Näytä tavallinen näkymä : Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?
Sivut :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
Kävitkö jossain xisor?????
Jees, kävin ihan pienellä vähän reilu tunnin lenkillä Sotkian suunnalla...aika viileä tuo -8 on jo pyöräillä. :)
Tosi hyvin tuolla näki nyt kun oli liki täysi kuu ja tarkoitus oli polkea vähän pidempään, mutta ei ollut juomareppua mukana ja juomapullo jäätyi jo puolessa matkassa.. :D
Juuuu aika kylmä näytä olevan, mutta kura ei lentää ennä....:D
Kuulin meiltä töistä että siellä Kotkanpesän alueella eli Vesilahden puolelle olis hyvä etsiä polkuja ????? Kotkanpesän vieressä on Pohjanpesä ja niiden välissä pitäis varma vielä etsiä ???? Onko kankee sama mieltä mun mielestä sinä puhut joskus Kotkanpesästä :seko:
Onko jo suunnitelma sunnuntaille ???? Täällä näkymin on varma tämän vuoden viimeinen yhteislenkki minun osalta kun katsoin kalenterin :mad: Eli vois olla pidempi jos ei o mitä -10 asteet :rolleyes: 4 tunti ???
Kuulin meiltä töistä että siellä Kotkanpesän alueella eli Vesilahden puolelle olis hyvä etsiä polkuja ????? Kotkanpesän vieressä on Pohjanpesä ja niiden välissä pitäis varma vielä etsiä ???? Onko kankee sama mieltä mun mielestä sinä puhut joskus Kotkanpesästä :seko:
Onko jo suunnitelma sunnuntaille ???? Täällä näkymin on varma tämän vuoden viimeinen yhteislenkki minun osalta kun katsoin kalenterin :mad: Eli vois olla pidempi jos ei o mitä -10 asteet :rolleyes: 4 tunti ???
Jos ei nyt ihan kurakeliä tuli sunnuntaiksi tule niin 4 tunnin lenkki passaa hyvin. Tosiaan kaikki uudet ideat reiteistä on aina tervetulleita. :)
Jos ei nyt ihan kurakeliä tuli sunnuntaiksi tule niin 4 tunnin lenkki passaa hyvin. Tosiaan kaikki uudet ideat reiteistä on aina tervetulleita. :)
mulle sopis lauantai paremmin sunnuntai voi mennä sängynpohjalla maatessa...
Hidasmuttakankee
04.12.2009, 18.16
Tuo kotkanpesä on mulle uusi juttu, en siis usko maininneeni paikkaa.
siellä menee paljon polkuja. Narva punkalaidun tieä mennään särkijärven kohdalle. polkuja (ainakin hiihtolatuja) on kummankin puolen tietä laavujakin tuolla on... on mökki särvijärvellä
mulle sopis lauantai paremmin sunnuntai voi mennä sängynpohjalla maatessa...
Lauantaina ei onnistu minun osalta, kun pitäis lähtee perheineen uimaan !!!!
No ainaskin pikkupakasta on luvattu joten ei o mitä mahdoton,,,,, sinne kotkanpesä voi olla nyt nopea siirto mahdollinen kun soratiet on jäätynyt :-)
Tuo kotkanpesä on mulle uusi juttu, en siis usko maininneeni paikkaa.
.... tai puhuitko Ketunkolosta ..... en minä muista !!!!! Voi olla myös että puupää ei oikein toimi :)
siellä menee paljon polkuja. Narva punkalaidun tieä mennään särkijärven kohdalle. polkuja (ainakin hiihtolatuja) on kummankin puolen tietä laavujakin tuolla on... on mökki särvijärvellä
No voiko siellä aja vai onko vaan pyörä talutus tiedossa kun sinne asti lähtee ..... :seko:
Tässä on linkit missä niitä polkuja vois olla ???!!!!???? :seko:http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=2474601&y=6793889&sc=40000&text=t%C3%A4%C3%A4l%C3%A4+p%C3%A4in+kotkanpes%C3%A 4+!!!&action=link&cx=2474651&cy=6794119&scale=40000&tool=merkitse&styles=normal〈=FI&mode=rasta (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=2474601&y=6793889&sc=40000&text=t%C3%A4%C3%A4l%C3%A4+p%C3%A4in+kotkanpes%C3%A 4+%21%21%21&action=link&cx=2474651&cy=6794119&scale=40000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI&mode=rasta)
tässä on toinen
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=2475561&y=6795199&sc=40000&text=Pohjanpes%C3%A4+jossain+t%C3%A4%C3%A4l%C3%A4+ p%C3%A4in++&action=link&cx=2474601&cy=6793889&scale=40000&tool=merkitse&styles=normal〈=FI&mode=rasta (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=2475561&y=6795199&sc=40000&text=Pohjanpes%C3%A4+jossain+t%C3%A4%C3%A4l%C3%A4+ p%C3%A4in++&action=link&cx=2474601&cy=6793889&scale=40000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI&mode=rasta)
Ehkä jossain retkikartassa voi olla tieto poluista ????
Katsokaa mitä löysiin ....... http://www.pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi/virkistysalue.tmpl?id=31
Huomenna (tänään) en varma pääse kauheasti tänne Foorumiin höpisemään ja ajattelin heitän nyt vaan mun ajatukset sunnuntaista!!!! lähtö 1030 ja 1100 välille suunta sotkia (Hiloran tietä siellä aika hyvin polut) tai ?????? mihin muuten vois lähde...... ihan sama kun vaan saa kunnon lenkki tehty (Arajärvi???) :rolleyes: Mutta odotetaan ja otan myös teidän ehdotukset huomion :)
Huomenna (tänään) en varma pääse kauheasti tänne Foorumiin höpisemään ja ajattelin heitän nyt vaan mun ajatukset sunnuntaista!!!! lähtö 1030 ja 1100 välille suunta sotkia (Hiloran tietä siellä aika hyvin polut) tai ?????? mihin muuten vois lähde...... ihan sama kun vaan saa kunnon lenkki tehty (Arajärvi???) :rolleyes: Mutta odotetaan ja otan myös teidän ehdotukset huomion :)
Mulle käy oikeastaan mikä suunta vaan ja kellonaikakin on ihan ok. Jossain vaiheessa mietin sellaista, että ajaisi ensin sääksmäelle ja sitten siitä jotain kautta Valkeakoskelle (korkeakangas) ja sieltä sitten takaisin Akaaseen. Tosin tuossa saattais tulla aika pitkä reissu ja mahdollisesti aika paljon asfaltilla ajoa...voisin tutkia retkikarttaa.
Ja tuo sääkin näyttää nyt vähän heikolta eli plussakeli + lumi/räntäsade...toivotaan, että muuttuu vielä, koska mä ainakin skippaan lenkin jos on kurakeli. :o
Mulle käy oikeastaan mikä suunta vaan ja kellonaikakin on ihan ok. Jossain vaiheessa mietin sellaista, että ajaisi ensin sääksmäelle ja sitten siitä jotain kautta Valkeakoskelle (korkeakangas) ja sieltä sitten takaisin Akaaseen. Tosin tuossa saattais tulla aika pitkä reissu ja mahdollisesti aika paljon asfaltilla ajoa...voisin tutkia retkikarttaa.
Ja tuo sääkin näyttää nyt vähän heikolta eli plussakeli + lumi/räntäsade...toivotaan, että muuttuu vielä, koska mä ainakin skippaan lenkin jos on kurakeli. :o
Mulle on olut sama lenkki jo, siellä tuli noin 70 kilsa 75% asfaltti..... silloin oli vielä Roadrunner mukana ja tutkitin jotain metsäpolkuja ...... Sepeli on varmasti pahasti semoiselle reisulle ..... :eek:
Mulle on olut sama lenkki jo, siellä tuli noin 70 kilsa 75% asfaltti..... silloin oli vielä Roadrunner mukana ja tutkitin jotain metsäpolkuja ...... Sepeli on varmasti pahasti semoiselle reisulle .....
:eek:
Niin joo sä kävitkin tuon ajamassa...korkeankankaalle vois ainakin sääksmäeltä päästä ilman asfaltti pätkiä, mutta valkeakoskelta akaalle voi tuottaa vaikeuksia.
Kyllä nyt tän päivän sään perusteella taitaa jäädä multa huominen lenkki väliin. Sen verran liukasta ja kuraista tuolla ainakin tänään oli, että ei oikein innosta lähteä tuossa kesäkumeilla liukastelemaan ja kuraa keräämään. :D
No voi ei ..... :cool: ...... Olen lähdössä klo 1031 Kataforin pihasta suunta Kotkanapesä ------ ensin pätkä luontopolku ja sitten Karstunjärventietä pitkin sinne Peräkulma -- Riuttonkulma-- Onkemäki-- Koivistalho jos ei polkuja löytyy sitten ei voi mitä on ainakin yritetty :rolleyes: Jos joku vielä on tulossa valot on varmasti suositeltava ota mukaan :)
Jep jep! mun aikataulut on semmoset että heti kun emäntä päästää irti lähen vetään kevyen parituntisen peruspolkuja. . . . eli mun lähtöaika on ihan auki.
Munat on nyt pesässä :eek: Noin viiden tunnin ja 55 kilsan jälkeen pääsin taas kotiin ja kiva oli, kura ei olut kun metsätiet oli kovassa kunnossa mutta ei liukkaitta... asfaltti on vältetty ihan pieni siirto oli pakko tehdä. Kotkanpesä ja Pohjankota ja niiden sijainti on nyt selvitetty :) Matka suju ihan hyvin polkuja oli osittain vaikea (talutus) mutta myös aika hyvässä kunnossa ja hiihtolatu oli loistava ajettava niin kauan kun se hävisi ... :eek: En tiedä missä se yhtäkkiä on kääntynyt, se vaan oli pois. Mutta Messin Hunaja pajan löysin sen sijan :) Linkki reitistä on vielä tulossa ..... tässä se nyt on http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=435605
Munat on nyt pesässä :eek: Noin viiden tunnin ja 55 kilsan jälkeen pääsin taas kotiin ja kiva oli, kura ei olut kun metsätiet oli kovassa kunnossa mutta ei liukkaitta... asfaltti on vältetty ihan pieni siirto oli pakko tehdä. Kotkanpesä ja Pohjankota ja niiden sijainti on nyt selvitetty :) Matka suju ihan hyvin polkuja oli osittain vaikea (talutus) mutta myös aika hyvässä kunnossa ja hiihtolatu oli loistava ajettava niin kauan kun se hävisi ... :eek: En tiedä missä se yhtäkkiä on kääntynyt, se vaan oli pois. Mutta Messin Hunaja pajan löysin sen sijan :) Linkki reitistä on vielä tulossa ..... tässä se nyt on http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=435605
Katos vaan, kovan lenkin olet vetänyt. :) Itse tuumailin aamulla, että onpa niin kurja sää, että saa nähdä oletko tosiaan lähtenyt reissuun. Mutta hyvä niin, että keli ei sitten ihan niin huono ollutkaan.
Tsekkailin hieman retkikartasta, että kyllä tuo akaa - vlk - akaa kierto pitäisi onnistua ilman kovin suuria asfalttiosuuksia. Tosin se on eri asia sitten, että onko tuolla välillä mitään kovin nautinnollista polkua kuinka paljon. ;)
Ajattelin käytä vähän tiistaina tuolla Sääksmäen nurkille katsomassa, että mistä sieltä kandeis lähteä Valkeakoskea kohti...
Me ajettiin silloin kankeen kans semmoinen soratie mikä lähtee ihan siellä sun nurkilta sinne http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=80000&text=Tarttilaan+suunta+&y=6780027&mode=rasta&x=2496253〈=FI (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=80000&text=Tarttilaan+suunta+&y=6780027&mode=rasta&x=2496253&lang=FI)Tarttilaan ...
Ja täällä on vähän matsku mitä silloin Roadrunnerin kans chekatiin ....
http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1720294
siellä yhdessä kohdassa missä jäljenpäät mene jo aika lähelle pitäis päästä läpi !!!! polku on olut siellä mutta metsähaku on tehnyt taas omat jäljet :o
http://www.students.tut.fi/%7Etalehton/valkeakoski_e.jpg
Vkl-etelä
Kannistonmäki ja Kärsänkalliot kannattaa käydä tarkastamassa itse. Siellä menee aika paljon merkitsemättömiä polkuja ristiin rastiin.
Tämä on kopsattu siellä Valkeakosken keskustelussa !!!!!
http://www.students.tut.fi/%7Etalehton/valkeakoski_p.jpg
Vkl-pohjoinen
Ajattelin käytä vähän tiistaina tuolla Sääksmäen nurkille katsomassa, että mistä sieltä kandeis lähteä Valkeakoskea kohti...
Kun vaan saan valot niin tuun viikollakin mukaa.
Mihin aika olet lähdössä ..... jos otat ajokoiran rooli, :D voisin tulla mukaan kun en ehti nyt mitä suunitelemään....
Saatko tämä vkl-etelä karta puhelimeen siirretty kun siellä oli aika paljon polkuja ...? tai otetaan ympäri ajo ...
Kun vaan saan valot niin tuun viikollakin mukaa.
Aika kauan kestä sun lampputilaus ???
Mihin aika olet lähdössä ..... jos otat ajokoiran rooli, :D voisin tulla mukaan kun en ehti nyt mitä suunitelemään....
Saatko tämä vkl-etelä karta puhelimeen siirretty kun siellä oli aika paljon polkuja ...? tai otetaan ympäri ajo ...
No ei mulla oikeastaan mitään erityistä aikataulua ole...varmaan lopettelen duunit siinä 15.30 nurkilla eli sen jälkeen koska vaan passaa jos haluat lähteä messiin? :)
Ajattelin, että jos jonkun 3 h lenkin tekisi niin se piisaa kyllä huomiseksi. :D
Mä tulostelen noita karttoja ja lataan jotain kännykkään niin tietää hieman mitä etsiä.
Mietin tässä juuri kuumeisesti, että pitäiskö jo taas vaihtaa nastat alle kun tuntuu olevan aika liukas keli tuolla....
No ei mulla oikeastaan mitään erityistä aikataulua ole...varmaan lopettelen duunit siinä 15.30 nurkilla eli sen jälkeen koska vaan passaa jos haluat lähteä messiin? :)
Ajattelin, että jos jonkun 3 h lenkin tekisi niin se piisaa kyllä huomiseksi. :D
Mä tulostelen noita karttoja ja lataan jotain kännykkään niin tietää hieman mitä etsiä.
Mietin tässä juuri kuumeisesti, että pitäiskö jo taas vaihtaa nastat alle kun tuntuu olevan aika liukas keli tuolla....
Mää voin asentaa pikaisesti pyörätelineen katolle ja noin 1600 jälkeen vois onnistua, tai jos mene liian tiukka voit sä jo lähtee ja mä tun suora säksmäelle !!!! Minä soitaan sitten miten aikataulu näytä !!!
Mulle on Hybridi rengastus, eli takana nastoja antavat hyvän pito ja edessä kesäkumit..... On olut ainakin eilen ihan sopivat
Tänään on taas aika kurakeli tiedossa ...:mad: Mitäs on suunnitelma ?
Tänään on taas aika kurakeli tiedossa ...:mad: Mitäs on suunnitelma ?
Katselin kans samaa ikkunasta eli kura lentää. :(
Vaikka ei tässä sokerista olla tehty, niin ehkä parempi siirtää lenkkiä torstaille kun ainakin loppuviikoksi on luvassa pakkaskeliä...mieli tekis kyllä polkea, mutta ei jaksa olla koko ajan pesemässä pyörää ja vaatteita. :)
Toivotaan, että se talvi alkaa nyt sitten tästä.
Joo taida olla parempa lähtee vasta torstaina... :)
Onko torstain suunnitelma vielä sama kuin tiistaina :seko: Olisko lähtiöitä klo 1600 ja 1630 välille ??? Sää näytä ainakin olevan ihan ok http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/1-3
Onko torstain suunnitelma vielä sama kuin tiistaina :seko: Olisko lähtiöitä klo 1600 ja 1630 välille ??? Sää näytä ainakin olevan ihan ok http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/1-3
Hitto, mulle tuli sen verran työnakkia, että ehtisin näillä näkymin lähteä liikenteeseen vasta siinä 18.00 nurkilla. :(
Onko sulla Atze sellaiset aikataulut, että pitäis jo 16.00 - 16.30 nurkilla olla ajamassa?
Hitto, mulle tuli sen verran työnakkia, että ehtisin näillä näkymin lähteä liikenteeseen vasta siinä 18.00 nurkilla. :(
Onko sulla Atze sellaiset aikataulut, että pitäis jo 16.00 - 16.30 nurkilla olla ajamassa?
Ei, ei olis vaan kerran mahdollista aja aikaisemin !!!! Ajattelin myös jos haluat kolmen tunnin lenkin aja pitäis vähän aikaisemin olla lähdössä muuten mene aika pitkäksi :seko: Haluatko silti vielä tuonne Sääksmäen takametsiin ??? Tai jäädänkö tänne Junkkariin ja toivottaan että TankDriver, Kankee, KH-E ja Hiloran pääsevat vielä mukaan olis myös aika loistava .....?
Ei, ei olis vaan kerran mahdollista aja aikaisemin !!!! Ajattelin myös jos haluat kolmen tunnin lenkin aja pitäis vähän aikaisemin olla lähdössä muuten mene aika pitkäksi :seko: Haluatko silti vielä tuonne Sääksmäen takametsiin ??? Tai jäädänkö tänne Junkkariin ja toivottaan että TankDriver, Kankee, KH-E ja Hiloran pääsevat vielä mukaan olis myös aika loistava .....?
Periaatteessa vois kyllä mennä sinne Sääksmäen nurkille 2 - 2.5 h pyörimään jos muita ei ole lähdössä...voisin koittaa puristaa nuo työt siten, että pääsis 17.15-17.30 jo baanalle. (Lähtisköhän Ultrarunner kans? :))
Vaikka Sääksmäki - Korkeakangas - Sääksmäki?
Tietty jos on muitakin tulossa ja 1800 passaa paremmin niin sitten voisi pyöriä tässä Akaalla vaan.
Periaatteessa vois kyllä mennä sinne Sääksmäen nurkille 2 - 2.5 h pyörimään jos muita ei ole lähdössä...voisin koittaa puristaa nuo työt siten, että pääsis 17.15-17.30 jo baanalle. (Lähtisköhän Ultrarunner kans? :))
Tietty jos on muitakin tulossa ja 1800 passaa paremmin niin sitten voisi pyöriä tässä Akaalla vaan.
Jaahas! mulla on semmonen suunitelma torstaille polkasen fillarilla aamulla tampereelle nekalaan duuniin ja illalla takasin . . . eli taitaa jäädä yhteislenkki väliin :o
Eli vaimo antoi vihreä valo että 1725 sinun pihassa jos soppi!!!! 2,5 tunti on ihan ok, enempää ei kyllä tarvi olla, muuten ei tu unta :)
.....kiva että lunta tule, laittan kyllä vielä nastat eten ...:)
Tank Driver
10.12.2009, 16.49
Mitäs on intresseissä viikonlopulle? Minkälaista rengastusta on alla? Kaikilla nastat?
muhhhahah nyt tuli ensimmäinen valo. tuolla palaa puskista oksat jos lähelle osuu. vielä kun tulevat nuo talvi kledjut niin pääsee eroon tuosta genitaalialueen jäätymis ongelmasta... Viikonloppuna mennään La tai Su ei ole minulle merkitystä. lähetäänkö ajeleen vauhtipuiston suuntaan uusia polkuja?
Vauhtipuiston suunta kuulostaa hyvältä....la tai su käy molemmat. Käytiin tänään ajelemassa Atzen kanssa Sääksmäeltä Korkeakankaalle ja ihan mukava reissu oli vaikka vähän taas perinteen mukaan rämmittiin. :D
Kyllä molemmilla oli nastat alla ja ei ilman olis pärjännyt koska paikka paikoin oli tosi liukastakin. Viimeistään Korkeankankaan päältä latupohja laskussa olis tullut noutaja suvikummeilla. ;)
Mulla taas meni lamppu yllättäen rikki joten jotain tuikkua pitää viikonlopuksi virittää...
Tässä ST- tracki:
http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1873675
No niin se oli kyllä aika makea valolenkki vaikka kaks kerta menin ohjaustangon yli :D 2 tunti ajettiin Xisorin kans siellä vkl takametsiin ja 33 kilsa saatin kassan :) Tässä on reitti http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=438308
Nastat oli kyllä aika hyvä valinta koska metsätiet oli hyvin jäässä, se on kyllä kummallinen kun asfalttitiet on niin hyvin sula :rolleyes:
Viikonloppuna en pääse mukaan kun lähden vielä saksaan tiistai asti :mad:
Hiloranin lamppu taida olla aika varallinen vehje, toivottavasti ei tarvi soita palokunta paikkalle kun sä lähdet metsään :cool:
Niin olisko yhteislenkille sopiva aika jos startataan sunnuntaina 11.00 Toijalan vesitornilta kohti vauhtipuiston suuntaa?
paikkakunta tuntemus kohdillaan :D missäs toijalassa on vesitorni. Olen aina asiaa ihmetellyt ja luullut että toijalassa juodaan nahkialanlammesta :D (perjantai murjaisu)
Tank Driver
11.12.2009, 21.53
Voisin lähteä muuten, mutta arvaanko lähteä suvikumeilla lipsuttelemaan jos valtaosalla on nastat alla? Minä juon Lontilanjoesta, vaikka samaa vettähän tuo on, lampeen virtaa.
paikkakunta tuntemus kohdillaan :D missäs toijalassa on vesitorni. Olen aina asiaa ihmetellyt ja luullut että toijalassa juodaan nahkialanlammesta :D (perjantai murjaisu)
Mullekin se oli hetki sitten vielä mysteeri, mutta tuosta rautatieasemalta kun lähtee Junkkariin päin niin siitä pikapuoliin kun alkaa suuntailla vasemmalla niin sieltä se löytyy...taitaa näkyä ihan Retkikartassakin.
Paikoin on tuo Lontilanjoki sen näköistä, että ei viitti Nahkialanlammesta juoda. :D
Tank Driver
11.12.2009, 22.03
Siitä se virtaa KooKoon vierestä, ei se Xizorinkaan suu tuohesta ole.
Voisin lähteä muuten, mutta arvaanko lähteä suvikumeilla lipsuttelemaan jos valtaosalla on nastat alla
No äkkiä vielä kellerin ja vaihtamaan , hoppi hoppi ei vaihtamiseen nyt koko viikko mene :D kohta ei tepsi ennä mitä selitystä :)
En o vielä lähtenyt , huomenna vasta, olisko pojat joku tarve saksasta, ruokaherkku tai pyöräilemisen ..... pyöräkauppaan menen joka tapauksessa
Nähdää siinä sunnuntaina soittelen vaikka lauantaina tarkemmin.
Kattelin kartasta alustavasti polkuja lieneekö sitten ajettavia sittenhän näkee...
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=fi&msa=0&ll=61.110411,23.781967&spn=0.124234,0.308647&z=12&msid=106745329507346281420.00047a78fca6833ef98fb
Tank Driver
11.12.2009, 22.39
No äkkiä vielä kellerin ja vaihtamaan , hoppi hoppi ei vaihtamiseen nyt koko viikko mene :D kohta ei tepsi ennä mitä selitystä :)
En o vielä lähtenyt , huomenna vasta, olisko pojat joku tarve saksasta, ruokaherkku tai pyöräilemisen ..... pyöräkauppaan menen joka tapauksessa
No jos ne nastarenkaat toisit.
No jos ne nastarenkaat toisit.
Ai nastarenkaita, en tiedä myydäänkö niitä ihan tavallisessa pyöräkaupassa kun siellä on 15 ast. plus ja talvi ainakin Berliinissä on aika vihreä oloista :)
Tank Driver
11.12.2009, 22.57
Saan mä ne Suomestakin, mutta tota porukkalenkkeilyä niiden puute kyllä rajoittaa, en viitsisi lähteä muiden lenkkiä sotkemaan kaatuilemalla.
meni koko päivä auton/ weabston kanssa turatessa. oltasko lähetty vasta 1200 ja tehty pikku lenkki.
xizor laitatko tekstarin tai jotain en ole tallentanut sun puhelin numeroa
Todella hyvää talvista polkua löytyi tänään Sotkian suunnalta, tässä reitti:
http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1880537
Hiloranin kanssa lähdettiin 12.00 matkaan ja Sotkian takamaastossa vainukoiran ja ajokoiran yhdistelmänä toiminut KH-E otti meidät kiinni. :D
Vähän kyllä reiteen sattui tuossa yhdessä OTB:ssä, mutta muuten mahtava reissu. :)
Todella hyvää talvista polkua löytyi tänään Sotkian suunnalta, tässä reitti:
http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1880537
Hiloranin kanssa lähdettiin 12.00 matkaan ja Sotkian takamaastossa vainukoiran ja ajokoiran yhdistelmänä toiminut KH-E otti meidät kiinni. :D
Vähän kyllä reiteen sattui tuossa yhdessä OTB:ssä, mutta muuten mahtava reissu. :)
Joo mukava reissu oli vaikka vähän ajokoiran hommia tuli tehtyä:D . . . olin aitiopaikalla kun heitit lipat ei näyttäny kivalta mutta pääasia ettei käyny pahemmin.ens viikolla sitten lisää jos vaan kelit sallii:).
Oli kyllä jees paikoin. Tuolta varmaan löytää vielä lisää jotain "sakkolenkkejä". Ensi viikonloppuna sitten lisää...
Tank Driver
13.12.2009, 21.51
Päheetä, tuttuja paikkoja on taas kierrelty.
Mietin eilen illalla tälläistä settiä mitä voisi harkita ensi viikonlopuksi jos ei muuta parempaa keksitä:
http://img687.imageshack.us/img687/1933/polkuja.jpg
Ainakin retkikartan mukaan tuossa Kärjenniemen nurkilla pitäisi mennä ihan mukavasti jotain polkua tms.
Ainoa miinus tuossa on, että tulee jonkin verran asfaltilla polkemista ennen kuin pääsee paikanpäälle, mutta ei se nyt varmaan niin paha ole...
Hep! Onkos kukaan lähdössä tänään ajamaan? Mulla on ainakin kiikun kaakun,
koska henkilökohtainen pakkaraja tähän touhuun on siinä -12 luokkaa... :D
Luultavammin odottelen viikonloppua jos vaikka saataisiin vähän lauhempaa keliä.
Tank Driver
17.12.2009, 14.26
Nastat on jo matkalla, mutta tää viikonloppu menee varmaan sisäänajellessa, eli en ole lähdössä. Mites joulunpyhät, onko kaikki Pattayalla?
Hep! Onkos kukaan lähdössä tänään ajamaan? Mulla on ainakin kiikun kaakun,
koska henkilökohtainen pakkaraja tähän touhuun on siinä -12 luokkaa... :D
Luultavammin odottelen viikonloppua jos vaikka saataisiin vähän lauhempaa keliä.
No morjentes.... takaisin olen taas ja pakkanen paukku ;) Sunnuntai on ainoa päivä missä onnistu lenkkeilemään ... oma raja -10 katsotaan lähempänä miten ilmat näytä ja kuinka kauan uskaltais aja .....
Toin saksasta pyöräilylehtiä (MTB) jos joku halua niitä lainaksi, sanokaa vaan!!!
Aika paljon pyörä testiä ja muuten mielenkiintoisia juttuja.... Ei välttämätä tarvi saksakielen taito kun kuvia on niin paljon että saa varmasti jotain selvä :)
No morjentes.... takaisin olen taas ja pakkanen paukku ;) Sunnuntai on ainoa päivä missä onnistu lenkkeilemään ... oma raja -10 katsotaan lähempänä miten ilmat näytä ja kuinka kauan uskaltais aja .....
Toin saksasta pyöräilylehtiä (MTB) jos joku halua niitä lainaksi, sanokaa vaan!!!
Aika paljon pyörä testiä ja muuten mielenkiintoisia juttuja.... Ei välttämätä tarvi saksakielen taito kun kuvia on niin paljon että saa varmasti jotain selvä :)
Täytyypä ottaa vaikka lainaksi lehtiä sulta...voin sitten kiusata vaimoa koko ajan käännöstöillä, kun hän on oikein saksaa opiskellut yliopistolla pääaineena. :D
Katsotaan sunnuntaita, että mikä sää tila on. Tällä hetkellä näyttäis, että just -10 pintaan voidaan päästä. :)
Täytyypä ottaa vaikka lainaksi lehtiä sulta...voin sitten kiusata vaimoa koko ajan käännöstöillä, kun hän on oikein saksaa opiskellut yliopistolla pääaineena. :D
Katsotaan sunnuntaita, että mikä sää tila on. Tällä hetkellä näyttäis, että just -10 pintaan voidaan päästä. :)
Ottaa sunnuntaina sitten ison repun mukaan..... Onko sulle jo jotain tiedossa mihin voitais lähtee ???? Olen katselut sinun suunnitelma, mutta taita olla liian kaukana???? Oliko se siellä Valkeakosken puolelle!! Luullen että semmoinen 2-3 tunnin lenkki voi olla ihan ok ...
Ottaa sunnuntaina sitten ison repun mukaan..... Onko sulle jo jotain tiedossa mihin voitais lähtee ???? Olen katselut sinun suunnitelma, mutta taita olla liian kaukana???? Oliko se siellä Valkeakosken puolelle!! Luullen että semmoinen 2-3 tunnin lenkki voi olla ihan ok ...
No periaatteessa tuonne kyllä varmaan ajaa sen 40 minsaa yhteen suuntaan, että pääsee sinne Kärjenniemen kohdalle. Tietty yksi vaihtoehto on mennä autolla pelipaikoille. :)
Kesällä tuollainen 40 minsaa asfalttisiirtymää menis ihan heittämällä, mutta talvella kovassa pakkasessa ei kyllä oikein nappaa...:o
No periaatteessa tuonne kyllä varmaan ajaa sen 40 minsaa yhteen suuntaan, että pääsee sinne Kärjenniemen kohdalle. Tietty yksi vaihtoehto on mennä autolla pelipaikoille. :)
Kesällä tuollainen 40 minsaa asfalttisiirtymää menis ihan heittämällä, mutta talvella kovassa pakkasessa ei kyllä oikein nappaa...:o
Autolla ei taida tällä kerta onnistua kun on suksiboxi katolle ja pyörätelinne ei mahtuu ..:mad: Entäs viime viikonloppuun lenkki voisko sen lenkki vielä uudestaan aja ???
Autolla ei taida tällä kerta onnistua kun on suksiboxi katolle ja pyörätelinne ei mahtuu ..:mad: Entäs viime viikonloppuun lenkki voisko sen lenkki vielä uudestaan aja ???
Joo, kyllä mulle passaa vaikka mennään tuonne samoille Sotkian poluille...siellä oli ihan hyvää baanaa ja vois vaikka etsiä hieman jos löytäis lisää. :)
Joo, kyllä mulle passaa vaikka mennään tuonne samoille Sotkian poluille...siellä oli ihan hyvää baanaa ja vois vaikka etsiä hieman jos löytäis lisää. :)
No löysittekö viime viikonloppuna kaikki ne Hiloranin suunniteletut polut http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=fi&msa=0&ll=61.110411,23.781967&spn=0.124234,0.308647&z= (http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=fi&msa=0&ll=61.110411,23.781967&spn=0.124234,0.308647&z=12&msid=106745329507346281420.00047a78fca6833ef98fb) siellä näytä olevan niin paljon ???
No löysittekö viime viikonloppuna kaikki ne Hiloranin suunniteletut polut http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=fi&msa=0&ll=61.110411,23.781967&spn=0.124234,0.308647&z= (http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=fi&msa=0&ll=61.110411,23.781967&spn=0.124234,0.308647&z=12&msid=106745329507346281420.00047a78fca6833ef98fb) siellä näytä olevan niin paljon ???
Kyllä me melkein kaikki taidettiin tsekata mitä löytyi...pari polkua jotka oli retkikartassa ei ollut olemassa (enää).
Täytyy tutkia vielä jos siinä nurkilla olis jotain mitä ei käyty kattomassa viimeksi.
Olisko ok huomenna 11.00 startti kohti Sotkiaa Toijalan vesitornilta? Kaikki kynnelle kykenät mukaan sitten! ;)
Lähtöpaikka: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Vesitorni&y=6784734&x=2491775&lang=FI
Olisko ok huomenna 11.00 startti kohti Sotkiaa Toijalan vesitornilta? Kaikki kynnelle kykenät mukaan sitten! ;)
Jep, soppi..... Mitä Viialalaiset onko lähtö tällä päin sitten 10.30 .... tai miten olette likelle ..... (puoli tunti Toijalan mahtako menä tiukkaa?)
Toijalan vesitorni :seko: saatko linkki tehty että minäkin joskus tiedän missä se on ???
Mukavasti on lumisadetta luvattu huomiselle.... :)
Huuuhhh siellä oli aikamoista ilma mutta hyvin tarkene kun on windstoper vaateet päälle. Raskasta oli ja monta kerta meinas niksahtaa kun voimat oli vaan hukassa..... Huoma kankke ja KH-E minullekin kävi nyt näin .... Pienen analyysin jälkeen huomasin että magnesium on jäänyt syömättä 3 viikko ehkä se oli se syy ... tai muuten vaan huono päivä. Toinen syy oli varmasti vastatuli-soratie-lumensekoitus mitä söi miestä aika lailla ja pyörä näille ilmoille on muuten vähän jäykempi :rolleyes:
Tästä täällä kerta olisko seuraava lenkki uuden vuodenlenkki 02.01 tai 03.01.2010 kun nyt on joulu rauha tiedossa ;)
Huuuhhh siellä oli aikamoista ilma mutte hyvin tarkene kun on wind stoper vaateet päälle. Raskasta oli ja monta kerta meinas niksahta kun voimat oli vaan hukassa..... Huoma kankke ja KH-E minullekuin kävi nyt näin .... Pienen analyysin jälkeen huomasiin että magnesium on jäänyt syömättä 3 viikko ehkä se oli se syy ... tai muuten vaan huono päivä. Toinen syy oli varmasti vastatuli-soratie-lumensekoitus mitä söi miestä aika lailla ja pyörä näille ilmoille on muuten vähän jäykempi :rolleyes:
Tästä täälä kerta olisko seurava lenkki uuden vuodenlenkki 02.01 tai 03.01.2010 kun nyt on joulu rauha tiedossa ;)
Joo, vähän ihmettelinkin, että mikäs nyt Atzella oli kun yleensähän se on niin, että sä odottelet meitä muita. :D
Tässä vielä tämä reitti mitä ajettiin tänään:
http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1894482
(Vähän puuttuu alusta kun en muistanut laittaa kotoa lähtiessä ST:tä päälle)
3.1 tai 2.1 passaa mulle pidemmäksi päivälenkiksi ja olen tässä ainakin varmaan ensi tiistaina ja seuraavan viikon puolellakin johonkin lähdössä ajelemaan, joten jos muita on maisemissa ja kiinnostaa lenkki niin katsotaan saadaanko yhteislähtöä aikaiseksi. :)
KH-E:n kanssa käytiin nopealla lamppu lenkillä http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=444686
Tässä on minun reissu .... ei mitä ihme että lopussa hyytyy aika lailla kun melkein 47 kilsa ajettiin ajoaika oli 3 tunti ja puoli tunti meni kahvitteluun :D http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=444732
Hyvä joulu kaikille
pukki toi datsunillaan toisenkin valon kyllä nyt kelpaa lenkkeillä kunhan saadaan nämä muodollisuudet pois alta...:D
Mikäs meininki porukalla...onko sunnuntaiksi innokkaita lähtijöitä? :)
Jos nyt vaan ei yli -15 pakkasta ole niin ajattelin, että voisi lähteä ajamaan..
Mikäs meininki porukalla...onko sunnuntaiksi innokkaita lähtijöitä? :)
Jos nyt vaan ei yli -15 pakkasta ole niin ajattelin, että voisi lähteä ajamaan..
Sunnuntai sopii hyvin. Oletkos raivannut polun jonnekin? :D vai pitäskö mennä äheltään sotkia/ vauhtipuisto suunnalle? Vai mennäänkö Tampereelle kanuunalenkille?
Sunnuntai sopii hyvin. Oletkos raivannut polun jonnekin? :D vai pitäskö mennä äheltään sotkia/ vauhtipuisto suunnalle? Vai mennäänkö Tampereelle kanuunalenkille?
malttakaa vielä vähän aikaa kun saadaan tänne tampattua polut.... nyt ne on vielä lumipuuroo;)
Tank Driver
25.12.2009, 19.44
Nyt ois nastoja renkaissa, mutta mies on kipiä.
Nyt ois nastoja renkaissa, mutta mies on kipiä.
vielä kerkee sunnuntaiksi...
Mikäs on sunnuntain lähtöaika?
minua ei haittaa vaikka ajettas lamppu lenkki... 1400? En tiedä olisko Sotkia/ Patavuori akselilla hyvää "searching for holy trail" -yritystä huomenna.
edit:
Kevyt 50km lumihangessa suunnitelma jos lähettäskin 1200. http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=448864
minua ei haittaa vaikka ajettas lamppu lenkki... 1400? En tiedä olisko Sotkia/ Patavuori akselilla hyvää "searching for holy trail" -yritystä huomenna.
edit:
Kevyt 50km lumihangessa suunnitelma jos lähettäskin 1200. http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=448864
Kuulostaa hyvältä....siis molemmat suunnitelmat eli mulle käy kumpi vaan. :)
Olisko startti taas vesitornilta?
Kuulostaa hyvältä....siis molemmat suunnitelmat eli mulle käy kumpi vaan. :)
Olisko startti taas vesitornilta?
kuullaan mitä KHE:n hallitus päättää.... :D
kuullaan mitä KHE:n hallitus päättää.... :D
:D Se kello 12,00 vaikka toijalan vesitornilta sopis hallitukslle . . . Mitäs hiloran tuutko tästä meidän kautta??
tuun 1130 kypärän kanssa :o pitäis keretä. Voi olla kyllä niin paljon lunta että eksyy tutuillakin poluilla katotaan sitten....
No niin täytyy sanoo että nyt ei ollu metässä kiva ajaa . . . kannettiin pyöriä semmonen 4km sen jälkeen ajelttiin pari tuntia arajarven pöperöisiä teitä . . . ei hyvä! ;o)
Juu täytyy odotella josko tuo Izmo päästäis meidät tre:lle fillaroimaan :D. Siellä kun on tallaajaa enemmän niin pysyy polutkin auki.
No niin täytyy sanoo että nyt ei ollu metässä kiva ajaa . . . kannettiin pyöriä semmonen 4km sen jälkeen ajelttiin pari tuntia arajarven pöperöisiä teitä . . . ei hyvä! ;o)
Tätä mä vähän ounastelinkin aamulla ja sen takia jänistin....:o
Kävin tuossa eilen ajelemassa huvikseen 1,5 h lähimaastossa ja ei mitään toivoa päästä poluille.
Meikäläisen 95 kg + pyörä 12 kg upposi tuonne puolitampatuille poluille kuin kypsään riisipuuroon. :D
Olisko kuitenkin intoa lähteä viikonloppuna jonnekin koittamaan? ;)
No morjentes .... eli metsään on nyt kiva lähtee :D mukana olaan mutta onko kuka kiinnostunut vaikka vaihteeksi vaihtaa sukset alle kun taita olla nyt se aika :rolleyes: Jos ei mennään pyöräille ....
No morjentes .... eli metsään on nyt kiva lähtee :D mukana olaan mutta onko kuka kiinnostunut vaikka vaihteeksi vaihtaa sukset alle kun taita olla nyt se aika :rolleyes: Jos ei mennään pyöräille ....
Kyllä ajattelin tässä vaihtaa sukset alle, mutta nimenomaan laskettelusukset. ;)
Hyvä uuttaa vuotaa kaikille :)
Onko kenellekä sotasuunnitelma viikonlopulle :seko: Kävin eilen omassa pihassa ajelemaan ja lunta on sen verran että takavaihtaja oli kokoajan lumessa ja sen takia lyhyissä ajassa esiintyy jo toiminta häiriöitä :mad: Jos lähdetään tattis varma joku valmis tampattu metsäpolku ????
http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/1-3 Sää ennuste on myös aika kylmä viikonlopulle mutta ei mahdoton ??+
Nyt selvisi viime kertainen huono liikkuvuus kun kävin Xisorin kans. Taka-Akseli sain taas jollain tavalla hajotettu :seko: , otin takapyörä pois ja koko kasetti heilu ja akseli on niin jumissa että huomenna ei onnistu :mad: Olisin muuten lähtenyt jonkun kevyen metsäautotie lenkki, nyt taida pyörähuolto olla kova sana :)
Hiihtolenkkille taidan lähtee Arajärven suunta :rolleyes:
Nyt selvisi viime kertainen huono liikkuvuus kun kävin Xisorin kans. Taka-Akseli sain taas jollain tavalla hajotettu :seko: , otin takapyörä pois ja koko kasetti heilu ja akseli on niin jumissa että huomenna ei onnistu :mad: Olisin muuten lähtenyt jonkun kevyen metsäautotie lenkki, nyt taida pyörähuolto olla kova sana :)
Hiihtolenkkille taidan lähtee Arajärven suunta :rolleyes:
Oho, aika yllättävää...toivotaan, että saat pyörän nopeesti taas kuntoon.
Kyllä nyt mullakin saa pyörä levätä hetken kun odotellaan parempia ilmoja. Taidan lähteä huomenna avaamaan laskukauden Sappeelle. :)
Noo niin pyörä on kunnossa, kaikki ruuvit on taas kiristetty :) Takapyörän ongelmana oli se osa missä istu kasetti päälle (vaparatas????), se oli löysä ja mekaanikon mukaan kun sitä osa yritä joskus vaihtaa ne mutterit ei saa auki eli aika harvinainen tapaus !!??!! http://www.bike-discount.de/shop/pdpictures.html?pop=true&pdid=6729 se musta möykky mitä näkee oikealle oli se tapaus
Sunnuntaina näytä siltä että pakkanen on alle -10 ast. ja ajattelin että olis aika lähtee lenkille, onko joku tulossa mukaan ??? En tiedä koska eikä mihin mutta jonnekin :eek:
Noo niin pyörä on kunnossa, kaikki ruuvit on taas kiristetty :) Takapyörän ongelmana oli se osa missä istu kasetti päälle (vaparatas????), se oli löysä ja mekaanikon mukaan kun sitä osa yritä joskus vaihtaa ne mutterit ei saa auki eli aika harvinainen tapaus !!??!! http://www.bike-discount.de/shop/pdpictures.html?pop=true&pdid=6729 se musta möykky mitä näkee oikealle oli se tapaus
Sunnuntaina näytä siltä että pakkanen on alle -10 ast. ja ajattelin että olis aika lähtee lenkille, onko joku tulossa mukaan ??? En tiedä koska eikä mihin mutta jonnekin :eek:
Taitaa olla sellainen tilanne, että mä jatkan laskettelu linjalla toistaiseksi. :)
Tällä lumentulolla ja Akaan väkimäärällä ei tunnu kovin todennäköiseltä, että mitkään polut on ajokunnossa. Pitänee tsekata, että jaksaako sitä lähteä vaan tielle ajelemaan jossain vaiheessa, mutta nyt ainakin toistaiseksi saa pyörä olla tallissa. :o
Polkuja olen sama mieltä että ne voi olla aika hankala. Lähinnä ajatelin joku metsäautotien reissu ja asfaltti tai pyörätie voi olla mukana.....! Toinen vaihtoehto olis lähtee Tamperelaisten kanssa lenkille kun siellä päin taita olla polut paremmassa kunnossa ja viikonlopulle semmoinen 50kilsa tiedossa, eli ihan sopiva !!!! :D
Pitäis vaan saada IZMOLTA vähän lähtöpaikka tiedot !!!!!!
Polkuja olen sama mieltä että ne voi olla aika hankala. Lähinnä ajatelin joku metsäautotien reissu ja asfaltti tai pyörätie voi olla mukana.....! Toinen vaihtoehto olis lähtee Tamperelaisten kanssa lenkille kun siellä päin taita olla polut paremmassa kunnossa ja viikonlopulle semmoinen 50kilsa tiedossa, eli ihan sopiva !!!! :D
Pitäis vaan saada IZMOLTA vähän lähtöpaikka tiedot !!!!!!
luulisin että sunnuntaina on meitä ainaski kymmenen ajajaa loppiaisen jämälenkillä ja melkein vois taata takuupolut Kaupin ja Riesontien metsissä... teretulemas jos ehtii?
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=2488342&y=6822244&sc=8000&text=&action=link&cx=2488574&cy=6822194&scale=8000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI
Vaimolta tuli jo vihreitä palleroita joten voi olla että olen teidän kanssa lähdössä..... Lähtöpaikka on tuttu autolle parkkipaikka löytyy varma uimarantaan läheisyydessä ???? Onko vauhti nyt semmoinen että läski mahalle pärjää kuitenkin vai onko niksahdus heti kilsan jälkeen ...:rolleyes: KLO 11.02 ???
Vaimolta tuli jo vihreitä palleroita joten voi olla että olen teidän kanssa lähdössä..... Lähtöpaikka on tuttu autolle parkkipaikka löytyy varma uimarantaan läheisyydessä ???? Onko vauhti nyt semmoinen että läski mahalle pärjää kuitenkin vai onko niksahdus heti kilsan jälkeen ...:rolleyes: KLO 11.02 ???
Niin ku oli vähän puhetta tuolla Tampereen yhteislenkki palstalla että jos porukka on kauheen eritasosta niin jaetaan porukka kahteen osaan ja annetaan Akin mennä omaa vauhtia ;)
Parkkipaikka löytyy varmaa siittä saman metrin päästä voimalaa vastapäätä toisella puolella tietä.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=2488402&y=6822442&sc=8000&text=&action=link&cx=2488574&cy=6822194&scale=8000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI
lähtö noin kello 11.02
Jepulis ja kiitos .... katsotaan jos ehkä täältä päin joku vielä on heräilemässä ...???? Lyödään lukkoon huomenna klo 20.00 :eek:
Sää näytä huomiselle kuitenkin vielä aika kylmä http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere (http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere)mutta himo vie minut Tampereelle lenkille.
Raportti on tulossa :)
Sää näytä huomiselle kuitenkin vielä aika kylmä http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere (http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere)mutta himo vie minut Tampereelle lenkille.
Raportti on tulossa :)
joo kylmä ilma mutta pakkohan huomenna yrittää päästä rasvanpoltto lenkille kun tääkin päivä meni villakoiralle lumikökköjä heitellessä ja kevennys porauksia poratessa...
mutta jos päästään ajaa metsän suojassa tuulelta piilossa niin eiköhän tarkene...
sunnuntaista ...... huuuuuuhuuuuu no vihreitä palleroita porukalle ja polulle.... isoja ja monta punaista palleroita läski mahalle, rengas valintaan, oma kuntoon ja ajotaitoon .... ihan kiva oli mutta (syke oli varmaa 220) oma kroppa heitti ison ankkurin ja päätin 12 kilsan lipsutteleminen jälkeen että kotiin on myös vielä jonkun matkaa ja käänsin pois porukalta.... Takakiekon ongelma ilmeisty sitten myös ison naksahduksen jälkeen taas, nyt on taas askartelemista. Mietiin että olis ehkä aika soita myyjälle jos sittä kauta saa jotain osia hommattu !!!
sunnuntaista ...... huuuuuuhuuuuu no vihreitä palleroita porukalle ja polulle.... isoja ja monta punaista palleroita läski mahalle, rengas valintaan, oma kuntoon ja ajotaitoon .... ihan kiva oli mutta (syke oli varmaa 220) oma kroppa heitti ison ankkurin ja päätin 12 kilsan lipsutteleminen jälkeen että kotiin on myös vielä jonkun matkaa ja käänsin pois porukalta.... Takakiekon ongelma ilmeisty sitten myös ison naksahduksen jälkeen taas, nyt on taas askartelemista. Mietiin että olis ehkä aika soita myyjälle jos sittä kauta saa jotain osia hommattu !!!
tässä kävi semmonen perinteinen juttu taas kun "paremmat ajajat" sotki polun ja häntä talutti.. tai oikeastaan se Alasenjärven rantapolku oli huono mutta polut parani siittä eteenpäin... hulluimat jatkoivat siittä viel 60km lisää Hervannan taakse poluille ;) mutta katsotaan eikä kannata vielä lyödä kirvestä kiveen...
No perskules huono säkä!! nyt kannatta tosiaan soittaa larunpyörään ja kysellä saisko takuuseen korjattua . . . siellä tosiaan on ihan asiallinen palvelu että luulis onnistuvan;)
Hervannan taakse poluille ;) mutta katsotaan eikä kannata vielä lyödä kirvestä kiveen...
Niin kun sanottu ei polussa mitä vika oli, kesälle pitäis vaan harasta aja pitkospuita pitkin ja rengas valinta kohdallaan siten varmasti onnistu ajamaan talvellekin ,,,,, ja tietysti oma kunto, 4 viikon tauon jälkeen on vaikea hypätä ajavalle junalle :) Kyllä uudestaan olen tulossa kun kone taas toimi (mies ja pyörä)
No perskules huono säkä!! nyt kannatta tosiaan soittaa larunpyörään ja kysellä saisko takuuseen korjattua . . . siellä tosiaan on ihan asiallinen palvelu että luulis onnistuvan;)
On kyllä jännä kun pikakiristin mene löysäksi (ihan näin vaan kun ajat) ja kun kiristän koko takapyörä on ihan jumissa, akseli ei liiku mihin :mad: Nippeli on vaan kiinni helmikuu asti, laitaan ehkä siksi aika vanha dieseli kuntoon !!!
No niin kirves löytyy sitten siellä lumihangessa ja otin se hyvä talteen :) Vanha dieseli pantiin kuntoon kun eilisen niksahdus oti aika lailla päähän (oma kunto). Kävin illansuussa Vedentaka lenkki ja mies on kyllä jaksanut ihan hyvin eilisen verrattuna 38 kilsa 1.45 tunti lumisella alustalla ja vastatuli oli ihan mukava valkeakosken puolelle. Focus odota nyt että Nippelin työmiehet palaa töihiin ja siihen asti ajetaan vähän kovemalla alustalla kun ei viiti v-jarulle aja lumisella metsässä .... :rolleyes: tästä on jälki http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=466344
Tank Driver
12.01.2010, 00.05
No niin kirves löytyy sitten siellä lumihangessa ja otin se hyvä talteen :) Vanha dieseli pantiin kuntoon kun eilisen niksahdus oti aika lailla päähän (oma kunto). Kävin illansuussa Vedentaka lenkki ja mies on kyllä jaksanut ihan hyvin eilisen verrattuna 38 kilsa 1.45 tunti lumisella alustalla ja vastatuli oli ihan mukava valkeakosken puolelle. Focus odota nyt että Nippelin työmiehet palaa töihiin ja siihen asti ajetaan vähän kovemalla alustalla kun ei viiti v-jarulle aja lumisella metsässä .... :rolleyes: tästä on jälki http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=466344
Hirsikankaan mäessä oli ajettu paksuilla nastarenkailla, olinko sun jäljilläsi?
Hirsikankaan mäessä oli ajettu paksuilla nastarenkailla, olinko sun jäljilläsi?
Kävin vasta klo19.00 jälkeen, olin ilman nastarenkaita likelle.... mutta huomasin myös jonkun muun jäljet.....
Eilen on ajanut Viialan keskustankatu klo 16.20 huonekalunliike ohi kuski kenelle oli aika muhkea kypärälamppu ja maasturi ?????? Ajattelin oliko KH-E likelle mutta en tiedä ????
Kävin vasta klo19.00 jälkeen, olin ilman nastarenkaita liikelle.... mutta huomasiin myös jonkun muun jäljeet.....
Eilen on ajanut Viialan keskustankatu klo 16.20 huonekalunliiken ohi kuski kenelle oli aika muhkea kypärälamppu ja maasturi ?????? Ajatelin olisko KH-E liikelle mutta en tiedä ????
Minä ainakin ajelin siitä joskus iltapäivän loppupuolella ja samoin kävin Riitiälä-Pyhältö kiekuran jälkeen kääntymässä Hirsikankaanmäessä. Tosin vastatuuleen tehty Hirsikankaanmäki tuntui olleen yksi mäki liian paljon. Siinä määrin paljon alkoi meno siinä tökkiä. :rolleyes:
Minä ainakin ajelin siitä joskus iltapäivän loppupuolella ja samoin kävin Riitiälä-Pyhältö kiekuran jälkeen kääntymässä Hirsikankaanmäessä. Tosin vastatuuleen tehty Hirsikankaanmäki tuntui olleen yksi mäki liian paljon. Siinä määrin paljon alkoi meno siinä tökkiä. :rolleyes:
No minä ajattelin jo, vilahdit vaan siellä ohi ja mietin vähän mistä valokeila oikein tuli ..... Ihan normaali pyöräilijä ei niin tehokas lamppuja käytä ja päätelin jos se olis olut joku meistä ja olin jo lähelle illalla heittämän kysymyksen kuka tuntematon täällä liiku :)
Kävin pitkästä aikaa heittämässä tunnin lenkin ja sai kyllä olla viimeinen lenkki mulle näillä lumilla. Ei tule kuin vihaiseksi kun tuolla riisipuurossa yrittää taistella eteenpäin. :(
Keskityn nyt sitten muihin harrastuksiin ja palaan vahvuuteen huhtikuussa entistä huonokuntoisempana. :D
Kävin pitkästä aikaa heittämässä tunnin lenkin ja sai kyllä olla viimeinen lenkki mulle näillä lumilla. Ei tule kuin vihaiseksi kun tuolla riisipuurossa yrittää taistella eteenpäin. :(
Keskityn nyt sitten muihin harrastuksiin ja palaan vahvuuteen huhtikuussa entistä huonokuntoisempana. :D
Missä päin kävit ???? Ajattelin että käyn jossain vaiheessa Junkkarissa vaikka juoksemaan ja katsomaan miltä siellä näytä.... Siellä varmasti koiran kanssa joku kulje ....?
Yksi asia mitä minä ainakin opin viime viikonloppuna on se että nastarenkaiden kanssa metsään lumiselle polulle ei o välttämätä hyvä idea. Sivupito on Kendalle aika surkeasti että kesäkumille kyllä pärjää kun on vähän tampattu....
Missä päin kävit ???? Ajattelin että käyn jossain vaiheessa Junkkarissa vaikka juoksemaan ja katsomaan miltä siellä näytä.... Siellä varmasti koiran kanssa joku kulje ....?
Yksi asia mitä minä ainakin opin viime viikonloppuna on se että nastarenkaiden kanssa metsään lumiselle polulle ei o välttämätä hyvä idea. Sivupito on Kendalle aika surkeasti että kesäkumille kyllä pärjää kun on vähän tampattu....
Kävin tässä Toijalan nurkilla vaan muutamia tuttuja polkuja tsekkaamassa. Yhdelläkin pätkällä oli ajettu jopa moottorikelkalla ja käveltykin aika reilusti, mutta silti pyörä upposi kuin mannapuuroon. Ehkä tietysti meikäläisen massallakin on jotain tekemistä asian kanssa. ;)
Pari pientä pätkää löytyi (Kirkkokankaan kohdalla) mitä pysti ajamaan kun olivat niin tiheässä metsässä, että suurin osa lumesta on jäänyt puuhun. :D
Kävin tässä Toijalan nurkilla vaan muutamia tuttuja polkuja tsekkaamassa. Yhdelläkin pätkällä oli ajettu jopa moottorikelkalla ja käveltykin aika reilusti, mutta silti pyörä upposi kuin mannapuuroon. Ehkä tietysti meikäläisen massallakin on jotain tekemistä asian kanssa. ;)
Pari pientä pätkää löytyi (Kirkkokankaan kohdalla) mitä pysti ajamaan kun olivat niin tiheässä metsässä, että suurin osa lumesta on jäänyt puuhun. :D
Just oli Akaan Seutu-lehdessä juttu että kelkkareitit vaan mootorikelkiolle ...:D kun joku veti mönkialle sitä kelkkareitti pitkin :mad: Jos joku tietä missä se mene vois vaikka sala siellä vähän kurvaille, tai yrittä,,, Ainakin pohja on vähän leveampi ja kovempi kuin joku tampattu metsäpolku :rolleyes:
Tank Driver
13.01.2010, 22.39
Just oli Akaan Seutu-lehdessä juttu että kelkkareitit vaan mootorikelkiolle ...:D kun joku veti mönkialle sitä kelkkareitti pitkin :mad: Jos joku tietä missä se mene vois vaikka sala siellä vähän kurvaille, tai yrittä,,, Ainakin pohja on vähän leveampi ja kovempi kuin joku tampattu metsäpolku :rolleyes:
Ei onnistu. Juuri tänään sellaisella kävelin.
Ei onnistu. Juuri tänään sellaisella kävelin.
Sama ajattelin myös, oli vaan heitetty.... Mutta sinä olet ilmeisesti vielä aika paljon ulkona matkalle kun olet nähnyt kaikenlaista tämän viikon ajan :) (hyvä näin) ..... no onko tieto Junkkarista kävitkö siellä viime aikoina,,,,, Tai poluista ylipäätään :seko:
Tank Driver
15.01.2010, 00.23
Mä olen töissä ulkona. ;)
Junkkarissa en ole käynyt, luulisin kumminkin, että latu sinne on tehty. Muut polut taitavat olla ummessa. Uudenkylän polku on tarkastamatta, mutta siellä nyt ei montaa ajokilometriä kerry.
Onko kuka tulossa viikonloppu lenkille???? Lauantai näytä sään kannalta ihan mukava, ajatus olis Vanajaveden ympäri, eli ei metsään :mad: !!! Mutta kaikki on vielä avoin :)
Kävin iltapäivälle katsomaan miltä Junkkarissa ja Pumpparissa näytä ja talviaika on siellä hiihtoaika niin että ilman talutus latua pitkin ei pääse metsään ja siellä on polku mahdollisuus ehkä noooooolllllllaaaaaa :(. Ainoa mitä oli metsään ajettava oli ennen Junkkari Turuntien sillaan jälkeen metsätyökone ura mikä oli jopa hyvin ajettava mutta tiedysti ei kauhean pitkä. Hukarissa oli ainakin koirapolkuja metsässä(Hiloran tietä) ajettava mutta ei kauhean pitkä..... Molemilla poluilla voi ainaskin kapealle polulle ajaminen harjoitelle ;)
Kun tännän oli jo niin kiva jatketaan huomenna samalla linjalla, kylmä ei o luvattu joten kilsat on ainakiin luvassa .... Viiala - toijala- lontilla- tarttila- valkeakoski- sitten vois aja vedentakaan kauta takaisin viialaan ....
Innostuneita ei o näkynyt ja kävin yhden vaunun voimaan lenkille, ihan kiva oli. Tiet oli hyvin ajettava, yritin vähentää Asfalttitiet mikä oli vaikea kun oli lunta päälle :p Matkan vaareille tuli pieni muutos ja en o ajanut valkeakosken kautaa vaan otin Vedentaka- Lempäälä ajon :eek: Haluisin vaan tietä miten se on ajettava jos Xizor halua joskus ota ison kierroksen valkeakosken kautaa !!!
54 kilsa aika 2.40 tunti tässä on jälki http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=470271
Innostuneita ei o näkynyt ja kävin yhden vaunun voimaan lenkille, ihan kiva oli. Tiet oli hyvin ajettava, yritin vähentää Asfalttitiet mikä oli vaikea kun oli lunta päälle :p Matkan vaareille tuli pieni muutos ja en o ajanut valkeakosken kautaa vaan otin Vedentaka- Lempäälä ajon :eek: Haluisin vaan tietä miten se on ajettava jos Xizor halua joskus ota ison kierroksen valkeakosken kautaa !!!
54 kilsa aika 2.40 tunti tässä on jälki http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=470271
Ehdottomasti otetaan kevään/kesän tullen Akaa-Sääksämäki-Valkeakoski-Akaa isolenkki. :) Täytyy koittaa tehdä siitä sitten sellainen, että mahdollisimman vähän tulee tiellä ajamista....eiköhän se onnistu kun kovasti suunnittelee.
Ehdottomasti otetaan kevään/kesän tullen Akaa-Sääksämäki-Valkeakoski-Akaa isolenkki. :) Täytyy koittaa tehdä siitä sitten sellainen, että mahdollisimman vähän tulee tiellä ajamista....eiköhän se onnistu kun kovasti suunnittelee.
Korkeakangas ja Birgit mukaan sitten tule jo aika mukava lenki, eikä paljon asfaltti :eek: Kilsa taita olla jokunen 80-90 :seko:
Olemme lähdössä Kankeen kanssa valo-hiihtolenkille perjantai ilta 18.00 ja 19.00 välille, lähtö sahurin lähelle oleva latu, kun kameli ratsastaminen on nyt vaan vähän hankala tällä ..... :rolleyes:
Ite oon käynt iltasin toijalan purtsalla hiihtelemässä. Viialan purtsan vieressä pellolla on myös hyvä lyhyt latu. Siellä näkee illallakin. En vielä lupaa huomisesta voi mennä olutta juodessa. Terva voiteetkin loppuu -12C. Kaupasta kyllä saa... :D
Kylmäkosken suunta olemme lähdössä .... ei se kylmyys on nyt niin paha .... kävin eilen illalla 8 kilsan juoksulenkin -17 ast. ihan mukava oli :)
Ite oon käynt iltasin toijalan purtsalla hiihtelemässä. Viialan purtsan vieressä pellolla on myös hyvä lyhyt latu. Siellä näkee illallakin. En vielä lupaa huomisesta voi mennä olutta juodessa. Terva voiteetkin loppuu -12C. Kaupasta kyllä saa... :D
Lähtö klo 19.00, on sitten vielä päivästä jäljelle missä voit juoda olutta vaikapaa heti siellä Kataforissa :)
Hidasmuttakankee
22.01.2010, 17.31
Morjesta vaan arvon lenkkikaverit:), kankee on aktivoitunut muuhunkin kuin tankkaamiseen. Kohta lähetään sivakoimaan kevyt perjantailenkki.
Numerolaput jaetaan osoitteesta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?cx=2487374&cy=6788512&scale=8000&tool=siirra&lang=FI (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?cx=2487374&cy=6788512&scale=8000&tool=siirra&lang=FI) klo 19:00
Hiloran ja muut reippaasti mukaan, lenkin jälkeen ehtii juomaan kyllä ihan tarpeeksi:)
Hidasmuttakankee
22.01.2010, 22.56
Morjesta vaan arvon lenkkikaverit:), kankee on aktivoitunut muuhunkin kuin tankkaamiseen. Kohta lähetään sivakoimaan kevyt perjantailenkki.
Numerolaput jaetaan osoitteesta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?cx=2487374&cy=6788512&scale=8000&tool=siirra&lang=FI (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?cx=2487374&cy=6788512&scale=8000&tool=siirra&lang=FI) klo 19:00
Hiloran ja muut reippaasti mukaan, lenkin jälkeen ehtii juomaan kyllä ihan tarpeeksi:)
UUPS! EDIIT!!! eihän tossa linkissä mitään lähtöpaikkaa ollut, varmaan ois kymmenmäärin ollut lähtijöitä mutta kun....
UUPS! EDIIT!!! eihän tossa linkissä mitään lähtöpaikkaa ollut, varmaan ois kymmenmäärin ollut lähtijöitä mutta kun....
...... onneksi, muuten olis olut ehkä ruhkaa metsässä, saanto oli 18 kilsa ja olutta on kyllä maistanut tuplasti hyvä ja säästö tuli kun yksi oli ihan riitavästi :eek:
Hidasmuttakankee
23.01.2010, 11.33
Olipas mukava pakkashiihto. Kylmä ei vaivannut missään kohtaa kiitos hyvien varusteiden ja ahkeran liikkeen. Tällätapaa kierreltiin otsalamppujen kanssa http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1995228
-huomenna klo 12.00
-hiihtolenkille....
-lähtöpaikka vanhainkotiin takana
-suunta Junkkariin, noin kahden tunnin lenkki
-tässä on linkki http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=l%C3%A4ht%C3%B6paikka+&y=6788804&x=2487170〈=FI (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=l%C3%A4ht%C3%B6paikka+&y=6788804&x=2487170&lang=FI)
-oli kiiiiirrrreeee :D
servus und gute nacht bis morgen
Hidasmuttakankee
24.01.2010, 15.55
-huomenna klo 12.00
-hiihtolenkille....
-lähtöpaikka vanhainkotiin takana
-suunta Junkkariin, noin kahden tunnin lenkki
-tässä on linkki http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=l%C3%A4ht%C3%B6paikka+&y=6788804&x=2487170〈=FI (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=l%C3%A4ht%C3%B6paikka+&y=6788804&x=2487170&lang=FI)
-oli kiiiiirrrreeee :D
servus und gute nacht bis morgen
Tälläinen lenkki kartalla. http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=2000620
Tälläinen lenkki kartalla. http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=2000620
Ihan kiva lenkki oli.... kyllä 20kilsa on ihan hyvä kipuraja tällä hetkellä :). Toivottavasti toi kiinaihme saapuu pian että päästän taas valolenkille, kun otsalamppuun kanssa nyt ei oikein huvitta lähtee metsään hiihtämään :seko:
Onko lauantaina innostuneita liikunnan harrastajia liikkeellä ???? Ensimerkki pyöräily tamperelaisten kanssa tai hiihtoretki Akaassa.... ???
Onko lauantaina innostuneita liikunnan harrastajia liikkeellä ???? Ensimerkki pyöräily tamperelaisten kanssa tai hiihtoretki Akaassa.... ???
Tampereella mennään ainaski sunnuntaina polulle mutta en tiedä lauantaista vielä...
Tank Driver
28.01.2010, 23.38
Lavvantaina mennään kattoon rallia.
Tampereella mennään ainaski sunnuntaina polulle mutta en tiedä lauantaista vielä...
Jep, olen seurannut teidän palsta mutta sunnuntai ei onnistu!!!! Katsotaan mitä mittari aamulla näytä ja tehdään sitten vasta päätös.... Ei haitta jos menisin vaikka yksin lipsutelemaan, vanhan, jäykän, keltaisen kamelin kanssa:D kun focus odota edelleen huolto.... säästä ainakin toisen nolauksen:)
Lumen, lumitöiden ja aikataulun kiireys muutin suunnitemaa ja kävin sisä hikoilussa salissa :eek:.... Pihassa kävin ratsastamassa uudet Nobby´t ja ihan kiva pito näille on, ennen Wtdt on pako vielä kokeille Tampereen polut ja sitten pitäis pikku hiljaa tietä onko järkevä lähtee sinne osallistumaan.... Ainakin kilpikonna ryhmä vois olla sopiva ryhmä jos lähtee vanhalla kamelilla ajamaan :seko:
Onko kuka tulossa mukaan Wtdt ajamaan ???
Onko kuka tulossa mukaan Wtdt ajamaan ???
tarkoitus olisi lähteä mukaan...
tarkoitus olisi lähteä mukaan...
Kuulosta hyvältä ..:)
Focucsen ongelma oli väärä vaparataspultti, se pieni pirulainen aiheutti kyllä aika moista sotku nyt kun joku pitäis saada selvä kuka sen on sinne laittanut :seko: Minä en ainakin :) Katsotaan milloin saan pyörän kuntoon, tai saanko uuden rungon ??? Kuvia löytyy albumissa
Hidasmuttakankee
01.02.2010, 22.47
Focucsen ongelma oli väärä vaparataspultti, se pieni pirulainen aiheutti kyllä aika moista sotku nyt kun joku pitäis saada selvä kuka sen on sinne laittanut :seko: Minä en ainakin :) Katsotaan milloin saan pyörän kuntoon, tai saanko uuden rungon ??? Kuvia löytyy albumissa
Runkosorvaaja:D
Oliko se linkin osa nro: 16 joka oli väärä?
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/FH/EV-FH-M525-2067A_v1_m56577569830608928.pdf
Runkosorvaaja:D
Oliko se linkin osa nro: 16 joka oli väärä?
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/FH/EV-FH-M525-2067A_v1_m56577569830608928.pdf
jepulis number 16,
No olipas melkoinen kämmi...toivotaan, että tulee pyörä kuntoon pian. :)
No olipas melkoinen kämmi... Tais jäädä tampereelle meno tällä viikolla :mad:
Tais jäädä tampereelle meno tällä viikolla :mad:
Joo, ei näillä lumilla taida oikein jaksaa lähteä kahlaamaan. Alkaa olemaan tässä muutenkin aika kypsä jo näihin lumitöihin...:(
Ei kyyneleitä tulis, vaikka nää olis olleet tän talven vikat lumet. :)
Uutiset pyörästä ----- Takakiekko oli sitten oikein maanantai kapalle kun nippeli porukka yritti laitta uusi vaparatas ja pultit sitten oli akseli taas lian iso eli täysin romu koko naava.... Uusi takakiekko on jo matkalle joten taisi tulla pyörä kuntoon ennen viikonloppu.... Runko ajetaan nyt niin kauan että se hajoa joskus :rolleyes:
Jos aikataulu antaa periksi lähden Tampereelle auramaan polkuja viikonloppuna, mutta katsotaan miten lähi päivinä homma kehitty :)
Miten näytä Hiloran sinun viikonloppu suunnitelma???? Lähdetäänkö Tampereelle auttamaan polkuja putsaamaan.... otetaan varmuudenvuoksi lapio mukaan .....
Tom on taas jäänyt kiinni kun hän oli salalenkille,,,, minä se oli kuka töörrööti siellä ohi :D onneksi et ot ajanut lumihankeen :)
Tais jäädä tampereelle meno tällä viikolla :mad:
Ei jää, nokka kääntyy sunnuntaina suunta Tampereelle!!! Jos siellä on polkuja jollain tavalla ajettava, muuten on tamppaus tiedossa :p
Katsotaan miten Focus kulkee tai onko se heti uudestaan hajoamassa!!!
Tänään koeajossa uusi takakiekko, Nobby´t ja DX lamppuun kanssa suju tosi hyvin jopa mainiosti...
Hidasmuttakankee
05.02.2010, 16.16
Ei jää, nokka kääntyy sunnuntaina suunta Tampereelle!!! Jos siellä on polkuja jollain tavalla ajettava, muuten on tamppaus tiedossa :p
Katsotaan miten Focus kulkee tai onko se heti uudestaan hajoamassa!!!
Tänään koeajossa uusi takakiekko, Nobby´t ja DX lamppuun kanssa suju tosi hyvin jopa mainiosti...
Oho, tulipas se lamppu nopeesti.
Pyöräkin kunnossa niin päästät sitten höyryjä oikein kunnolla, on siinä ketut ja peurat ihmeissään kun Andre rymistelee pitkin metsiä:)
Oho, tulipas se lamppu nopeesti.
Pyöräkin kunnossa niin päästät sitten höyryjä oikein kunnolla, on siinä ketut ja peurat ihmeissään kun Andre rymistelee pitkin metsiä:)
Joo aika nopea toiminta kun kesti vaan 10 päivä tilauksesta.... Ketut ja peurat ei ole vielä mitä hätä niin kauan kun metsässä on 60cm lunta ;)
Taita jäädä huomiseen Tamperelenkki välin kun on käynyt taas vanhan aikaiseksi :mad: Pyörä ja varusteet on kunnossa mutta kuskille on iskenyt loppuviikko flunssa ja ei mitä järke lähtee ajamaan puolitehona tai lapioimaan, vaikka mieli tekisi kauheasti :o Pitäis saada itelen nyt kuntoon että päässe sitten WTDT ehkä ajamaan......:seko: Pidetään peukut ja nostetaan hattu Tampereen-talkoo lapiointi-väelle et ei tule lisää lunta niskaan ja polut on kunnossa ens viikonloppu :cool:
Taita jäädä huomiseen Tamperelenkki välin kun on käynyt taas vanhan aikaiseksi :mad: Pyörä ja varusteet on kunnossa mutta kuskille on iskenyt loppuviikko flunssa ja ei mitä järke lähtee ajamaan puolitehona tai lapioimaan, vaikka mieli tekisi kauheasti :o Pitäis saada itelen nyt kuntoon että päässe sitten WTDT ehkä ajamaan......:seko: Pidetään peukut ja nostetaan hattu Tampereen-talkoo lapiointi-väelle et ei tule lisää lunta niskaan ja polut on kunnossa ens viikonloppu :cool:
yritetään talkoilla viikolla ja katsotaan... ei ihan huonolta näytä nyt tilanne
Tom on taas jäänyt kiinni kun hän oli salalenkille,,,, minä se oli kuka töörrööti siellä ohi :D onneksi et ot ajanut lumihankeen :)
Heheh, hyvä kuulla kuka siellä oikein häiriköi...:rolleyes: Oli mielestäni minulle tuntematon auto, joten muuten olisi kyllä jäänyt ikuiseksi arvoitukseksi tuo mystinen tööttäilijä. Oli niin vähän vauhtia, että oli siinä ja siinä ettei jo muutenkin kaatunut tien penkkaan...
onko tom:lla suunnistus ottalappu?
onko tom:lla suunnistus ottalappu?
Vastan Tom´in puolesta ---- jep hänelle on ----- ja ISO ;-)
Vastan Tom´in puolesta ---- jep hänelle on ----- ja ISO ;-)
:D
Itse lamppu on kyllä kevyt, vaikka kokoa ehkä onkin kuin pienellä norsulla. :rolleyes: Se on kyllä pienoinen ihme, jos useampikin on nähnyt minut liikenteessä, kun lenkkejä on tullut niin vähän vime aikoina.
:D
.....kun lenkkejä on tullut niin vähän vime aikoina.
..... niin mutta aina olet jäänyt kiinni..... :D
Juu toi lumen tulo rajoita tämä ratsastaminen aikalailla.... Viialassa on kaksi pientä polkupätkä (yht. 500m:eek:) mitä tuli harjoiteltu edestakaisin, ja metsäraja tarkistettu mutta ei mitä ajettava :mad: paitsi asfaltti .... Milloin nykyään on suulle sopiva aika lenkkeilyn !!! Jos, vaikka, vois, aja, yhdessä jokunen asfalttiralli pimeässä :seko:
Hieno työtä Tamperelaiset on saanut tehty ..... Kävin illalla Hervantajärvi - Kieletypolku - Polaarintietä ja takaisin tamppaamaan ja minun päätös tule tästä nyt jo---- Olen lähdössä---- vaikka jokunen lumisade on vielä tulossa :mad:
Polut oli hyvin ajettava ja nopeeta paikoin hieman pehmeä mutta ei mitä hätä.... Suvikummit alle, laskiaispulla ja kaakao mukaan niin hieno päivä on tiedossa
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=495231
Kuka on tulossa mukaan,???? ,,,,, mitä Tankkikuski onko pyörä kunnossa vai oletko askartelemassa uusi kone :rolleyes:
Atze lähdetään huomenna 0930 aikoihin ajeleen Tre:lle. Voi olla että haen matkalta juomapussin.
Atze lähdetään huomenna 0930 aikoihin ajeleen Tre:lle. Voi olla että haen matkalta juomapussin.
OK... SMS lähti ennen kun sain netti auki :D klo 9.30 tuletko hakemaan ????
Täällä Tampereella paistaa jo aurinko mutta vielä pikkasen kylmää mutta eiköhän vähän lämpene...;)
WTDT takana ja hieno päivä oli hyvässä seurassa :) Vähän tuntu kotona kuin kuivattu aprikoosi kun Atze ei voi olla liikenteissä ilman että jotain riko :)
Siellä hajos heti alussa juomapussi ja 6tunti pelkällä 0,25 kuumaa kaakaota oli sitten lopussa lian vähän.
Mutta kesä TDT odotelleen nyt jo :D
Tässä Hiloran oli meidän ryhmän jälki vielä http://wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=737627
ja tässä on vielä hieno albumi meidän ryhmässä http://kotisivu.dnainternet.net/tjokila/kuvat/Talvi-TdT_2010_WEB/subalbum_1_slideshow.html
Pieni lisäys, juomapussi ja Keula :eek: Huomasin nyt vasta että keulan lukitus meni muusiksi, katsotaan miten homma taas hoituu ....
Pikkuhiljaa ota nämä nyky tekniikka aika lailla päähän :mad: kun ei voi olla että joka kolmas kerta pitäis viedä pyörä huoltoon kun jotain riko... tai minä en osa käytä pyöräni :rolleyes:
piti käydä sunnuntaina hiihtämässä jalannille ja takas kun ei tulut täyttä xtdt.tä :seko:
Kävin illalla katsomaan polkuja ???? Haihunkoskelle, Oopakkassa (talojen välissä) ja Hukarissa on ihan kohtu hyvässä kunnossa !!! Kapeita ne ovat mutta ihan ok kun tulis vielä vähän 0 -keli sitten ne tamppaisi vielä kunnolla... http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=polkuja+&srs=EPSG%3A3067&y=6788661&mode=rasta&x=325836〈=fi (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=polkuja+&srs=EPSG%3A3067&y=6788661&mode=rasta&x=325836&lang=fi)
Ai niin ja mottorikelkaura Tarpianjoenranta pitkin menin, raskasta mutta ei mitä mahdoton, osittain jään päälle on jopa oikein hyvä :)
piti käydä sunnuntaina hiihtämässä jalannille ja takas kun ei tulut täyttä xtdt.tä :seko:
Pako taas vaihtaa myös sukset alle kun Keula on paketissa ja lähdössä Helsinkiin:mad: En o saanut itse korjattu kun epäilyksiä oli että öljy on valunut jonnekin mutta se ei olut ongelmana....
Lauantaina voi olla hiihtopäivä :( tai lähtis vanhalle pyörälle lenkille!!!
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=37373
Vois melkein mietiä lähtee sinne katsomaan !!!!!
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=37373
Vois melkein mietiä lähtee sinne katsomaan !!!!!
Olis kyllä mielenkiintoista käydä katselemassa (ei ajamassa) moista tapahtumaa...:)
Olis kyllä mielenkiintoista käydä katselemassa (ei ajamassa) moista tapahtumaa...:)
Niin kuin yllä on kirjoitettu itse en voi aja :rolleyes: mutta olis muuten varmasti kiva nähdä .... katsotaan mitä perhe (vaimo) sano suunnitelmasta :)
Koko perhe on aamulla lähdössä katsomaan :eek:
Koko perhe on aamulla lähdössä katsomaan :eek:
eikö tonne viivalle voi lähtee kuka vaan...?
;)
eikö tonne viivalle voi lähtee kuka vaan...?
;)
Hehhhe, kyllä nuorempi sukupolvi on kauheasti innoissa ......... katsomaan :D
Tank Driver
19.02.2010, 21.21
Miekii lähtisiin, vaan on toi sikarokotus huomenna. No, mennään vuoden päästä porukalla kisaamaan.
Miekii lähtisiin, vaan on toi sikarokotus huomenna. No, mennään vuoden päästä porukalla kisaamaan.
Kun tulisit ensin mukaan lenkille, vaimo kävi joku lauantaina klo 8.30 sikapiikille ... eli vois vielä ehti sinne Ylöjärvelle ja kilpailu on klo 14.00 asti ... :cool:
Tank Driver
19.02.2010, 21.38
Kun tulisit ensin mukaan lenkille, vaimo kävi joku lauantaina klo 8.30 sikapiikille ... eli vois vielä ehti sinne Ylöjärvelle ja kilpailu on klo 14.00 asti ... :cool:
Kai mä tulisin, mutta äijät vaan hiihtää sipsuttaa.
Meillä menee kans eukko piikille, mutta jälkioireitten pelossa aattelin pysytellä kotosalla, aika ankeeta sen hoitaa kahta tenavaa kun ukko seisoo jossain pyöräkisoissa. ;)
Joooo ei se mitä ..... talvi sais kyllä pikku hiljaa olla ohi että pääsisi myös täällä päin lenkille metsään ---- porukkalenkki ----- :)
Tank Driver
19.02.2010, 22.02
Niinpä. Mitäs ajettavia polkuja tässä on lähistöllä? Taitaa sunnuntain jälkeen olla nekin vähät pilalla.
Niinpä. Mitäs ajettavia polkuja tässä on lähistöllä? Taitaa sunnuntain jälkeen olla nekin vähät pilalla.
Hiloranin kanssa oltiin vähän miettimässä jos kävis töiden jälkeen joku päivä Tampereen polut ajamaan... Heravanassa riitä polkuja että sais ainakin kolmen tunnin valolenkki aikaiseksi.... Pitäis nyt taas vaan vähän odota ja katso mitä on lumi tilanne viikonloppuun jälkeen :seko: ja keula on täällä näkymin ehkä 2 viikko matkalla kun Hesassa on hiihtoloma ja keulan asiantuntia on lomalla :mad:
Mutta vanha kameli on kunnossa mennä sille ratsastamaan ....:o
ajakaaa autoilla että kelit lämpenee ja polut sulaa. ei tätä puiden polttelua enää jaksa...:mad:
Hiloranin kanssa oltiin vähän miettimässä jos kävis töiden jälkeen joku päivä Tampereen polut ajamaan... Heravanassa riitä polkuja että sais ainakin kolmen tunnin valolenkki aikaiseksi.... Pitäis nyt taas vaan vähän odota ja katso mitä on lumi tilanne viikonloppuun jälkeen :seko: ja keula on täällä näkymin ehkä 2 viikko matkalla kun Hesassa on hiihtoloma ja keulan asiantuntia on lomalla :mad:
luulen että tää ennustajaeukko tietään että huomenna on Tampereella huono ajokeli ja kaiken kukkuraksi pikkasen viilee vielä..:(
luulen että tää ennustajaeukko tietään että huomenna on Tampereella huono ajokeli ja kaiken kukkuraksi pikkasen viilee vielä..:(
.... ja koko ensi viikko oli/on luvattu aika viileä noin -15 ast. ja aikataulu näytä muuten aika tiukkaa .... Viikko 9 maanantai otan ainakin pyöräni mukaan kun perhe on pois kotoa ja vois aja vaikka koko yön läpi :D
Hieno kilpailu oli tänään aika kylmä oli vaan, ja hengityssuoja olis voinut olla aika hyvä asia :) (katsojan silmissä)
ajakaaa autoilla että kelit lämpenee ja polut sulaa. ei tätä puiden polttelua enää jaksa...:mad:
Toivottavasti tämä ei ole jääkauden alkua... Lumen määrä on ainoa mikä ärsytä niin paljon, vaatetta saa päälle vaikka kuinka paljon että pysy lämmin ....
Tank Driver
21.02.2010, 23.13
Voisin alustavasti ilmoittautua mukaan jos ei ole kovasti pakkasta, talviajokenkiä kun en omista.
Voisin alustavasti ilmoittautua mukaan jos ei ole kovasti pakkasta, talviajokenkiä kun en omista.
Tampereen polut on saanut varmasti aika paha kyyti taas kun lunta tuli niin p....sti ....
Ensi maanantai on vielä tässä vaihessa avoin, seurataan tilanne ja palataan viikonloppuna ruudun äären :seko: Loppuviikko on tulossa lisää tavara niskaan ..:mad:
On myös kenkäsuojat keksitty ja foorumissa löytyy hyviä vinkkejä mitä voi laitta päälle .....:seko:
Tank Driver
22.02.2010, 16.52
On myös kenkäsuojat keksitty ja foorumissa löytyy hyviä vinkkejä mitä voi laitta päälle .....:seko:
Jepjep.
Ensimmäiset Kevään merkit tänään :) toivottavasti lumi sulaa kohta pois ....
Ensimmäiset Kevään merkit tänään :) toivottavasti lumi sulaa kohta pois ....
Sen verran on lunta, että kyllä tässä hetki vielä menee... :(
Noh, mäkeä laskiessa odottelu sujuu nopeasti. :D
Arajärvi tuli tänään kierretty nopean tahdin 43 kilsa. Hyvin oli tietä ajattava osittain oli vielä pehmeä lunta päälle mikä aiheutti pientä takakiekon ja muiden osien jääkuorrutus :D ainakin ei tarvi vielä pyörä pestä :) Oli myös nautinto aja melkein shortseilla ja t-paidalla kun oli jo kiva KESÄ fiilis, viime maanantai kun kävin oli vielä -22 ja joka paikka jääääääässssä ..
Maanantaina iltapäivä Hervanta kierros onko lähiöitä, työni loppu klo 15.00 ;)
Tank Driver
27.02.2010, 23.14
Multa kiskotaan hammasta klo 14 alkaen, eli en ole tulossa. Harmi.
Lainaus Manninej kirjoituksesta Tampereen palsta :" No huhhuh sentään. Kävin tuossa tönäilemässä Hervannan polkuja ja koukkasin viimeiseksi kielletyn polun kautta pois, missä nyt vähän pysty ajaankin.""""
Tämä sana -- tönäilemässä-- ei kuulosta hyvä :mad: eli taida olla parasta aja jonkun lenkki täälläpäin sitten iltapäivälle ....
Jos joku halua mukaan ....:seko: valolenkki jonnekin ....:seko:
Manninej
28.02.2010, 18.31
Ei kyllä uskalla luvata mitään hyviä polkuja. Ehkä tuolla nyt jotain Hervantajärvi - Kielletty polku ja siitä eteenpäin pääsiskin, mutta tulevat lumet ja plussakelit taitaa tehdä niistäkin jo aikas pehmeetä.
Ja siellä kuulemma tulee turpaankin...
Lainaus Manninej kirjoituksesta Tampereen palsta :" No huhhuh sentään. Kävin tuossa tönäilemässä Hervannan polkuja ja koukkasin viimeiseksi kielletyn polun kautta pois, missä nyt vähän pysty ajaankin.""""
Tämä sana -- tönäilemässä-- ei kuulosta hyvä :mad: eli taida olla parasta aja jonkun lenkki täälläpäin sitten iltapäivälle ....
Jos joku halua mukaan ....:seko: valolenkki jonnekin ....:seko:
nyt ei saa pelätä... tommosia mahtuu joka paikkaan ;)
Manninej
28.02.2010, 19.11
Joo. Ja se että minä tönään tarkoittaa että siitä vielä ajaa oikeilla jaloilla. :)
päätös ei ole vielä tehty, ehkä otan keltaisen kamelin kyytiin ja katsotaan :rolleyes:jos ei löytyy mitään ajattava käännetään nokka kotiin päin. Viimeksi kun kävin ennen WTDT siellä päin koe ajelemaan olin myös aika skeptinen mutta lopussa olivat polut hyvässä kunnossa
Ja siellä kuulemma tulee turpaankin...
On se nyt selvä kun nimi on kerran -----Kielletty polku----- Noi koirankusettaja on kaikin pahin kun ei voi tietä miten otus reagoi :)
Tavaroita on pakattu kovan puheen ansiosta :)
Supersonicin aiheuttama eilisen loska lento vaihdoin pois ja Nobby tilalle.... ehkä se auttaisi vähän takakiekon loska kuorrutuksen estämiseksi ...:seko:
Jahaaa, nojooo :seko: Hervantajärven ja suon väli kävin yrittämässä ja yritys oli kova mutta polku oli jo osittain aika pehmeä,(tai kuski ja pyörä lian painava:D) ja lunta on tullut taas niin p......sti, että katsotaan joku toinen kerta uudestaan kun pakkanen on kovettumassa polkuja :) En edes täältä päin enää lähtenyt lenkille kun keli on semmoinen....
Manninej
01.03.2010, 18.23
No hyvä yritys kuitenkin! :)
Katsoin työpajasta pitkin päivä ikkunasta ja mieli olis tehnyt mene ulos ja kirjoita ISO keltainen V lumeen (keltainen on neste mitä ihmisestä tule muutama kerta päivässä) mutta kun kerran oli tavaroita pakattu on sitten myös lähdettävä :)
Lainaus Talvi tule onko lunta nähty:
OTE TURKULAISE TALVIPÄIVÄKIRJAST
Marraskuu 26.
Tota vitunperkele valkost paska tule koko aja. Kaik perkele vaatte pitäsis olla pääl, jos halu käyrä postlaatikol. Jos mää saa kässisän sen saatanan kusipää, mikä aja tota aura-auto, niin mää revi silt syräme rinnast. Se o varma kulmantaka kytikses ja orotta, ku mää saa jalkakäytävä puhtaks! Sähkö ova viäl pois. Vesijohto jäätys ja näyttä pahast silt, ettei katto kestä lume paino.
Marraskuu 27.
Saatana, 12 perkelee sentti uut vitu lunt ja vitu ränttä ja vitu jäät, ja herra yksin tiättä mitä paska sitä taivast viime yän tul. Mää yriti ossu aura-auto kuljettaja jäähakul, mut see pääs pakko. Vaimo jätti munt ja Tepsi o liigas vikan. Auto ei lähre käyntti.
Mää luule, et must o tulos lumisokkia. Emmää pysty liikuttama varppaitan. En ol nähny aurinkko montte viikko. Ennusteis luvata lissä lunt. Viima tekke ilma purevaks.
Perkele, mää muuta Espanjaa. Vitutta nii perkeleste! Saatana lumi!
Kyllä samassa mielentilassa olen myös pikkuhiljaa :D ei, ei, mutta se on ihan tarpeeksi olut nyt talvi:)
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=29219&page=17
Jahaaa, nojooo :seko: Hervantajärven ja suon väli kävin yrittämässä ja yritys oli kova mutta polku oli jo osittain aika pehmeä,(tai kuski ja pyörä lian painava:D) ja lunta on tullut taas niin p......sti, että katsotaan joku toinen kerta uudestaan kun pakkanen on kovettumassa polkuja :) En edes täältä päin enää lähtenyt lenkille kun keli on semmoinen....
siellä päin on liikkunut tänään semmonen ruman näkönen AFH joustopyörä ja huhupuheen mukaan kai jotenkin on päässyt vielä kiellettyä eteneen....
siellä päin on liikkunut tänään semmonen ruman näkönen AFH joustopyörä ja huhupuheen mukaan kai jotenkin on päässyt vielä kiellettyä eteneen....
Hyvä että kaveri pääsi, --- vanhalla, keltaisella, jäykälla rautakasalla painoni tule varma pyörän kanssa lähelle 110 kg (+ huolto tarvikkeita(jakoavain, vararengas, ilmapumppu jne.):) Kaveri oli selvästi kevyempi kuin meikäläinen, en jaksanut tuupata pyörä metsän pitkin kun on pyörät ja renkaat ne rulla kun polkee :D Ei aina voi voittaa, ensi kerran ;) Ei se polulle nyt hyvä tekee kun väkisin yritä,
Manninej
01.03.2010, 22.45
painoni tule varma kuskinen lähelle 110 kg
Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa. :cool:
Ite kanssa jotain > 130 kg pyörän kanssa, vähän on aina ihmeissään kun muut kiipee mäkiä. :D
... jo kävi taas tämä suomenkieli taito vähän metsään .... oma paino + pyörä + tilbehöri noin 110 kg
On erilainen lähtee V-jarrun ja jäykiksen kanssa tai hiilikuitu ja levy jarruille :) kiva haastava vaihtelua
Manninej
02.03.2010, 08.44
... jo kävi taas tämä suomenkieli taito vähän metsään
Ihan oikein se oli, vastaaja vain oli vähän levottomalla tuulella. :rolleyes:
... jo kävi taas tämä suomenkieli taito vähän metsään .... oma paino + pyörä + tilbehöri noin 110 kg
On erilainen lähtee V-jarrun ja jäykiksen kanssa tai hiilikuitu ja levy jarruille :) kiva haastava vaihtelua
ollut tässä laihdutuskuurilla vähän aikaa ja pyörän paino kuskeineen jää alle sadan kilon ;)
Ihan oikein se oli, vastaaja vain oli vähän levottomalla tuulella. :rolleyes:
..... oli siellä ensin kirjoitus virhe ...
painoni tule varma kuskinen lähelle 110 kg :seko: ----) olen korjanut sen pois
ei se mitään, hyvä kun joku ymmärtää mitä tarkoitin :-)
Sunnuntaina lenkille, onko kuka lähdössä, metsäautoteille ?
.....tai olisko hiihtolenkki kiinnostavampi, kun kelit suosivat vielä ladulle lähtemistä :seko:
Nyt on tämä Laturetki juttu että sais vielä mehu matkanvaareille ilmaiseksi :)
http://www.akaa.fi/harrastukset_ja_vapaa-aika/liikunta/?x1681693=2127846
https://kylmakoski-fi.directo.fi/@Bin/206776/Laturetkiladut+2010.pdf
Hyvä lenkki tule kun esm. Viiala-jalannti-vauhdin maja-toijala monihalli-Viialaan hiihtää !!!
Lähtö klo 1200 keskustankoululta ;-)
Hiloranin kanssa lähdettiin hiihtämään, 35 kilsa ja 4.20 tunti hiihdettiin(5 tunti koko reissu). Kiva aurinkoinen päivä ulkoilussa ei ole mitä moitittava , paitsi se ei ole minun juttu tämä hiihtämistä lopussa meinasi aika raskaasti mennä. Ehkä jos kunnostaisi vanhat tai ostaisi uudet sukset mikä luista parempi voisin vielä mieli muutta. Hiloran oli vielä aika tuore näköinen kun päästin kotiin. :)
Nyt odotan ensiksi että keula saapuu Hesasta ja toivottavasti polut on sitten vielä kunnossa että päässe pyöräilemään Tamperelaisten kanssa ;)
- reiti on vielä tulossa Hiloran !!!!
Hiloranin kanssa lähdettiin hiihtämään, 35 kilsa ja 4.20 tunti hiihdettiin(5 tunti koko reissu). Kiva aurinkoinen päivä ulkoilussa ei ole mitä moitittava , paitsi se ei ole minun juttu tämä hiihtämistä lopussa meinasi aika raskaasti mennä. Ehkä jos kunnostaisi vanhat tai ostaisi uudet sukset mikä luista parempi voisin vielä mieli muutta. Hiloran oli vielä aika tuore näköinen kun päästin kotiin. :)
Nyt odotan ensiksi että keula saapuu Hesasta ja toivottavasti polut on sitten vielä kunnossa että päässe pyöräilemään Tamperelaisten kanssa ;)
- reiti on vielä tulossa Hiloran !!!!
Tänään hiihdin tuolla Hämeenkyrössä 45km ja ottihan se aikaa yli kaksipuolituntii kun ruuhkaa oli kuin Mannerheimin tiellä eikä meinanut ruipelojaloilla päästä ohi...
Katsotaan saadaanko ensi viikonloppuna mitään lenkkiä aikaiseksi....
Tänään hiihdin tuolla Hämeenkyrössä 45km ja ottihan se aikaa yli kaksipuolituntii kun ruuhkaa oli kuin Mannerheimin tiellä eikä meinanut ruipelojaloilla päästä ohi...
Katsotaan saadaanko ensi viikonloppuna mitään lenkkiä aikaiseksi....
Minulle ei olut kiire mihin kun on vaan ulkona. Pääasia oli että liiku ja kaloreita saa poltettu (2500kcal) ...:) että ei liho enempää.
Keula on nyt jo 3 viikko matkalla ja toivomus on että saisin sen nyt takaisin, pyörä ilman keula on aika ruma katseltava siellä kellerissä :(
Tässä on vielä eilisen reittilinkki : http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=523065 (http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=523065)
vauhti oli niin huono että Gps ei edes tallentanut :D
Hidasmuttakankee
08.03.2010, 18.50
[QUOTE=Atze09;1353889]Hiloranin kanssa lähdettiin hiihtämään, 35 kilsa ja 4.20 tunti hiihdettiin(5 tunti koko reissu). Kiva aurinkoinen päivä ulkoilussa ei ole mitä moitittava , paitsi se ei ole minun juttu tämä hiihtämistä lopussa meinasi aika raskaasti mennä. Ehkä jos kunnostaisi vanhat tai ostaisi uudet sukset mikä luista parempi voisin vielä mieli muutta. Hiloran oli vielä aika tuore näköinen kun päästin kotiin. :)
Wautsi, komee lenkki. Hyvä etten lähtenyt, tämänhetkisillä remonttimiehen pölykeuhkoilla en puolivälin jälkeen olis liikkunut kuin paareilla:o
Kateeks käy:)
No vähän pitkäksi toi meni ja koivet on kyllä tänään kivasti jumissa vaikka mentiin vaan retkivauhti :)
mulla paloi 3800kcal. Suksi ei kyllä oikein luistanut. taisi tarttua parafiinit jalannin jäihin.
tarvitsisi ehkä hieman perehtyä noihin fluori -nappi ja liisteri juttuihin onnistuis hankalemmilla keleilläkin.
Jotkut kehuvat niitä pikapito ja pikaluisto purkkeja, tiedä sitten
muuten ihan jees
tarvitsisi ehkä hieman perehtyä noihin fluori -nappi ja liisteri juttuihin onnistuis hankalemmilla keleilläkin.
Jotkut kehuvat niitä pikapito ja pikaluisto purkkeja, tiedä sitten
No ehkä tämä talven hiihdot on hiihdetty ja koko kesälle on vielä aika tutkia asia :) Minulle oli pika pito jokus ja ihan jees se oli, helppo käytä mutta onko kesto sitten sama kuin sitä toista tavara :seko:
Pyörälenkki vois mieti ehkä seuraavaksi, kaksi viikko noin kestä vielä kun Manitou tule takaisin, siihen mennessä vois vaikka aja ihan metsäteitä ?? Tampereelle en lähde vanhalle Kamelilla yhteislenkille :o
täytyypä alkaa motivoida itseään fillari lenkille. Ensin on kyllä lomamatka Kuala Lumpur:iin ja Krabi:lle :D
Voisin siinä ajassa levittä vähän tuhka metsään että lumi sulais vähän nopeampi :) Aika haasteellinen keli on kun en tiedä mitä siellä ulkona oikeasti voi haarasta täällä hetkellä :seko: Juokseminen ja pyöräileminen en ihan heti lähtisi, parasta on lapioida lunta pois talon seinästä kun lumi työtä ei ole vielä riittävästi harrastettu tänä talvena :D
Nyt kun viikonloppuna vielä kaikki jäähtyy on sitten ihan mahdotonta lähtee metsäautoteitä ajamaan ainoa vaihtoehto on jokunen tielenkki !!!!
Hidasmuttakankee
11.03.2010, 15.34
täytyypä alkaa motivoida itseään fillari lenkille. Ensin on kyllä lomamatka Kuala Lumpur:iin ja Krabi:lle :D
Rosteritornit on komeet, hyvää matkaa.
Voisin siinä ajassa levittä vähän tuhka metsään että lumi sulais vähän nopeampi :) Aika haasteellinen keli on kun en tiedä mitä siellä ulkona oikeasti voi haarasta täällä hetkellä :seko: Juokseminen ja pyöräileminen en ihan heti lähtisi, parasta on lapioida lunta pois talon seinästä kun lumi työtä ei ole vielä riittävästi harrastettu tänä talvena :D
Nyt kun viikonloppuna vielä kaikki jäähtyy on sitten ihan mahdotonta lähtee metsäautoteitä ajamaan ainoa vaihtoehto on jokunen tielenkki !!!!
Kyllä tässä varmaan hetken vielä joutuu odottamaan hyviä ajokelejä, mutta toivotaan, että ei enää kauaa... :)
Vähän vielä jos plussat jatkuu ja sitten yöpakkasia kehiin niin on nastarenkaille taas käyttöä. :D
Oikaisu Metsäteiden kunnosta .........
Noo tiedän että ei ole ihan parasta aika pyöräille, mutta kävin kuitenkin tänään kura-surfailussa :) Pyhältötietä oli ihan kuravelli ja käänsin takaisin suunta Saarinkulmantie no sama tilanne, mutta oli pakko päästä läpi siellä kun en halunnut aja Lempäälän kautta. Ajoin sitten Karstuntietä suunta Arajärville ja oli se ihan hyvin ajettava kun on pysynyt autourassa :) Harjunmaantie - viialan suunta oli sitten verrattava tamperelaisten polkujen kanssa kun lunta ei varma koko talven aurattu ja 20 cm leveä ja 20cm syvä autoura ajoin pitkin :D Mutta se oli ainakin ajettava ja ihan hauska. Viikonloppuna käyn varma uudestaan sinne päin, pikkutiet on ihan ok ei yhtään kuraista :)
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=526622
Huomenna joskus puolen päivän aikana lenkille :D Kun sunnuntaina ei oikein onnistu :mad: Onko lähtijöitä :rolleyes:
Noo ei voi mitä, kävin yksin ja sain ihan mukavan lenkin aikaiseksi noin 70 kilsa ja aika noin neljä tunti. Tiet oli ihan hyvin ajettava kova jäinen, vanha kameli ilman jousitus oli välille pakko hidasta kun tärisi niin pahasti ja niska oli muuten jo ihan jumissa :) Tuosta lenkin aikana mietin mitä mahda olla nousumetriä olla kun koko ajan on vaan ylä- alamäki ja sain sen tuosta Gpsistä jos pitä paikkansa ne oli 1153 m (vertical Up:seko:)
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=528338
Wow mikä elämys..... Ajoin tänään ylä mainitun lenkki kun auto oli vaimolle käytössä. Keli oli loistava, aurinko paistoi ja pikku pakkanen iloitsi. Mutta huono tuuri alkoi kun yritin väistä Hervannassa 2cm sepeli kerroksen, ajoin tietä pitkin ja kaistan vaihtamisen lipsahti takakiekko ja tulipas asfaltti vähän lähempänä tutkittu, onneksi takana ei olut autoilijoita. Seuraava huomasin sitten että autokuskille oli taas ihan liian kauan yksin käyttöoikeus tielle kun melkein jokaiselle sivutieltä ajettiin suora eteen ilman mitä jarrutusta :mad:
Mutta kaikin huippu oli sitten Lempäälässä, ajoin tietä pitkin kun taas pyörätiet oli ihan epätasainen umpi jäähtynyttä sohjojääääää, 5 miljoona nastoja perseen alla ei olis antanut minkälaista pito!!!???!! Huomasin sitten takana tuleva muutama tonnin linja-auto ja toi v...... s...... bussikuskimuija veti 5cm lähelle ohi niin että pienen kyynärpään ojennuksen olis voinut paina ovikello. Muijalle tuli seuraavalla pysäkille pieni keskustelu kun oti niin päähän semmoinen "unachtsamkeit" mutta hän vaan vastaisi että mun kuulema pitäis aja pyörätietä!!!! Mikä oli ihan umpi jääässääää kiva !!!!! Ei voi olla totta semmoista, en ymmärrä nääääs, saa kommentoida.
Fazit: oli kyllä aikamoinen kissapäivä, ei eläkepäivä mutta suojeluenkelit oli koko ajan mukana ja onneksi sairaalla vierailu vältettiin ja kannatta vaan pysy metsäpolulla tai metsäautotiellä . :)
Manninej
16.03.2010, 21.05
Wow mikä elämys..... Ajoin tänään ylä mainitun lenkki kun auto oli vaimolle käytössä. Keli oli loistava, aurinko paistoi ja pikku pakkanen iloitsi. Mutta huono tuuri alkoi kun yritin väistä Hervannassa 2cm sepeli kerroksen ja ajoin tietä pitkin ja kaistan vaihtamisen lipsahti takakiekko ja tulipas asfaltti vähän lähempänä tutkittu, onneksi takana ei olut autoilijoita. Seuraava huomasin sitten että autokuskille oli taas ihan liian kauan yksin käyttöoikeus tielle kun melkein jokaiselle sivutieltä ajettiin suora eteen ilman että mitä jarrutusta :mad:
Kuulostaa ihan Tampereelta nääs... ;)
Fazit: oli kyllä aikamoinen kissapäivä, ei eläkepäivä mutta suojeluenkelit oli koko ajan mukana ja onneksi sairaalla vierailu vältettiin ja kannatta vaan pysy metsäpolulla- tai tiellä . :)
Hyvä niin! :)
Tiedän että on kauheasti tylsä kun tällä yksin paasaan kokoajan mutta tuli mielen että olis ihan kiva lähtee sinne tahkoon katsomaan vähän maisemia :)
Minulle sopi ainakin hyvin, kun tapahtuma osuu kesäloman eka viikonlopulle ja nyt on ainakin vielä osalistumismaksu ihan ok ja mökki tilanne muutu ehkä aika pian..... Tässä on linkki .. http://www.tahkomtb.fi/
Kimppakyyti ja muut järjestely voi sitten vähän pohdiskelle ....
:eek:Niinpä tiedän ton tunteen ens viikolla pitäs käydä ainakin kerran fillarilla töissä saas nähdä jäänkö henkiin:D . . .
Wow mikä elämys..... Ajoin tänään ylä mainitun lenkki kun auto oli vaimolle käytössä. Keli oli loistava, aurinko paistoi ja pikku pakkanen iloitsi. Mutta huono tuuri alkoi kun yritin väistä Hervannassa 2cm sepeli kerroksen, ajoin tietä pitkin ja kaistan vaihtamisen lipsahti takakiekko ja tulipas asfaltti vähän lähempänä tutkittu, onneksi takana ei olut autoilijoita. Seuraava huomasin sitten että autokuskille oli taas ihan liian kauan yksin käyttöoikeus tielle kun melkein jokaiselle sivutieltä ajettiin suora eteen ilman mitä jarrutusta :mad:
Mutta kaikin huippu oli sitten Lempäälässä, ajoin tietä pitkin kun taas pyörätiet oli ihan epätasainen umpi jäähtynyttä sohjojääääää, 5 miljoona nastoja perseen alla ei olis antanut minkälaista pito!!!???!! Huomasin sitten takana tuleva muutama tonnin linja-auto ja toi v...... s...... bussikuskimuija veti 5cm lähelle ohi niin että pienen kyynärpään ojennuksen olis voinut paina ovikello. Muijalle tuli seuraavalla pysäkille pieni keskustelu kun oti niin päähän semmoinen "unachtsamkeit" mutta hän vaan vastaisi että mun kuulema pitäis aja pyörätietä!!!! Mikä oli ihan umpi jääässääää kiva !!!!! Ei voi olla totta semmoista, en ymmärrä nääääs, saa kommentoida.
Fazit: oli kyllä aikamoinen kissapäivä, ei eläkepäivä mutta suojeluenkelit oli koko ajan mukana ja onneksi sairaalla vierailu vältettiin ja kannatta vaan pysy metsäpolulla tai metsäautotiellä . :)
:eek:Niinpä tiedän ton tunteen ens viikolla pitäs käydä ainakin kerran fillarilla töissä saas nähdä jäänkö henkiin:D . . .
Vilkkuvalo päähän, heijastin liivi päälle ja kaikki mistä voi saada huomio, vielä joku kova ääni laite kiinni pyörään sitten ehkä on hyvä mahdollisuus pysyy elossa ;):rolleyes::)
Talvi Adeeeee ja kevät on tulossa http://www.foreca.fi (http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere)
Harmi vaan että keulan saapuminen kestä niin kauan, ensi viikko on seitsemäs viikko ilman keula :mad:, kun olis kyllä mielellään vielä lähtenyt kerran ajamaan Tampereen polut..... :)
Kävin iltapäivälle lenkille ja ihan ok tiet olivat sohjo, kura, jäätä, vesi, lunta eli kaikki mitä voi kuvittele lentele seppelin sekoitettuna korvien ympäri/ohi. :D
Saariospuoli ja Lontilantien välinen metsäautotie oli vielä ihan kelvoton (ei yhtä ajettava ura 15 cm lunta) joten oli pakko kääntyy siellä takaisin ja aja Kurvolan läpi. Aika kylmä oli vielä vaikka aurinko paistoi niin kivasti....
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=541915
Tank Driver
24.03.2010, 21.15
Vetäisin eilen kevyen KLV-lenkin. Suht' onneton keli, paikoin nastat välttämättömät ja paikoin täysin sulaa.
KLV- lenkki???? Jonkun nasta jälki oli siellä kyllä näkyvin ....
Joo sama myös huomasin, mutta eniten ihmetelin miksi keskustan tuntumassa pyörätiet oli ihan paksu peilijäätä ja heti kun pääse vähän pois oli taas ihan kuiva tietä??? Eikö se pitäis loooogisesti olla toisinpäin minun silmissä :seko:
Tunnetko TD ---- Huopis tai Mike Estonia ???? (profiili nimet)
Tank Driver
24.03.2010, 22.35
Toijala-Viiala kevyenliikenteenväyliä pitkin ja ysitiellä lenkki Matomäen kautta kevyenliikenteenväyliä takaisin.
Tunnen todellisessa maailmassa Mike Estoniania vastaavannimisen henkilön. En tosin tiedä onko tämä ME sama pellavapää.
Toijala-Viiala kevyenliikenteenväyliä pitkin ja ysitiellä lenkki Matomäen kautta kevyenliikenteenväyliä takaisin.
Tunnen todellisessa maailmassa Mike Estoniania vastaavannimisen henkilön. En tosin tiedä onko tämä ME sama pellavapää.
KLV- kevyenliikenteenväylä -- ok ...
Bongasin vaan ME jossain keskustelussa...
Pyörätien kurvailu ei o kiva nastarenkaiden kanssa tuntu ihan kuin joku paina jarru pohjan kokoajan.... Mietin että viikonlopulle taas ajon tuonne Punkalaiduntien suunta metsäautotietä pitkin että sais taas vähän pidempi lenkki aikaiseksi kun siellä on tiet ainakin ajettava ;)
Tank Driver
24.03.2010, 23.15
Punkalaiduntien suunta metsäautotietä pitkin että sais taas vähän pidempi lenkki aikaiseksi kun siellä on tiet ainakin ajettava ;)
Muuttuu sitten tilanne metsäteillä päivittäin kun päivän paistaa aurinko ja asteet plussalla ja yöksi taas pakastaa reilusti. No, kohta on onneksi kelirikko ja kaikkia vituttaa.
Niin tai on vaihdettava nastat pois ja aja vaan tietä pitkin, mutta katsotaan miltä viikonloppuna näytä lähempänä :seko:
Tank Driver
24.03.2010, 23.21
Näinhän me tehdään.
Niin tai on vaihdettava nastat pois ja aja vaan tietä pitkin, mutta katsotaan miltä viikonloppuna näytä lähempänä :seko:
viikonloppu näyttää lämpimältä ja sateiselta että saas nähdä kestääkö edes Tamperreen polun pohjat... mutta pakkohan kesän on tulla...
viikonloppu näyttää lämpimältä ja sateiselta että saas nähdä kestääkö edes Tamperreen polun pohjat... mutta pakkohan kesän on tulla...
Usko tai älä mutta edelleen on Focus ilman keula ja vanha rautakasan kanssa ilman jousitusta en lähde polkuja ajamaan, vaikka mieli tekis poiketa :)
Voi olla viisaampi lähtee huomenna lenkille ja nauti kerran vielä kiinaihmeen valaisema tietä...
Vesisade sotki suunnitelmani mikä olis mennyt Valkeakosken kauta mutta tuli nyt kuitenkin jotain nähty. Maantiet oli ihan loisto kunnossa märkä oli ainoa -piste. Kohta ne vois siivotta tuon sepeli pois kun yksi rengas on puhjennut tänään jo, onneksi ihan kotioven tuntumassa vasta :mad:
Pari tunti ja 57kilsa reitti (http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=545293)
Miten kuulosta joku eka 2010 yhteislenkki lähiaikana??? Xizor huhtikuu on aika pian !!!
(http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=545293)
Vesisade sotki suunnitelmani mikä olis mennyt Valkeakosken kauta mutta tuli nyt kuitenkin jotain nähty. Maantiet oli ihan loisto kunnossa märkä oli ainoa -piste. Kohta ne vois siivotta tuon sepeli pois kun yksi rengas on puhjennut tänään jo, onneksi ihan kotioven tuntumassa vasta :mad:
Pari tunti ja 57kilsa reitti (http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=545293)
Miten kuulosta joku eka 2010 yhteislenkki lähiaikana??? Xizor huhtikuu on aika pian !!!
Kyllähän täs vois lenkille lähteä kun alkaa mies olla terve sikaflunssan ja sijoiltaan menneen olkapään jäljiltä. :D
Tosin kelit pitäis olla sellaiset, että on muutakin ajamista kuin sepelillä kuorrutettu asfaltti. ;)
Kyllähän täs vois lenkille lähteä kun alkaa mies olla terve sikaflunssan ja sijoiltaan menneen olkapään jäljiltä. :D
Tosin kelit pitäis olla sellaiset, että on muutakin ajamista kuin sepelillä kuorrutettu asfaltti. ;)
Luulen että kestä vielä jonkun aika ennen kun pääse metsän tai metsäautoteitä taas ajamaan, kun vettä on lähiaikoina luvassa http:// (http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere) ja metsätiet ei oikein kuivua ..... Tietä pitkin on ehkä ainoa mahdollisuus tällä hetkellä ja sepeliä vältä kun ei aja pyörätietä ja tuonne lontilaan suunta on ihan mukava ja rauhalista aja :) Pieni tarjous, voisin poiketa kahville ja lähdetään yhdessä kun olet kunnossa ;)
Tank Driver
27.03.2010, 22.53
Meikäläinenkin voisi heittäytyä, jos vaan saadaan aikataulut sopimaan. Jos koittais huomenna vääntää rapakelin nakkia nastojen tilalle.
Meikäläinenkin voisi heittäytyä, jos vaan saadaan aikataulut sopimaan. Jos koittais huomenna vääntää rapakelin nakkia nastojen tilalle.
Conti speed king 2.1 edessä ja RR takana, ja vanha maasturini kulkee asfaltilla ihan mukavasti. Huomenna on juoksulenkki aika ja alkuviikosta ei ole vielä tieto :seko:
Tiistaina (klo 17.45 asti) tai torstaina pidempi lenkki, voi olla ne päivät missä lähden ajamaan, miten kuulosta semmoista ?? hforeca (http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere) /
hfmi (http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?place=Tampere) lupa ihan kohtalaista keli !!! Sadevaateita mukaan/päälle
Itse olen ensiviikon Belgiassa ja seuraavan Saksassa. Jospas sitten olisi jo polkujakin sulana... Atze se Tahko voisi olla mukava käydä katsomassa. Lienee hieman samanhenkinen kuin TdT eli leppoisa.
Itse olen ensiviikon Belgiassa ja seuraavan Saksassa. Jospas sitten olisi jo polkujakin sulana... Atze se Tahko voisi olla mukava käydä katsomassa. Lienee hieman samanhenkinen kuin TdT eli leppoisa.
Käyn ensi viikko junkkariin katsomaan miltä siellä näytä ja otan vaikka lapio mukaan... ;) Yhteislenkille ei ole kiire kun Xizorille on olkapää epäkunnossa, kankee on vielä Espanjassa ja pihassa odota puukasa vielä käsittelyn (10 kuutio rankapuu).
No tahko taita olla aika erilainen terain kuin täällä kun ylöspäin mene polkuja noin 8-10 kilsa yhteen laskettu... ja en minä sinne kilpailemaan lähde kiva se pitää olla.... Voin vuokratta vaikka joku 4-6 heng. apartment ja sitten saa tulla niin paljon kuin mahtuvat sinne :) Nyt on vielä 4 sänkyä vapana :rolleyes:
Conti speed king 2.1 edessä ja RR takana, ja vanha maasturini kulkee asfaltilla ihan mukavasti. Huomenna on juoksulenkki aika ja alkuviikosta ei ole vielä tieto :seko:
Tiistaina (klo 17.45 asti) tai torstaina pidempi lenkki, voi olla ne päivät missä lähden ajamaan, miten kuulosta semmoista ?? hforeca (http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere) /
hfmi (http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?place=Tampere) lupa ihan kohtalaista keli !!! Sadevaateita mukaan/päälle
Muutos ensi viikosta TD. Jätetään tiistai kokonaan väliin kun koivet on 15 kilsan juoksun jälkeen vähän muusiksi (vaimon kidutuksessa:D) katsotaan että saadaan torstaina jotain aikaiseksi!!!!!
Tank Driver
29.03.2010, 10.36
Torstai vois olla mahdollista, ainakin vielä. Mistä ostit rankaa?
Muutos ensi viikosta TD. Jätetään tiistai kokonaan väliin kun koivet on 15 kilsan juoksun jälkeen vähän muusiksi (vaimon kidutuksessa:D) katsotaan että saadaan torstaina jotain aikaiseksi!!!!!
Mä voisin kans harkita torstaina osallistumista. Tosin jos sataa niin sitten ei. :)
Pitäis varmaan nyt heittää nuo naskarenkaatkin talviteloille jo pikkuhiljaa...
Torstai vois olla mahdollista, ainakin vielä. Mistä ostit rankaa?
halkoliiteri.com ja metsähoitoyhdistys toi ne puut sitten. Maanantai tilaus ja keskiviikkona jo pihassa....
Mä voisin kans harkita torstaina osallistumista. Tosin jos sataa niin sitten ei. :)
Pitäis varmaan nyt heittää nuo naskarenkaatkin talviteloille jo pikkuhiljaa...
Laitta Bianchi kuntoon, ei kannata täysjousto haaskatta :) Keli voi olla aika kuiva torstaina, muuten on jo melkein +10 ast. http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere
Tank Driver
29.03.2010, 18.51
Kato perhana, tutusta virmasta.
Laitta Bianchi kuntoon, ei kannata täysjousto haaskatta :) Keli voi olla aika kuiva torstaina, muuten on jo melkein +10 ast. http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere
Kyllä se melkein maantiepyörän haaskausta on tuolla kelillä. :D En ole sillä muutenkaan ikinä ajanut sateella....
Tarkkaillaan nyt silmä kovana tuota torstain säätilaa. Into olis kova jo päästä pyörän päälle, mutta pitäis kyllä vähän kelit vielä kuivua.. ;)
Tank Driver
30.03.2010, 16.01
Kyllä se melkein maantiepyörän haaskausta on tuolla kelillä. :D En ole sillä muutenkaan ikinä ajanut sateella....
Onko se niitä uusia sokerirunkoisia Biancheja?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.