HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 7 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 17 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 1002

Aihe: Raahe

Ja tuo liike on varmaan jossain amerikasa ni ois aika säätämistä saaha nuo tavarat tilattua/maksettua.

Ens viikolla saan uuden leekerin ja pääsee taas ajelemaan. Teidän pitää käydä vaan polkemassa mulle polut hyvään kuntoon.
    Joko oot wingman ehtinyt ostaa Jusssalta spessun pois niin pääsis sekin eroon siitä.?
    hors catégorie

Mää aion hommata tuon tilalle semmosen sinkula teräsrunko 29er:än. Etuhaarukka on reba ja jarrut avid bb7. Meinaa olla rahat niin vähissä ja pitäis ostaa muutakin ni joutuu ostamaan vähän halvemman pyörän.

Ostappa qwozo multa xt:n pakka ja xt:n tai xtr:n ketjun, ni saat paljo painoa pois sun puörästä... voin antaa asennuksen kaupampäälle Ja slicksit ens kesäksi ni pääsee kovvaa... ja revelation keulaksi ni ei tarvi heti ostaa uuttaa ja x9:n takavaihtaja ja vivut ni vaihteet vaihtuu nätisti ja lähtee samalla painua pois.

Mää en pääse valopäälenkkeille ainakkaaan vähään aikaan ku tuo lamppu reistailee.... pitäis lähettää saksaan sähköpostia.
    jusSsa muokkasi tätä : 26.11.2007 at 21.07

Eipä se mirage kovin kauaa pelittäny...oltas nimittäin huomenna wingmanin kans lähössä illalla ajeleen. Mites olis viikonloppuna sitte päivällä joku lenkki?

Oot vissiin ihan tosissas myymässä sitä spessua... kannattaakohan? Hyvä pyörä ja kaikkea uutta osaa kiinni. Eikö niitä autokoulurahoja mitenkään muuten saa hankittua. Mutta jos kerran myyt, niin pitää harkita sitä pakkaa ja ketjua ainaski, kun ne joutuu joskus vielä kuitenki vaihtamaan. Oishan siinä muutakin hyvää osaa tyrkyllä, jos vaan olis ylimäärästä rahaa. Jos sulla vielä on se pyörä kasassa, niin pitää kyllä päästä vielä tesmaan sitä keulaa, ennenku vaihtaa omistajaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti qwozo Katso viesti
    Eipä se mirage kovin kauaa pelittäny...oltas nimittäin huomenna wingmanin kans lähössä illalla ajeleen. Mites olis viikonloppuna sitte päivällä joku lenkki?

Oot vissiin ihan tosissas myymässä sitä spessua... kannattaakohan? Hyvä pyörä ja kaikkea uutta osaa kiinni. Eikö niitä autokoulurahoja mitenkään muuten saa hankittua. Mutta jos kerran myyt, niin pitää harkita sitä pakkaa ja ketjua ainaski, kun ne joutuu joskus vielä kuitenki vaihtamaan. Oishan siinä muutakin hyvää osaa tyrkyllä, jos vaan olis ylimäärästä rahaa. Jos sulla vielä on se pyörä kasassa, niin pitää kyllä päästä vielä tesmaan sitä keulaa, ennenku vaihtaa omistajaa.
    Pittää vissiin tästä lähtien tehä kaikki lamput ite, niitä ossaa ainaki korjailla. Vaikka ei tuokaan nii hirviästi haittaa jos sais uuden tilalle. Tainno on siinä se että joutuu olemaan ilman lamppua jonku aikaa. Ois mulla nytki yks lamppu tuosa mutta en tiiä näkkeekö sillä pelkästään mittään.(semmonen 10wattinen pikkulamppu.) Ja ois mulla 20wattinen ja 35wattinenki mutta niillä tuo akku loppuu heti. Pitäs hommata biltemasta joku 4Ah akku. Tuo nykynen on joku porakoneen akku, ei varmaan kovin montaa Ah:ta. On se pyörä vielä kasassa ja jos se on kasassa vielä viikonloppunaki ni vois kyllä kävästä lenkillä. Kävin eilen vähän katteleen polkuja ni on ne jo aika lumessa jostain kohista, mutta kyllä sielä vielä jotenki eteempäin pääsee.

Aina ku käy ajeleen tuolla ni tuntuu että ei oikeen raski myyä, mutta ainahan tuommosen voi ostaa uuestaan sitte ku on rahhaa. Ja kyllä mää luulen että se minkä mää aion ostaa ni on ihan näppärä pyörä kans. Maantiepyörä mun pitäs saaha kans ens kesäksi, ku semmosellaki on niin lepponen ajella. Oisko paha: (pääsisittä teki kokkeileen 28 tuumasta sinkulamaasturia) Tuolla vois ajella aika huoletta ympäri vuojen.

jusSsa muokkasi tätä : 27.11.2007 at 19.01

Tuohan näyttää aika hyvältä...toimii varmasti ihan jees ainakin helpohkossa ja tasasessa maastossa. Sitte jos/kun ostat joskus uuden täpärin, niin mää voin ostaa ton sulta pois lojumasta. Siitä vois tehdä kaupunkitykin ja vaihtaa tuon reban kulaan Mutta joo, katellaanpa sitte lähempänä viikonloppua sitä lenkkiä.

Lauantaina saan uuden laakerin ku porukat lähtee käymään Oulusa. Lamppua ei edelleenkään ole, mutta pitää ajella valosalla.
    Qwozo: menee kulan geometriat aika vinkeiksi kun pistää 29er keulan siihen.
    hors catégorie

Niivvoi olla että ei oikein 29" keula sovi 26"seen.... itekkään en aluksi huomannu tuota Varasin tuon rigin nyt ja pitäs viikon tai parin päästä maksaa loput ni sais tuon itelle. Pitäs vaan saaha vähän myytyä noita osia ensin. Voi olla vähän erilainen ajella kö spessu ko tuosa on 28"renkaat, 1vaihteinen ja jäykkä perä. Paino on kuulemma alle 12kg.

Spessu ei oo enää kasassa, käyn huomena viemässä joitain osia yhelle tyypille. Revelationin ostaja ostaa sen joulukuun alussa... kyllähän sitä kerkiäis käyttää vaikka qwozon kulassa jos jaksaa? Ainut vaan on että riittääkö kaulaputki, tuossa ei oo kuin vähän päälle 19cm pitkä.

Minä päivänä viikonloppuna ootta lähössä ajeleen? Mun pitäs lähtä focuksella, mutta eiköhän silläkin ajele. Vai pystyykö tuolla enään ajamaan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti polkupyöräilijä Katso viesti
    Qwozo: menee kulan geometriat aika vinkeiksi kun pistää 29er keulan siihen.
    Eipä tosiaan tullut tuommosia hienouksia mietittyä...mutta onneksi mulla on jo hyvä keula
    Lauantaina saan uuden laakerin ku porukat lähtee käymään Oulusa.
    Minä päivänä viikonloppuna ootta lähössä ajeleen? Mun pitäs lähtä focuksella, mutta eiköhän silläkin ajele. Vai pystyykö tuolla enään ajamaan?
    Oisko se sitten sunnuntaina hyvä käydä ajaan, jos polkup. sais kans pyörän kuntoon. Kylmäniemellä on varmaan polut jokseenkin tallattuja, ja siellä on varmaan ihan hyvä ajaa. Käväsin maanantaina pienen testilenkin pimeellä, ja kyllä tuollasessa hangessa pääsee kans ihan kohtalaisesti. Nastagummit kyllä auttaa kivasti.

Rigi ois tulossa, se lähtee luultavasti huomenna helsingistä. Myin spessun rungon, joten nyt ei oo sitäkään. Mulle sopii luultavasti tuo sunnuntain lenkki. Oisko joskus 12 aikaan hyvä?

Nuoli snowy trails checkout ride

No jos ei vastalauseita ilmaannu, niin huomenna klo 12 ajeleen. Lähtöpaikka Pohjolan Pariisi...vois käydä katteleen Ollinsaaren polut ekaks, ja sitte siirtyä Antinkangas-Kylmäniemi suunnalle. Joku 2-3 tuntia, jos tarkenee ja niitä polkuja pystyy ajamaan. Kaikki vaan mukaan, ketkä pääsee.

No mikä oli Snowy-trails-of-Raahe:-check-out-riding-sessionsien lopputulos? Pistäkäähän päätöslauselmaa tulemaan niin vois harkita tuon alakoolin asentamista.

ps. Tuolla StoR-teemalla voisi tehdä joululomalla(esim.) videota kansainväliseen nettilevitykseen
    hors catégorie

Kyllä kai sielä pysty ajeleen ihan kivasti... lenkillä ei ollu kö minä ja qwotso. Ooksää koittanu asentaa sitä koolia? Ei varmaan kannata yrittää niitä laakerinkuppeja vaihtaa, jos ne on ehejiä.

Itekki sain sen rigin tänään. Oli vähän hommaa kuskata semmosta kauhiaa laatikkoa pyörän tarakalla 5km, saatto ihimiset vähän kattua
    Onko sulla winmäni vielä sitä akkua ylimääräsenä? Voisin ostaa jos on ni pääsis käymään ees lyhyellä pimiälenkillä.

En oo ehtinyt sovitella, menee huomiseen. Eipä ole ollut suunitelmissakaan laittaa kun koolit ja se tulppa/hattu, niin lukee ylä- ja alapäässä PRO.
    Mutta hyvä jos voi ajella, pitää joskus hamassa tulevaisuudessa kun ehtii niin käydä ajelemassa.
    hors catégorie

dipnwingman Guest
    No mikä oli Snowy-trails-of-Raahe:-check-out-riding-sessionsien lopputulos? Pistäkäähän päätöslauselmaa tulemaan niin vois harkita tuon alakoolin asentamista.

ps. Tuolla StoR-teemalla voisi tehdä joululomalla(esim.) videota kansainväliseen nettilevitykseen
    Enpä tiiä kannattaako ihan nettiin pistää.. raahelaisten pyöräilijöitten maineen siinä vaan tuhoaa jos sellasta ees on..
    dipnwingman muokkasi tätä : 05.12.2007 at 23.26

dipnwingman Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jusSsa Katso viesti
    Kyllä kai sielä pysty ajeleen ihan kivasti... lenkillä ei ollu kö minä ja qwotso. Ooksää koittanu asentaa sitä koolia? Ei varmaan kannata yrittää niitä laakerinkuppeja vaihtaa, jos ne on ehejiä.

Itekki sain sen rigin tänään. Oli vähän hommaa kuskata semmosta kauhiaa laatikkoa pyörän tarakalla 5km, saatto ihimiset vähän kattua
    Onko sulla winmäni vielä sitä akkua ylimääräsenä? Voisin ostaa jos on ni pääsis käymään ees lyhyellä pimiälenkillä.
    Juu on, onko sulla perjantaina lukiolla tunteja voisin tuua sen..? ladattuna tietenki! nousee akun arvo puolella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dipnwingman Katso viesti
    Juu on, onko sulla perjantaina lukiolla tunteja voisin tuua sen..? ladattuna tietenki! nousee akun arvo puolella.
    Ois mulla tunnit, mutta mää meen luultavasti kaverin mökille ni en pääse sinne. Miten ois joskus ens viikolla? Mulla on tunnit Ma, Ke ja Pe 8-10.

Tuun sitteki perjantaina kouluun... Voisiksää tuua sen kaheksaksi?

dipnwingman Guest
    juu kyl se soppii

Nyt kun saatiin kesä takaisin ja pyöräkin on kunnossa (lähes, se laakeri ei edelleenkään ole paikallaan[hoh hoijaa, milloinhan tuon laittas?] ja takapakassa ainakin 3 hyvin toimivaa välitystä) niin voisi käydä ajelemassa viikonloppuna, jos se ei häiritse kenenkään kokeisiin lukua.
    hors catégorie

Hurraa! Nyt se keula on sitten lujasti paikallaan eikä lunta näy mailla halmeilla. Jos ette ole vielä siirtyneet talviunille niin joululomalla sitten ajelemaan vai kuinka?
    hors catégorie

joululomalla sitten ajelemaan?
    De passar bra. Miten ois vaikka ke tai to? Huominenki kelpais mulle. Ja mielellään aamulla ku on lampputilanne vähän huono.(mirageen on tulossa saksasta uus akku)

Ilman muuta ajeleen, jos kelit pysyy kohillaan. Torstai aamupäivä ois kyllä passeli...pitäs kysellä muiltakin, että miten sopii, niin saatas kunnon porukka kasaan. Katellaanpa tarkemmin ku keretään...Hyvää Joulua!

Nyt on sitten joulu ohi ja huomenna on Se Torstai. Eli siis se, jolloinka oli puhe lähtä sinne Hummastinvaaralle, vai kuinka? Nyt on tuota lunta, mutta ei liikaa, joten se ei häiritse. Eli kello 10 tasan Leipurinkeitaalle?
    hors catégorie

Kinkkua sulattelemaan

Eiköhän se passaa, jos herää tarpeeksi aikasin. Kovin vaikuttaa vetiseltä, mutta toivotaan että yöllä kävis pakkasella, nii ois aamulla maa jäässä. Reitistä ei vissiin ollut mitään puhetta, mutta eiköhän se Hummasti oo ihan hyvä alternatiivi. Pitää vissiin lähtä säätään pyörä kuntoon, ku eilen kävin pimeellä pikku lenkin, eikä oikeen ollu iskussa. Kai jusssa tulee kans...ja mä voisin pistää laukalle viestiä.

Nuoli porukkagruisinkia

Pitäiskö sitä kaavottaa taas lenkkiä joku päivä. Mulle ei viikonloppu passaa, mutta olisko ketään lähdössä to tai pe ~1030-1100 aikoihin. Polkujen pitäis ainakin olla huippukunnossa. Reittiä saa ehdottaa. Viimeksi osanottoprosentit oli aika pohjilla (oisko ollu vesisade syynä), mutta jos nyt saatas taas oikee yhteislenkki aikaseksi.

Mää voisin ainakin päästä lähteen...

Niin määki, ehkä. Saa nyt nähdä, että miten näitten hiihtokelejen kans käy, että päseekö hiihtomajalle jo hankaamaan tykkilatua.
    Ja viime lenkin osallistumis-% oli ihan hyvä, 4 ilmoittautunutta(?) ja 2 paikalle saapunutta, eli 50%.
    hors catégorie

dipnwingman Guest
    kyllähän sitä vois itteki lähtä ku alkaa tämä yskä jo hellittää.. pittää vielä lähempänä kattoa..

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •