Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Sivut : 1 [2] 3 4 5 6 7 8

Atze09
23.10.2009, 16.47
No hyvä päivä kaikkille :rolleyes:

Toivottavasti huomiselle löytyy vielä seuraa .....
Reitti huomiselle voisi olla semmoinen ...........---) Lähtö klo 10.00 Viialasta suunta Sallinkulma - Junkkari -Toijala sitten suunta Lontila puolenvälissä käännös suunta Tartilla ... ... Säksmäki.... Sitten otetaan http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1720294 oikealle oleva polku/metsätie suunta Korkeakangas ja siirrettään sitten Ruskoon Birgitalle vähä Kausjärvi asti .....:D
Sitten pikkuhilja takaisin suunta Lempäälä ja Viialaan
Jos Valkeakoski ylätä väsymys!!!!! Voitais siellä jo kääntä takaisin ja katsotaan vielä täälä (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&y=6791347&x=2495997&lang=FI)
Tervetuloa mukaan

Hidasmuttakankee
23.10.2009, 17.13
Minulle näyttää aika huonolta tuo huominen, toivottavasti sinun ei tarvi kuitenkaan lähteä yksin. Tosin silloin ei tarvii vartoilla ketään;)

Xizor
23.10.2009, 17.23
No hyvä päivä kaikkille :rolleyes:

Toivottavasti huomiselle löytyy vielä seuraa .....
Reitti huomiselle voisi olla semmoinen ...........---) Lähtö klo 10.00 Viialasta suunta Sallinkulma - Junkkari -Toijala sitten suunta Lontila puolenvälissä käännös suunta Tartilla ... ... Säksmäki.... Sitten otetaan http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1720294 oikealle oleva polku/metsätie suunta Korkeakangas ja siirrettään sitten Ruskoon Birgitalle vähä Kausjärvi asti .....:D
Sitten pikkuhilja takaisin suunta Lempäälä ja Viialaan
Jos Valkeakoski ylätä väsymys!!!!! Voitais siellä jo kääntä takaisin ja katsotaan vielä täälä (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&y=6791347&x=2495997&lang=FI)
Tervetuloa mukaan

Oho, melkoinen lenkki tulossa kyllä. :eek:

Atze09
23.10.2009, 18.05
Oho, melkoinen lenkki tulossa kyllä. :eek:

Jotain purtava suussa kuin tiellä pitäis olla mukana :eek: Mittauksen mukaan noin (iso Haarukka) 80- ???? katsotaan, Birgitta tietysti tuo oma haasteensa, mutta sekin voi oikaista !!!!

KH-E
23.10.2009, 19.00
Jaaha! Tosiaan näkyy olevan kovalenkki tulossa,en pysty lupaamaan että olenko mukana(en oo kysyny emännältä lupaa vielä) . . . yritän kumminkin tulla jarrumieheksi jos vaan saan hallituksen siunauksen . . . meen nyt varovasti kysyyn ;0)

KH-E
23.10.2009, 19.09
Jaaha! Tosiaan näkyy olevan kovalenkki tulossa,en pysty lupaamaan että olenko mukana(en oo kysyny emännältä lupaa vielä) . . . yritän kumminkin tulla jarrumieheksi jos vaan saan hallituksen siunauksen . . . meen nyt varovasti kysyyn ;0)
Jep jep! lupaa ei herunu lauantaille!:mad: mutta sunnuntaina onnistuu:D. . . lähen sitten vaikka yksin ellei sitten muita halukkaita ilmaannu sunnuntaille:rolleyes: ehdotuksia kuunnellaan . . .

Atze09
23.10.2009, 19.41
Jep jep! lupaa ei herunu lauantaille!:mad: mutta sunnuntaina onnistuu:D. . . lähen sitten vaikka yksin ellei sitten muita halukkaita ilmaannu sunnuntaille:rolleyes: ehdotuksia kuunnellaan . . .

Ehkä Kankeelle soppi sunnuntai :cool:
Eli todennäköisesti lähden sitten yksin :rolleyes: tai vaikka TD tai Roadrunner on vielä auki toi huominen ?????

Tank Driver
23.10.2009, 21.19
Ei ehdi, käyn itekseni jonkun lyhemmän kierroksen. Noi ipanat vähän rajoittavat mun ajankäytöä.

Ja kyllä mä varmasti lähden teidän kanssa lenkille, jopa riesaksi asti. Ei siitä tarvitse punaista jaella.

Atze09
23.10.2009, 21.30
Ei ehdi, käyn itekseni jonkun lyhemmän kierroksen. Noi ipanat vähän rajoittavat mun ajankäytöä.

Ja kyllä mä varmasti lähden teidän kanssa lenkille, jopa riesaksi asti. Ei siitä tarvitse punaista jaella.

No ainakin kiva että joskus tule vähän enemmän teksti kuin vaan joo tai ei ???
Mistä päin sinulle olis helppo lähtee ??????
Antaisin kyllä mielellään nyt vihreän pallon !!!

Tank Driver
23.10.2009, 21.33
Mulle käy periaatteessa kaikki, pyörä kulkee autossa jos lähtö jostain kaukaa, mutta noi Junkkarin maastot on ihan mun peruslenkkipolkua. Asun Toijalassa,Lastumäen koulun nurkilla, lähes HMK:n veljen naapurissa.

Atze09
23.10.2009, 21.59
Kerro nyt TD miten toi pallo homma oikein toimi ????;)

Hidasmuttakankee
23.10.2009, 22.07
Mulle käy periaatteessa kaikki, pyörä kulkee autossa jos lähtö jostain kaukaa, mutta noi Junkkarin maastot on ihan mun peruslenkkipolkua. Asun Toijalassa,Lastumäen koulun nurkilla, lähes HMK:n veljen naapurissa.

Mukavaa lenkkiä vaan ketä lähteekin, mulla on lastenvahtipäivä huomenna.....kivaa sekin:D
TD tarkennuksena sen verran että se on mun serkku joka siellä punasten montun vieressä asuu, mulla ei oo kun siskoja:)

Tank Driver
23.10.2009, 22.14
Mukavaa lenkkiä vaan ketä lähteekin, mulla on lastenvahtipäivä huomenna.....kivaa sekin:D
TD tarkennuksena sen verran että se on mun serkku joka siellä punasten montun vieressä asuu, mulla ei oo kun siskoja:)

Olinpa hölmö :o, toivottavasti ei tule tavaksi. En minä mikään salapoliisi ole.

Atze: Tota vaa'an kuvaa klikkaat ja valitset joko I approve (vihreä pallo) tai I disapprove (punainen pallo). Viestikenttään sitten tajunnanvirtaa. Kohtelias pallottelija jättää aina viestinsä perään puumerkin.

Atze09
23.10.2009, 22.22
Olinpa hölmö :o, toivottavasti ei tule tavaksi. En minä mikään salapoliisi ole.

Atze: Tota vaa'an kuvaa klikkaat ja valitset joko I approve (vihreä pallo) tai I disapprove (punainen pallo). Viestikenttään sitten tajunnanvirtaa. Kohtelias pallottelija jättää aina viestinsä perään puumerkin.

No muulle tule semmoinen teksti .... You must spread some Reputation around before giving it to Tank Driver again ...... ja OK button

Tank Driver
23.10.2009, 22.26
Joo, palluroita ei voi jakaa jatkuvasti, sun pitää antaa muille välillä. Eikä sun tarvitse mitään hyvitysvihreitä jakaa, ei noi pallot maailmoja kaada.

Johan Moraal
23.10.2009, 22.30
No muulle tule semmoinen teksti .... You must spread some Reputation around before giving it to Tank Driver again ...... ja OK button

Tänne voi laittaa:D

Tank Driver
23.10.2009, 22.32

Noin röyhkeällä kerjäämisellä olisit ehdottomasti ansainnut, mutta järjestelmä ei hyväksy.

Ota tällainen: :D

Atze09
23.10.2009, 22.35

Jaahaa missä oikein Pellon laidalla on ????? Ja sen jälkeen saat ehkä vihreän

Johan Moraal
23.10.2009, 22.36
Noin röyhkeällä kerjäämisellä olisit ehdottomasti ansainnut, mutta järjestelmä ei hyväksy.

Ota tällainen: :D

Kiitti, tuli tarpeen, kun ei muita palkintopyttyjä tänään tullut. :)

Johan Moraal
23.10.2009, 22.41
Jaahaa missä oikein Pellon laidalla on ????? Ja sen jälkeen saat ehkä vihreän

Tässä istun, olen kai tässä istunut.
Kaikki valuu, valuu ylös päin.
Tästä poistun, olen jo paikalta poistunut.
Kaikki unohtuu, unohtaisin kai itseni.

Olenko enää mitään tänään?
Olenko muka sinulle antanut?
Anteeksi mitä vain.
Olen kohta pellon laidalla.

Olen tässä, tässä ota mut.
Kunnes saat, saat minulta sen syyn.
Olen pimeys, pimeys pahenee.
Kunnes valo, valo kaikottaa sen kaiken.

Olenko enää mitään tänään?
Olenko muka sinulle antanut?
Anteeksi mitä vain.
Olen kohta pellon laidalla.

fratello
23.10.2009, 22.47
Du hast

Du
Du hast
Du hast mich

Du
Du hast
Du hast mich

Du hast mich
Du hast mich gefragt
Du hast mich gefragt
Du hast mich gefragt und ich hab nichts gesagt

Willst du bis der tod euch scheidet
Treu ihr sein fr alle tage...

Nein

Willst du bis zum tod der scheide
Sie lieben auch in schlechten tagen....

Nein

Johan Moraal
23.10.2009, 22.56
Annetaan pirkanmaalaiset suunnitella omat lenkinsa rauhassa. Etteivät suutu. kaikenlaisia kulkijoita siellä liikkuu kuulemma:D

Atze09
24.10.2009, 14.12
..... huono tuuri kävi siellä metsässä :mad:
Toijalan ja viialan välissä hajosi koko munamankeli perseen alta, taka-akseli on revitty kahdeksi osaksi. Tarkoita, että on ainakin 1 tai 2 viikko pakko tauko ennen kun taas päästään ajamaan :eek:...
Menen sitten vaikka KÄVELYLENKKILLE :mad:

KH-E
24.10.2009, 14.55
Toijalan ja viialan välissä hajosi koko munamankeli perseen alta, taka-akseli on revitty kahdeksi osaksi. Tarkoita, että on ainakin 1 tai 2 viikko pakko tauko ennen kun taas päästään ajamaan :eek:...
Menen sitten vaikka LENKKILLE :mad:
No voi ...kele!! kävipä huono tuuri:seko:!!

Hidasmuttakankee
24.10.2009, 21.25
Menen sitten vaikka KÄVELYLENKKILLE :mad:

No voi pirskatti, huono säkä. Mulla taitaa olla akseli joka saattaa sopia ja joutaa lainaksi...

Atze09
24.10.2009, 21.31
No voi pirskatti, huono säkä. Mulla taitaa olla akseli joka saattaa sopia ja joutaa lainaksi...

Pyörä on jo huollossa Toijalassa ja osat toivottavasti tilattu. Vaihdetaan samantie koko takapyörä :cool:.
Onnea oli että kännykkä oli mukana ja kiitos vielä 020202.-selle.
Onko DX-ssa jo koe ajettu, olen lukenut foorumissa että on saapunut ???

Xizor
24.10.2009, 22.51
Pyörä on jo huollossa Toijalassa ja osat toivottavasti tilattu. Vaihdetaan samantie koko takapyörä :cool:.

Mä jo ajattelin, että päästään ettiin sulle uutta pyörää... :D

Ei vaan, aika paska säkä kyllä. Hyvä tosin että ei hajonnut missään iha korvessa pyörä...

Atze09
25.10.2009, 10.17
Hyvä tosin että ei hajonnut missään iha korvessa pyörä...

Joo ihan tuolla Birgitan seudulla olis olut aika paha tilannetta ja kävelymatka paljon pidempi !!!!!

KH-E
25.10.2009, 20.54
No niin tuli sitten ajettua Arajärvenpolut!! melko ajokelvotonta kivikkoo ja juurakkoo oli varsinkin sateella liukasta oli . . . mutta silti sain trippiin 25km aikaa ei kehtaa sanoo oli se niin hidasta paanaa :o) . . .

Atze09
25.10.2009, 21.06
No niin tuli sitten ajettua Arajärvenpolut!! melko ajokelvotonta kivikkoo ja juurakkoo oli varsinkin sateella liukasta oli . . . mutta silti sain trippiin 25km aikaa ei kehtaa sanoo oli se niin hidasta paanaa :o) . . .

Joo, joo kyllä aika mahdoton ajettava, ainakin osittain on kyllä vaan taluttava ja cc-maininki. Kävitkö vielä pimeässä :eek: ?? Jos nain, nostan kyllä hattu :D

Kävin vähän surfaillemassa netissä uutta pyörä ja törmäsin Focus Raven koneen missä oli tonnin alennus.
Teki kyllä kova mieli ratsasta:D
http://www.larunpyora.com/

roadrunner
26.10.2009, 12.48
Joo, joo kyllä aika mahdoton ajettava, ainakin osittain on kyllä vaan taluttava ja cc-maininki. Kävitkö vielä pimeässä :eek: ?? Jos nain, nostan kyllä hattu :D

Kävin vähän surfaillemassa netissä uutta pyörä ja törmäsin Focus Raven koneen missä oli tonnin alennus.
Teki kyllä kova mieli ratsasta:D
Hienon näköinen pyörä (http://larunpyora.shop.wosbee.com/filemanager/productpics/687picture1Upload.jpg)!

Hidasmuttakankee
26.10.2009, 16.47

Morjes, kävin lampun perjantaina testaamassa. Hyvä valo se on joskin odotin foorumin hehkutuksen jälkeen jopa parempaa..

Toi Focus raven näyttää hienolta, hinta on kyllä kohdallaan. Kuituakin vielä... kyllä lähtee! Lähtee tosin sillä jäykällä klassikollakin :D

Xizor
26.10.2009, 19.18
Morjes, kävin lampun perjantaina testaamassa. Hyvä valo se on joskin odotin foorumin hehkutuksen jälkeen jopa parempaa..

Toi Focus raven näyttää hienolta, hinta on kyllä kohdallaan. Kuituakin vielä... kyllä lähtee! Lähtee tosin sillä jäykällä klassikollakin :D

Juu, ei Atze tarvi mitään kevyttä hiilaripyörää kun muutenkaan ei muut pysy perässä...pikemminkin lisäpainoja reppuun niin tasoittuu tilanne. :D

Olisko ke tai to yhteislenkki taas paikallaan? Ainakin tällä hetkellä molemmat päivät näyttäis olevan sateettomia...

Hidasmuttakankee
26.10.2009, 19.21
Oliskos tällä viikolla lenkille lähtijöitä? Torstai sopisi minulle parhaiten, mites muut?

Xizor
26.10.2009, 19.38
Oliskos tällä viikolla lenkille lähtijöitä? Torstai sopisi minulle parhaiten, mites muut?

Torstai passaa hyvin, olisko aika taas se 18.00 ?

vema60
26.10.2009, 21.08
ja törmäsin Focus Raven koneen missä oli tonnin alennus.

Tuossa työnnellään vanhaa Focus Ravenin halpismallia.

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=137&pictureid=2619

Koeaja ainakin ensin. Itse en tuolla enää metsään lähtis, mutta voihan se olla ihan eri pyöräkin jo.

Atze09
26.10.2009, 21.24
Noo niin ostot on tehty ja pyörä on tulossa :cool::eek::D:rolleyes: Eli olen niin kuin näette very very happy. Jep hiilikuitu mutta minä ymmärsin että se ei ole kokonainen h.-kuittu vaan joku osa http://www.focusbikesuk.com/images/RAVENDETAILS.gif
Mulle on kellerissä lastenrinka mihin mahtu aika monta kilo kiviä tai joku teistä kun voimat taas loppu :p
Valitetavasti tällä viikko näytä omalta osalta aika huona ja torstai ei onnistu minulle, vaika uusi pyörä olis joo!!!!! Mutta toivotavasti viikkonloppu on kaunis, aurinkoinen, kuiva ja lämmin ilma että pääse ajamaan. :cool:
Ja viikkonloppusta vielä sen verran että mulle käy vaan Lauantai, sunnuntai pitäis lähtee pirkkalaan :mad:

Atze09
26.10.2009, 21.37
Koeaja ainakin ensin. Itse en tuolla enää metsään lähtis, mutta voihan se olla ihan eri pyöräkin jo.

Jaa tieto tuli 2 minuutti liian myöhän, mikä vuosimaali sinulle oli ja mitä oli huono ?????
Ajoin tähän mennessä 7v. vanha Ralaigh ilman mitä hienoisuuksia ja mä luulen että tämä on ihan riittävästi alkuun.... Katsotaan .....

H.-kankelle vielä täysjousto ajattelin myös ensin mutta aloitetaan ensin näin...

vema60
26.10.2009, 21.41
Jaa tieto tuli 2 minuutti liian myöhän, mikä vuosimaali sinulle oli ja mitä oli huono ?????
Ajoin tähän mennessä 7v. vanha Ralaigh ilman mitä hienoisuuksia ja mä luulen että tämä on ihan riittävästi alkuun.... Katsotaan .....

H.-kankelle vielä täysjousto ajattelin myös ensin mutta aloitetaan ensin näin...
Onne uudelle pyörälle vaan. Nyt tuosta uudesta linkistä näkee, että on aivan eri pyörä jo. Ei muuta kun kovaa ajoa.

Atze09
26.10.2009, 21.46
Onne uudelle pyörälle vaan. Nyt tuosta uudesta linkistä näkee, että on aivan eri pyörä jo. Ei muuta kun kovaa ajoa.

Laitaan tänne vaikkapa jotain luettava jos kiinnosta :) Missä sijaitse muuten jäniksenlinna tai olisiko Hämeenlinna ? Ei mitenkä pahasti kysytty ??

vema60
26.10.2009, 21.56
Laitaan tänne vaikkapa jotain luettava jos kiinnosta :)
Ai uusi pyörä vai? ......

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=187&pictureid=824

Missä sijaitse muuten jäniksenlinna tai olisiko Hämeenlinna ? Ei mitenkä pahasti kysytty ??

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/osoitehaku.html?map.x=303&map.y=294&cx=2553316&cy=6709304&scale=8000&tool=siirra&styles=normal&lang=FI&isShown=true&tool=siirra

Atze09
26.10.2009, 22.02
Ai uusi pyörä vai? ......

ohooooo:eek: jep :eek: siellä on jo muutama ja vaimo rakasta niitä ihan sama kuin sinä :D
Nyt kyllä naksahti, jep, joskus on ajanut siellä ohi ....

Xizor
27.10.2009, 10.50
Mites torstain lenkki....jos mentäis vaikka paremman puutteessa ajelemaan tuohon Metsäkansan nurkille hiekkateitä? :)

Lähtöpaikkana vaikka tämä: ?

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&y=6787210&x=2491250&lang=FI

Olisko aika se 18.00 ?

Hidasmuttakankee
27.10.2009, 11.22
Mites torstain lenkki....jos mentäis vaikka paremman puutteessa ajelemaan tuohon Metsäkansan nurkille hiekkateitä? :)

Lähtöpaikkana vaikka tämä: ?

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&y=6787210&x=2491250&lang=FI

Olisko aika se 18.00 ?

Tällä tietoa pitäisi onnistua, raportoin jos tilanne jostain syystä muuttuu.
Onnittelut Atzelle, kohta ei edes gps pysy perässä:D

Hidasmuttakankee
27.10.2009, 11.33
Noo niin ostot on tehty ja pyörä on tulossa :cool::eek::D:rolleyes: Eli olen niin kuin näette very very happy. Jep hiilikuitu mutta minä ymmärsin että se ei ole kokonainen h.-kuittu vaan joku osa http://www.focusbikesuk.com/images/RAVENDETAILS.gif
Mulle on kellerissä lastenrinka mihin mahtu aika monta kilo kiviä tai joku teistä kun voimat taas loppu :p
Valitetavasti tällä viikko näytä omalta osalta aika huona ja torstai ei onnistu minulle, vaika uusi pyörä olis joo!!!!! Mutta toivotavasti viikkonloppu on kaunis, aurinkoinen, kuiva ja lämmin ilma että pääse ajamaan. :cool:
Ja viikkonloppusta vielä sen verran että mulle käy vaan Lauantai, sunnuntai pitäis lähtee pirkkalaan :mad:

Kyllä toi mun mielestä on kokonaan hiilarirunko...hifiatze:D
sanokaa nyt jos oon väärässä, valmistaja ainakin ilmoittaa näin, SSPS Carbon Frame .

Tarkoitat varmaan mua tai Tomia sinne rinkkaan, olis se aika näky kattella kun sovitat sinne Xizoria tai KH-E:tä..:eek:

Atze09
27.10.2009, 18.16
Kyllä toi mun mielestä on kokonaan hiilarirunko...hifiatze:D
sanokaa nyt jos oon väärässä, valmistaja ainakin ilmoittaa näin, SSPS Carbon Frame .

Tarkoitat varmaan mua tai Tomia sinne rinkkaan, olis se aika näky kattella kun sovitat sinne Xizoria tai KH-E:tä..:eek:

No toi carbon keskustelu herätti vähän pääkipu, mutta soitin tuonne saksaan ja on se kyllä täys carbon. En kyllä olis uskonut sillä hinnalla. Saa nyt nähdä miten pyörä on sitten ajettava....
Kyllä se rinkka olis varmasti hauska näköinen kun Xisor tai KH-E on siellä kyydissä :D

Xizor
27.10.2009, 20.08
No toi carbon keskustelu herätti vähän pääkipu, mutta soitin tuonne saksaan ja on se kyllä täys carbon. En kyllä olis uskonut sillä hinnalla. Saa nyt nähdä miten pyörä on sitten ajettava....
Kyllä se rinkka olis varmasti hauska näköinen kun Xisor tai KH-E on siellä kyydissä :D

Näillä mitoilla voi olla aika tiukkaa mahtua rinkkaan. :D

Täytyy koittaa nyt reenata hulluna, että vähän edes tulevaisuudessa pysyis Atzen vauhdissa... :o

Atze09
27.10.2009, 20.52
Täytyy koittaa nyt reenata hulluna, että vähän edes tulevaisuudessa pysyis Atzen vauhdissa... :o

Toivottavasti te ette lähete nyt kaikki sala treenaamaan :D, ei minulle on nyt mitä kauhea erikois kova kunto!!!!!

Tom_E
27.10.2009, 22.21
Onnittelut uudesta pyörästä! Upea laitos! Toivottavasti pääsen piakkoin, toivon mukaan ensi viikolla, tsekkaamaan tuon hiilikuituihmeen! :D

Tosiaan, on kyllä aivan epistä, että porukan kovakuntoisimmalla on myös selkeästi parhaat (kevyimmät) laitteet! :rolleyes: Kyllä sen niin päin pitäisi olla, että meillä muilla olis jotkut 8 kiloiset hiilarilaitteet ja Atzella joku 20 kiloinen ankkuri!!! ;) Toivottavasti ei tulevaisuudessa ole turhan paljoa pyörän kantoreissuja tiedossa, sillä silloin Atze voisi tanssia metsässä eteenpäin kevyesti kuin keijukainen konsanaan, kun me muut...rämpisimme eteenpäin kuin maaorjat kivirekien kanssa.
Nooh, hyvänä asiana voisi varmaan pitää sitä, että ensi kesänä pitäisi varmaan olla paremmassa kunnossa kuin aiemmin...kun on tässä puolivuotta yrittänyt roikkua paljon kovempaa kulkevien perässä. :)

izmo
27.10.2009, 22.30
Toivottavasti te ette lähete nyt kaikki sala treenaamaan :D, ei minulle on nyt mitä kauhea erikois kova kunto!!!!!

sitä kuntoo kannattaa lähteä joskus testaan Nokian takakalliolle... se on semmonen pahamaineinen ns. niksahduskallio:) jos selviä seitsemän tunnin retkestä niin täytyy olla kovassa kunnossa ;)

Atze09
27.10.2009, 23.14
sitä kuntoo kannattaa lähteä joskus testaan Nokian takakalliolle... se on semmonen pahamaineinen ns. niksahduskallio:) jos selviä seitsemän tunnin retkestä niin täytyy olla kovassa kunnossa ;)

Olen kyllä seurannut teidän viime viikonloppuun reissu ja nostan hattuun. Eli Respekt :cool:. 7 tunti ajaminen ja 104 kilsa metsässä en ole itse vielä yrittänyt, mutta kyllä me tulemme vielä teidän (Kanuunojen) kanssa lenkille!!!!
Ensin reenataan vielä vähän sala tällä meille päin :D
Tai menemme ensin Znood kanssa noita normaali lenkkejä :rolleyes:
Kiva että te seuraatte mitä me täällä puuhataan:eek:

Atze09
27.10.2009, 23.23
Onnittelut uudesta pyörästä! Upea laitos! Toivottavasti pääsen piakkoin, toivon mukaan ensi viikolla, .................:)

Kiitos, kiitos ....................
Mun pitäis teidät nyt vähän rauhoitaaaaaa.... katsotaan nyt ensin ja mennään ajelemaan!!!!:cool:
Ei se olutkaan ihan tarkoitus tämä hiililaite, kun kuvittelin että se on alu/carbon sekoitus :rolleyes: Vielä kerran rauhoittakaa,

Hidasmuttakankee
27.10.2009, 23.39
Kiitos, kiitos ....................
Mun pitäis teidät nyt vähän rauhoitaaaaaa.... katsotaan nyt ensin ja mennään ajelemaan!!!!:cool:
Ei se olutkaan ihan tarkoitus tämä hiililaite, kun kuvittelin että se on alu/carbon sekoitus :rolleyes: Vielä kerran rauhoittakaa,

Ei me mitään rauhoituta, tullaan kannustaan ens kesänä kisoihin.:)

KH-E
28.10.2009, 18.56
Onneks olkoon Atzelle uuden pro pyörän johdosta!:o) niin joo yritän kanssa päästä torstaina lenkille satavarma en ole vielä ehdinkö mukaan . . . vähän piti kyllä paperipussiin hengittää kun luin Atzen uudesta pyörästä . . . Hieno peli! :o)

Atze09
28.10.2009, 19.45
Onneks olkoon Atzelle uuden pro pyörän johdosta!:o) niin joo yritän kanssa päästä torstaina lenkille satavarma en ole vielä ehdinkö mukaan . . . vähän piti kyllä paperipussiin hengittää kun luin Atzen uudesta pyörästä . . . Hieno peli! :o)

Jällen kerran kiitos, kiitos. Pikkuhiljaa rupea iso mies punastua :o kun luen teidän kommentit. Olis vaan niin kiva kun tulis jo, mutta edelleen se on siellä Hesassa ja varma vasta Perjantai täällä!!!!:mad: Toivottavasti, että päästään koeajelemaan heti Lauantai ;)

izmo
29.10.2009, 11.02
Olen kyllä seurannut teidän viime viikonloppuun reissu ja nostan hattuun. Eli Respekt :cool:. 7 tunti ajaminen ja 104 kilsa metsässä en ole itse vielä yrittänyt, mutta kyllä me tulemme vielä teidän (Kanuunojen) kanssa lenkille!!!!
Ensin reenataan vielä vähän sala tällä meille päin :D
Tai menemme ensin Znood kanssa noita normaali lenkkejä :rolleyes:
Kiva että te seuraatte mitä me täällä puuhataan:eek:

ei toi reilu sadan kilometrin lenkki oo mitään kun yleensä mennään retkivauhtia....
ei tässä ittelläkään oo kova kunto ja huono ajotekniikka vielä mutta isopyöränen maasturi
korjaa pahimmat virheet ja tuo vääntöö ylämäkeen...;)

KH-E
29.10.2009, 19.50
Perskules kun en päässy H..muttakankeen ja Xizorin kanssa torstailenkille.mutta sunnuntaina sitten viimestään mennään johonkin,Ehdotuksia??

Atze09
29.10.2009, 21.09
En sano vielä mitä kun pyöristä ei ole vielä mitä kuulunut :mad: Vanha pyörä on edelleen huollossa ja uusista ...... ??? Soitin Matkahuoltoon ja täti siellä langanpäästä ei kyllä tiennyt yhtä mitään .... huomenna vielä odottelen:mad:. En tässä vaiheessa vielä voi viikonloppusuunnitelmassa mitenkä osallistua.....:seko:

Hidasmuttakankee
29.10.2009, 21.43
En sano vielä mitä kun pyöristä ei ole vielä mitä kuulunut :mad: Vanha pyörä on edelleen huollossa ja uusista ...... ??? Soitin Matkahuoltoon ja täti siellä langanpäästä ei kyllä tiennyt yhtä mitään .... huomenna vielä odottelen:mad:. En tässä vaiheessa vielä voi viikonloppusuunnitelmassa mitenkä osallistua.....:seko:

Soita lähettäjälle ja kysy mikä on homman nimi, kyllä 5 arkipäivää pitäisi riittää 2 tunnin ajomatkan päässä olevalle tavaralle toimitusajaksi:eek:

Käytiin Xizorin kanssa ajamassa pikku n.40km lenkki, mentiin hiekka ja pyöräteitä. Keli oli kivan raikas ei kuuma ei kylmä joskin kotona huomasi että varpaathan on ihan jäässä:o Linkistä näkee miten kierrettiin. Pari pikku harhalaukausta sattui.. http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1749733

Suunnitellaan viikonloppua myöhemmin.

Atze09
29.10.2009, 22.09
No eilen kun hätkytelin myyjä tai myyjä ja huoltomies/ varastomies sain vastus että pyörä on valmis ja lähdössä :( Kysyin vielä että onnistuko jo viikonloppuna koeajelu ja hänen mielestäni "kyllä" !!!!
Istun täällä hiilenkasan päälle mikä kohta jo hehku aika lailla :eek:

Xizor
29.10.2009, 23.33
Soita lähettäjälle ja kysy mikä on homman nimi, kyllä 5 arkipäivää pitäisi riittää 2 tunnin ajomatkan päässä olevalle tavaralle toimitusajaksi:eek:

Käytiin Xizorin kanssa ajamassa pikku n.40km lenkki, mentiin hiekka ja pyöräteitä. Keli oli kivan raikas ei kuuma ei kylmä joskin kotona huomasi että varpaathan on ihan jäässä:o Linkistä näkee miten kierrettiin. Pari pikku harhalaukausta sattui.. http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1749733

Suunnitellaan viikonloppua myöhemmin.

Oli kyllä ihan mukava ilta-ajelu, olis tosiaan pitänyt sitä Kartanontietä ajaa niin sitten olis saatu tehtyä tuossa vielä jokusen kilometrin ketunlenkki. :)

Sama vika täällä eli varpaat jäässä kotona...seuraavan kerran kyllä nöyrryn ja laitan tuollaiset laskettelua varten hommatut Therm IC:n akuilla varustetut lämpöpohjalliset kenkiin. :D

Atze09
30.10.2009, 18.44
Joooo hiilikasa pala nyt aikalailla :mad: Eli muulle jää nyt viikonloppureissu väliin kun ei ole mitä millä voi aja. Mutta toivon teille hauska lenkki ja seuraan tietysti täältä kotoa teidän menoa :cool: Ensi viikko sitten :)
Vihreitä palloja tekisi mielelle nyt hyvä ........

Hidasmuttakankee
30.10.2009, 20.42
Joooo hiilikasa pala nyt aikalailla :mad: Eli muulle jää nyt viikonloppureissu väliin kun ei ole mitä millä voi aja. Mutta toivon teille hauska lenkki ja seuraan tietysti täältä kotoa teidän menoa :cool: Ensi viikko sitten :)
Vihreitä palloja tekisi mielelle nyt hyvä ........

Sympatiaa tulee täältä, toi kova paikka kun joutuu odottamaan piiiitkääään:mad:. Maistuu sitten entistäkin makeemmalta kun testilenkin aika koittaa:)

Xizor
30.10.2009, 21.02
Mites tuo sunnuntain lenkki...saattais olla, että pääsisinkin kehiin jos ei ihan aamu yhdeksältä startata. :)

Onko mitään ideaa kohteesta? Akaan nurkilla vai jossain kauempana?

Hidasmuttakankee
30.10.2009, 22.56
Mites tuo sunnuntain lenkki...saattais olla, että pääsisinkin kehiin jos ei ihan aamu yhdeksältä startata. :)

Onko mitään ideaa kohteesta? Akaan nurkilla vai jossain kauempana?

Vois lähtee ihan tästä kotonurkilta, minun pitää mennä synttäreille 15:00 eli joku aamupäivälenkki ois mulle ok, ei kuitenkaan vielä 9:00
Olisko joku 10:30-11:00 kohtuu lähtö ja ajelis jonkun parin kolmen tunnin setin?

Xizor
30.10.2009, 23.18
Vois lähtee ihan tästä kotonurkilta, minun pitää mennä synttäreille 15:00 eli joku aamupäivälenkki ois mulle ok, ei kuitenkaan vielä 9:00
Olisko joku 10:30-11:00 kohtuu lähtö ja ajelis jonkun parin kolmen tunnin setin?

11.00 vois olla jees starttiaika...mihin päin mennään? Toijalan eteläpuolelle metsäautoteille vai siitä Viialasta Kylmäkoskelle päin tsekkaan polkuja? :)

Atzella ei ole kulkupeliä, mutta mites sitten muut osallistujat? Nyt olis hyvä tilaisuus uusillakin naamoilla tulla messiin kun ei ole menokone Atzea pitämässä vauhtia...pääsee vähän rauhallisempaan tahtiin aluksi mukaan. :D

KH-E
31.10.2009, 11.21
11.00 vois olla jees starttiaika...mihin päin mennään? Toijalan eteläpuolelle metsäautoteille vai siitä Viialasta Kylmäkoskelle päin tsekkaan polkuja? :)

Atzella ei ole kulkupeliä, mutta mites sitten muut osallistujat? Nyt olis hyvä tilaisuus uusillakin naamoilla tulla messiin kun ei ole menokone Atzea pitämässä vauhtia...pääsee vähän rauhallisempaan tahtiin aluksi mukaan. :D
Jees oon mukana!! Ainakin näillä näkymin . . kaikki paanat kelpaa mulle:D

Hidasmuttakankee
31.10.2009, 12.36
Jees oon mukana!! Ainakin näillä näkymin . . kaikki paanat kelpaa mulle:D

Jos Tankkikuski sattuu lukeen niin kerros löytyiskö tosta sun kotopaikan läheltä ajokelpoista polkua, suunnasta tämä..

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?cx=2488571&cy=6780385&scale=40000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI&tool=merkitse&map.x=295&map.y=301

Tuonne vois vaikka mennä katsoon?

Se klo 11:00 lähtö on ok, nähtäskö vaikka siellä junkkarin hiekkakuopalla?
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?cx=2490279&cy=6785465&scale=16000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI&tool=merkitse&map.x=302&map.y=304

Paikkahan on se missä oli niitä softaajien "bunkkereita"

Atze09
31.10.2009, 14.56

Minä voisin vaikka jatkossa lainatta pojalta polkutraktori maastolenkille, ehkä se sitten houkuta uusia naamoja :eek:. Mutta aina voi meidän kanssa lähtee, hitain määrä tahdin niin se oli, ja tähän mennessä päästin aina
yhdessä kotiin ;)

Saa nähdä miten nyt käy, kun vaihdoin talvirenkaita vaimon auton alle ja kävi taas tuuri!! Yksi rengas oli niin jumittunut ja väänsin sen väkisin pois, tuli sitten niin luja että naksahti peukalo aika pahasti. Peukku on nyt turvoksissa ja mukava kipeä :o

KH-E
31.10.2009, 15.03
Minä voisin vaikka jatkossa lainatta pojalta polkutraktori maastolenkille ehkä se sitten houkuta uusia naamoja :eek:. Mutta aina voi meidän kanssa lähtee, hitain määrä tahdin niin se oli, ja tähän mennessä päästin aina
yhdessä kotin ;)

Saa nähdä miten nyt käy, kun vaihdoin talvirenkaita vaimon auton alle ja kävi taas tuuri!! Yksi rengas oli niin jumittunut ja väänsin sen väkisin pois, tuli sitten niin luja että naksahti peukalo aika pahasti. Peukku on nyt turvoksissa ja mukava kipeä :o
Joo semmosta se aina välillä on kun touhuaa:eek: laitoin tossa äskön piipunhattua paikalleen ja meinasin kanssa kertaalleen tulla isoa kovaa katolta alas!! olis varmaan jääny pyöräilyt lopullisesti mutta onneks sain lapetikkaista kiinni:D eikä tullu isoa pipiä . . .

Atze09
31.10.2009, 16.07
Olisko aika uudelle OFF-topicille esim.:" Mitä suulle on tänään sattunut " :D Tai katsotaan onko se jo olemassa :)

Hidasmuttakankee
31.10.2009, 16.22
Atze, sanoit aiemmin itse "rauhoittukaa pojat rauhoittukaa" niin rauhottukaa ny ihmeessä, ennenkuin sattuu. Se on pyhäpäiväkin nyt:)

Xizor
31.10.2009, 18.57
Jos Tankkikuski sattuu lukeen niin kerros löytyiskö tosta sun kotopaikan läheltä ajokelpoista polkua, suunnasta tämä..

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?cx=2488571&cy=6780385&scale=40000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI&tool=merkitse&map.x=295&map.y=301

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?cx=2490279&cy=6785465&scale=16000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI&tool=merkitse&map.x=302&map.y=304

Jes, 11.00 tuolla passaa hyvin...lähdetään tuosta sitten tuonne etelään päin katselemaan maisemia. :)

Atze09
31.10.2009, 22.27
Atze, sanoit aiemmin itse "rauhoittukaa pojat rauhoittukaa" niin rauhottukaa ny ihmeessä, ennenkuin sattuu. Se on pyhäpäiväkin nyt:)

No vaimo ei jaksa/kestä katso kun miehelle on jalat pöydällä :cool:
Hyvä matka huomenna, minä pidän vielä vähän peukku paketissa :o

Tank Driver
31.10.2009, 23.50

Löytyy. Mennään joskus yhdessä katsomaan, huomenna ei onnistu. Korkkasi kammesta kierteet.

Hidasmuttakankee
01.11.2009, 10.13
Löytyy. Mennään joskus yhdessä katsomaan, huomenna ei onnistu. Korkkasi kammesta kierteet.

OK, kiitos. koitetaan kuitenkin onneamme ja käymme kohta kurkkaamassa mitä löydetään.

Atze09
01.11.2009, 10.48
OK, kiitos. koitetaan kuitenkin onneamme ja käymme kohta kurkkaamassa mitä löydetään.

Muistaka pipo ja villasukat on pirun kylmä tänään ;)

izmo
01.11.2009, 10.54

päivä lämpenee kivasti auringonpaisteessa....:)

Hidasmuttakankee
01.11.2009, 11.09

Ihan kiva keli nyt on:).

Ajoin vuonna miekka ja kivi Orivedellä moottoripyörällä jäällä kilpaa ja oli -25c
Olin varoiks topattu kuin michelin ukko, no maaliin päästiin.
Ei siis tarvi ihmetellä jos/kun tulee hassuja juttuja välillä, on saattanut toi korvien väli saada vähän kylmää:D:D

Atze09
01.11.2009, 11.17
Ota vaan niin päähän kun ei pääse mukaan :(

Hidasmuttakankee
01.11.2009, 15.02
Kotiin selvittiin, kiva lenkki oli. Löydettiin jopa uusia polkuja:)

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1758482

Xizor
01.11.2009, 15.35
Kotiin selvittiin, kiva lenkki oli. Löydettiin jopa uusia polkuja:)

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1758482

Hyvä lenkki oli ja uutta hyvää polkuakin löytyi oikein mukavasti. :)

Mulla oli ihmeen freesi olo ottaen huomioon eilisen nestetankkauksen ja tuntuikin, että olis voinut ajaa vaikka toisen mokoman parituntisen päälle. :D

On tuo kyllä paljon mukavempaa porukalla etsiä uusia polkuja kuin yksin....

KH-E
01.11.2009, 16.28

Mulla oli ihmeen freesi olo ottaen huomioon eilisen nestetankkauksen ja tuntuikin, että olis voinut ajaa vaikka toisen mokoman parituntisen päälle. :D

Joo mukava lenkki oli:rolleyes: juu en olis kyllä paljon enempää jaksanutkaan:D mun trippiin tuli 39km . . .

Atze09
01.11.2009, 20.40

Kiva , kiva...... kyllä näistäkin nestetankkauksesta saa hiilareita :D Onko olut lämpöiset varpaat kun into olis vielä olut toiselle neljäkymppiselle :rolleyes: tai vauhti liian hidas :)

Viimeinen lause voi vaan alle viivoita !!!!!!!

Atze09
01.11.2009, 20.47
Huomenna pitäis saada joku pyörä ja menen illalla joskus puroradalle Viialassa vetämään kierroksia.... :eek:
Tiistaina toivottavasti on sitten toinen pyörä saapunut ja menen illalla varmasti taas radalle :D
Torstaina katsotaan sitten valolenkki ????? klo 18.00 ????
Puolitoista viikkoa ei kunnolla liikkunut, nyt on taas tarvetta tehdä jotain ;)

Hidasmuttakankee
01.11.2009, 21.16
Huomenna pitäis saada joku pyörä ja menen illalla joskus puroradalle Viialassa vetämään kierroksia.... :eek:
Tiistaina toivottavasti on sitten toinen pyörä saapunut ja menen illalla varmasti taas radalle :D
Torstaina katsotaan sitten valolenkki ????? klo 18.00 ????
Puolitoista viikkoa ei kunnolla liikkunut, nyt on taas tarvetta tehdä jotain ;)

Toivotaan nyt että jonkun pyörän saat ennenkuin sekoot täysin:D

Torstailenkki käy ainakin alustavan tiedon mukaan.

Xizor
01.11.2009, 21.23
Kiva , kiva...... kyllä näistäkin nestetankkauksesta saa hiilareita :D Onko olut lämpöiset varpaat kun into olis vielä olut toiselle neljäkymppiselle :rolleyes: tai vauhti liian hidas :)

Viimeinen lause voi vaan alle viivoita !!!!!!!

No mulla oli lasketteluhanskat kädessä ja ne akulliset lämpöpohjalliset, joten kerrankin oli ajaessa täysin lämmin...varmaan sen takia tuntui, että olis voinut ajaa paljon pidempäänkin. :)

Yleensä pakkaskeleillä on jo 2 tunnin jälkeen varpaat niin jäässä, että menee hupi koko hommasta..

Valolenkki passaa torstaina ja voisin ainakin ite lähteä tiistainakin heittään lenkkiä jos Atze olet menossa jo iltapäivällä? Tosin vähän pelottaa jos sulla on viikon verran kuivaa ruutia reisissä ja kevyt pyörä alla.. :D

Atze09
01.11.2009, 21.41
Jepulis, mutta katsotaan nyt ensin miten uusi viikko on alkamassa !!!!! Tiistaina jos uusi kone tule en kyllä vielä mitä pitkä lenkki tee, ajattelin siksi lähtee vaan tällä puroradalle (koeajelemaan) ja aikataulu on vielä avoin !!!

Purorata on muuten ....kankee sinulle myös hyvä harjoittelu paikka!!! Äkkiä lyhyttä nousuja, raskas pohja, syke saa aika nopeasti ylös, melkein samma mitä harjoittelet siellä autotallissa, ei tarvi monta kierrosta aja että hiki tule:D

Atze09
02.11.2009, 22.23
No hyvääää päivä ......
huuhu oli se taas kiva lähtee lenkille, sain vanha kone hyvin huollettu takaisin ja ajoin 16 kilsa purorata ja nopeitta 15 kilsa asfaltti päälle....
Huomenna menne varma sama kavan mukaan jos uusi pyörä tule ... lähtö on vaan vasta klo 20.00!!!

Hidasmuttakankee
02.11.2009, 23.18
No hyvääää päivä ......
huuhu oli se taas kiva lähtee lenkille, sain vanha kone hyvin huollettu takaisin ja ajoin 16 kilsa purorata ja nopeitta 15 kilsa asfaltti päälle....
Huomenna menne varma sama kavan mukaan jos uusi pyörä tule ... lähtö on vaan vasta klo 20.00!!!

Hyvä että pääsit hieman tuskista eroon, pidetään peukkuja että uus herkku tulee huomenna:)

Xizor
03.11.2009, 18.27
Kävin hieman tutkailemassa löytyiskö Toijalan eteläpuolelta ajettavaa polkua ja ei kyllä tällä reissulla tärpännyt:

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1766255

Enimmäkseen hiekka- ja metsäautotietä ja pari ihan ok (tosin lyhyttä) polkupätkää. Muutama kirosana taas pääsi kun piti kantaa pyörää harvennushakatussa metsässä. :(

Olisko seuraavan yhteislenkin paikka torstaina? Jos lähtis pikkuteitä siitä Viialasta pohjoiseen ja kiertäis tuon Heinälahden vai onko kenelläkään ideaa reitistä? :)

Atze09
03.11.2009, 22.58
:):D;):p:eek::cool: Nyt se sitten tuli :D;):):p:eek::cool:

Jo harmi että en o pääsyt mukaan tutkimusreissun, kuvissa polut näytä ihan kiva ja muuten pitäis varma siellä päin enemmän katso löytykö lisää polkuja !!!

Focus on saapunut ja koeajelu oli aika mahtava, mutta vaikka on kevyt pyörä pojat, saa kyllä vielä polkee ihan normaali !!;) Uusi opettelu on 27vaihteinen valikoima mikä tuntu tässä vaiheessa vielä ihan liika!!

Torstai jää minulle väliin kun vaimo mene laulamaan, mutta voin piipahta lähtöpäikkalla jos se on täällä viialanpuolelle???
Viikonloppuna, olisko Sunnuntai sopiva päivä ???

Tank Driver
03.11.2009, 23.03
Torstai jää minulle väliin kun vaimo mene laulamaan

KooKoon torstaikaraoke?

Atze09
03.11.2009, 23.08
KooKoon torstaikaraoke?

Ei, ei Kirkonkuoro !!!:eek:

Tank Driver
03.11.2009, 23.09
ei, ei kirkonkuoro !!!:eek:

hö.

KH-E
04.11.2009, 19.07
Kävin hieman tutkailemassa löytyiskö Toijalan eteläpuolelta ajettavaa polkua ja ei kyllä tällä reissulla tärpännyt:

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1766255

Olisko seuraavan yhteislenkin paikka torstaina? Jos lähtis pikkuteitä siitä Viialasta pohjoiseen ja kiertäis tuon Heinälahden vai onko kenelläkään ideaa reitistä? :)
Voisin kanssa lähtee torstailenkille ellen sitten tule kipeeksi:seko:.olisko lähtöaika klo 18,00 ok?? ei mitään väliä mihin ajetaan kunhan vaan ajetaan hiekalla tai sitten metsässä:rolleyes: niin ja mistä lähdettäs??

Atze09
04.11.2009, 19.39
Mietin että olisko jo aika vaihtaa nastarenkaita ???? Onko teille jo ???? Viikonlopuksi on lunta luvattu !!!

Xizor
04.11.2009, 20.02
Voisin kanssa lähtee torstailenkille ellen sitten tule kipeeksi:seko:.olisko lähtöaika klo 18,00 ok?? ei mitään väliä mihin ajetaan kunhan vaan ajetaan hiekalla tai sitten metsässä:rolleyes: niin ja mistä lähdettäs??

Katsellaan vielä tilannetta huomenna iltapäivällä...just tsekkasin uutiset ja näytti lupaavan räntäsadetta näille nurkille. :(

Kait se on kohta nastagummit iskettävä alle. Tosin ekaksi kyllä pitää tulla jokseenkin pysyvä lumikerros. :)

Atze09
04.11.2009, 23.07
[QUOTE=Xizor;1272472
Kait se on kohta nastagummit iskettävä alle. Tosin ekaksi kyllä pitää tulla jokseenkin pysyvä lumikerros. :)[/QUOTE]

No niin, nyt se lumi valkoinen on jo tulossa ainakin tällä päin ;)
Miten Xisorin viikonloppu näytä ??? sunnuntai ennuste (http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/4-6) aika kuiva näytä tällä hetkellä :) Ai niin TANK DRIVER, KHE ja TOM ja kaikki muut !!!!! Miten teidän suunnitelmat !!

Tank Driver
05.11.2009, 00.05
TD odottelee Saksan sedältä pakettia, jossa on uudet kammet. Tuskin osallistun tällä viikolla.

Xizor
05.11.2009, 10.29
Miten Xisorin viikonloppu näytä ??? sunnuntai ennuste (http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/4-6) aika kuiva näytä tällä hetkellä :) Ai niin TANK DRIVER, KHE ja TOM ja kaikki muut !!!!! Miten teidän suunnitelmat !!

Joo, kyllä sitä tänään sai herätä lumisiin maisemiin...tosin ajattelin kyllä ite vaihtaa nastat vasta sitten kun ei ole varmasti kuivaa asfalttia alla. Nyt jos vaihtaa niin kumminkin pysyvä lumi tulee kuukauden päästä ja siihen mennessä on puolet renkaan nastoista irti. :D

Lähden viikonloppuna anopin ja appiukon lihapatojen ääreen, joten multa jää ajamiset väliin valitettavasti. Ehkä sitten sunnuntai-iltana käyn heittään jonkun lenkin jos kelit sallii...

Hidasmuttakankee
05.11.2009, 13.10

HMK koittaa nyt tervehtyä ennenkuin uskaltaa lähteä ajamaan.
Sunnuntailenkki toki houkuttaa.. pitäs kulkeekin ihan hullunlailla kun on ollu lepopäiviä :eek:

Atze09
05.11.2009, 20.15
Hieno uusi alvatar Kankee :), oletko kuitenkin jollain tavalla tulossa sunnuntaina ???

Ajoin iltapäivälle Arajärven etelänpuolelle katsomassa löytyykö jokunen Polkupätkä, ja tuossa kohdassa oli ihan hyvä hpolku vaihtoehto (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=1+vaihtoehto&y=6786942&mode=rasta&x=2483534&lang=FI) , tai en muista enää ihan tarkan sijainti voi olla että se oli tämä kohta h2mahdolisuus . (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=2+mahdolisuus+&y=6786742&mode=rasta&x=2482806&lang=FI)
Polkuhaarat oli niin paljon että sinne vois toisen kerran vielä katso, lopuussa tämä reissu on päätynyt keskelle metsän ojen ylityksenen :rolleyes: !!

Olisko sunnuntain lähtö Viialassa tai haluako joku jonnekin kauas??? Voidan Znood kysyä olisko Lempäälä kierros mahdolista!!!!!

hiloran
05.11.2009, 20.41
Hieno uusi alvatar Kankee :), oletko kuitenkin jollain tavalla tulossa sunnuntaina ???

Terve huomasin vasta että omalla paikkakunnallakin on mankelointiin liittyvää toimintaa olen seurannut muutaman vuoden tyytyväisenä paremmasta tietämättä tamperelaisten topiccia. Itse voin sunnuntaina lähteä tutustumaan. Seuraavassa linkissä muutamia ajamiani polkuja jos löytyy uutta

http://www.everytrail.com/ -> nimim hiloran

Atze09
05.11.2009, 21.02
Terve huomasin vasta että omalla paikkakunnallakin on mankelointiin liittyvää toimintaa olen seurannut muutaman vuoden tyytyväisenä tamperelaisten topiccia. Itse voin sunnuntaina lähteä tutustumaa. Seuraavassa linkissä muutamia ajamiani polkuja jos löytyy uutta

http://www.everytrail.com/ -> nimim hiloran

Jeps, kyllä tällä päin tapahtuu ei tarvi ihan Tampere asti lähtee :D
Tervetuloa mukaan ja reitti ehdotuksia otetaan tietysti aina vastan mutta voitko joku suoralinkki laitta, on sitten helpompaa katso, kun puusilmä ja puuaivo ei saa mitä sinun linkistä näkyvin :)

hiloran
05.11.2009, 21.14
Tässä muutama linkki. Älkää menett'kö yöunia :D

Hakkarin lenkki http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=278785
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=259194
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=233580
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=238353
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=254274
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=409490

Atze09
05.11.2009, 21.31
Hakkarin lenkki

Ihan hienoja reittejä, suun lähtö paikasta pääteleen että sinä asut siellä kerrostalossa, tai lähelle oleva omakotitalo!!!:) Olemme melkein naapureita :eek:
Tämä Hakkarin lenkki olis kyllä aika mielenkiintoinen, kun muut lenkkit on jo aika tuttu !!!

hiloran
05.11.2009, 21.38
Ihan hienoja reittejä, suun lähtö paikasta pääteleen että sinä asut siellä kerrostalossa, tai lähelle oleva omakotitalo!!!:) Olemme melkein naapureita :eek:
Tämä Hakkarin lenkki olis kyllä aika mielenkiintoinen, kun muut lenkkit on jo aika tuttu !!!

muutin kesällä tähän purtsan viereen. Mulle käy Hakkarin lenkkikin. se on ihan ok Birgitan polun osuus pois lukien. Tuoltahan voi ajella pirkkalaan asti.

Atze09
05.11.2009, 21.56
muutin kesällä tähän purtsan viereen. Mulle käy Hakkarin lenkkikin. se on ihan ok Birgitan polun osuus pois lukien. Tuoltahan voi ajella pirkkalaan asti.

Jaa puroradan vieressä, siellä on aika uusi hieno, pieni, keltainen talo Tampereentie risteyksessä onko tässä (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/onko%20t%C3%A4ss%C3%A4) , ei mitä Poliisi meininki!!! :) Olen vaan siellä päin joskus jonkun nähnyt, aika hienon pyörän kanssa :D
Minulle ainakin soppi ja kiinnostaisi Hakkari, pitäis vaan odotelle ja kuntelle mitä muut on mieltä!!! Viikonloppuun lähdöt on olut noin klo 10.00 - 11.00 ja pituus saa olla !!!! Mutta ei kuitenkin vielä mitä kuningastampereenniksahduslenkki ;) (hieno sana)
Ai niin muun suomen kirjoitukset voi olla joskus vähän virhelissiä, en ole tyhmä suomalainen mutta huono suomeksi kirjoitava saksalainen :D

Xizor
05.11.2009, 23.16

Hakkarin lenkki http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=278785
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=233580
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=238353
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=254274
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=409490

Tässähän oli hyvää settiä. :) Tuo Sotkian reitti oli suurinpiirtein sama kuin mitä käytiin viime sunnuntaina ajamassa...

Mutta mukava jos tosiaan saadaan lisää jengiä näidenkin kulmien yhteislenkeille. :)

Tom_E
05.11.2009, 23.18
Jaahas, nyt kun akuutit kiireet alkavat olla ohi ja lumikin tuli maahan eikä parane enää lähteä cycklolla slicksien kanssa luistelemaan, voisi minuakin ruveta näkymään lenkeillä hieman useammin. Tosin jotkut klo 10 lenkit ovat kyllä niin maan perusteellisen liian aikaisia allekirjoittaneelle. :rolleyes: Noh, eiköhän sieltä löydy muitakin paremmin sopivia ajankohtia. :)

On kyllä hieman hankalaa arpoa pistäisikö nastat alle vai ei. Jos suursäätila jatkuu yhtä kuivana sekä korkeapaineisena kuin tähän asti, voisi talvesta tulla selvästi viileämpi ja vähemmän märkä kuin muutamasta aiemmasta, mutta mutta...kaikki on mahdollista. Nastoilla on kyllä vähintäänkin ikävä hurruutella paljaalla asfaltilla, mutta toisaalta ei se liukastelukaan kovin mukavaa ole, jos sitten tuleekin jääkelejä.

Xizor
05.11.2009, 23.32
Jaahas, nyt kun akuutit kiireet alkavat olla ohi ja lumikin tuli maahan eikä parane enää lähteä cycklolla slicksien kanssa luistelemaan, voisi minuakin ruveta näkymään lenkeillä hieman useammin. Tosin jotkut klo 10 lenkit ovat kyllä niin maan perusteellisen liian aikaisia allekirjoittaneelle. :rolleyes: Noh, eiköhän sieltä löydy muitakin paremmin sopivia ajankohtia. :)

On kyllä hieman hankalaa arpoa pistäisikö nastat alle vai ei. Jos suursäätila jatkuu yhtä kuivana sekä korkeapaineisena kuin tähän asti, voisi talvesta tulla selvästi viileämpi ja vähemmän märkä kuin muutamasta aiemmasta, mutta mutta...kaikki on mahdollista. Nastoilla on kyllä vähintäänkin ikävä hurruutella paljaalla asfaltilla, mutta toisaalta ei se liukastelukaan kovin mukavaa ole, jos sitten tuleekin jääkelejä.

Mä jo pitelin kans tänään illalla nastakummeja kädessä ja mietin, että vaihtaisko...:D

Ehkä täytyy vielä katsoa ensi viikon ajan, koska todellakaan ei viittis turhaa uusia nastoja asfaltilla tuhota.

Tank Driver
05.11.2009, 23.32

Ajoin iltapäivälle Arajärven etelänpuolelle katsomassa löytyykö jokunen Polkupätkä, ja tuossa kohdassa oli ihan hyvä hpolku vaihtoehto (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=1+vaihtoehto&y=6786942&mode=rasta&x=2483534&lang=FI) , tai en muista enää ihan tarkan sijainti voi olla että se oli tämä kohta h2mahdolisuus . (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=2+mahdolisuus+&y=6786742&mode=rasta&x=2482806&lang=FI)
Polkuhaarat oli niin paljon että sinne vois toisen kerran vielä katso, lopuussa tämä reissu on päätynyt keskelle metsän ojen ylityksenen :rolleyes: !!

Olisko sunnuntain lähtö Viialassa tai haluako joku jonnekin kauas??? Voidan Znood kysyä olisko Lempäälä kierros mahdolista!!!!!

Luulen, etä tarkoitat vaihtoehtoa kaksi.

izmo
05.11.2009, 23.44
Mä jo pitelin kans tänään illalla nastakummeja kädessä ja mietin, että vaihtaisko...:D

Ehkä täytyy vielä katsoa ensi viikon ajan, koska todellakaan ei viittis turhaa uusia nastoja asfaltilla tuhota.

kyllä hyvä nastarengas pitäis kestää asvalttiajoo... sehän kuuluu ajaa "sisään" 100km asvalttilenkillä'? taitaa keskitalvellakin joutua ajaan aika paljon asvaltilla ja sepelillä kun ainaski Tamperella pidetään niin hyvää huolta noista kevyen liikenteen väylistä;)

Hidasmuttakankee
06.11.2009, 14.55
[QUOTE=hiloran;1273301]Terve huomasin vasta että omalla paikkakunnallakin on mankelointiin liittyvää toimintaa olen seurannut muutaman vuoden tyytyväisenä paremmasta tietämättä tamperelaisten topiccia. Itse voin sunnuntaina lähteä tutustumaan. Seuraavassa linkissä muutamia ajamiani polkuja jos löytyy uutta

Kivasti sanottu, tervetuloa vaan tänne "omien" pariin:)

Omasta puolesta viikonloppu näyttää huonolta kun tuo tauti ei vaan helpota, nyt takana 5kpl huonosti nukuttuja öitä:( rupee ukko oleen puhki kun oon kuitenkin tänne työmaalle jokapäivä sitkutellut. Tyhmä kun oon, olis varmaan pitänyt hakea saikkua.

Atze09
06.11.2009, 17.12
Minä luulen että Hakkari reissu siirrettään, jos kuitenkin tällä päin ajetaan!!!! Lähtö olis kyllä ruuansulatuksen kannalta mukavin ennen lounas !!!! Mitä Tom on sinun kipuraja heräämiseen, tulet ensin herätyslenkin ja sen jälkeen taas päiväuuniin :) !!! Käsky vaimolta on että noin klo 15.00 viimeistään takaisin !!!!! (Isänpäivä!!!)

Kankee olisko mahdollista lainatta vielä ennen sunnuntai sinun keulapumppu??? Jousitus oli viimeksi liian pehmeä !!!

Hidasmuttakankee
06.11.2009, 21.16
Minä luulen että Hakkari reissu siirrettään, jos kuitenkin tällä päin ajetaan!!!! Lähtö olis kyllä ruuansulatuksen kannalta mukavin ennen lounas !!!! Mitä Tom on sinun kipuraja heräämiseen, tulet ensin herätyslenkin ja sen jälkeen taas päiväuuniin :) !!! Käsky vaimolta on että noin klo 15.00 viimeistään takaisin !!!!! (Isänpäivä!!!)

Kankee olisko mahdollista lainatta vielä ennen sunnuntai sinun keulapumppu??? Jousitus oli viimeksi liian pehmeä !!!

Tottakai voin antaa sen sulle lenkille mukaan niin saat fiksailla kesken reissun. Mää oon edelleen sökö:mad:

Atze09
06.11.2009, 21.53
Tottakai voin antaa sen sulle lenkille mukaan niin saat fiksailla kesken reissun. Mää oon edelleen sökö:mad:

Harmilista että et pääset pöpöstä eroon :o Toivottavasti ei o mitä sikajuttu :rolleyes:
Soitan sinulle huomenna iltäpäivä ja varmista että olet maisemissa !!!!

Atze09
06.11.2009, 21.58
TD odottelee Saksan sedältä pakettia, jossa on uudet kammet. Tuskin osallistun tällä viikolla.

No mitä TD kuulu oletko vielä odottelemassa ???? vai pääsetkö mukaan ???? Olis muuten kiva tavata lenkille :cool:

Tank Driver
07.11.2009, 01.14
No mitä TD kuulu oletko vielä odottelemassa ???? vai pääsetkö mukaan ???? Olis muuten kiva tavata lenkille :cool:

No ei tullu ei. Mielelläni lähtisin, tosin just nyt toi keli ei pahemmin houkuttele.

Atze09
07.11.2009, 10.36
Sunnuntai lähtö olis sitten Sahurin päiväkodinpihasta klo 11.00. http://kansalaisen (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=L%C3%84HT%C3%96+KLO+11.00&y=6788415&mode=rasta&x=2487691&lang=FI)
Suunataan sitten sinne Sotkiaan tai Arajärvi !!!!
Tervetuloa mukaan :)
p.s. Uudet naamat vaan rohkeasti esiin ja mukaan !!!!

KH-E
07.11.2009, 20.54
Sunnuntai lähtö olis sitten Sahurin päiväkodinpihasta klo 11.00. http://kansalaisen (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=L%C3%84HT%C3%96+KLO+11.00&y=6788415&mode=rasta&x=2487691&lang=FI)
Suunataan sitten sinne Sotkiaan tai Arajärvi !!!!
Tervetuloa mukaan :)
p.s. Uudet naamat vaan rohkeasti esiin ja mukaan !!!!
Jep jep! Mukana ollaan ellei sitten joku pöpö iske yöllä:rolleyes:.

Atze09
08.11.2009, 17.30
Jaa haaa ensin suur kiitos uustulokas, ajokoira, opas, reittijohtaja ja vauhtipitäjä Hiloran oli kyllä kivoja polkuja missä mentiin:) Toivottavasti saat meille vielä linkki reitistä. Nautinto nooo jooo sohjo ja lunta oli aika mukavasti ja nastoja oli myös ihan tarpelisjä, ainakin ositain!!! Ajettiin 4 tunti kilsa nojo noin XXX , joku tietä tarka määrä???? Xisorille vaan vinki jos meinat aja metsässä, nastojen kanssa on tällähetkellä vähän mukavampi pito ja väkisin jotain asfalltipätkiä tule ;)
Hiloranille vielä, sulle oli pyöräpesu ongelma??? Kokeille jos satumalta löydät semoinen Puutarha-Käsipaineruisku siihen vaan lämmintä vettä ja saa ulkona mukavasti lunta, suola ja muu p....a pois huuhdeltu !!! (alle 20,- niitä kyllä saa jo)
Ensi kerran odotelen tietysti nyt jo :eek:

KH-E
08.11.2009, 17.39
Jaa haaa ensin suur kiitos uustulokas, ajokoira, opas, reittijohtaja ja vauhtipitäjä Hiloran oli kyllä kivoja polkuja missä mentiin:) Toivottavasti saat meille vielä linkki reitistä. Nautinto nooo jooo sohjo ja lunta oli aika mukavasti ja nastoja oli myös ihan tarpelisjä, ainakin ositain!!! Ajettiin 4 tunti kilsa nojo noin XXX , joku tietä tarka määrä???? Xisorille vaan vinki jos meinat aja metsässä, nastojen kanssa on tällähetkellä vähän mukavampi pito ja väkisin jotain asfalltipätkiä tule ;)
Hiloranille vielä, sulle oli pyöräpesu ongelma??? Kokeille jos satumalta löydät semoinen Puutarha-Käsipaineruisku siihen vaan lämmintä vettä ja saa ulkona mukavasti lunta, suola ja muu p....a pois huuhdeltu !!! (alle 20,- niitä kyllä saa jo)
Juu mukavaa oli vaikka lopussa rupes jo vähän väsyttään:o kiitokset oppaalle.tuo lumisohjo toi aikalailla haastetta lisää mutta hyvin selvittiin:rolleyes: ja ilman nastojakin pärjäs vielä:eek:.

Atze09
08.11.2009, 17.46
........tuo lumisohjo toi aikalailla haastetta lisää mutta hyvin selvittiin:rolleyes: ja ilman nastojakin pärjäs vielä:eek:.

Oisko olut nastojen kanssa vähän mukavampi ????? Ensi viikko on luvattu päivä ja yöpakasta, aika luistelurata sitten !!!!
Mutta jällen kerran oli kiva aja porukassa koska yksin en olis lähtenyt.(viimeistään Junkarissa olisin kääntynyt takaisin):eek:

hiloran
08.11.2009, 18.30
Kiitokset seurasta. Alla linkki reittiin. Kilometrejä tuli 35. nastat tai ei, ei siinä "uralla" meinanut kuitenkaan pysyä. Viikolla en tidä lähdenkö juttu seuraksi ei ole nuo valot vielä tulleet. Töissä menee kuitenkin 1500 asti. ja pimeä tulee heti perään. linkin mukaisia valoja on kuitenkin tulossa kaksi http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149

Nuiden pitäisi olla sellaiset mitkä polttaa puiden oksat 10m säteeltä ja ajaa puput koloihinsa :D

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=412143

Atze09
08.11.2009, 18.48
Toi näytä ihan sama kuin Kankeen DX-ssä ja hinta kans.

KH-E
08.11.2009, 20.52
Oisko olut nastojen kanssa vähän mukavampi ????? Ensi viikko on luvattu päivä ja yöpakasta, aika luistelurata sitten !!!!
Mutta jällen kerran oli kiva aja porukassa koska yksin en olis lähtenyt.(viimeistään Junkarissa olisin kääntynyt takaisin):eek:
Pakko myöntää että nastojen kanssa olis ollu hieman mukavanpaa:o täytynee tilata huomenna ainakin eteen yksi nastarengas:).

hiloran
08.11.2009, 21.04
tilaa bike discount:sta ihan OK hintasia siellä ja tulee nopsaa jos on hyllyssä

Atze09
08.11.2009, 21.38
Noo niin, nyt pääsin sitten lattamaan reitit tuonne nettiin ja saan teillekin sitten nähtäväksi !!!!
Yksi pieni ongelma Hiloran tuli matkanvarrella että Everytrail näytä ensin reitti mutta sen jälkeen kun laitoin kaikki tiedot ja painoin finished...... jää vaan ne muun antama reittin tiedot mutta jälki ei näy ???? Mistä tämä johtu tai missä on Magic Button :seko:

Xizor
08.11.2009, 23.32

Katos vaan, mietinkin tänä aamuna, että oletteko lähdössä kun ainakin tuolla Pohjanmaan suunnalla oli loskaa tiet aivan täynnä. Mutta hyvä, että saitte sitten osittain edes mukavan lenkin alle. Tuo olikin melko pitkälti sama reitti kuin meillä viime viikonloppuna.

Ja kävin juuri nykäisemässä Ice Spiker Pro:t alle, koska sääennuste alkaa jo näyttää melko talviselta. Kyllä nuo nyt parin kilsan testilenkin perusteella jotenkin asfaltillakin rullaa, joten eiköhän näillä mennä ensi kevääseen asti. :)

hiloran
09.11.2009, 19.19
...jotenkin asfaltillakin rullaa eipä tuolla ole väljä pysytään metsässä :D

Atze09
09.11.2009, 21.27
Taidan vasta Keskiviikkona tai Perjantaina olla lenkki kunnossa, perjantai voi olla varmempi !!!! Kurkkussa on sen verran karhea kutitus että, hoidetaan mielellään ensin kuntoon!!!! Viime Torstaina olis pitänyt ehkä jäädä vaan kotiin!!!!

Atze09
10.11.2009, 20.54
Olisko joku huomenna lähdössä valolenkille ???? Vaikka kurkku on vielä vähän punertava on pakko lähtee huomenna jo. Loppuviikko on sen verran kiire tiedossa, muuten jää tämä viikko kokonaan ajamatta!!!! Lähtö vois olla 1730 ja 1800 välille ..... ei mitä pitkä lenkki .....

Xizor
10.11.2009, 23.16
Olisko joku huomenna lähdössä valolenkille ???? Vaikka kurkku on vielä vähän punertava on pakko lähtee huomenna jo. Loppuviikko on sen verran kiire tiedossa, muuten jää tämä viikko kokonaan ajamatta!!!! Lähtö vois olla 1730 ja 1800 välille ..... ei mitä pitkä lenkki .....

Mä en huomenna ainakaan pääse kun olen työreissulla ja takaisin Toijalassa vasta seiskan pintaan. Tosin torstaina olis aikaa ja samoin viikonloppuna (la tai su). Olisko innokkaita lähtijöitä? :)

Kävin tuos tänään ajelemassa pikkuteitä tuolla Toijalan pohjoispuolella 30 kilsaa ja ilman talvigummeja olis ollut kyllä varmaan 10 kertaa kumossa...sen verran jäässä ja lumessa oli tiepinnat. :eek:

KH-E
11.11.2009, 18.22
[QUOTE=Xizor;1277300] torstaina olis aikaa ja samoin viikonloppuna (la tai su). Olisko innokkaita lähtijöitä? :)
Voisin yrittää lähtee torstailenkille jos keli vaan on semmonen että ilman nastoja pärjää,mulle hyvä lähtöaika olis klo18,00 jostain täältä Viialasta miten on Xizor??

Atze09
11.11.2009, 22.27
Hyvä ilta.....:)
Noo niin kävin tänään katsomassa Birgitan polkuun alku siellä Pyhältössa, ja valittavasti ei mitä kummalista kerrottava.:mad:
Alku siellä Lintutornin kohdassa on hiihtolatupohja sitten on pieni pätkä polku vanha Turuntie asti ja sen jälkeen on soratietä Lempäälään. Lintutorniin kohdassa on jotain opastettuja polkuja, mutta kun on lunta maassa ja muuten ei varmasti kauheasti porukka siellä käy en o mitä polku nähnyt(ja oli pimeä)!!!
Viiala, Pyhältö (http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=415115)
toivottavasti linkki toimi ;)
(http://www.everytrail.com/)

Atze09
11.11.2009, 22.47
[QUOTE=Xizor;1277300] torstaina olis aikaa ja samoin viikonloppuna (la tai su). Olisko innokkaita lähtijöitä? :)
Voisin yrittää lähtee torstailenkille jos keli vaan on semmonen että ilman nastoja pärjää,mulle hyvä lähtöaika olis klo18,00 jostain täältä Viialasta miten on Xizor??

Minä sanon vaan että osittain oli soratiet ihan jäässä ja vaikka nastat oli alle lipsahti aika monta kerta, kanatta varma aja mahdollisesti paljon metsässä missä on enemmän Lunta!!!!

Viikonloppu jää muulle valitettavasti välin:mad: :eek: Lauantai kun Sunnuntai en pääse ajamaan !!!!

hiloran
11.11.2009, 22.55
en viitsi lähteä harhailemaan ilman lamppuja. Viikonloppuna voin lähteä lenkille.

Xizor
11.11.2009, 23.05

Viialasta lähtö passaa ihan hyvin...käviskö jos otetaan startti 18.15? Oon työreissussa huomennakin ja juna on takaisin Toijalassa 17.30. :)

Mitäs HMK, oletko vieläkin taudin kurimuksessa? :)

Ja tosiaan katotaan sitten viikonloppua vaikka perjantaina tarkemmin...olisko silloin muita lähdössä kuin minä ja hiloran?

Atze09
11.11.2009, 23.34
.... kankee on lähtenyt ESPANJAAN nauttimaan moottoripyörin meteli ja lämmöistä...... on tulossa vasta viikon päästä takaisin :mad:

hiloran
12.11.2009, 18.22
Viialasta lähtö passaa ihan hyvin...käviskö jos otetaan startti 18.15? Oon työreissussa huomennakin ja juna on takaisin Toijalassa 17.30. :)

Mitäs HMK, oletko vieläkin taudin kurimuksessa? :)

Ja tosiaan katotaan sitten viikonloppua vaikka perjantaina tarkemmin...olisko silloin muita lähdössä kuin minä ja hiloran?

Sopisko Lauantai. On Saksaan lähtö sunnuntai iltapäivällä?

Xizor
12.11.2009, 19.30

Lauantai passaa varsin hyvin...onko ajasta ja paikasta ideoita? Forecan mukaan luvassa mukavaa pikkupakkasta, joten pitäiskö lähteä johonkin suuntaan etsimään uusia polkuja? :)

KH-E
12.11.2009, 19.54
Lauantai passaa varsin hyvin...onko ajasta ja paikasta ideoita? Forecan mukaan luvassa mukavaa pikkupakkasta, joten pitäiskö lähteä johonkin suuntaan etsimään uusia polkuja? :)
Köh köh! ei pysty lupaan vielä lauantaista mitään täytyy seurata flunssan laatua:seko: ..kele!:mad:

Atze09
12.11.2009, 21.19
Kävittekö tänään lenkille ????? Voi olla että pääsen myös lauantaina, takajarru pitäis vaan saada kuntoon (ilma taida olla ongelmana letkussa).....
Mutta ilmoittaan vielä mitä on tilanne :o

Atze09
12.11.2009, 21.21

Minä haen äitini sunnuntaina lentokentältä noin klo 12.00, jos haluat voin ota suut mukaan ...

hiloran
12.11.2009, 21.32
Minä haen äitini sunnuntaina lentokentältä noin klo 12.00, jos haluat voin ota suut mukaan ...

Lähtee vasta neljältä kone. MItkäs jarrut sulla on mulla on Avid:n ilmaus setti?

Atze09
12.11.2009, 22.01
Lähtee vasta neljältä kone. MItkäs jarrut sulla on mulla on Avid:n ilmaus setti?

Strocker Trail Jarru, löysin tämä jarru ilmaus (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/jarru%20ilmaus) Foorumissa ja ajattelin teen sen itse, löysin myös Strockerin ilmaus video .... ei mitä vaikea ... mutta soitan sinulle jos ei onnistu

Tank Driver
12.11.2009, 22.45
Strocker Trail Jarru, löysin tämä jarru ilmaus (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/jarru%20ilmaus) Foorumissa ja ajattelin teen sen itse, löysin myös Strockerin ilmaus video .... ei mitä vaikea ... mutta soitan sinulle jos ei onnistu

HK-Sportin Hessukin hoitaa ton nopsaan jos on kiire ajamaan. Eikä varmaan maksa mansikoita.

Xizor
13.11.2009, 00.22
Kävittekö tänään lenkille ????? Voi olla että pääsen myös lauantaina, takajarru pitäis vaan saada kuntoon (ilma taida olla ongelmana letkussa).....
Mutta ilmoittaan vielä mitä on tilanne :o

Mä kävin yksin vetämässä tuollaisen hieman vajaa 30 kilsan sekalaisen nastarenkaiden sisäänajon....ihan tässä Toijalan nurkissa pyörin. Alkaa jo hieman parantua tuo näkyvyys kun on lunta maassa.

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1793492

Mutta ilmoittele Atze jos pääset lauantaina messiin. Mulle ei tosiaan ole kellon ajalla ja paikalla niin väliä. Kunhan vaan pääsee ajamaan. :D

Atze09
13.11.2009, 07.51
http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1793492

Mutta ilmoittele Atze jos pääset lauantaina messiin. Mulle ei tosiaan ole kellon ajalla ja paikalla niin väliä. Kunhan vaan pääsee ajamaan. :D

Kiva olis jos lähdetään vasta 12.00 ja 13.00 väliin!!!!
Laitaan ilalla viestin miten ja onko jarrun ilmaus onnistunut ja pääsenkö vai ei !!!!

hiloran
13.11.2009, 18.22
1200 voi olla OK! Jos uusia polkuja haluaa etsiä niin Sotkian ja vauhtipuiston väliltä pitäisi löytyä voin laittaa GPSsään muutamia "villejä vinkkejä". Arajärvelle mentäessä on myös vaihtoehtoisia polkuja luontopolulle.Noista en tosin tiedä. Voi tosin tulla melko experimental reissu :D

Xizor
13.11.2009, 19.05
1200 voi olla OK! Jos uusia polkuja haluaa etsiä niin Sotkian ja vauhtipuiston väliltä pitäisi löytyä voin laittaa GPSsään muutamia "villejä vinkkejä". Arajärvelle mentäessä on myös vaihtoehtoisia polkuja luontopolulle.Noista en tosin tiedä. Voi tosin tulla melko experimental reissu :D

Olisko vaikka sitten 12:00 startti kohti Arajärven suuntaa siitä Viialan päiväkodin kohdalta. Mä voin tulostella retkikartta.fi:stä kamaa niin tehdään kunnon tiedusteluretki....pitääkö ottaa oikein valot messiin jos menee reissu pitkäksi. :D

Mitäs Atze, ootko tulos messiin? :)

Atze09
13.11.2009, 20.13
Jepulis olen tulossa, jarrut on kunnossa, kiitos vielä Hiloran taidan kans osta sama bleeding kit mitä sulle on, kaikki soppi mainiosti....
Kävisikö puolen tunnin venytys siihen klo 1230 lähtö, sitten ei tarvi enempää vaimon kanssa tapelle :D, oli muuten vähän v....... päälle kun hän saa tiedon suunnitelmasta :rolleyes:
Valot mukaan ..... oho .... Xisorille on oikein into päälle :D

Xizor
13.11.2009, 23.19
Jepulis olen tulossa, jarrut on kunnossa, kiitos vielä Hiloran taidan kans osta sama bleeding kit mitä sulle on, kaikki soppi mainiosti....
Kävisikö puolen tunnin venytys siihen klo 1230 lähtö, sitten ei tarvi enempää vaimon kanssa tapelle :D, oli muuten vähän v....... päälle kun hän saa tiedon suunnitelmasta :rolleyes:
Valot mukaan ..... oho .... Xisorille on oikein into päälle :D

Kyllä ainakin mulle passaa 12:30. Kun yleensä kerran viikossa pääsee vaan ajaan valoisan aikaan näin talvella niin vähemmästäkin on innoissaan. :D

Atze09
13.11.2009, 23.32
Kyllä ainakin mulle passaa 12:30. Kun yleensä kerran viikossa pääsee vaan ajaan valoisan aikaan näin talvella niin vähemmästäkin on innoissaan. :D

Jeps, nähdään huomenna. Onko sulle jo jotain tiedossa mihin haluat tutkimusreissun suunata ....?

Xizor
14.11.2009, 00.23
Jeps, nähdään huomenna. Onko sulle jo jotain tiedossa mihin haluat tutkimusreissun suunata ....?

Lähetään vaikka siihen Arajärven nurkille tutkiin paikkoja.....tulostelen vaikka retkikartasta parit laput messiin. Katotaan mihin päädytään. :)

hiloran
14.11.2009, 10.49
Tuollaisia polkuja merkkailin aparaattiini. Tiedä sitten onko kaikki ajettavia...

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417162

Tässäon toteutunut reitti. Arvatakin saattaa kaikkia polkuja ei löydetty. :mad: Kiitokset kuitenkin seurasta jakärsivällisyydestä.
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417382

Xizor
14.11.2009, 17.41
Tuollaisia polkuja merkkailin aparaattiini. Tiedä sitten onko kaikki ajettavia...

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417162

Tässäon toteutunut reitti. Arvatakin saattaa kaikkia polkuja ei löydetty. :mad: Kiitokset kuitenkin seurasta jakärsivällisyydestä.
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=417382

Ihan mukava reissu oli jälleen ja kiitokset hiloranille opastuksesta. Vaikka vähän piti taluttaa pyöriä pöpelikössä niin se kuuluu mun mielestä tän pelin henkeen. :)

Vastapainoksi oli paikoin jopa tosi maukasta talvista polkua.

Atze09
14.11.2009, 21.04
Jep kiva oli taas kerran, lunta oli osittain aika mukavasti maassa ja polkeminen välille aika raskas .... Kiitos opastuksesta, en kyllä olisin uskonut että tällä kuitenkin löytyy niin paljon polkuja :). Ja hyvä että Hiloran tietä missä ne ovat :p Harmilista että metsähaku sotketa niin paljon metsä ja polut :mad: muuten olis vanha polku ehkä vielä löytynyt..!
Samoja reissuja vaan lisäääääää :D

Atze09
15.11.2009, 19.39
Eilisen katumisen seurauksena, huomasin vasta tänään aamulla kun vasenta polvi oli niin kipeä että just ja just pääsen kävelemään. En tiedä, ulkoisesti en näe mitä mutta kipu on aika lailla. (en ole mitä pehmeämuna)
Tai voiko se joku rasitusvamma, mitä johtuu väärästä satulaan asennosta???
Toivottavasti se paranne ilman lääkäri käynti....!

Xizor
15.11.2009, 23.34
Eilisen katumisen seurauksena, huomasin vasta tänään aamulla kun vasenta polvi oli niin kipeä että just ja just pääsen kävelemään. En tiedä, ulkoisesti en näe mitä mutta kipu on aika lailla. (en ole mitä pehmeämuna)
Tai voiko se joku rasitusvamma, mitä johtuu väärästä satulaan asennosta???
Toivottavasti se paranne ilman lääkäri käynti....!

Se kyllä näytti mun silmissä kohtuu pahalta kun kaaduit sitä kiveä vasten...:eek:
Tosiaan taisinkin kysyä, että sattuiko pahasti...

Tosin olen itse niin polvivaivainen, että jos olisin noin kopauttanut polveni kiveen, niin olis lenkki loppunut samantien. :)

Toivotaan, että ei ole mitään vakavampaa ja menoo levolla ohi.

Xizor
17.11.2009, 15.53
Onkos kukaan lähdössä liikenteeseen viikolla? Näyttää kelit sen verran kurjilta, että en itse vielä tiedä huvittaako tuonne lähteä kuraa nielemään. :)

Torstaina voisi harkita lähtöä jos ei sada ja sunnuntaiksi on näköjään luvassa oikein aurinkoakin.

Tosin tässähän lähti kaikki lumet niin totaalisesti, että tekis mieli laittaa kesäkumit takaisin alle. :D

Atze09
17.11.2009, 17.22
Kyllä sää näytä aika huonolta tällä viikolla, töissä on sen verran kiiiiiiiiiirre että valolenkki jää mulle vällin ja aitini on vielä kyläilemässä :) Mutta viikonloppu kyllä voitais lähtee. Kävin lääkerille, 1-2 viikko voi kestä että polvi on ihan kivuton :o , mutta joku kevyt lenkki voi onnistua!!!! Mietin kans taas rengasvaihto ......

hiloran
17.11.2009, 18.58
Itellä taitaa tulla Ruotsin reissu . Menee ajelut ensiviikolle. :(

Atze tuosta ilmaus kitti sulle http://ridefree.fi/forum/viewtopic.php?f=2&t=30927

Xizor
17.11.2009, 20.05
Kyllä sää näytä aika huonolta tällä viikolla, töissä on sen verran kiiiiiiiiiirre että valolenkki jää mulle vällin ja aitini on vielä kyläilemässä :) Mutta viikonloppu kyllä voitais lähtee. Kävin lääkerille, 1-2 viikko voi kestä että polvi on ihan kivuton :o , mutta joku kevyt lenkki voi onnistua!!!! Mietin kans taas rengasvaihto ......

Okkei, katsellaan viikonloppuna sitten josko kelit antaa myöten ajamiselle...vois vaikka harkita Lempäälän nurkille menoa? :)

Pitäis melkein olla kahdet kiekot niin vois vaihdella vaikka päivittäin nastojen ja kesäkumien välillä....täytyy pistää harkintaan ensi vuodeksi moinen.

Atze09
17.11.2009, 20.38
Itellä taitaa tulla Ruotsin reissu . Menee ajelut ensiviikolle. :(

Atze tuosta ilmaus kitti sulle http://ridefree.fi/forum/viewtopic.php?f=2&t=30927

Ja haaa matkamies, hyvä että töitä piiisa ...... No toi tuttipullo systeemi en tiedä, avidin setti on kyllä kätevä ja soppiva strokerille...:p

Okkei, katsellaan viikonloppuna sitten josko kelit antaa myöten ajamiselle...vois vaikka harkita Lempäälän nurkille menoa? :)

Pitäis melkein olla kahdet kiekot niin vois vaihdella vaikka päivittäin nastojen ja kesäkumien välillä....täytyy pistää harkintaan ensi vuodeksi moinen.

Lempäälä kuulosta ihan ok... pitäis vaan katso mihin suunta, hervantaan tai pirkkalaan......
Toinen setti koko renkaita oli kans jo mielessä, talvi setti ei tarvi silloin olla kauhean expensive :)

Atze09
18.11.2009, 18.05
Jos ei jaksa lähtee Lempäälään voitais vaikka katso Arajärven länsipuolelle !!!! Kartassa on ainakin polkuja näkyvin.... esim. Vormujärvi -) Laounnutvouri --) Lepolanvouri ---) Oravajärvenvuori ja ..... sinne suunta

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+jos+....&y=6791008&x=2471892〈=FI (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+jos+....&y=6791008&x=2471892&lang=FI) vähän kun zoomaille löytyy polkuja aika paljon !!!!

Xizor
18.11.2009, 20.46
Jos ei jaksa lähtee Lempäälään voitais vaikka katso Arajärven länsipuolelle !!!! Kartassa on ainakin polkuja näkyvin.... esim. Vormujärvi -) Laounnutvouri --) Lepolanvouri ---) Oravajärvenvuori ja ..... sinne suunta

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+jos+....&y=6791008&x=2471892〈=FI (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+jos+....&y=6791008&x=2471892&lang=FI) vähän kun zoomaille löytyy polkuja aika paljon !!!!

Kyllähän tuokin passaa...tosin tuonne asti kans kestää jo hetken siirtyä. :)

Toivotaan nyt että edes sunnuntaiksi tulee aurinkoiset kelit kun nyt näyttää niin totaalisen surkealta. :(

Atze09
18.11.2009, 20.53
Kyllähän tuokin passaa...tosin tuonne asti kans kestää jo hetken siirtyä. :)

Toivotaan nyt että edes sunnuntaiksi tulee aurinkoiset kelit kun nyt näyttää niin totaalisen surkealta. :(

Viialasta sinne asti menne varma 20-30 min. metsäautotietä pitkin ja sunnuntai sää näytä täällä hetkellä http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/4-6 :) ihan ok...
Lämpötilan mukaan vaihdoin kesäkummit jo alle :o
Voisin myös yritä siirtää hiloranin everytrail siivusta tämä Lempäälä-Pirkkala reissu gps-iin. Lempäälän asti pitäis vaan aja autolle....

hiloran
18.11.2009, 22.08

Itellä oli linkin polku merkattuna viimeksi, mutta kun meni hieman pitkäksi. Voisi olla vaihtoehto ulkoilupolulle.

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&y=6789868&x=2482258&lang=FI

KH-E
19.11.2009, 19.52
Viialasta sinne asti menne varma 20-30 min. metsäautotietä pitkin ja sunnuntai sää näytä täällä hetkellä http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/4-6 :) ihan ok...
Lämpötilan mukaan vaihdoin kesäkummit jo alle :o
Voisin myös yritä siirtää hiloranin everytrail siivusta tämä Lempäälä-Pirkkala reissu gps-iin. Lempäälän asti pitäis vaan aja autolle....
Jaahas meikä osti tänään HK-sportista nastarenkaat;)keli vaan on nyt semmonen ettei ihan heti tartte alle laittaa, niin sunnuntaista senverta että mukana ollaan ihan sama mihinkä suuntaan mennään kunhan mennään .:D

Xizor
20.11.2009, 09.59
Jaahas meikä osti tänään HK-sportista nastarenkaat;)keli vaan on nyt semmonen ettei ihan heti tartte alle laittaa, niin sunnuntaista senverta että mukana ollaan ihan sama mihinkä suuntaan mennään kunhan mennään .:D

Mäkin vaihdoin nastat alta pois kun ei niillä jaksa tuolla kitkutella näillä ilmoilla. Ja sääennustu ei ainakaan ensi viikoksikaan talvea lupaa. :mad:

Toivotaan, että jo lauantaina olis vähän parempi keli niin sunnuntaiksi ehtisi paikat hieman kuivua...

Atze09
20.11.2009, 19.44
Sunnuntaista sen verran, että mulle tuli Su.-aamupäivälle pieni ohjelman muutos!!!!! Kaveri tarvi autokatoksen rakentaminen apua ja menen aamupäivälle sinne auttamaan :mad: jos ei sata vettä. Lähtö onnistu minun osalta vasta 12.30 ja 13.00 välille. Jos haluatte jo ajaa edellä Pumparin kauta tulen sitten perälle.....

Kävin iltapäivälle Pumparissa ja vettä on niin paljon metsässä että vois melkein laitta kummisaappaat, pitkospuiden yli oli aikamoista luistelemista .....

Atze09
21.11.2009, 10.21
Toi sunnuntai muutos on ihan p...... ! Mutta kun kaveri oli meillekin auttamassa kun remontoitiin on pieni velvollisuus. Voitte Xisor ja KHE jo aikaisemin aja, ottakaa vaan puhelin mukaan, minä soitaan sitten kun pääsen ja tulen perä !!!

Xizor
21.11.2009, 12.52
Toi sunnuntai muutos on ihan p...... ! Mutta kun kaveri oli meillekin auttamassa kun remontoitiin on pieni velvollisuus. Voitte Xisor ja KHE jo aikaisemin aja, ottakaa vaan puhelin mukaan, minä soitaan sitten kun pääsen ja tulen perä !!!

Mulle oikeastaan on ihan sama vaikka lähdettäis vasta 12.30 vai mitä mieltä muut? Tosin sekin käy, että lähdetään aikaisemmin ja Atze ajaa meidät kiinni... :D

Atze09
21.11.2009, 17.59
......... vai mitä mieltä muut...... :D

Taida olla aika pieni porukka huomenna. Kankee on vielä Espanjassa, Hiloran ei pääse, entäs Tankki-kuski olisitko tulossa??? Tomille vois olla sopiva aika kun ei o mitä klo 10.00 lähtö ?????? Mutta aika hiljaista täällä kyllä on :seko:

Atze09
21.11.2009, 22.07
No huomiseen lähtö Sahurin päiväkodin pihassa klo 12.30 ... arvioitu tutkimusmatkan pituus on noin 50 kilsa tuonne arajärven länsipuolelle ...... Valot olis hyvä ota mukaan jos mene pitkäks ....:D Minä yritän olla ajoissa :rolleyes:

KH-E
21.11.2009, 23.29
No huomiseen lähtö Sahurin päiväkodin pihassa klo 12.30 ... arvioitu tutkimusmatkan pituus on noin 50 kilsa tuonne arajärven länsipuolelle ...... Valot olis hyvä ota mukaan jos mene pitkäks ....:D Minä yritän olla ajoissa :rolleyes:
Jees! Mukana ollaan!:D vai 50kilsaa täytyy ottaa sitten muutama geeli mukaan varuiks:eek:

Atze09
21.11.2009, 23.51
Jees! Mukana ollaan!:D vai 50kilsaa täytyy ottaa sitten muutama geeli mukaan varuiks:eek:

Kyllä, kyllä geelit, patukoita, makkaroita, banaaneja ja ämpärilinen taikajuoma olis hyvä ota mukaan :p Kiva että pääset nähdään siellä ;)

Xizor
22.11.2009, 17.57
Hauskaa oli jälleen Arajärven ympäristössä vaikka kura lensi ja metsä oli liukas. :)

Hieman eräs innokas isäntämies rajoitti jokamiehen oikeutta, mutta ei se paljon haitannut...tässä ST- reitti:

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1822022

Hyvä tuuri muuten renkaan kanssa, juuri kun kurvasin siihen Viialan päiväkodin pihaan niin huomasin, että takarengas on tyhjä. :D

Atze09
22.11.2009, 21.10
Jeps, reissu oli osittain aikamoista kuraleikki mutta kiva oli, hiki tuli ja kilsa kertyi 33, kolmestaan oltiin 3.5 tunti matkalla....

Tutkimusreissu ei o sinne vienyt mihin olisi olut tarkoitus mennä, kun matkan varrella tuli pieniä muutoksia ja umpikuja. Yksi näistä oli kun joku äijä ajoi
Pickupilla metsän perän ja pysähdy meidät.... Kun hänen tekemä polku-metsätietä ei saa kuulema käytä, vaikka yritimme nätisti selvitä hänelle mistä on kyse, ei ole mitä mutta tekemistä ja aja takaisin tuttulle metsäautotietä ja yli puoli tunti meni hukaan:mad: Mitä se oikein on tämä jokamiehen oikeus !!!!!
Ensi kerran otetaan Pulla kahvi mukaan, vaikka sitten saadan vielä joku maastopyörailly etuoikeus kyseille tielle :)

KH-E
22.11.2009, 21.41
Jees! mukavaa oli vaikka kura vähän lensikin,Kiitokset seurasta ja Atzelle erityis kiitos mun vas jalan aika tuskasen krampin hieronnasta ;o) kotio päästiin ja mun onneksi ei vedetty kokonaan suunniteltua lenkkiä (oltas varmaan vieläkin metässä mun krampaavien jalkojen kanssa ei ne kyllä ennen oo tollasta tehny) . . .

Atze09
22.11.2009, 22.11
Jees! mukavaa oli vaikka kura vähän lensikin,Kiitokset seurasta ja Atzelle erityis kiitos mun vas jalan aika tuskasen krampin hieronnasta ;o) kotio päästiin ja mun onneksi ei vedetty kokonaan suunniteltua lenkkiä (oltas varmaan vieläkin metässä mun krampaavien jalkojen kanssa ei ne kyllä ennen oo tollasta tehny) . . .

Suositellen Magnesium Disporal 300, saat apteekista, otat 2 pv. ennen lähtö ja sitten vielä kun pääset kotiin. Magnesium auta lihaksen palauttaminen ja krampin syntyminen ei tu niin helposti ... :)

Laitaan vielä linkki reitistä kun niitä nyt saan tehtyhttp://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=424645
!!!! linkki on korjattu !!!!!

KH-E
22.11.2009, 22.17
[QUOTE=Atze09;1286401]Suositellen Magnesium Disporal 300, saat apteekista, otat 2 pv. ennen lähtö ja sitten vielä kun pääset kotiin. Magnesium auta lihaksen palauttaminen ja krampin syntyminen ei tu niin helposti ... :)

Jep! huomenna apteekkiin,on niitä tullu joskus naposteltua mutta ku ne loppu niin ei tämmönen dementikko muista hakee uusia:o . . .

hiloran
23.11.2009, 11.48
itse olen joskus ajanut tuota isouusitalon tietä. meneehän se vähän pihan poikki, mutta.... arajärvestä päin tultaessa ei muistaakseni olut "yksityistie" -merkkiä. puomi tosin, mutta nehän on tehty kierrettäväksi :D

Hejsan!

Xizor
23.11.2009, 12.35
itse olen joskus ajanut tuota isouusitalon tietä. meneehän se vähän pihan poikki, mutta.... arajärvestä päin tultaessa ei muistaakseni olut "yksityistie" -merkkiä. puomi tosin, mutta nehän on tehty kierrettäväksi :D

Hejsan!

Joo, hieman pihan läpi menee ja vaikka siellä on kieltomerkki tiellä, niin käsittääkseni jokamiehen oikeus koskee maastossa liikkumista sekä jalan että pyörällä, joten lain mukaan tuota metsäautotietä kyllä kait saisi ajaa...?

Atze09
23.11.2009, 15.40
Joo, hieman pihan läpi menee ja vaikka siellä on kieltomerkki tiellä, niin käsittääkseni jokamiehen oikeus koskee maastossa liikkumista sekä jalan että pyörällä, joten lain mukaan tuota metsäautotietä kyllä kait saisi ajaa...?

Ajetaan ensikerran toisesta suunasta, siellä ei ole mitä kieltomerkki :D:eek::rolleyes::p katsotaan mitä se ukkeli sitten sano :)

Hidasmuttakankee
24.11.2009, 15.48
Morjens ukot:)

Kankee saapui Espanjasta, kisat meni...työläästi:o

Niklas kaatui ekassa kisassa Jerezissä 170km/h vauhdista ja homma keskeytyi luonnollisesti siihen. Onneksi ei tullut vammoja, ainoastaan runsaasti pyöräremonttia.. Seuraava kisaviikonloppu Valenciassa alkoi nihkeästi kun ekassa treenissä tuli jälleen "pikku" mukku noin 140 vauhdista, mies jälleen ok mutta pyörä oli "totally destroyed":D Onneksi oli yli kolme tuntia aikaa korjata ja saatiinkin se vingutin kuntoon seuraavaan treeniin. Tämän jälkeen menikin jo paremmin. Karsimassa oli yli 70 kuskia joista 44 pääsi mukaan, Nikin lähtöpaikka oli vasta 34. mutta maalissa ok sijoitus 18.
Tämä on ihan hyvä suoritus 15v ikäiseltä klopilta, kokemuksen myötä miehenalusta kuullaan vielä.

Itsellä on nyt 3 viikkoa taukoa urheilusta, koitan kellarissa pyöritellä itseäni hereille ennenkuin uskallan lähteä teidän matkaan:o:o

Atze09
24.11.2009, 18.10
....Morjens ukot:)

....Kankee saapui Espanjasta, kisat meni...työläästi:o
....Itsellä on nyt 3 viikkoa taukoa urheilusta, koitan kellarissa pyöritellä itseäni hereille ennenkuin uskallan lähteä teidän matkaan:o:o

Buenos dias amigo ..:seko:. cómo estas.:). en resumidas cuentas...:seko:. tengamos la viesta entre nosotros cantar a coro ...:cool: E VIVA ESPANJA la lallla e viva espanja:cool:

....ok minä lopettan joo, ajatelin vaan et ei tuu ikävä espanjaan..... Aja vaan muutama päivä siellä kellarissä,, :rolleyes: Mulle ei oikeastan tällä viikkolla mitä päivä onnistu, paitsi lauantaina taida olla pieni valo näkyvin tunnelin toiselle puolelle !!!
Ai mitä ukot !!!!

Xizor
24.11.2009, 21.24
Morjens ukot:)

Kankee saapui Espanjasta, kisat meni...työläästi:o

Niklas kaatui ekassa kisassa Jerezissä 170km/h vauhdista ja homma keskeytyi luonnollisesti siihen. Onneksi ei tullut vammoja, ainoastaan runsaasti pyöräremonttia.. Seuraava kisaviikonloppu...

Ei muuta kuin tervetuloa vaan takaisin vahvuuteen. :) Tässä varmaan itekin voi olla aika vähäistä ajaminen tällä viikolla kun kelit on niin surkeat. Ei jaksa olla koko ajan pyörää pesemässä.

Vois pikkuhiljaa ne pakkaset nyt jo tulla...Foreca lupaa plussakelia ja vesisadetta maanantaihin asti. :eek: Olikin hieman liian vähäsateinen alkusyksy, joten nyt tulee sitten korkojen kera.

Hidasmuttakankee
24.11.2009, 22.18
Ai mitä ukot !!!!

Ai niin sori...klopit + KH-E Joka on oikeesti jo ihan pirun vanha :D

Espanjankielestä en muuten oppinut kun cervezan ja carajillon..

Tank Driver
24.11.2009, 22.21
Minkäslaista settiä lavvantaina ja mihinkä aikoihin?

Xizor
24.11.2009, 22.41

Mä en ainakaan pääse lauantaina osallistumaan karkeloihin ellei lähtö ole 09.00. :D Olikos muut lähdössä?

Sunnuntainakin täytyy kyllä harkita jos ei kelit muutu yhtään. Oli nimittäin sen verran kurainen ja liukas metsä viimeksi, että meinas jos suupielet kääntyä alaspäin. ;)

Atze09
24.11.2009, 22.47
......... Ei jaksa olla koko ajan pyörää pesemässä.

Ajattelin ihan sama, että pyörän pesuun olen jo vähän kyllästynyt ja joka kerta on pyykkikone lenkin jälkeen laulamassa. Viimeksi keskeytin pesuohjelman kun kone ei jaksanut pyörimään :eek:

:D
Espanjankielestä en muuten oppinut kun cervezan ja carajillon..

En minä mitä espanja osaa kuin Amigo ja muchas gracias :eek: Internetissä löytyy niitä sanakirjoja :p

No lauantaista ei ihan tässä vaiheessa tavi vielä ajatelle !!!! Xisor heitti jo vähän sää tieto !!!:D Mutta jos saan lupa, ajattelin suora siirto sinne Arajärven länsipuolelle. Sama suunnitelma kuin viime viikonloppu, yllä on vielä tieto suunnitelmasta !!! Palataan siihen vielä lähempänä :)

Atze09
24.11.2009, 22.53
Oli nimittäin sen verran kurainen ja liukas metsä viimeksi, että meinas jos suupielet kääntyä alaspäin. ;)

Muistatko kankee kun käytiin Tomin kanssa eka kerta siellä luontopolulla...:seko:... sama näköinen melkein oli Xisor viime viikonloppu :D

Hidasmuttakankee
24.11.2009, 23.42
Muistatko kankee kun käytiin Tomin kanssa eka kerta siellä luontopolulla...:seko:... sama näköinen melkein oli Xisor viime viikonloppu :D

Ei voi olla totta, mää luulin ettei Jaakolta lopu huumori koskaan:rolleyes:

Xizor
25.11.2009, 09.09

No ei mulla nyt oikeasti hermot menneet...tuntui vaan niinkuin olis ollut ekaa kertaa maastopyörän päällä kun koko ajan sai olla taluttamassa siellä kivikossa. :)

Sitten kun vielä housutkin repesi siellä metsässä niin se kruunasi reissun. :D

KH-E
25.11.2009, 18.56
[QUOTE=Hidasmuttakankee;1287944]Ai niin sori...klopit + KH-E Joka on oikeesti jo ihan pirun vanha :D

Kato kato kaima on kotiutunu tervetuloo sateiseen suomeen:D, eiköös meillä ookin sama syntymävuosi?? vai miten se oli Ukko??:D

KH-E
25.11.2009, 19.05
No ei mulla nyt oikeasti hermot menneet...tuntui vaan niinkuin olis ollut ekaa kertaa maastopyörän päällä kun koko ajan sai olla taluttamassa siellä kivikossa. :)

Sitten kun vielä housutkin repesi siellä metsässä niin se kruunasi reissun. :D
Joo ei se hääviä ole jos on tämmöset kelit pitkään,ei kyllä meikäläistä napaa lähtee metsään ellei sitten autolla pääse jonkun hyvän polun viereen:eek: . . . mutta cc;llä vois käydä jonkun maantie lenkin vetäseen ;) ellei sitten kelit muutu parempaan suuntaan metsää ajatellen. seurataan tilannetta . . .

Hidasmuttakankee
25.11.2009, 20.58
[QUOTE=Hidasmuttakankee;1287944]Ai niin sori...klopit + KH-E Joka on oikeesti jo ihan pirun vanha :D

Kato kato kaima on kotiutunu tervetuloo sateiseen suomeen:D, eiköös meillä ookin sama syntymävuosi?? vai miten se oli Ukko??:D

Mun ikä alkaa viä pitkään kolmosella kun sää oot jo pyöreitä täyttänyt vanha ukon käppänä:rolleyes:

Atze09
25.11.2009, 22.17
Jaa haa, ukot sinne tai tänne, niin kauan kuin pääsette vielä ilman kävelysauvojen apua kauppaan hakemaan Mäyräkoiran, on kaikki ihan hyvin :D

Kävin just 45 minsa juoksulenkille ja jalat on ihan poikki, 5 tunnin pyöräilylenkin jälkeen ei o niin paha tunne jaloissa kuin nyt :rolleyes:
Lauantaille ei o vielä mitä uuta kerrottava, valitettavasti :mad:

Atze09
26.11.2009, 17.13
Sää näytä ihan kohtuliselta lauantaille http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere , kun ajetaan heti aamulla!!! Klo 9.00 Xisor on ihan mahdolista!!:)!! Kaikki on vielä noin 45% auki pääsenkö vai ei :seko:

Xizor
26.11.2009, 17.50
Sää näytä ihan kohtuliselta lauantaille http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere , kun ajetaan heti aamulla!!! Klo 9.00 Xisor on ihan mahdolista!!:)!! Kaikki on vielä noin 45% auki pääsenkö vai ei :seko:

Katotaan nyt vielä....periaatteessa kyllä 09.00 lähtö vois olla mahdollinen. Ehtisin ajaa 3 tuntia kun pitää lähteä vanhempien luoksi kyläilemään Valkeakoskelle 13.00 aikoihin.

Tosin ärsyttää vaan tää sää kun ei tällä menolla ehdi metsä yhtään kuivaa. Viime lenkin jälkeen pyörää pestessä vannoin jo melkein, että ennen pakkasia en lähde metsään. :D

Atze09
26.11.2009, 18.06
.....Ehtisin ajaa 3 tuntia kun pitää lähteä vanhempien luoksi kyläilemään Valkeakoskelle 13.00 aikoihin.

Tosin ärsyttää vaan tää sää kun ei tällä menolla ehdi metsä yhtään kuivaa. Viime lenkin jälkeen pyörää pestessä vannoin jo melkein, että ennen pakkasia en lähde metsään. :D

Olis kyllä kiva lähtee, mutta sää on aika paljon rajoitamassa lenkin kesto, ja kolme tunti on ihan ok !!!!! Semmoinen kangasmetsäpolku, pidempi kuin viimeks löydetiin, se olis aika herkku ;)

Xizor
26.11.2009, 18.49
Olis kyllä kiva lähtee, mutta sää on aika paljon rajoitamassa lenkin kesto, ja kolme tunti on ihan ok !!!!! Semmoinen kangasmetsäpolku, pidempi kuin viimeks löydetiin, se olis aika herkku ;)

Kuivaa polkua pitäis melkein lähteä metsästämään Pälkäneeltä tai Kangasalalta. :D

KH-E
26.11.2009, 19.39
Kuivaa polkua pitäis melkein lähteä metsästämään Pälkäneeltä tai Kangasalalta. :D
Joo meikä ei sit lauantaina pääse lenkille pitää mennä hautajaisiin:seko: mutta meen sunnuntaina sitten vaikka yksin jos ei oo muita lähtiöitä;) . . .

Atze09
26.11.2009, 21.46
No niin 100% on nyt täys, eli pääsen lähtemän :)
Mun suunnitelma olis sitten Arajärvi länsipuolelle, vaikka kura tule olemaan aika mukavasti, kiinnosta vähän miltä siellä näytä ;) ainoa ongelma on että 3 tunti ei ihan riitä !!!! Lähtö klo 9.00 .
Mutta jos on muita ehdotuksia ei o mitä pako lähte sinne asti, riipu mitä olette mieltä ja kuka tule mukaan !!! Tank Driver mitä sanot onko pyörä/ mies kunnossa !!! Olis nyt vaan kiva joskus tavata ihan livena :)

hiloran
26.11.2009, 22.13
voin lähteä jompana kumpana päivänä...

Atze09
26.11.2009, 22.16
voin lähteä jompana kumpana päivänä...

Onko sulle muita reitti ehdotuksia ????

hiloran
26.11.2009, 22.35

ei tuolla väljä

Tank Driver
26.11.2009, 23.24
Tank Driver mitä sanot onko pyörä/ mies kunnossa !!! Olis nyt vaan kiva joskus tavata ihan livena :)

Pyörä on kunnossa kunhan jaksais raahautua talliin ja vaihtaa uus sisäkumi eteen. Mies ei ole kunnossa, fyysisesti eikä henkisesti. Kunhan kesäkumeilla pärjää, niin voin mä lähteä.

Xizor
27.11.2009, 01.13

Mun ei kannata tosiaan ehkä sinne Arajärven nurkille lähteä pyörimään, koska 12.00 pitää olla jo melkein kotona.

Mites olis jos lähtis näitä polkuja tsekkaan:

http://img266.yfrog.com/img266/4778/metskansa.jpg

Tuo toinen on oikein retkikarttaankin nimetty erikseen, joten luulis sen olevan edes kohtuu ajettava?

Ja jos kelit passaa niin mä voin kyllä lähteä sunnuntainakin jollekin lenkille, jos vaan löytyy seuraa... :)

Atze09
27.11.2009, 07.57
ei tuolla väljä
No tule sitten huomenna mukaan !!! Voisin kans palauta Bleeding seti sulle.

Pyörä on kunnossa kunhan jaksais raahautua talliin ja vaihtaa uus sisäkumi eteen. Mies ei ole kunnossa, fyysisesti eikä henkisesti. Kunhan kesäkumeilla pärjää, niin voin mä lähteä.
No kumi vaihdon ei paljon aika mene ja tällä hetkelä kaikkille on kesäkumit alle, nastat odotavat taas pakaskelit ...:rolleyes:

Mun ei kannata tosiaan ehkä sinne Arajärven nurkille lähteä pyörimään, koska 12.00 pitää olla jo melkein kotona.

Mites olis jos lähtis näitä polkuja tsekkaan:

http://img266.yfrog.com/img266/4778/metskansa.jpg

Ja jos kelit passaa niin mä voin kyllä lähteä sunnuntainakin jollekin lenkille, jos vaan löytyy seuraa... :)

No otatko KH-E mukaan ja tsekkate sunnuntaina siellä päin !!!! Mulle tekis vähän pidempi lenkki mieli !!!! Ja ehkä Tank Driver halua ensin vähän rauhallisempi aloita ja tule teidän mukaan !!! :)

Xizor
27.11.2009, 10.07
No otatko KH-E mukaan ja tsekkate suununtaina siellä päin !!!! Mulle tekis vähän pidempi lenki mieli !!!! Ja ehkä Tank Driver halua ensin vähän rauhalisempi aloita ja tule teidän mukaan !!! :)

Kyllä mulla nyt taitaa jäädä lauantain lenkki kokonaan väliin kun tuli verhokauppa- reissu vaimon kanssa vielä siihen aamuksi. :(

Ajattelin sitten nuo Metsäkylän polut käydä katsomassa sunnuntaina jos sää sallii. (Tosin nyt taas on luvassa sunnuntaiksi vesisadetta)

Onko muita lähtijöitä sunnuntaina kuin KH-E?

hiloran
27.11.2009, 20.16
Mites mennään lauantaina olis minulla ikainen lähtö tarttee olla 1300 takas. Sunnuntailla ei väljä.

Atze09
27.11.2009, 20.52
Mites mennään lauantaina olis minulla ikainen lähtö tarttee olla 1300 takas. Sunnuntailla ei väljä.

Olen lähdössä klo 9.00 mutta en tiedä klo 13.00 takaisin voi olla aika tiukka. Kun mittaisin kerran kartassa tuli noin 45 kilsa ( suora mitattu ) eli voi olla että tule yli 50 kilsa. :seko: Kun ei o vielä siellä käynyt en tiedä miten polut tai metsät on ajettava ??? Minunkin pitäis olla klo 1400 takaisin !!!! Olen sunnuntaina Helsingissä .....

Hidasmuttakankee
27.11.2009, 22.13
[QUOTE=Tank Driver;1289534] Mies ei ole kunnossa, fyysisesti eikä henkisesti. QUOTE]

Täytyy tunnustaa, on vähän samoja ongelmia..
Koitetaan kuitenkin jollain konstilla reipastua, mutta millä:seko:

Atze09
27.11.2009, 22.46
Näytä siltä että lähden huomenna yksin???? Tai onko joku vielä tulossa ????

Tank Driver
27.11.2009, 22.51
[QUOTE=Tank Driver;1289534] Mies ei ole kunnossa, fyysisesti eikä henkisesti. QUOTE]

Täytyy tunnustaa, on vähän samoja ongelmia..
Koitetaan kuitenkin jollain konstilla reipastua, mutta millä:seko:

No mä en tohon mentaalipuoleen pysty vaikuttamaan, vajakki mikä kajakki. Mutta lenkille pitäis lähtä. En taia joutaa tän viikonlopun yhteisreissuille, käyn itekseni rääpimässä. Jos viikon päästä sitten.

Xizor
27.11.2009, 22.54
Näytä siltä että lähden huomenna yksin???? Tai onko joku vielä tulossa ????

Mä kyllä tosiaan menen sitten vasta sunnuntaina jos ei sada...muuten olis voinut huomennakin tulla mutta aikataulupaineet on liian kovat. :(

hiloran
27.11.2009, 23.03
Mä kyllä tosiaan menen sitten vasta sunnuntaina jos ei sada...muuten olis voinut huomennakin tulla mutta aikataulupaineet on liian kovat. :(

Lähden mukaan sunnuntaina! Nähdäänkö vaikka 1100 siinä vanhan valkeakosken risteyksessä Käyn huomenna kaupoilla ja jatkan nyt oluen ja single maltin nautiskelua ja itselleen nauramista.... :D

(http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=2491250&y=6787205&sc=16000&text=&action=link&cx=2491246&cy=6787189&scale=16000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI)

Atze09
27.11.2009, 23.10
Lähden mukaan sunnuntaina! Nähdäänkö vaikka 1100 siinä vanhan valkeakosken risteyksessä Käyn huomenna kaupoilla ja jatkan nyt oluen ja single maltin nautiskelua ja itselleen nauramista.... :D

(http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=2491250&y=6787205&sc=16000&text=&action=link&cx=2491246&cy=6787189&scale=16000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI)

Ajakaa tietä pitkin sinne asti, eikä pyörätietä tai tappajasepeli voi iske :)

Xizor
28.11.2009, 00.27

Jep, passaa mainiosti...nähdään sitten tuossa paikassa 11.00. Mitäs K-HE ja HMK, oletteko tulos sunnuntaina messiin?

KH-E
28.11.2009, 11.33
Jep, passaa mainiosti...nähdään sitten tuossa paikassa 11.00. Mitäs K-HE ja HMK, oletteko tulos sunnuntaina messiin?
Joo mä oon tulossa,en oo ihan varma ehdikö ihan klo11,00 mut soitelen sitten jos myöhästyn :) . . . HMK on vielä puolikuntonen eikä ole luultavasti tulossa:seko: . . .

Atze09
28.11.2009, 17.52
Viiden tunnin lenkki takana kilsa noin 63. Reitti oli muuten ihan ok, 2 kerta oli pakko talutus ja kiipeily :D, Tässä on reitti http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=429279

Xizor
28.11.2009, 20.28
Viiden tunnin lenkki takana kilsa noin 63. Reitti oli muuten ihan ok, 2 kerta oli pakko talutus ja kiipeily :D, Tässä on reitti http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=429279

Löysitkö paljonkin hyviä polkuja tuolla reissulla? Ainakin hyvän mittainen reissu.. :)

Atze09
28.11.2009, 21.29
Löysitkö paljonkin hyviä polkuja tuolla reissulla? Ainakin hyvän mittainen reissu.. :)

Iltapäivälle on o ehtinyt laitta matkatiedot mutta everytrail reitti on nyt uudestaan tallennettu ja siellä löytyy nyt matkapisteitä (harmaat laatikot)!!! Laatikoiden sisälle on tiedot :rolleyes:
Muuten reitti oli kiva, kurainen, raskas ja pitkä :) huono puoli - aika paljon metsä-sora-autoteitä ja metsähaku-alueita. Ilman reitti suunnitelma tämä ei olis onnistunut kun hakualueiden läpi meni polku mikä ei olut enää näkyvissä :seko:
Uusia kohteita löytyy mihin vois joskus suunata esim. Kotkanpesä ja sitten on tämä yksi laatiko missä lukee vaan new Waypoint siellä pitäis päästä suora Viialan Karstunjärven ohi ilman Arajärventien käytö !! ;)
Ai niin tämä uusi reitti vielä http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=429431

KH-E
28.11.2009, 22.11
Hienon ja luultavasti aika raskaan lenkin oot Vetässy:eek: . . . Katsotaan minkälaista paanaa huomenna löytyy . . .

hiloran
29.11.2009, 17.00
Tässä päivän lenkin tracki.
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=430116

Xizor
29.11.2009, 18.12
Joo, ihan hauska reissu jälleen ja hyvää polkuakin löytyi. Tosin myös kura lensi ja pyörää kannettiin ryteikössä eli sinänsä business as usual. ;)

Tässä mun ST- lenkki:

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1842352

Nyt ei ainakaan kuvissa näy kenenkään omasta mielestään liian ohuet reidet. :D

Melkein nyt tekis mieli kyllä vannoa, että ennen pakkasia en moiseen kuraleikkiin enää lähde. :)

Atze09
30.11.2009, 09.49
Joo, ihan hauska reissu jälleen ja hyvää polkuakin löytyi. Tosin myös kura lensi ja pyörää kannettiin ryteikössä eli sinänsä business as usual. ;)

Tässä mun ST- lenkki:

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1842352

Melkein nyt tekis mieli kyllä vannoa, että ennen pakkasia en moiseen kuraleikkiin enää lähde. :)

En kyllä olis uskonut että lähdette lenkille kun vesi tuli 11.00 aikana oikein kunnolla taivalta, mutta hyvä näin ;) ja kivan lenkin saitte ilmeisesti tehty :) Nyt näytä että loppuviikoksi on tulossa kylmä ilma ja toivottavasti tämä kura-aika loppu sitten pikkuhiljaa :)

Atze09
01.12.2009, 22.39
Ajoin illalla pieneen lenkkiin tuonne päin http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+kaikki+tiet+%3F%3F% 3F&y=6789781&mode=rasta&x=2493587〈=FI (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+kaikki+tiet+%3F%3F% 3F&y=6789781&mode=rasta&x=2493587&lang=FI)
En kyllä mitä polkuja löytynyt(oli aika pimeä) mutta olette huomannut että Junarattaan ja valkeakoskentien välissä mene aika hyvä ajettava soratie mikä vie melkein Metsäkansa ??? asti ( ei tarvi asfaltti niin paljon aja) ???? Hakalalta lähtee kans joku polku sinne Laurilan asti ja toiselle puolelle tietä jatkamassa ????
Siellä päin pitäis varmasti vielä päivänvalolle käydä ja chekataan vähän paikkoja ;)
Ei mitä muuta :o

Xizor
02.12.2009, 14.01
Ajoin illalla pieneen lenkkiin tuonne päin http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+kaikki+tiet+%3F%3F% 3F&y=6789781&mode=rasta&x=2493587〈=FI (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+kaikki+tiet+%3F%3F% 3F&y=6789781&mode=rasta&x=2493587&lang=FI)
En kyllä mitä polkuja löytynyt(oli aika pimeä) mutta olette huomannut että Junarattaan ja valkeakoskentien välissä mene aika hyvä ajettava soratie mikä vie melkein Metsäkansa ??? asti ( ei tarvi asfaltti niin paljon aja) ???? Hakalalta lähtee kans joku polku sinne Laurilan asti ja toiselle puolelle tietä jatkamassa ????
Siellä päin pitäis varmasti vielä päivänvalolle käydä ja chekataan vähän paikkoja ;)
Ei mitä muuta :o

Katos vaan, pientä tutkimusmatkaa. :) Onko tuosta sun lenkistä trackiä jossain?

Mites tän päivän tai torstain kanssa? Ainakin ilmat pitäis olla ihan kohtalaiset eli pakkasta luvassa...onko lähtijöitä tiedossa jos otetaan joku 2-3 tunnin reissu vaikka Sotkian suuntaan?

Atze09
02.12.2009, 14.45
Katos vaan, pientä tutkimusmatkaa. :) Onko tuosta sun lenkistä trackiä jossain?

Mites tän päivän tai torstain kanssa? Ainakin ilmat pitäis olla ihan kohtalaiset eli pakkasta luvassa...onko lähtijöitä tiedossa jos otetaan joku 2-3 tunnin reissu vaikka Sotkian suuntaan?

Reitti on ossitain tallenettu pitäis vaan saada tuonne everytrail siivuun...
Oli vaan semmoinen pieni tuletus-lenkki ;) 25kilsa tunnissa :rolleyes: aika kylmä oli eilen illalla jo ...
2-3 tunnti, oho silloin pitäis olla paristot ladattuna ...
Kun katson tällä työpaikkalta ikkunasta tekis mielli lähtee vaikka heti, mutta katsotaan ... en tiedä vielä :mad:

Tank Driver
02.12.2009, 15.09
Oisko pari tuntia Sotkian suuntaan på torsdag?

Xizor
02.12.2009, 15.38
Oisko pari tuntia Sotkian suuntaan på torsdag?

Mulle ainakin passaa hyvin. Olisko ideaa mistä lähtö ja mihin aikaan? :)

Tank Driver
02.12.2009, 15.57
Riippuu kauheesti, mutta esim. Lastumäen koulun alaparkkipaikka? Aikaisintaan klo 17, mieluiten jälkeen.

Xizor
02.12.2009, 16.42
Riippuu kauheesti, mutta esim. Lastumäen koulun alaparkkipaikka? Aikaisintaan klo 17, mieluiten jälkeen.

Joo, passaa hyvin..siitä vois sitten vaikka ajaa vanhaa radanpohjaa pitkin sinne Sotkialle päin?

Mulle passaa kans mieluummin vaikka vähän myöhemmin. Olisko 18.00 mitään?

Onko muita lähdössä?

Atze09
02.12.2009, 18.29
Tässä Xisor on linkki eilisestä iltalenkkistä http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=432592 (http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=432592)
Saateko meille ei Toijalaiselle, lähtöpaikasta linkki tehty :D

KH-E
02.12.2009, 18.52
Joo, passaa hyvin..siitä vois sitten vaikka ajaa vanhaa radanpohjaa pitkin sinne Sotkialle päin?

Mulle passaa kans mieluummin vaikka vähän myöhemmin. Olisko 18.00 mitään?

Onko muita lähdössä?
Jaahas torstailenkki 2-3tuntia:eek: juu ei meikä pääse ainakaan,sunnuntai lenkkikin oli taas emännälle liian pitkä oli meinaan aika jäätävä tunnelma kun pääsin kotiin:mad: lenkki itessään oli ihan hieno:rolleyes: . . . muuten sunnuntai menikin ihan päin persettä:(. viikonlopulla sitten katotaan ajohommia lisää.

KH-E
02.12.2009, 18.55
[QUOTE=Xizor;1291543

Hyvä!Hyvä!:D:D

Xizor
02.12.2009, 19.03
Tässä Xisor on linkki eilisestä iltalenkkistä http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=432592 (http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=432592)
Saateko meille ei Toijalaiselle, lähtöpaikasta linkki tehty :D

Paikkahan olisi siis käsittääkseni tämä:

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Alapiha&y=6783704&x=2493263&lang=FI

Ja tosiaan about 18.00 olis lähtö ja n. 2 tunnin lenkki tavoitteena. :)

Atze09
02.12.2009, 22.39
...... taas emännälle liian pitkä oli meinaan aika jäätävä tunnelma kun pääsin kotiin:mad: lenkki itessään oli ihan hieno:rolleyes: . . . muuten sunnuntai menikin ihan päin persettä:(. viikonlopulla sitten katotaan ajohommia lisää.
voi sinun vaimosi ....:mad:

Paikkahan olisi siis käsittääkseni tämä:

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Alapiha&y=6783704&x=2493263&lang=FI

Ja tosiaan about 18.00 olis lähtö ja n. 2 tunnin lenkki tavoitteena. :)

Valitettavasti en pääse kun vaimo mene laulamaan ( ei karaoke TD :)) taida olla teille "kahden keikka" :rolleyes: mutta viikonloppuna (sunnuntaina) toivottavasti onnistu parempaa..... Nähdään silloin ja Tank Driveri tietysti myös :)

Tank Driver
02.12.2009, 22.46
Munkin lähtö on vielä vähän vaakalaudalla...

Tank Driver
03.12.2009, 13.58
En sitten ehdi. Ehkä vielä joskus.

Xizor
03.12.2009, 15.08
En sitten ehdi. Ehkä vielä joskus.

Ok, nou problem. Mä käyn yksin vetään sitten jotain kiemuraa. :)

Atze09
03.12.2009, 18.36
http://66.83.21.132/images/RenBirthday-anim.gif

Kolme kuukautta sitten aloitin tämän keskustelun ja silloin en olisi uskonut että tämä onnistuu myös täällä päin ...... Kiitos Kankee, KH-E, Xisor, Hiloran, Tom ja Tank driver kiva on lähtee yhdessä lenkille ja toivottavasti jatkossakin :)
Kiva on myös että muitakin kiinnostaa mitä me täällä puuhataan .... ja toivottavasti lisää uusia naamoja löytyy .....

Atze09
03.12.2009, 21.32
Kävitkö jossain xisor?????

Hidasmuttakankee
03.12.2009, 21.33
Kolme tai neljä kuukautta sitten aloitin tämä keskustelu ja silloin en olisi uskonut että tämä onnistu myös täällä päin ...... Kiitos Kankee, KH-E, Xisor, Hiloran, Tom ja Tank driver kiva on lähtee yhdessä lenkille ja toivottavasti jatkossakin :)
Kiva on myös että jolle kuulle kiinnosta mitä me täällä puuhataan .... ja toivottavasti lisää uusia naamoja löytyy .....

Kiitos Atze itsellesi !
Kiitos myös muille lenkkikavereille.
Kankee seuraa koko ajan mitä puuhaatte.. samalla koitan päästä eroon jokasyksyisestä ongelma:mad: Kai tää on tyyntä myrskyn edellä:rolleyes: