HephaGarminElectrobikeGiant
Sivu 66 / 445 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 56 64 65 66 67 68 76 116 166 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.951 - 1.980 / 13346

Aihe: Syksy tulee, valoa!

Oma MTE SSC P7 HongKong tilaus tuli perille. Pidikkeet, akut ja laturi saapui maanantaina ja lamppu tiistaina. Tasan 14vrk meni tilauksen jättämisestä siihen että kaikki kamat oli minulla.

Minulla taisi käydä tuuri. Ei osunut mikään maanantai kappale, lamppu toimii ja on laadukkaan tuntuinen ja ennenkaikkea KIRKAS. Katkaisija toimii minulla aivan samoin tavoin kun viimevuonna hankkimassani Fenixissä ja on lamppu on muutenkin aivan yhtä laadukkaan tuntuinen. Valokeila vaikuttaa tankovaloksi hyvältä, sopivan hajottava ja laaja.

Lamppu sopii siihen kahden dollarin pidikkeeseen hyvin, joten olen toistaiseksi kaikinpuolin tyytyväinen tilaukseen. Katsotaan tuleeko muutoksia kun pääsee metsään testaamaan.
    "Hän jarruttaakin nenällään"

-Muumipeikko ja pyrstötähti-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prestige Katso viesti
    Oma MTE SSC P7 HongKong tilaus tuli perille. Pidikkeet, akut ja laturi saapui maanantaina ja lamppu tiistaina. Tasan 14vrk meni tilauksen jättämisestä siihen että kaikki kamat oli minulla.
    No siis voi prkl mulla on tasan 14 vuorokautta on kulunut tilauksen jättämisestä ja mitään ei ole vielä edes postitettu! Päivän parin välein vaan aina joku tavara muuttuu back-order tilaan, ja sitten kun uusi tavaralähetys on tullut niin on taas joku uus tavara back-order, eikä näköjään voida laittaa mulle MITÄÄN sivuun saapuneesta erästä. Kiva kiva. No ehkä nää joskus tulee.

Hienoa että laatu noin periaatteessa siis on hyvinkin tasalla hinnan kanssa. Odottelen (!!!! ) innolla

Itselläni on pari vuotta ollut Cygo Liten DualCross 300 lamppu, joka on toiminut erinomaisesti, Ohessa kuva.

Olen vertaillut joskus sitä Niteriderin 30W halogeeniin ja valo huomattavasti terävämpi. Paloaika täydellä teholla 4h mikä riittää jo aika pitkään lenkkiin. Euroopassa Cygo Liten lamppuja löytyy esim. täältä:
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=17405

Tämä on 10W ledi ja on watteina hieman tehokkaampi kuin omani, jossa on 2 kpl 4,3 W ledejä.

"Equivalent to 10 watt halogen"

-eli sisässä todennäköisesti joku perus 3W LED.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kykloman Katso viesti
    No siis voi prkl mulla on tasan 14 vuorokautta on kulunut tilauksen jättämisestä ja mitään ei ole vielä edes postitettu! Päivän parin välein vaan aina joku tavara muuttuu back-order tilaan, ja sitten kun uusi tavaralähetys on tullut niin on taas joku uus tavara back-order, eikä näköjään voida laittaa mulle MITÄÄN sivuun saapuneesta erästä. Kiva kiva. No ehkä nää joskus tulee.

Hienoa että laatu noin periaatteessa siis on hyvinkin tasalla hinnan kanssa. Odottelen (!!!! ) innolla
    Itse laiton sunnuntai-iltana tilauksen (MTE SSC P7 & akut & laturi & verkkoadapteri & teline) ja eilen oli jo heilahtanut Shipped-viesti tracking numbereineen...Kannattaa varmaan kysäistä sähköpostilla, jos olet suht samoja tuotteita tilaillut..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Baldie Katso viesti
    Itse laiton sunnuntai-iltana tilauksen (MTE SSC P7 & akut & laturi & verkkoadapteri & teline) ja eilen oli jo heilahtanut Shipped-viesti tracking numbereineen...Kannattaa varmaan kysäistä sähköpostilla, jos olet suht samoja tuotteita tilaillut..
    Kappas, tänään lähettivät koko setin! Ällistys. Olikohan se kallis 8 dollarin fillariteline syynä miksei onnistunut aikaisemmin. Pian nähdään pääsenkö sorvailemaan vai toimivatko suoraan paketista... muuten ihan sama setti (ilman adapteria kun sellainen jo löytyy hyllystä)

aol70 Guest

Hymy

Juu, tilasin myös tuollaisen setin sieltä Ameriiikan Bilteemasta. Jotenkin vaan epäilyttää, että halvalla ei voi saada kovin hyvää mutta...kohtahan se nähdään. Minullakin on ollut yksi lamppu jälkitoimituksessa vuoden verran, mutta en jaksa edes kysellä kun ei se montaa euroa maksanut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti aol70 Katso viesti
    Juu, tilasin myös tuollaisen setin sieltä Ameriiikan Bilteemasta. Jotenkin vaan epäilyttää, että halvalla ei voi saada kovin hyvää mutta...kohtahan se nähdään. Minullakin on ollut yksi lamppu jälkitoimituksessa vuoden verran, mutta en jaksa edes kysellä kun ei se montaa euroa maksanut.
    Ko. puljussa on kyllä kaikkea huisin kiinnostavaa.... vaikkapa joululahjaksi!!! Tosin ne lahjat pitää tilata NYT että juuri ja juuri sitten ehtii jouluksi

Lahjakkaita nämä honkkarin pojat: aamulla luki vielä palvelussa että kaikki tuotteet on nyt postitettu, jee! Nyt kun illalla katsoin, lähetys onkin päivän kuluessa jaettu kahteen osaan ja yksi tavara on TAAS "back-order" kävikö ne sen postitoimistosta hakemassa takasin vai mitä kekkulia...

Mitenkä saan perusteltua itselleni, että tarvitsen Wilma 5:n tai ainakin Tesla 4:n?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Mitenkä saan perusteltua itselleni, että tarvitsen Wilma 5:n tai ainakin Tesla 4:n?
    Vaikeaahan tuo on, kun yhtä hyvin pärjäisit Hopen 4LED:llä. Mutta sehän ei ole Lupine...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti troh Katso viesti
    Vaikeaahan tuo on, kun yhtä hyvin pärjäisit Hopen 4LED:llä. Mutta sehän ei ole Lupine...
    Ovat loppu ainakin CRC:ltä, enempi tuo Tesla kiinnostais mutkun toimituksista ei oikein ole tietoa - ei ainakaan ennen ensikuun loppupuolta, kerrottiin Valotukusta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Ovat loppu ainakin CRC:ltä, enempi tuo Tesla kiinnostais mutkun toimituksista ei oikein ole tietoa - ei ainakaan ennen ensikuun loppupuolta, kerrottiin Valotukusta.
    Hopesta lähtee enemmän valoa, kuin Teslasta. Merlincyclesillä näyttää olevan lamppu tarjouksessa. Enduro-mallia kannattaisi harkita, jos paikkakunnan parhaan pyöräkerhon valolenkeistä haaveilet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti troh Katso viesti
    Hopesta lähtee enemmän valoa, kuin Teslasta. Merlincyclesillä näyttää olevan lamppu tarjouksessa. Enduro-mallia kannattaisi harkita, jos paikkakunnan parhaan pyöräkerhon valolenkeistä haaveilet.
    Sait ylipuhuttua, mutta vain yhdellä akulla.
    Kun on vaimo, viis lasta ja vanha omakotitalo, ei kovin usein yli kahdeksi tunniksi pääse karkaamaan.

Miten käy valotehomatsissa Wilma vs Hope 4LED ?
    Hope voittaa hinnan 320e-480e.

Vai pitääkö ruveta rakentelemaan. Speksi olisi vaikka ~900lm , 5 Ah Li-Ion, tankokiinnitys valolle ja pieni akkupaketti vaikka stemmin alle...
    Paljonko noilla spekseillä menee jo tarvikkeisiin kun mitään sopivia latureita tms ei ole.
    100-200-300 e ?
    If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.

http://www.dealextreme.com/search.dx...%20ssc%20p7%22

"MTE SSC P7" ei vielä kerro kauheesti Ja muillakin valmistajilla rupee jo olemaan noita P7-malleja.

Mulle posti toi tuon MTE:n 8-moodisen, joka on kai oikein reguloitu. Yllättävänkin laadukkaalta vaikuttava värkki. Kirkas ku mikä.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti wanderer Katso viesti

Vai pitääkö ruveta rakentelemaan. Speksi olisi vaikka ~900lm , 5 Ah Li-Ion, tankokiinnitys valolle ja pieni akkupaketti vaikka stemmin alle...
    Paljonko noilla spekseillä menee jo tarvikkeisiin kun mitään sopivia latureita tms ei ole.
    100-200-300 e ?
    ledit 20€ (4XQ5)
    akku 40€ (8X2,5Ah lion)
    laturi 9€ (DX)
    linssit tms 10€ (jotain)
    Erotiikka 25€ (Maxflex)
    kotelo 1-100€(mielikuvituksesta kiinni)

Noilla hinnoilla onnistuis. Valovoima noin 900lm

Mites toi Hopen 2-ledinen lamppu.

http://www.hopegb.com/voir_visled.html

Vastaako valoteholtaan Silvan suunnistuslamppua vai onko ihan hanurista ? Sitähän taitaa saada ns. endurance-pakettina kahdella akulla, jolloin paloaika ois noin +3h. Valistakaa viisaammat tyhmempiä !
    -Usot sie jot myö uitiin?

100-200-300 e ?
    Hopen vs Wilma valontuotossa tuskin on eroa. Akkujen kapasiteeteissa ja laturin nopeudessa voi ollakin. 320€ Hope ei ole Endurance-akullinen.

Uudessa Singletrackissa (#44) on valotesti jossa mukana myös täällä mainittuja ledivaloja, pikakertaus:
    - Wilma 5, huonoa vain hinta
    - Hope Vision 4, pienenä miinuksena valokeila hieman epätasainen, eniten valoa testissä
    - Exposure Maxx D - "könttivalo" yksi toimituksen suosikeista, tehokas
    - mustana hevosena Ayup-merkkiset aussivalot, testissä ollut 2x -ledikitti (~ 600lumen) on valmistajan mukaan tarkoitettu maantielle ja maastoon tarjolla olisi tuplasti tehokkaampi 2 x 2 -kitti. Hinnat näyttävät melko kohtuullisilta (EU-hinnat 149£ - 249£) ja 6h paloaika kuulostaa hyvälle.
    marco1 muokkasi tätä : 14.09.2008 at 09.09

100-200-300 e ?
    Juuei tarvi sitten rakennella.
    Pistin Hopen tilaukseen. Jos vaikka tuolla valolla viittis AJAA pimeässä ENEMMÄN.
    If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.

On alkanut pikkuhiljaa ärsyttämään tuo tehottomilla valoilla ajaminen, joten mikä on tällä hetkellä tehokkain valo syksyiseen polkurymistelyyn noin 200e hintaluokassa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooona Katso viesti
    On alkanut pikkuhiljaa ärsyttämään tuo tehottomilla valoilla ajaminen, joten mikä on tällä hetkellä tehokkain valo syksyiseen polkurymistelyyn noin 200e hintaluokassa?
    Hmm... jos laitat 2 tällaista tankoon ja toiset 2 kypärään niin kyllä näkyy... ... Hintaa tulee noin 180 euroa akkujen ja latureiden kanssa. Lumeneita lienee noin 2000 mikä on varmaankin riittävästi

Noin vakavasti ottaen vois luulla että yks tankoon, toinen kypärään riittäisi hienosti eikä ole kallista. Näin ajattelin itse tehdä mutta katsotaan kunhan ensimmäinen yksilö saapuu, että onko hyvä vai ei...

mutanaama Guest

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kykloman Katso viesti
    Hmm... jos laitat 2 tällaista tankoon ja toiset 2 kypärään niin kyllä näkyy... ... Hintaa tulee noin 180 euroa akkujen ja latureiden kanssa. Lumeneita lienee noin 2000 mikä on varmaankin riittävästi

Noin vakavasti ottaen vois luulla että yks tankoon, toinen kypärään riittäisi hienosti eikä ole kallista. Näin ajattelin itse tehdä mutta katsotaan kunhan ensimmäinen yksilö saapuu, että onko hyvä vai ei...
    Tässä vielä edullisempi vaihtoehto: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15739

Mutanaama. Veit sanan suustani

Jos tony47:n lampun hinta olisi 0,50e ja shipping free tilaisin niitä 5 kappaletta. Saattais saada toimivan tankokiinnikkeen nykyisille lampuille muutaman tunnin tuunamisen jälkeen ..
    Meille jotka kulkevat omia polkujaan

-- mtbSeikkailu 2016 --

On. Keinuhevoseen sisäkäytössä.

Jotain tuollaista saa Motonetistäkin joten ei ole pakko tilata ulkomailta vaikka taala olisi kuinka halpa.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Wilma 7 odottaa kotipostissa. Nyt kysyisin tuosta ensilatauksesta, kun akku ladataan täyteen ekan kerran tarviiko näitä Lupinen akkuja käyttää ns. tyhjiin ennenkuin lataa uudelleen? Entäs säilytys? Täyteen ladattuna ja jostain luin että viileässä, pitääkö tuo paikkansa?
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Lupine Wilma 6 nyt 299£ (429£)
    http://www.evanscycles.com/categorie...-lights?page=2

Onko edullinen?

En ole itse ostamassa, vähemmän ja halvemmalla riittää minun käyttööni hyvin...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •