Kävin eilen hakemassa paikallisesta Pyöräliike Lundbergista kyseisen kulutushyödykkeen, induktioon perustuva valolähde on nimeltään ReeLight. Paketti sisältää sekä etu että taka valot ja 4kpl pinnamagneetteja sekä kilkkeet niiden kiinittämiseksi vastaaviin napoihin ei-ketjun puolelle. Asentaminen sujui heittämällä krossariin samalla kun vaihdoin talvi-nasta-kumekset (SnowStud) alle.

Tänään pääsen kokeilemaan valoja käytössä mutta pimeässä huoneessa tehdyn pyörittelyn perusteella ReeLightista irtoaa nimen omaan huomiovalo tasoista valkoista ja punaista valoa. Etulyhty ei tuottanut käsinpyörittämällä aivan niin tehokasta valoa kuin takapunainen johon pistin vauhtia kammesta mutta uskon että balttiarallaa 2kypän vauhdissa lyhdyt palaa täydellä teholla.

ReeLight vaikuttaa ennen koe-ajoa hyvältä "keksinnöltä" ja jos noin 40€uron hankintahinnan jakaa kahdella lyhdyllä ja vielä sillä että paristokustannukset on jatkossa 0€uroa niin hankinta hahmoittuu "oikeassa valossa"... no, koeajetaan laite niin osaa sanoa paremmin asiasta...