Vaikka sama.
Vaikka sama.
Ritisenlahti ja Kurkimäki. Noin 70 km. Kuusi osanottajaa suurimman osan matkaa. Myös tänään oli ihan hyvä porukkalenkki. Ajovauhti siinä 28-29 km/h.![]()
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Seuraavia ajoja suunniteltu ke 18.00 ja Helatorstai 10.00. Tiedoksi.
Ke 18.00 yhteislenkki ajettu. Tungosta ja väenpaljoutta oli eli olin yksin. Veemäinen tuuli ja ongelmia pyörän kanssa. Hyvä yhdistelmä.
Onko huominen yhteislenkki vielä ohjelmassa? Ja tarkoitus lähteä klo 10?
Minä nimittäin ajattelin lähteä kokeilemaan ajelua näin sairastuksen jälkeen.
75 km viiteen mieheen. Kehvo-Hamula. Aikaa meni vajaa kolme tuntia.
Aamulla yritys saada Stanthemanin pyörän vaihteet kuntoon - ei onnistunut.Pohditaan miksi- sitten oma lenkki uudella Bianchi SL:llä melkoisessa tuulessa vastaisessa ja myötäisessä - joko vauhdit pysyy sunnuntaina yhteislenkillä kurissa ?
Keskiviikko klo 18.00 pyörii entiseen malliin, vaikka minä en pääsekään tulevana keskiviikkona. Jos vaikka Apartanen tuuraisi minua ja ajaisi hitaasti ja jarruttaen porukkalenkin, jos joku "uusi" keskiviikon ajoihin eksyisi.![]()
Valitettavasti se sunnuntainen pään kolhaisu ei ollutkaan niin pikku juttu. Päänsärky jatkuu nyt jo kolmatta päivää ja piti käydä lääkärillä, joka määräsi minut urheilukieltoon koko viikoksi. Korkeintaan ensi viikolla on mahdollista minkäänlainen liikunta jos oireita ei enää ole. Tuon päänsäryn lisäksi kun vaivaa tärskyssä kipeytyneet niskat. Joten jonkun muun on lähdettävä vetomieheksi huomenna, minä en valitettavasti pääse.
Olisikohan huomenna illalla (esim. klo 5-6) mahdollisesti joku lähdössä lenkille pariksi tunniksi?
Minä ajattelin kokeilla aivotärähdyksen jälkeen taas ja jos joku tämän päivän temmon jäljiltä jaksaa lähteä niin ilmottautukoon täällä.
Onko suunnitteilla sunnuntaina kymmeneltä lähtöä Rastaantien Teboililta? Ainakin sää näyttäisi olevan suotuisa. Olen uusi lajin parissa, huhtikuusta asti on tullut ajeltua, viime aikoina 26-28 keskarilla. Nyt olisi tarkoitus ajella Kuopion ympäristössä pari kuukautta ja lenkkiseura kelpaisi. Voisin tulla ainakin kokeilemaan pysynkö vauhdissa mukana vai tipunko heti ensimmäisessä mutkassa matkasta![]()
Epäreilua!![]()
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
Varmastikin lähemmäs se neljä tuntia. Kaksi viimeistä kertaa kun minä olen ollut mukana on taidettu ajaa aika tasan 3,5 tuntia kummallakin kerralla.
Ja tottakai nainen mahtuu porukkaan, KuoPySin sivuilla ei ainakaan ole mitään mainintaa, että sunnuntain porukkalenkit olisi pelkästään miehille.![]()
Jos on enemmän porukkaa eli ainakin kaksi, niin voidaan tarvittaessa hajaantua pitkälle/lyhyelle ja/tai nopealle/"hitaalle" lenkille. Näinkin on päässyt käymään, jos erilaisia ajohaluja on ollut osallistujilla.
StantheMan muokkasi tätä : 26.05.2007 at 12.02
Kuopiolaisten kevyemmin ajavan ryhmän keskarit tulevat nousemaan, kun kirittären saavat mukaansa. Naiset ovat todellakin tervetulleita lenkille en ole heitä vastaan missään nimessä päinvastoin.
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
Kerrankin "oikea" porukkalenkki.Käytiin kahvilla, otettiin valokuvia ja pidettiin toisiamme kädestä kiinni ym. Länsiranta: kahdeksan ajajaa, 120 km ja 29 km/h. Pientä hajontaa lopussa, mutta sehän kuuluu asiaan.
Oliko kauniimpaa sukupuolta mukana?
Minua vastaan tuli kaksi kilpapyörällä ajavaa naista.
Toinen ei moikannut vaikka moikkasin. Olen siis puoliksi ruma mies(onkohan tämä shovinismia)
Jos et aja et voi ottaa!
Tosi nopea.
Yhteislenkki oli todellakin yhteislenkki. Ainoastaan lopun hajonnasta vastasin minä, kun en taaskaan tajunnut syödä tarpeeksi. Nooh, aina oppii jotain. Ja tulipahan samalla ajettua elämäni pisin lenkki, 128 km. Selvisin kotiin ja en ollut lopulta edes ihan kuollut vaikka Antikkalassa alkoi takaisin tullessa tuntua jo aika huonolta.![]()
En pääse tänään ke klo 18.00. Muut yhteislenkkeilijät toivottavasti pääsevät. Seuraava yhteislenkki onkin sitten Vehmersalmen kierroksen puitteissa sunnuntaina 9.00. www.kuopys.fi
Kirjanmerkit