ElectrobikeGiantGarminHepha
Sivu 8 / 85 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8 9 10 18 58 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 211 - 240 / 2535

Aihe: Kuopion maantielenkit

*Ändi* Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoT Katso viesti
    Kuopiolaisten kevyemmin ajavan ryhmän keskarit tulevat nousemaan, kun kirittären saavat mukaansa. Naiset ovat todellakin tervetulleita lenkille en ole heitä vastaan missään nimessä päinvastoin.
    Painoitko Timo eilen mäkeä ylös Kuopion eteläpuolella niinku nuori hirvas??? Mie olin sen verran hokkarit etten jaksanut kääntyä.

En ajanut eilen kuin työmatkat Siilin pohjoispuolella.
    Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti *Ändi* Katso viesti
    Painoitko Timo eilen mäkeä ylös Kuopion eteläpuolella niinku nuori hirvas??? Mie olin sen verran hokkarit etten jaksanut kääntyä.
    Minähän siellä ajelin. ( vähän taitaa sekoittaa nuo nimi-lyhenteet. )Ajoin sitä mäkeä eestaas kun en jaksanut Puijolle mennä. Se oli just viimeinen veto ja köröttelin sitten Särkkäriin sinun perässä, mutta en yrittänytkään ottaa enää kiinni.

Et muuten tainnut Ändi tunnistaa viime viikon maanantaina Neulamäen alla kun huikkasin kuitin auton ikkunasta, sen verran kiukkuisen näköinen viittaus tuli
    Parempi kulua kuin ruostua.

Nyt tuli minulla vasta mieleen. Onko niitä sunnuntaina otettuja kuvia () saatavilla mistään? Onko niille joku paikka kuten siilinjärveläisillä, vai pitääkö ottaa tiiseliin yhteyttä?
    Olisi mukava saada otoksia omaksi. Taitaa olla ensimmäinen (ja ehkä viimeinenkin) kerta kun on kuvia lenkistä tarjolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    Nyt tuli minulla vasta mieleen. Onko niitä sunnuntaina otettuja kuvia () saatavilla mistään? Onko niille joku paikka kuten siilinjärveläisillä, vai pitääkö ottaa tiiseliin yhteyttä?
    Olisi mukava saada otoksia omaksi. Taitaa olla ensimmäinen (ja ehkä viimeinenkin) kerta kun on kuvia lenkistä tarjolla.
    Eiköhän niitä ottajilta irtoa. Viimeksi kävi kyllä niin, että takaapäin otetusta kuvasta luulin itseäni toiseksi, hoikemmaksi pyöräilijäksi. Olin kaikkein tukevin ja takapuoli oli ladonlevyinen. Mieti kannattaako pyytää?
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

*Ändi* Guest

Nauraa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TKT Katso viesti
    Minähän siellä ajelin. ( vähän taitaa sekoittaa nuo nimi-lyhenteet. )Ajoin sitä mäkeä eestaas kun en jaksanut Puijolle mennä. Se oli just viimeinen veto ja köröttelin sitten Särkkäriin sinun perässä, mutta en yrittänytkään ottaa enää kiinni.

Et muuten tainnut Ändi tunnistaa viime viikon maanantaina Neulamäen alla kun huikkasin kuitin auton ikkunasta, sen verran kiukkuisen näköinen viittaus tuli
    Heh! Mä luulin että se oli jokin k-pää-autoilija. Anteeksi kamalasti. Autoilijat valistavat Kuopion lähialueilla noin 1 krt/vko, joten en jaksa huumorilla siihen suhtautua (en kyllä monesti suuttuakaan). Tuo lenkki oli ilmeisesti vielä olla sama, jolloin yksi nainen yritti tappaa mut autolla suojatiellä ja jouduin lukittamaan takarenkaan. Sekin saattoi vaikuttaa mun riemukkaaseen mielialaani.

Ja nimimerkitkin menee näköjään sekaisin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti *Ändi* Katso viesti
    Heh! Mä luulin että se oli jokin k-pää-autoilija. Anteeksi kamalasti. Autoilijat valistavat Kuopion lähialueilla noin 1 krt/vko, joten en jaksa huumorilla siihen suhtautua (en kyllä monesti suuttuakaan). Tuo lenkki oli ilmeisesti vielä olla sama, jolloin yksi nainen yritti tappaa mut autolla suojatiellä ja jouduin lukittamaan takarenkaan. Sekin saattoi vaikuttaa mun riemukkaaseen mielialaani.

Ja nimimerkitkin menee näköjään sekaisin...
    Heh, vaimo oli ratissa joten minä olin k-pää-kartturi Niitä valistajia ja kiilaajia kyllä riittää, aika harvoin itsekkään jaksaa edes vihaisesti mulkaista . Perjantai-iltapäivänä kevyt parin tunnin lenkki ja sunnuntaina Vehmeriin?

Tänään keskiviikkolenkki 18.00. Rastaantien Teboililta lähtö. Kevyttä ajelua pari tuntia esim. Jälä-lentoasema. Huomenna Kurkimäen 40 km aika-ajo. Kokoontuminen lihaliike Metzgerin pihalla (Purukatu?) Pitkälahden ABC-aseman tuntumassa reilusti ennen klo 19.00. Jumbosija tarjolla jollekin muulle, kuin minulle. (Itseään vastaahan siellä tietenkin ajetaan)

Lentokentän reissu "Gerd Müllerin" kanssa tämän päivän saldo. Leppoisa 40 km ja 25 km/h.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Lentokentän reissu "Gerd Müllerin" kanssa tämän päivän saldo. Leppoisa 40 km ja 25 km/h.
    Hyvä lenkki! Pysyi vauhtikin hyvin kurissa, saattaa jopa huomenna selvitä hengissä Kurkimäen ympäri!

"Gerd Müller" on nyky-lookilla tosi osuva vertaus, taitaisi olla kohta aika mennä parturiin

Tänään havaintoja Siilinjärvellä pyöräilevistä "Kuopiolaisista" lapsikatras peesissä.
    Oliko helteen aiheuttama harha-aistimus???

Tänään havaintoja Siilinjärvellä pyöräilevistä "Kuopiolaisista" lapsikatras peesissä.
    Oliko helteen aiheuttama harha-aistimus???
    Sporttileiri?

Kurkimäen tempo takana. Kurkimäen "suoralla" kova (liian )vastatuuli. Muuten hyvät olosuhteet. Itse paransin viime vuoden eli kaikkien aikojen aikaani kolmella minuutilla. Ei huono.
    StantheMan muokkasi tätä : 09.06.2007 at 22.27

Sporttileiri?
    Työkaveri ainakin sanoi sellaista että joku sporttileiri se olisi.
    Olin havaitsevani ainakin 1kpl spessu maasturi ja oliko MariaJ ja joku kolmas jota en ensin hokassut katsoa tarkemmin.

MariaJ Guest
    Työkaveri ainakin sanoi sellaista että joku sporttileiri se olisi.
    Olin havaitsevani ainakin 1kpl spessu maasturi ja oliko MariaJ ja joku kolmas jota en ensin hokassut katsoa tarkemmin.
    En voinut olla siellä, koska olin ja olen edelleen Helsingissä Harmi kun ei ole pyörä mukana, olisi niin loistavat ajokelit. Lienee ollut siis joku toinen punapaitainen naishenkilö ajelemassa.

Sunnuntain yhteislenkki on normaalia vähän pitempi. Matkaan enempi evästä ja isompi tuoppi.

Sunnuntain yhteislenkki on normaalia vähän pitempi. Matkaan enempi evästä ja isompi tuoppi.
    Hieno reissu takana. 7 ajajaa. Kevyt ja palauttava 140 km. Nilsiä-Juankoski-kierros. Kolmenkympin keskari. Ei tuntunut lainkaan raskaalta, kun vauhti oli tasainen. Kahdesti jopa kahviteltiin.

Lange58 Guest
    Hieno reissu takana. 7 ajajaa. Kevyt ja palauttava 140 km. Nilsiä-Juankoski-kierros. Kolmenkympin keskari. Ei tuntunut lainkaan raskaalta, kun vauhti oli tasainen. Kahdesti jopa kahviteltiin.
    Tosiaan mukava yhteislenkki "uusissa" maisemissa, minulle tuli 145 km.Vauhti oli tasainen ja kaikille sopiva - näin on hyvä jatkaa ja lisätä vähän matkaa

Tulevana keskiviikkona jälleen ajetaan kevyesti parituntinen 20-25 keskaria klo 18.00 ja Rastaantien huoltoasema lähtöalueena. Säävaraus.

Hymy Niitä-näitä

Pyöräletkat Siillinijärvellä viime viikolla (6-8 kesäkuuta) liittyivät tosiaankin tuohon Nuori-Suomi leiriin. Ajeltiin reiluhkon kokoisen lapsikatraan kanssa noissa Patakukkulan maastoissa. Ja mikäs oli ajellessa, kun säät oli mitä mainioimmat. Kaatumisia tosin tuli kuin kotimaisissa maantiekisoissa konsanaan, joten lapsia paikkaamaan joutui tuon tuostakin. Tahtoi olla välillä kädet täynnä, kun meitä ohjaajia oli vain neljä 45 ohjattavaa kohden. Ensi vuodeksi pitää yrittää haalia lisää ohjaajia. Jos foorumilla on asiasta kiinnostuneita, niin ottakaa minuun yhteyttä. Eikä sitten tarvitse olla mikään pyöräilyekspertti tai lastentarhaohjaaja. Minä muuten liikuin tuolla punaisella spessulla.

Kiitos porukalle eilisestä leppoisasta yhteislenkistä! Tuollaisia lisää!
    jaska muokkasi tätä : 11.06.2007 at 11.22

Tulevana keskiviikkona jälleen ajetaan kevyesti parituntinen 20-25 keskaria klo 18.00 ja Rastaantien huoltoasema lähtöalueena. Säävaraus.
    Olisi pitänyt uskoa itse säävarausta. Tulipa ajettua edes vähän. Sunnuntaina jatketaan.

Viikonloppuna yhteislenkkejä??

Olen muuttanut vastikään asustelemaan Kuopion suunnalle ja olisin kiinnostunut osallistumaan yhteislenkeille. Onko siis viikonlopuksi suunnitteilla yhteislenkkejä ja missä olisi mahdollisesti tarkoitus kokoontua?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samsonite Katso viesti
    Olen muuttanut vastikään asustelemaan Kuopion suunnalle ja olisin kiinnostunut osallistumaan yhteislenkeille. Onko siis viikonlopuksi suunnitteilla yhteislenkkejä ja missä olisi mahdollisesti tarkoitus kokoontua?
    Sunnuntaina kokoontuu maantieyhteislenkki jo tutuksi tulleella tavalla: klo 10 Rastaantien Teboililla. Eli siis siinä Antikkalan suuntaan lähtevän tien risteyksessä.
    Kypärä päähän ja mukaan vaan sekalaiseen joukkoon.

Huomenna jatketaan pitkien ja rauhallisten lenkkien sarjaa. Kannattaa varata aikaa ja rahaa.

Tahkovuori. 130 km ja 4h20m. 11 ajajaa. Vauhti sopiva. Seura ja olosuhteet loistavat. Kirivoitto meikäläiselle, vaikkakin epärehellisin keinoin. (kaikki lasketaan )

Lange58 Guest
    Keli ja vaihtelevat Tahkon maisemat olivat mannaa . Yhteislenkki tosiaan toimii, siis vauhtikin alkaa pysyvä kaikille sopivana - sorry jos mäessä edelleen ajoittain karkaa vauhti ja osa porukkaa!Kiitos kuvista - em.celeste porukan kuvasta. Nyt ajellaan muutama viikko tällä Porvoon maisemissa.

Kiitokset kaikille hyvästä lenkkiseurasta ja vetoavusta, ehkä ensi kerralla itsekin uskaltaudun vetohommiin. Kaiken kaikkiaan loistava yhteislenkki. Täytyy osallistua jatkossakin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samsonite Katso viesti
    Kiitokset kaikille hyvästä lenkkiseurasta ja vetoavusta, ehkä ensi kerralla itsekin uskaltaudun vetohommiin. Kaiken kaikkiaan loistava yhteislenkki. Täytyy osallistua jatkossakin.
    Sähköpostissasi pitäisi olla eilisestä kuvat. Välitin ne toimeksiannosta sinulle myös.

Ja huomenna klo 18.00 -kevytlenkki sateessa tai ei. Torstaina kympin tempo; lähtöpaikka selvinnee huomenna.

Keskiviikon kahden tunnin lenkki meni neljän ajajan voimin sujuvasti puoleentoista tuntiin. Jälä-lentokenttä 40 km. Yhteislenkkihän alkaa pian vaikuttaa yhteislenkiltä, kun ei tarvitse yksin eikä kaksin ajella. Hyvä!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •