ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 23 / 85 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 21 22 23 24 25 33 73 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 661 - 690 / 2535

Aihe: Kuopion maantielenkit

Minä voin luvata, että minun seurasta ei tarvitse viikkolenkeillä kärsiä.
    Näillä näkymin kesän ajan työvuorot ovat sellaiset, että kello 18 pitää olla jo hampaiden pesulla ja nukkumaan menossa.
    Sunnuntai on onneksi vapaata, joten perinteinen porukkalenkki saa vielä minun seurasta "nauttia". Ja lauantaina, mikäli startataan puolen päivän aikoihin, pääsen luultavasti myös.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    Minä voin luvata, että minun seurasta ei tarvitse viikkolenkeillä kärsiä.
    Näillä näkymin kesän ajan työvuorot ovat sellaiset, että kello 18 pitää olla jo hampaiden pesulla ja nukkumaan menossa.
    Sunnuntai on onneksi vapaata, joten perinteinen porukkalenkki saa vielä minun seurasta "nauttia". Ja lauantaina, mikäli startataan puolen päivän aikoihin, pääsen luultavasti myös.
    Terävä kärkihän (ja moni muu) lähtee jo lauantaina Tampereelle Pirkkaan, joten lauantaina ja sunnuntaina esmes minä en ole paikkakunnalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Terävä kärkihän (ja moni muu) lähtee jo lauantaina Tampereelle Pirkkaan, joten lauantaina ja sunnuntaina esmes minä en ole paikkakunnalla.
    Eipähän tule riitaa suunnasta.
    Tuleva järjestely minun kohdallani koskee näillä näkymin koko kesää.

Keskiviikon lenkkinä Jälä ja ajajia kuusi. Pääsyvaatimuksena alkaa pian olla tiimiasu. Kaksi Liquigas-kuskia, yksi Ag2r ja yksi Discovery. No, ei tämä vielä niin vakavaa ole.
    StantheMan muokkasi tätä : 04.06.2008 at 19.54

Keskiviikon lenkkinä Jälä ja ajajia kuusi. Pääsyvaatimuksena alkaa pian olla tiimiasu. Kaksi Liquigas-kuskia, yksi Ag2r ja yksi Discovery. No, ei tämä vielä niin vakavaa ole.
    Olisiko parempi pääsyvaatimus seuran ajopaita noin yhteneväisyyden vuoksi?
    The Race is not always to the swift!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppo Katso viesti
    Olisiko parempi pääsyvaatimus seuran ajopaita noin yhteneväisyyden vuoksi?
    Sitä ei ole meille tunareille vielä raskittu antaa. Tilauksessa on. Ja ei kaikki taida, eikä tarvitse, seuran jäseniä olla vielä. Minulle on sama missä vermeissä ajellaan, kunhan kypärä on päässä (ja mulle tarjotaan munkkikahvit aina joskus).

Sitä ei ole meille tunareille vielä raskittu antaa. Tilauksessa on. Ja ei kaikki taida, eikä tarvitse, seuran jäseniä olla vielä. Minulle on sama missä vermeissä ajellaan, kunhan kypärä on päässä (ja mulle tarjotaan munkkikahvit aina joskus).
    Olen samaa mieltä, että jokainen voi ajaa sellaisilla vermeillä, mikä itsestä tuntuu mukavimmalta. Seuran jäsenmaksun voisi kyllä jokainen maksaa. Siihen ei pyöräilijänkään talous kaadu, toivottavasti ei pyöräilijäkään!

Olipa ehkä noin viisi miestä Pirkan pyöräilyssä Tampereella Kuopiosta. Ensimmäinen kerta minulle. Vauhtia piisasi riittämiin. Järjestelyt eivät ole läheskään Kallaveden kierroksen luokkaa, mutta kyseessähän on "massatapahtuma". Joka huollossa pistäydyin. Jonot olivat välillä megaluokkaa ja tarjoilu niukkaa mutta riittävää.

Olihan se melekosta haipakkaa! Ajoin Kaupin kanuunoiden peräpään valvojana.Tungos oli tiellä valtava, kun kaikki puskivat osin samalla reitillä ja pyöräilijät olivat välillä kolmekin rinnakkain. Ihme, jos ei kolareita sattunut.
    Kymmenes Pirkka tuli kuitenkin täyteen.
    Toivattavasti Kallaveden kierroksen osallistujamäärä ei kasva liikaa. Juttelin matkalla muutaman osallistujan kanssa ja he kehuivat kierrosta - järjestelyjä ja ilmapiiriä. Ainoa toive oli Koivusaaren pätkällä reitin muuttaminen!
    Tavataan Juhannuksen paikkeilla!
    Matkalla Malagaan!

Tänään en aja maantietä keskiviikon lenkkinä, vaan pidän maastossa retrettiä. Muistutus huomisesta sopivan pitkästä Kurkimäen temposta. Lähtö klo 19.00 Amphionin nurkilta ABC-asemalta "etelään". Yllätä itsesi ja osallistu!

Huominen tempo saattaa olla vähän vaarassa. Tänään kävin Hannibaalin kanssa Siilinjärvellä maastoa ajamassa. Pari reipasta kaatumista ja molemmissa pohkeissa tuntui jokin repeävän. Ei haitannut maastoajoa mutta kävely on hankalaa. Taidan joutua jättämään maastopyöräilyn, kun vaimo ei kestä verisiä polvia ja nyt veristä naamaa ja olkapäitä.

Pitkä tempo ajettiin hieman lyhyempänä tietöiden takia. Ajajia toista kymmentä. Oma aika oli yllätys tässä onnettomassa olotilassa. Tarkoitus oli hankkia jäännöspisteet vain ajamalla maaliin, mutta henkinen kunto oli tällä kertaa parempi kuin fyysinen kunto. Tein kyllä ajoasentomuutoksen juuri ennen lähtöä ja sillä vähensin aikaani varmaan minuutin pari.

Huomenna näyttää satavan yhteislenkin aikaan (yllättäen, aamupäivällä näytettiin aurinkoista säätä). Eilen sain sadehousut, joten laitan kokosadeasun, jos pahalta näyttää.

Olipa jopa neljä sadetta pelkäämätöntä ajajaa. Jälä ajettiin. Viidenkympinkriisiläiset pitivät vielä lenkin päätteeksi kahvihetken Teboililla.

Taidan joutua jättämään maastopyöräilyn, kun vaimo ei kestä verisiä polvia ja nyt veristä naamaa ja olkapäitä.
    Pitääkö sitä kaahailla. Eihän mettässä ole minnekkään kiire. Olen minäkin kyllä monta otbtä tehnyt, mutta en viimeaikoina. Suojiakin on kuulemma keksitty.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Pitääkö sitä kaahailla. Eihän mettässä ole minnekkään kiire. Olen minäkin kyllä monta otbtä tehnyt, mutta en viimeaikoina. Suojiakin on kuulemma keksitty.
    Kaikille meille ei ole järkeä riittävästi annettu, kömpelyyttä sitäkin enemmän.

Tänään kitkuttelen maastoa siinä puoli kuuden aikaan. Jos vaikka ns. minimaratonreittiä ajaisi pari kierrosta +/- Likolahden kivikkoa. Huomenna maantietä normaalisti klo 18.00, jos olen vielä ajokuntoinen. Juhannus menee Satakunnassa etelän leirillä.

Tänään kitkuttelen maastoa siinä puoli kuuden aikaan. Jos vaikka ns. minimaratonreittiä ajaisi pari kierrosta +/- Likolahden kivikkoa. Huomenna maantietä normaalisti klo 18.00, jos olen vielä ajokuntoinen. Juhannus menee Satakunnassa etelän leirillä.
    Käväisin tänään Joensuussa ajamassa maastossa Jaaman lenkin Tahkolle valmistautuvan kuntohirmun perässä ja kyllä oli hienoja polkuja! Ei meillä Kuopiossa pääse tällä tavalla nautiskelemaan
    Parempi kulua kuin ruostua.

Minäkin hyydyin eilen "pursiseuran" rantaa sahaamaan. Pari kertaa edestakaisin kivikkopolun ajoin. Aina vain meni paremmin, kun ajolinjat alkoivat tulla tutuksi. Siellä se minun Tahkoni pitäisi ajaa.

Keskiviikkolenkkinä kahteen mieheen Uuhimäki. Kuiva keli.

Sunnuntaina Vehmeri myötäpäivään. Mukana 7 polkijaa. Sää oli mitä mainioin pyöräilyyn ja luonto kauneimmillaan!

Keskiviikkona 18.00 normaali lenkki ja torstaina sitten lyhyt tempo 19.00.

Yhteislenkillähän oli jo talven tuntua muutenkin, kuin sään suhteen eli ajoin yksin Uuhimäen.

MariaJ Guest

Kengät viikonlopuksi!

Tässä pääsi mulle käymään sellainen kämmi, että tulin tänne Savoon pyöräilemään, mutta lähtötohinoissa kengät unohtuivat kotiin. Olisiko siis jollakulla tietoa tarpeettomista maantie/maastokengistä Kuopiossa tai jossain tässä lähellä, joita voisi vuokrata maanantaihin asti? Siihen pitäisi sitten saada polkimetkin mukaan, jos en jostain saa haalittua sellaisia tähän hätään. Mulla omat Sidin maantiekengät on kokoa 40.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MariaJ Katso viesti
    Tässä pääsi mulle käymään sellainen kämmi, että tulin tänne Savoon pyöräilemään, mutta lähtötohinoissa kengät unohtuivat kotiin. Olisiko siis jollakulla tietoa tarpeettomista maantie/maastokengistä Kuopiossa tai jossain tässä lähellä, joita voisi vuokrata maanantaihin asti? Siihen pitäisi sitten saada polkimetkin mukaan, jos en jostain saa haalittua sellaisia tähän hätään. Mulla omat Sidin maantiekengät on kokoa 40.
    MakeK voisi ehkä auttaa. www.kuopys.fi yhteystiedoissa tarkemmin. Jos hänen perheen toisella jäsenellä olisi vaikka ylimääräisiä varusteita olemassa. Pidän mielessä, jos joku muu tulee mieleen.

MariaJ Guest
    MakeK voisi ehkä auttaa. www.kuopys.fi yhteystiedoissa tarkemmin. Jos hänen perheen toisella jäsenellä olisi vaikka ylimääräisiä varusteita olemassa.
    Ok, pitääpä kysellä!

Kenkää eri koossa ja poljinta löytyy "Männistön Pyörä ja Tölkistä". Laitoin sinulle yv:nä puhelinnumeron mistä kysellä. Toivottavasti löytyy sopivaa.

Tänään tempossa oli vajaa parikymmentä ajajaa. Paras keli missä minä olen lyhyttä tempoa ajanut. Aika parani viime vuodesta yli minuutin. Silloinkin oli reipas myötätuuli, niin kuin nytkin.

Lange58 Guest
    Täällä taas ajellaan Porvoon suunnalla, vaihtelu lenkki maisemissa tekee tosiaan hyvää!!!.Kelit ihan ok - tosin tuulta tuntuu riittävän.Laina pyörällä ajellaan ja "monen vuoden jälkeen" Campan recordin osilla ... Stantheman miten matka maistui Satakuntaan?

Veryttelin Tahkon jäykkyyksiä pois 370 km verran. Luvattua myötäistä ei ollut ja satoikin reilusti, niin 400 jäi ajamatta. Aika loppui. Ilma viileni auringon laskiessa rajusti, joten lyhyissä piti lopettaa. Viimeisiä kilometrejä en kyllä satulasta kyennyt ajamaan. Ajoaika vajaa 16 ja koko aika 19 tuntia. Keskari jäi tavoitteesta km eli oli 24.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •