Lainaus Alkujaan tämän lähetti jo-nas Katso viesti
Sellaista asiaa näistä tilauspyöristä mietin, että kuinka valmiita ne ovat paketista ajoon. Ja millä tavalla ne ylipäätänsä on pakattu? Onko eroja eri firmoissa? Toimitusaikojen osalta vaikuttais vähä siltä, että Fun Cornerista tulis tavara nopeammin. Vieläkö tilanne on näin?
Hankin viime vuonna Canyonilta yhden pyörän (AL7.0i). Toimitusaika oli yllättävän pitkä noin 4 viikkoa vaikka maksoin pyörän etukäteen puhelimen välityksellä luottokortilla. Pyörä oli erinomaisesti pakattu ja säädöt viimeisen päälle kohdallaan. Kiekot kiinni pyörään, ohjaustanko paikoilleen ja ei muuta kuin kadulle. Ainoa miinus tuli puuttuvista polkimista, jotka Suomen edustaja lupasi toimittaa jälkikäteen. Polkimia ei ole tullut vieläkään.

Olisin hankkinut Canyonilta pari pyörää lisääkin, mutta Suomen edustaja ei vastannut puhelimeen (VISA:lla maksaminen onnistui vain ja ainoastaan puhelimen välityksellä. No niinpä tilasin pyörät Fun Cornerilta. Palvelu oli asiallista, maksaminen onnistui mukavasti luottokortilla ja tavarat tulivat nopeasti. Pyörät oli pakattu erinomaisesti myöskin tässä tapauksessa. Eli ei mitään valittamista.

Olen lisäksi tilannut pyörän komponentteja, vaatteita jne. muun muassa Bike Componentsilta ja kaikki on mennyt kuten pitääkin. Bike Componentsin osalta toimitusaika oli jopa hämmentävän nopea.

Eipä silti ei minulla ole valittamista myöskään esim. Pyörähuollon ja Chebicin palveluissa, joista olen jonkin verran perheelle pyöräilyaihesta tavaraa hankkinut.

/ Panu.