%5D=1Speksausta ja Pyöräilyä.
||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake
Comment
-
Canyonin asiakaspalvelun mukaan tammikuussa.Alkujaan tämän lähetti kurvaaja Katso viestiMilloinhan Grail AL -mallit tulossa saataville??
Comment
-
Juup, mutta varsinkin Tempestin kohdalla runkosetin hinta on varsin korkea valmiisiin kokoonpanoihin verrattuna.Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti^eiks noita saa runkonakin? Saa mieleisen ja pääsee askartelemaan.
Tietenkin voisi ostaa tuon Rival Tempestin ja riipiä osasarjan torille, mutta laiskottaa.
Comment
-
No eipä tarvinnu kauaa odotella kun tänään olikin jo saldot päivittyny. Tilaukseen meni.Alkujaan tämän lähetti Vivve Katso viestiOdotteluks se nyt näyttää kuitenkin menevän ku M-koko on loppu.
Comment

Comment