"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
PAHUS, Onkohan Töölössä ollu jotku Rushien kokoontumisajot?!?! Ei mulla mitää käyny ja pyöräkin kondiksessa, olin vaan pirun yllättyny moisesta sattumasta!
Olisinhan mäki voinu myydä sulle noi retkikamppet
Ja nyt kaikki tietää kuka säheltäjä suhaa kaupungissa punaisella Rushilla
Norjassa kaikki ohiajavat autot huiskuttaa rinkkaselkäretkeilijöille...
kebne muokkasi tätä : 23.04.2008 at 23.12 Syy: oikeinkirjoittamisenvaikeus
Joo itse tulee usein morjesteltua kun keskusta-Itähelsinki-suunnalla pistän menemään maasturillani ja usein nyökkäillään takasinkin, mutta annas olla jos vaihdan alle kaupunkicruiserin niin ei olla huomaavinaankaan..No sehän onkin vain sellainen makeilupeli![]()
Pitäisi varmaan ottaa matkailuautoilijoista oppia.(eli vain toisen maantiepyöräilijän näkeminen nostattaa käden ilmaan).
Ei se matka tapa, vaan liian kova vauhti ylämäessä.
Suomessa ohi katsomisen kulttuuri on syvällä. Se korostuu kun on kävellen liikkeellä metsässä. Vastaantulija on näkyvissä paljon ennen kohtaamista, kun vedän henkeä sanoakseni moi tms. toinen katsoo pois päin. Fillarilla vähän sama. Oma kokemus on että maantiepyöräilijää tervehdittäessä ne hölmistyy että mikä toi on?!? Ehkä se on keskittymistä vaativaa ettei kadenssi mene sekaisin?
Minä moikkailen ja välillä säikyttelen näitä ohi katsojia tervehtimällä![]()
vastaantulija ei tervehtinyt mutta suuteli...pienellä metsätiellä
kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...
taisin itse aiheuttaa tilanteen...ajoin ihan lähelle ja jouduin pysähtymään...
kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...
Tänään tuli kolmen maantiefillaristin ryhmä vastaan, joita en edes viitsinyt yrittää morjestaa...
...väliaikaista kaikki on vain...
Tänään tuli maantiepyöräilijä vastaan 13-tiellä, jota morjestinkin ... Oli vissiin ujoa sorttia kun ei malttanut pysähtyäLiekö palstalaisia
![]()
-- not fast but furious --
Tänään tuli taas husittua ilmaan enemmän ja vähemmän vastakaikua saaden. Maantiefillaristi morjesti takaisin,tavallisilla konkeleilla veivanneet eivät.
Hupinsa kullakin!
Kuriiritiellä stidilässä ja paloheinässä ja vaikka missä tuli succistelioita vastaan,kättä heiluttiwat tämmöselle lökäri-housuselle papalle..
Tässä kevään 145 kilometrin aikana on tullut yhteensä 3 maantiepolkijaa (=maantiepyörä), tervehtimisprosentti 66,7%...
2007 Bianchi
1997 Kuwahara
4 vastaantulijaa maaantiepyörillä ; Kaikki moikkas...... Auringon pistoksen saaneita varmaan
![]()
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Oli outo päivä... Näin neljä maastopyöräilijää moikkailuetäisyydeltä tänään Hallainvuorella ja kaikki tervehtivät. Vielä oudompaa oli että kaikki tuijottavat mummot ja papatkin tervehtivät. Tais linnunlaulu ja aurinko pehmittää muidenkin päitä.![]()
Eilisellä länsi-uudenmaan lenkillä minkä itse tein hybridillä moikkasin kolme kertaa ja kerran sain vastauksen. No yksi oli kun menin ohi ja siihen huikkasin vaan että moi. Snappertunan tiellä tuli maantiefillaristi vastaan ja oli melkein kuin suu auki kun nostin lapaa ja sanoin moi, ei vastausta.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Selinkin antoi oman kannanottonsa aiheeseen päivän lähetyksessä.
Alkaa muuten sään lämmetessä Peter päästä vauhtiin. Tänään oli jo monta hyvää heittoa - Giroa odotellessa.
Mitä Selin kommentoi?
Ajoin eilen Tuusulantiellä sinkulalla ja vedin peräkärryä. Ruskeasannan kulmalla yksi maantiepyöräilijä tervehti vaikka minulla oli tuulihousut jalassa
![]()
Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.
Mä vain hymyilen aina, mutta mulla onkin kauniit hampaat.![]()
C'est mon dada!
itse aina moikkaan tai vain nyökkään jos olen kovilla, joskus tulee vastaus, joskus ei, riippuen missä ajelee, pyörästä riippumatta...
Naapuritkin mukavia ihmisiä täällä Helsingissä, tulee aina moikkailtua, jopa juteltuakin.
Rento asenne elämään ihmiset!Tekee elämän mukavammaksi!
Mä oon samaa mieltä kuin Soolokin. Ei kun vaan vaikka liioitellun rennosti tervehtimään. Aivan sama, vaikka tervehdyksen kohde ei vastaisikaan. So what....
Aika hyvin on tervehditty Berliini - Praha - Bratislava reitilla.
Saksassa kun satoi yhden paivan vetta ihan kunnolla ja 6 astetta lamminta, niin rekkakuskitkin nosti saalista katta. Jossain pikkukylassa kahvilan pitaja ei suostunut ottamana kahvista rahaa, kun vetta valuvana tuli kaffeelle. Varsinkin Tsekeissa oli paljon fillaristeja ja lukuunottamatta vanhimpia mummoja kaikki kylla moikkalivat. Mummut ei ehka uskaltanu irrottaa katta stongasta. Huomenna sit selviaa, kuinka Unkarissa moikkallaan.
Onneks nyt aurinko paistaa taallakin.
Tänään maantiepyörällä totutus ajoa ajaessani muutama vastaan tullut maantiepyöräilijä moikkas.Moikkasin kyllä takaisin. Meikäläisellä oli kuitenkin sinisalon crossi shortsit, puuvilla paita, maastolukkikset ja popot. Niin ja juomareppu selässä. En siis todellakaan tainnut näyttää maantiepyöräilijältä. Eihän mun vaatekaapista löydy maantie vaatteita, kun aina harrastanut maastopyöräilyä. Allergian takia kun en voi käyttää mitään ajopaitoja niiden ihme materiaalien takia.
Tänään keinutuolilla lenkkeillessa vastaantulijoilla maantiejyrillä nousi lapa pystyyn erittäin ilahduttavasti, liekö syy keltaisen kanuunapaidan![]()
Kaupin Kanuunat, Team Garmin MTB
"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012
Kirjanmerkit