En ajanut eilen kuin työmatkat Siilin pohjoispuolella.
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
Minähän siellä ajelin. ( vähän taitaa sekoittaa nuo nimi-lyhenteet. )Ajoin sitä mäkeä eestaas kun en jaksanut Puijolle mennä. Se oli just viimeinen veto ja köröttelin sitten Särkkäriin sinun perässä, mutta en yrittänytkään ottaa enää kiinni.
Et muuten tainnut Ändi tunnistaa viime viikon maanantaina Neulamäen alla kun huikkasin kuitin auton ikkunasta, sen verran kiukkuisen näköinen viittaus tuli![]()
![]()
Parempi kulua kuin ruostua.
Nyt tuli minulla vasta mieleen. Onko niitä sunnuntaina otettuja kuvia () saatavilla mistään? Onko niille joku paikka kuten siilinjärveläisillä, vai pitääkö ottaa tiiseliin yhteyttä?
Olisi mukava saada otoksia omaksi. Taitaa olla ensimmäinen (ja ehkä viimeinenkin) kerta kun on kuvia lenkistä tarjolla.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Heh! Mä luulin että se oli jokin k-pää-autoilija. Anteeksi kamalasti.![]()
![]()
![]()
Autoilijat valistavat Kuopion lähialueilla noin 1 krt/vko, joten en jaksa huumorilla siihen suhtautua (en kyllä monesti suuttuakaan). Tuo lenkki oli ilmeisesti vielä olla sama, jolloin yksi nainen yritti tappaa mut autolla suojatiellä ja jouduin lukittamaan takarenkaan. Sekin saattoi vaikuttaa mun riemukkaaseen mielialaani.
Ja nimimerkitkin menee näköjään sekaisin...
Tänään keskiviikkolenkki 18.00. Rastaantien Teboililta lähtö. Kevyttä ajelua pari tuntia esim. Jälä-lentoasema. Huomenna Kurkimäen 40 km aika-ajo. Kokoontuminen lihaliike Metzgerin pihalla (Purukatu?) Pitkälahden ABC-aseman tuntumassa reilusti ennen klo 19.00. Jumbosija tarjolla jollekin muulle, kuin minulle.(Itseään vastaahan siellä tietenkin ajetaan)
Lentokentän reissu "Gerd Müllerin" kanssa tämän päivän saldo. Leppoisa 40 km ja 25 km/h.![]()
Tänään havaintoja Siilinjärvellä pyöräilevistä "Kuopiolaisista" lapsikatras peesissä.
Oliko helteen aiheuttama harha-aistimus???
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
Kurkimäen tempo takana. Kurkimäen "suoralla" kova (liian)vastatuuli. Muuten hyvät olosuhteet. Itse paransin viime vuoden eli kaikkien aikojen aikaani kolmella minuutilla. Ei huono.
![]()
StantheMan muokkasi tätä : 09.06.2007 at 22.27
Sunnuntain yhteislenkki on normaalia vähän pitempi. Matkaan enempi evästä ja isompi tuoppi.![]()
Tulevana keskiviikkona jälleen ajetaan kevyesti parituntinen 20-25 keskaria klo 18.00 ja Rastaantien huoltoasema lähtöalueena. Säävaraus.![]()
Pyöräletkat Siillinijärvellä viime viikolla (6-8 kesäkuuta) liittyivät tosiaankin tuohon Nuori-Suomi leiriin. Ajeltiin reiluhkon kokoisen lapsikatraan kanssa noissa Patakukkulan maastoissa. Ja mikäs oli ajellessa, kun säät oli mitä mainioimmat. Kaatumisia tosin tuli kuin kotimaisissa maantiekisoissa konsanaan, joten lapsia paikkaamaan joutui tuon tuostakin. Tahtoi olla välillä kädet täynnä, kun meitä ohjaajia oli vain neljä 45 ohjattavaa kohden. Ensi vuodeksi pitää yrittää haalia lisää ohjaajia. Jos foorumilla on asiasta kiinnostuneita, niin ottakaa minuun yhteyttä. Eikä sitten tarvitse olla mikään pyöräilyekspertti tai lastentarhaohjaaja. Minä muuten liikuin tuolla punaisella spessulla.
Kiitos porukalle eilisestä leppoisasta yhteislenkistä! Tuollaisia lisää!
jaska muokkasi tätä : 11.06.2007 at 11.22
Olen muuttanut vastikään asustelemaan Kuopion suunnalle ja olisin kiinnostunut osallistumaan yhteislenkeille. Onko siis viikonlopuksi suunnitteilla yhteislenkkejä ja missä olisi mahdollisesti tarkoitus kokoontua?
Huomenna jatketaan pitkien ja rauhallisten lenkkien sarjaa. Kannattaa varata aikaa ja rahaa.![]()
Tahkovuori. 130 km ja 4h20m. 11 ajajaa. Vauhti sopiva. Seura ja olosuhteet loistavat.Kirivoitto meikäläiselle, vaikkakin epärehellisin keinoin. (kaikki lasketaan
)
Keli ja vaihtelevat Tahkon maisemat olivat mannaa. Yhteislenkki tosiaan toimii, siis vauhtikin alkaa pysyvä kaikille sopivana - sorry jos mäessä edelleen ajoittain karkaa
vauhti ja osa porukkaa!Kiitos kuvista - em.celeste porukan kuvasta. Nyt ajellaan muutama viikko tällä Porvoon maisemissa.
Kiitokset kaikille hyvästä lenkkiseurasta ja vetoavusta, ehkä ensi kerralla itsekin uskaltaudun vetohommiin. Kaiken kaikkiaan loistava yhteislenkki. Täytyy osallistua jatkossakin.
Ja huomenna klo 18.00 -kevytlenkki sateessa tai ei. Torstaina kympin tempo; lähtöpaikka selvinnee huomenna.
Keskiviikon kahden tunnin lenkki meni neljän ajajan voimin sujuvasti puoleentoista tuntiin. Jälä-lentokenttä 40 km. Yhteislenkkihän alkaa pian vaikuttaa yhteislenkiltä, kun ei tarvitse yksin eikä kaksin ajella. Hyvä!![]()
Kirjanmerkit