Alkujaan tämän lähetti
Takamisakari
Tuosta saapi irti sen brittipään, eli se sama virtajohto skulaa siinä ihan täysin. Menin itse näppäränä kaverina sähkötarvikeliikkeeseen kyselemään moista adapteria, kaveri ihmetteli 2 sek suuren yleisön katseiden alla muuntajaa ja nappasi britti"osan" siitä pois ja sano että "tuosta, ei maksa mitään". Ja taas nolotti.
Lamppu itsessään on hyvä, valoteho on aika huima, tosin myös hajavaloa riittää. Esim. jalkakäytävällä ajaessa näkee näppärästi vastaantulevien autojen kuljettajien kasvot, loistava esim. naikkosten katseluun! Metsässä aika löymätön, mutta en ole kylläkään esim. Lunien Bettyä nähnyt livenä.
Mulle Hope oli ainakin erittäin hyvä ostos. Kovilla pakkasilla en ole käyttänyt, mutta etelä-suomen talvessa akun kesto on ainakin täydellä teholla luvatun mukainen.
Itseäkin on tämä lamppu alkanut kiinnostamaan. Johtunee pääosin ylläolevan kaltaisesta hehkutuksesta, jota keskustelupalstat tämän Hopen osalta ovat suoltaneet... 

Alkujaan tämän lähetti
m e r k s
Valitettavasti vain tämä 290€ hinnan näkyminen ko. valaisimen kohdalla johtui siitä, että mulla oli (työpaikalla) nettiselaimessa maa-asetuksena CRC:llä USA, joten tax-free hinta oli kysessä.
-ei oo pakko, jos ei taho-
Kirjanmerkit