HephaGiantElectrobikeGarmin
Sivu 4 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4 5 6 14 54 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 91 - 120 / 1751

Aihe: MTB-kiekot

  1. #91
    keltanen Guest

    DT comp vs. DT Revo

    Onkos jengillä kokemusta muten noi revot kestää XC/traili ajossa.

    Revoilla lähtis 100g pois kiekkosetistä pienellä sijoituksella.


    Sit tietty vois spekuloida et onko toi CX-ray parempi ku DT revo...

    Painoo kuskilla on alle 80kg ajokunnossa ja ajo on vauhdikasta trailia sekä XC:tä...

    Houkutus olis suuri pistää uuteen kiekkosettiin vähän keveempää pinnaa mutta toi luotettavuus mietityttää hieman...

  2. #92
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti keltanen Katso viesti
    Onkos jengillä kokemusta muten noi revot kestää XC/traili ajossa.
    Houkutus olis suuri pistää uuteen kiekkosettiin vähän keveempää pinnaa mutta toi luotettavuus mietityttää hieman...
    Ohennettuihin pinnoihin liittyy monenlaisia uskomuksia, eräs näistä on kysymys kestävyydestä. Aina välillä joku kyselee (täälläkin), onko kaksois- tai kolmoisohennetuilla pinnoilla puolattu kiekko heikompi kuin ohentamattomilla pinnoilla tehty. Vastaus on yksinkertainen: ei ole. Selitys on moninaisempi:

    - Ohennettujen pinnojen suurin vetolujuus on tietenkin pienempi kuin ohentamattomien. Puolauksen kireyttä rajoittaa kuitenkin vanteen kesto, ei niinkään pinnojen vetolujuus. Myös DT:n Revolutionit voi kiristää niin tiukalle että vanne (tai napa) hajoaa.

    - Kovassa rasituksessa ohennetut pinnat joustavat keskeltä, ohuimmasta kohdastaan. Tämän ansiosta ohennetut pinnat eivät katkea niin helposti navan tuntumasta, jossa sijaitsee pinnan heikoin kohta. Kiekko kestää kauemmin ja pysyy suorana.

    - Ohennettujen pinnojen ainoa heikkous piilee suorien iskujen sietämisessä. Ohennettu pinna saattaa ehkä katketa helpommin jos pinnojen väliin joutuu esimerkiksi keppi tai muu sinne kuulumaton esine. Tällaista tapausta en tosin ole itse nähnyt, vaan keppi on aina ollut se heikompi puolisko.

    Jollain on varmaankin erilaisia näkemyksiä, joten kertokaa,

    -Tomi

  3. #93
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    708
    DT:llä Supercomp -pinnat taitavat kevyemmistä pinnoista olla suunnattu levarikäyttöön. Revojahan on ollut pidempään markkinoilla, ja alunperin niitä oli maantielle, ja maastossa keventelijöillä. En sit tiedä miksei ne kestäis levykäytössäkin!?

    Muistelen joskus kuulleeni että CX-Rayta käytettäisiin jopa DH:ssa, ja niiden pitäisi kestää levarikäyttöä. Anyway, ainakin muutaman lenkin ajan ovat pelittäneet enskatyylisessä ajossa hyvin. Olis kiva rihtauttaa noi kiekot nopeasti sisäänajon jälkeen jossain, jossa olis jännitysmittari käytössä. Jotenkin en luota hirveästi noiden tarjouskiekkojen rihtaukseen, ja pelottaa pinnojen katkeaminen, vaikka Actionsportin laatikossa lukee "Ihre laufrad spesialist" Tietääkö joku tällaista hyvää rihtauspaikkaa pk-seudulla?

  4. #94
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.696
    -->Ari

    Käytä velosportissa tonylla...
    https://www.instagram.com/xtranza/

  5. #95
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Ikuri
    Viestit
    1.229
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari Katso viesti
    DT:llä Supercomp -pinnat taitavat kevyemmistä pinnoista olla suunnattu levarikäyttöön. Revojahan on ollut pidempään markkinoilla, ja alunperin niitä oli maantielle, ja maastossa keventelijöillä. En sit tiedä miksei ne kestäis levykäytössäkin!?
    Itse olen ajellut kohta 1,5 vuotta supercompeilla. Kiekot ovat olleet trailikäytössä täpärissäni ja edessä on 185mm levy. Kiekot ovat saaneet aikamoista kyytiä, mutta hyvin ovat kestäneet.


    Ps. Supercomp on tietty hiukan eksoottisempi pinna, joten ihan joka liikkeestä sitä ei löydy.
    www.kaupinkanuunat.net

  6. #96
    Liittynyt
    08/2003
    Paikkakunta
    eteläisellä keskivantaalla
    Viestit
    12.081
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari Katso viesti
    Tietääkö joku tällaista hyvää rihtauspaikkaa pk-seudulla?
    Itiksen Bikeplanet, Jukka tai Chief (puhuu englantia, en muista etunimeä ) ainakin tekevät hyvää työtä.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

  7. #97
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Foxcomp rihtasi ainakin omat kiekot hyvin.

  8. #98
    Liittynyt
    10/2003
    Paikkakunta
    Pohjois-Pohjanmaa
    Viestit
    906

    -07 xtr:t ???

    LBS antoi aika hyvän tarjouksen -07 XTR kiekoista (vai jokohan ne oli -08 mallit, no jokatapauksessa ei ne paripuolatut hässäkät). Käyttö olisi xc-ajokoiratyyppistä menoa ht:llä, kuskina 66k sälli. Onko noista minkälaisia kokemuksia ?

    /p/
    Peikkomainen flaksi

  9. #99
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.691
    Tässä tajunnan virtaa kiekoista.

    Nyt on tullut ajeltua tasaisesti kaksilla keikoilla, toiset ovat tämän vuotiset Mavicin Crossmax SLR:t ja toiset pari vuotta vanhat Crossmax Endurot. Ja nyt täytyy tunnustaa, että ajossa en huomaa kiekkojen välillä mitään eroa.
    En väitä, etteikö isommalla rahalla saa parempia tuotteita, mutta ainakin minun taidoilla ja kokemuksella se paremmuus jää löytymättä.

    Nyt jos tässä suoraan suosittelee kiekkojen hankaa suunnitteleville, että älkää ostako liian kalliita, keskihintaisillakin pärjää hienosti, niin joku hipo-osa friikki saattaa hermostua.

    Siis en suoraan suosittele, mutta kehotan silti miettimään asiaa...
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  10. #100
    S.M. Guest
    Olen aikaslailla samaa mieltä Ohiampujan kanssa. Aivan viimeisiä grammoja ei tavallinen harrastaja luultavasti edes huomaa, mutta tietenkin psykologinen vaikutus voi olla suuri.

    Toisaalta, suuremman eron kyllä sitten jo huomaakin. Esimerkiksi minulla on DT Swissin 4.2d kehät ja 240 navat täpärissä ja vanhassa pyörässä jotain halpaa peruskauraa (Bontrager tms. ja Deore), niin näillä ajaessa ero on kuin yöllä ja päivällä. Toki niissä on muutkin osat eri tasoa ja sitä myötä painokin, mutta kyllä ainakin minä mieluusti satsaan hieman kalliimpaan jatkossakin.

    Mutta 4.2d:t eivät olekaan viimeisintä hipoa, vaan keskihintaiset hyvät kiekot. Ja itse pärjään niillä vallan mainiosti, vaikka välillä tietysti houkutteleekin esim. SLR:t tai nyt uudet DT: 1450 kiekot... Ei siinä päivittämisessä kyllä mitään järkeä olisi, siis edes seuraavan pyörän kohdalla.

  11. #101
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7

    Kymysys UST-kiekot

    Olen hankkimassa uutta kiekkosettiä maastoajoon, sillä nykyiset kiekot jää työmatka-ajoon. Hakua käytetty ja nettiä selattu, mutta silti pähkäilen siirtyäkö UST-kiekkoihin vai ei. Tubeless konversiotakin on mietitty, mutta tällä hetkellä se tuntuu vähän epävarmalta ja työläämmältä ratkaisulta (enempi litkujen kanssa pelaamista).

    Jäykkäperäisellä mennään ja ajo on XC tyyppistä, ei kovin agressiivista menoa. Omaksi iloksi pyöräilen pitkin metsiä ja erinäisissä kuntotapahtumissa (multisport ja maraton "kisoja" ja tahko). En kilpaile tosimielellä, joten gramman päälle en osien painoja katso. Ukolla painoa vähän alta 70.

    UST-kiekoissa ja renkaissa kiinnostaisi pienemmät rengaspaineet ja sitä kautta parempi ajettavuus ja pito. Painossa UST kokoonpano kyllä häviää kevyelle normikiekolle, mutta luulisi paremman ajettavuuden kompensoivan sitä, jopa UST:n eduksi. Jäykkäperäisessä kun tuo perä tahtoo juurakkoisemmissa ja kivikkoisissa paikoissa pomppia ikävästi, mikä on omiaan häiritsemään polkemista.

    Ajokokemusta UST-kiekoilla ei ole, joten äskeinen kommentti on tehty ihan netistä löytyvien artikkelien ja keskustelufoorumien perusteella. Jos jonkun UST-renkaita tai muita virityksiä pääsis kokeilemaan Tampereella, niin aina parempi.

    Joten onko UST-renkaiden hankinnalle perusteita vai soveltuuko ne paremmin muun tyyppiseen ajoon (enduro- ja trailiajoon)?

    Jos päivitän pyörän täysjoustoon, niin pieneneekö/häviääkö UST-renkaiden tuoma etu, kun takanakin on joustoa pitämässä renkaan maassa ja vaimentamassa pomppuja?


    Jos jokin muu ratkaisu tuntuisi paremmalta (tubeless konversio, tubeless ready, pysyminen sisäkumillisissa...), niin perustellut kommentit on aina tervetulleita.

  12. #102
    Itse hankin juuri perussetin XT-navat+DTSwiss 4.2d+comp-pinnat paremmiksi kiekoiksi. Vielä ne tuossa odottelee kesäkelejä, mutta nyt on jo tullut mieleen, että olisi ehkä sittenkin kannattanut ottaa etunavaksi joku sellainen jota pystyy vekslaamaan pikalinkun/20mm akselin välillä. Nyt kun on monessa mielenkiintoisessa "ensimmäisessä täysjoustossani" on ollut 20mm-akselille keula.

  13. #103
    Liittynyt
    06/2005
    Viestit
    35

    UST-kiekkojen säätö

    Nyt kun Schwalben UST-renkaiden paino on kilpailukykyinen niin en keksinyt syytä miksei siirtyä UST-käyttäjäksi. bike-discountilta tuli siis viime viikolla paketti, jossa mm. Shimanon WH-M975 XTR-kiekot. Kuivia kelejä odotellessa on aikaa säätää niitä. Pari kysymystä viisaille ja kokeneille.
    1. Suorassa ovat joten eivät vaadi rihtausta. Puolien kiinnitys näyttää olevan vähän erilainen kuin normikiekoilla. Jos ja kun joskus joudun rihtaamaan niin onko mitään erikoista mitä pitää ottaa huomioon? Kiekkojen mukana tuli työkalut. Toisella ilmeisesti estetään puolan pyöriminen kun toisella kiristetään nippeli/tulppa. Samaan suuntaan kuin normaalisti?
    2. Laakerit on säädetty aika kireiksi (jos rihtaustelineessä antaa kevyesti vauhtia niin pyörii 5 kierrosta). Pitääkö säätää niin, että pyörivät vapaasti (ja ehkä rasvatakin)? Vai?
    Uuden kartioavaimen joudun taas hankkimaan, 18mm...

  14. #104
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    225

    Mikä kehä eteen

    Taakse tuli jo viime kesälle laitettu Mavic 717, Shimano XT napa ja DT:n 2.0-1.8 ohennetut pinnat ja viimein kun tuo Feltin etunapa alkaa vedellä viimeisiään olisi tarkoitus laittaa samanlainen setti myöskin eteen. Mutta mutta... Tietenkään juuri nyt ei ole CRC:ssä nuita 717 kehiä (395g), eikä sinne voi edes laittaa tilausta sisään, jos ei haluamasi osa ole hyllyssä. 2. vaihtoehto olisi DT:n 4.2 kehä (405g), mutta yllättäen niitäkään ei ole.

    Mitäs muita keveitä ja kestäviä vaihtoehtoja voisi harkita? Sen olen jo päättänyt, että CRC:stä tilaan, sieltä on muutakin tavaraa samalla tulossa ja kokema sekä lukema on positiivista kiekkojen kasauksesta sieltä.

    Noin saman painoinen (422g) löytyisi Sun Ringle 0 Degree XC Welded:

    http://www.chainreactioncycles.com/M...x?ModelID=1846

    Oisko nuista mihinkään? Ajelu on sellaista XC tykitystä ja kuskilla painoa 75kg, Kuopion maisemissa

    Sitten nuita DT Swiss X 455 XC Disc (455g) löytyis kans, mutta se on jo 60g painavampi kun Mavic 717 :P

    Ihan liian vaikeeta, joko on odoteltava että varastoon tulee 717:aa tai sitten on vaan joku otettava tilaukseen ennen kun Feltti räjähtää ja ajelut on jumissa parhaana ajo kautena...
    --
    DrJones

  15. #105
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    2.501
    Takavanne on parasta uusia jos haluan välttyä ylenpalttiselta säätämiseltä.
    Takanavaksi otan Shimano XT Disc Hub Rear M756, koska hintahaitari on alle 170e. Ja taitaa tuohon hintaluokkaan normaali kuulalaakerinapa olla parasvaihtoehto jos ei halua tinkiä kehän kestävyydestä?

    Ja olen nyt huomannu että ajotyylini on aika ryskäävää.. Eli kiviä päin mennään lujaa (ajotyylissä parantamisen varaa)
    Painoa kuskilla 72 kalsarisilteen.

    Mikä kehä?

    Mavic XC717 disc rim

    Mavic XM317 disc rim

    Mavic XM719 disc rim

    Mavic XM819 disc rim

    Mitä ero noilla on kestävyydessä, jos painoa ei nyt oteta huomioon!

    Bike-discountista oon kattellu tämmöstä:
    http://www.bike-discount.de/shop/k44...ic-xm-317.html <-- kai tuo on valmiiksi kasattu?

    Tää on jo vissin eteen ja taakse?
    http://www.bike-discount.de/shop/k44...7-schwarz.html

    Haluan pelata varmanpäälle, että ei tarvi olla kokoajan ostamassa uusia kiekkoja kun vanhat pettää, mutta kuitenki tulee jonkuverran kisailtua niin ei kiitos mitään 2kg per.pää kiekkoja
    Specialized enduro expert ja Kona dew plus
    - Maastopyöräilyä vuodesta 2002 alkaen -

  16. #106
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    2.501
    Noniin nyt tuli actionsportsista kiekot: XT navoilla, sapim 2.0/1.8/2.0 pinnoilla, messinki nipoilla ja mavic en321 disc vanteilla. Kestää ajoa varmaan ihan oikeasti, mutta paino ei ole mitään kevyttä.
    Mutta nyt päätin, että kestää pitää, mutta paino ei saa olla mitään halppis kiekkojen luokkaa..
    Hyvin olivat kasaan pistäneet, en valita!
    Specialized enduro expert ja Kona dew plus
    - Maastopyöräilyä vuodesta 2002 alkaen -

  17. #107
    Pulimo Guest
    Entä hintaluokassa 100-200€ ja 20mm etunavalla?? Ei se paino kauheasti merkkaa, vaan se kestävyys. (ei kuitenkaan mitään 3.5 kg per setti, siis etu ja taka yhteensä) Tarvitseeko edessä ja takana olla sama kiekko?
    Pulimo muokkasi tätä : 15.07.2009 at 15.51

  18. #108
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Littoinen
    Viestit
    35
    Liippaa ny ainakin suhteellisen läheltä aihetta... Eli oli lenkillä mennyt 1 pinna takaa poikki. Kysymys kuuluu voiko vanteella ajaa vai meneekö helposti enemmän pinnoja poikki? Ei oo niin kiero että rengas ottais runkoon. Mökkireissulla oon ja pitäis päästä ajamaan mutta ei tiedä uskaltaako jos vanne menee siihen kuntoon että pitää taluttaa piitkän matkan päästä tai menee korjauskelvottomaksi. 30 km päästä lapsuuden kodista vois löytyä vanhoja vanteita mistä vois pinnan ottaa mutta mites niissä, voiko olla paljo eri mittainen pinna jolla korvais? Entäs paksuus? Vanteet on mavicin mx117. Sekava viesti mutta kännykällä viestin kirjottaminen on vähä niin ja näin.

  19. #109
    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    60
    Aika pihalla näistä mtb-kiekoista. Pyöränä Gary Fisher Tassajara, ja jarruina shimanon hydrauliset levyjarrut. Kiinnostaisi nuo shimanon M775 kiekot http://www.on-one-shop.co.uk/acatalo...SHXT775DI.html eikö pitäisi olla hyvät kiekot, ainakin tuohon hintaan? Sopiiko pyörää? Kestääkö hyvin ajoa, itsellä painoa 80kg? Mitä tarvitsee käytännössä että saa nuo jarrulevyt kiinni noihin vanteisiin? Kiitokset jo etukäteen!

  20. #110
    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    60
    Auttakees nyt joku tietämätöntä

  21. #111
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Ihan hyvät kiekot.

    + Kevyet hintaisekseen
    + Vaikuttavat ihan kestäviltä (itse ajoin noilla n. 6kk kunnes keula ja sitä myötä kiekot vaihtuivat)
    + Sen verran yleiset että luulisi löytyvän varaosia
    + Tubeless
    + Navat paremmat kuin vanhoissa Shimanoissa
    + Centerlock kiinnitys on oikeasti hyvä

    - Alkutuotannossa oli ilmeisesti ongelmia napojen kanssa jotka kuitenkin korjattu aika kauan sitten
    - Etupyörän napaa ei saa muutettua eri akselille, eli jos keula vaihtuu nykyaikaisempaan pitää kiekotkin vaihtaa (tämä on itselleni isoin miinus)
    - Centerlock adapterit on oikeasti ihan vitun kalliita
    - Tehdaskiekkojen pinnojen vaihto on aina paljon isompi operaatio kuin kasattujen kiekkojen (joissa perus osat) kohdalla

    Noiden kiekkojen kanssa voi käyttää mitä vain tavallisia jarru-levyjä, mutta vaatii centerlock-adapterit. Useimmiten adapterit maksavat enemmän kuin uudet centerlock jarru-levyt (tosin kannattaa varmistaa että levyt ovat sitten yhteensopivia jarrujesi kanssa).

  22. #112
    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    60
    Kiitoksia infosta. Eli Rokkarin toraan ne kumminkin käyvät? Ja tälläiset menisivät niihin kiinni siis suoraan? http://www.chainreactioncycles.com/M...x?ModelID=7687 Ja eikös noiden pitäisi sopia Shimano M486 jarruihin?

  23. #113
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Joo ja eiköhän.

  24. #114
    Liittynyt
    09/2007
    Viestit
    41
    Aikomuksena olisi hommata toiset kiekot nykyiseen fillariin ja vaikka foorumia on tullut kahlattua niin muutama kysymys olisi.
    Kiekot tulisivat XC-käyttöön kevyelle kuskille (~70kg) ja pyöränä on Kona Blast '07, joten kun pyöräkään ei mikään huippu ole, niin kiekkojenkaan ei tarvitse olla mitään hipoa.

    Ajattelin tilata custom-kiekot CRC:stä XT:n navoilla (kehiksi varmaan Mavicin XC717). CRC kauppaa M756 -napoja. Nubukissa olisi tarjolla myös mielenkiintoinen setti, mutta napoina on M775 ( http://www.nubuk-bikes.de/index.php?...oducts=5716188). Onkohan noilla navoilla jotain käytännön eroa?

    Onkos muuten sellaista etunapaa olemassa johon sopisi sekä 9mm pikalinkku, että 20mm akseli (pyörä päivittyy todennäköisesti ensi syksynä niin ajattelin jos siinä onkin erilainen navan kiinnitys keulassa)?

    Edit: katsoin kuvaa uudestaan niin ilmeisesti 775 navoissa on c-lock -kiinnitys jarrulevylle ja 756 -navoissa 6-pulttikiinnitys, joten tämä ratkaisee napavalinnan M756:n hyväksi.
    Jambbe muokkasi tätä : 06.01.2010 at 14.23 Syy: Navat

  25. #115
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Esim. Hopen navat sallivat akselin vaihdon tarpeen mukaan adaptereilla, tukevat ainakin 9mm, 15mm ja 20mm akseleita. Itse olen päättänyt että aika vahvat perusteet pitää olla jotta ottaisi kiekkoja joita ei saa konvertoitua helposti akselista toiseen.

    Halvalla jos haluaa päästä niin aina voi ottaa eteen Hopen navan, ja taakse Shimanon. Noista 775 / 756 navoista on 775 täysin uutta sukupolvea jossa on mm. ainakin tuplasti kiinnityspisteitä vanhaan verrattuna.

  26. #116
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    2.092
    Nohhh... mitäs laitetaan

    http://www.nubuk-bikes.de/nubuk-bike...no_cache=1&L=0

    vai:

    http://www.nubuk-bikes.de/nubuk-bike...no_cache=1&L=0

    ehkä peräti:

    http://www.nubuk-bikes.de/nubuk-bike...no_cache=1&L=0

    25e kertoivat kuluiksi, joten kohtuullista. En sitten tiedä. Eipä tässä Jamiksen selässä olla. Runkkoja on kolme ja kiekkoja kahdet, joten jotain pitäis kai tehdä. Tiedä sitten kannattaako noihin kiekkoihin sijoittaa - ~sata grammaa pois parista, miltä se muka tuntuu kun satulakin voi painaa +300g (joopa, olis helppo keventää sieltä) ja ruostepyörällä kun ajaa. Cuben mukana tuli vajaat parisen vuotta sitten jotkut alexrims24 + XT -navat systeemit ja hyvin ovat pyörineet suoraan, semmoset 2tkm tosin vasta.

    15/20mm akseleita en osaa kaivata kun keulatkin ovat pikalinkuille. Ehkä se on toi halvin, jos perstasku kestää maksaa 165e kiekkoparista kuluineen. Tais olla ne Crossridet samaa luokkaa ja eiköhän nuo Nubukin kiekot ne peittoa sekä meno, että paluumatkalla...? Ai niin mitkä Crossridet? Keväällä ostin parin, ajanut vähän, alle 500km varmasti, ja jo vaatii huolenpitoa takakiekon pinnat.

    Onkohan noi alunippelit niinkkq huono juttu kestävyyden kannalta vai mitenkä on että? Niin ja painothan ei varmaan muutenkaan pidä paikkaansa...
    juminy muokkasi tätä : 14.01.2010 at 12.30

  27. #117
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.337
    Tuolla (http://www.hi5bikes.fi//product_catalog.php?c=20) olis parit edulliset kiekot (Ritcheyt ja Shimanskin MT65:set), kuinkahan noilla MT65:lla pärjäisi, USTit ja kaikkea.

  28. #118
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Jumankauta minkä hintaiset nuo MT65't ovat... Ilmeisesti kyseessä on uusi SLX malli, luulisi siis kestävän sen mitä nuo M775'set ja ehkä enemmänkin (pinnoja enemmän?). Keskiöitä tuskin noissakaan saa konvertoitua eri akseleille, mutta jos kiekkopari maksaa noin vähän se ei välttämättä haittaa...

  29. #119
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    2.092
    Kysyn ihan vilpittömällä mielellä kun en tiedä: miten niin halvat? Jos nyt vaikka verrataan näihin. Mikä se iso ero on tuon MT65-setin hyväksi? Jaa, UST. Se kai se on, ilmeisesti ovat nuo USTikehät sitten aika kalliita.

  30. #120
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    -UST
    -Paino

    Mitä sitten pitää tärkeänä, mutta harvoja UST kiekkoja tuossa painoluokassa saa tuohon hintaan. Hyvä diili tuo sunkin postaama kyllä on.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •