Tuleeko siitä jotain 150 siilistä?
Kyllä kaise onnistuu jos ei ihan 40km/h kokomatkaa vedetä.
Pitää vielä tarkistaa perheen suunnitelmat liikeneekö aikaa.
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
Siellä länsirannan lenkillä on hirmuset tietyöt menossa. Tai oli ainakin pari viikkoa sitten, kun ajoin siitä moottoripyörällä.
Joko on Airakselan tie päällystetty? Se ja lossille kahville. Ne kahvit on sitten lenkin tärkein asia.
Minä en pääse näillä näkymin perjantaina enkä sunnuntaina. Olisiko siis lauantaina puolenpäivän jälkeen lähtijöitä ajamaan jokunen kymppi, 3-4h?
Airakselantie on huippukunnossa. N. 90 km lenkki. Eiköhän huomenna ajeta. Lähtö 9.00 TB.
Uusi pintahan tuolla on, mutta yllättävän karkealta tuo tuntui kun viikko tai kaksi sitten siellä päin ajoin.
Onko kukaan ajanut viimeaikoina länsirannan suunnalla? Mustanvirran silta-Pulkonkoski-Hirvilahti väleillä on tiehallinnon mukaan päällystetöitä. Joko ne olisi saaneet työt tehtyä vai odottaako vielä sen viikon verran?
Tänään oli pitkä tempo. Ajajia noin 17. Keli oli kai optimaalinen. Omasta mielestäni myötätuulta oli koko ajan.
Kevyt 90 km lenkki Syvänniemi-Airakselaan 4 mieheen onnistui hyvin, mitä nyt minä matkantekoa hidastin. CSCsiilin-jäsen on hirmutikissä, joten keskari n. 30 km/h. Tiet ok.
Satuin eilisellä lenkillä ajamaan tuon välin ja koko matkalla on uusi päällyste. Reunahiekkoja vielä tasoiteltiin melkein koko matkalla, mutta uusi päällyste oli aivan mukava yllätys. Pari ärräpäätä pääsi suupielestä, kun Pielaveden suunnasta tullessa havaitsin työmaakyltin, mutta onneksi pahin oli työmaalla jo ohi. Aikaisemmin samalla lenkillä Vieremän kupeessa ollut työmaa aiheutti jo rengasrikon (1 km ennen 10 km sepelipätkän loppua pääsi käärme puraisemaan).
Eipä tarvinnut Iisalmessa käydä Juntusta moikkaamassa, kun muistin että Juntunen on reissussa.
(Pulla)kahvit oli hyvät, ennen kaikkea se tauko, kiitos kuuluu "osakkaalle".
Jokohan sunnuntaina länsiranta korkataan?
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
135 km Varpaisjärvi-Nilsiä. Kovaan vastatuuleen reippaasti n. 10 miehellä. Kahvit Varpaisjärvellä ja vähän kevyemmin takaisin. Vauhtia oli noin 31 km/h. Vastatuuli ja mäkinen maasto on aika haastava minulle, mutta hyvinhän tuo meni ja mieli on virkeä.![]()
Hauska lenkki oli sunnuntaina, vaikka pohjoinen vinkka yrittikin menoa hyydyttää. Sen verran pitkä oli lenkki, että ruoka maittoi aika mukavasti - jo pelkästään pullaa meni eilen arviolta sellainen 600 grammaa... Nousumetrejä tuli muuten +1000 m
Puruvesi-ajoon on varmaan lähtijöitä ensi lauantaina. Itse en perjantain tempoon jouda. Lauantaina lähden, jos kelit kohdallaan. Kyyti tarjolla 1-2 henkilölle tai sitten olen valmis kyytiläiseksi parempaan autoon.
Jälä-Vartialassa kahvit ja Uuhimäki. Ajajia alussa 7 ja lopussa 5. 75 km ja 28 km/h. Hyvä ja iso munkki. Toistamiseen ei Biancheja!?
Rusketus kyllä riittää, mutta riittääkö kunto?Näillä näkymin voisin kyllä lähteä, mennään vaikka StantheManin iloisella autolla, tarvittaessa telineitä löytyy riittävästi eli kaikki pyörät sopii kyytiin. Hoikemman pään kyytiläiseksi en viikossa ehdi, mutta jos nälkälakko alkaa nyt niin olenpahan ainakin yrittänyt
. Sovitaan tarkemmin muissa viestimissä tai torstain tempossa.
Parempi kulua kuin ruostua.
Tänään ke-ajelut edelleen klo 18.00 ja TB.
Uuhimäki viiteen mieheen. "Talven" ensimmäinen yhteislenkki. Sen verran viileää oli.
Kirjanmerkit