Katsoin Subilta "Äijäohjelman"![]()
Toiseksi eniten ketuttaa kaikki
Seuraava Äijät jakso on pakko kattoa.. tääkin jakso oli hyvä!
Opettelin ompelukoneen käyttöä![]()
Specialized enduro expert ja Kona dew plus
- Maastopyöräilyä vuodesta 2002 alkaen -
No Jone on Asiallisen korrekti.. ja no se toinen...
Tuo ompelukoneen käyttö meni väärään topikkiin![]()
Specialized enduro expert ja Kona dew plus
- Maastopyöräilyä vuodesta 2002 alkaen -
Mun mielestä on kyllä äijää, kun ompelen retkeilyvarusteita tjsp mummon vanhalla poljettavalla husqvarnallani. Neulakin on niin paksu (120), että piti erikseen tilata...
Pelattiin 12 vuotiaan poikani kanssa Texas Hold'em pokeria ja sitten katsottiin MTV3 Max kanavalta "Armeijan aarteet", jossa esiteltiin mm. Englannin puolustusvoimien nykykalustoa ja sotakoneiden klassikoita.
Tiskasin varmaan 1500 lautasta. Neitihommaa muuten, mutta määrä tekee hommasta "äijää"![]()
Kaupin Kanuunat, Team Garmin MTB
"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012
Paikkasin 2 sisägummia eilisen jäljiltä, kaivoin ruuvarilla kvartsin sirut etugummin kulutuspinnasta.
Pakosarjat asensin Jeeppiin! Jos vaikka pääsis kesällä ajamaan?
Söin suklaata ja kuuntelin Indicaa
Vai ?
- Living is so much easier with your eyes closed -
Ajoin mopolla. Sateella näyttää nuo imago-mopoilijat pysyvän piiloissaan
Hmm.. tosin.. jos olisin tehnyt jotain "äijää" niin olisin polkenut töihin sateesta piittaamatta.
Otin loparit!
"edit" hups en tänään, on tästä jo vähän aikaa "edit"
Minä pesen pyykkiä.
Minä pesen pyykkiä sillä tavalla ettei minulle jää rihman kiertämää päälle kun vaatteet ovat joko pyykissä tai kuivumassa.
En pääse ulos kauppaan, asioille tms.
Ja että se on tarkoituskin.![]()
Pesin KÄSIN Motorex Easy Clean myrkyn avulla takapakan rattaat kun vaihdoin pakan kiekosta toiseen. Mikä tästä tekee äijää? Noh, ainakin nyt kirvelee vasenta kättä (jota käytin "pesuastiana") aivan perkeleesti ja on ihan punainen... Vissiin tuo Easy Clean on jotain myrkkyä kun tuolleen iho reagoi. Empä pese toista kertaa enää tuolla vaan käytän tästä eteenkinpäin pyykinpesupulveria kuten aikaisemminkin.
Varasin lennot Englantiin ja lipareet Metallican keikalle. Mut ei siin ole mitään niin äijää..
Vesa: kokeilisit jotain lateksihanskoja tjms, niin ei kirpase.
[neiteilyä]Mä vaihdan mm. fillarin kumekset sopivan napakat lateksihanskat kädessä, ei tarvii hinkutella kaikkee sitä shittiä irti käsistä, jos sattuis itseään siitä rasvaamaan.
[/neiteilyä]
Elmiira muokkasi tätä : 04.05.2007 at 20.15
Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.
Sain tiedoin vakavasta sairaudesta ja tein äijäpäätöksen jatkaa pyöräilyä ja suunnitella tulevan kesän maastokuvioita. Täysjousto ja metsä on kiva. Ehkä tulee katseltua mustikan varpuja vähän uusin silmin...
Ajoin 400km kansirikkonaisella Saabilla kotitalliin toivoen ettei se leviäisi matkalle, aloin purkamaan kyseisen auton moottoria, heitin 40km "pikalenkin" fillarilla ja illalla kävin vielä kruisailemassa Jaguarilla.
Ei nyt ehkä niin äijää, mutta eipähän tarvinnut olla töissä!![]()
Olin messuilla 7h enkä valittanu kertaakaan.
Melkein äijää: Kävin sotilasalueella ja löysin pommin ja tein siitä ilmoituksen.
Äijää olisi ollut se, että olisin määrittänyt pommin savukranaatiksi, kuten teki paikalle tullut upseeri.
Annoin ittelleni loppupäivän vapaata pyöräilyyn.
En mennyt "miesten" saunavuorolle, vaan lähdin pyörälenkille. Jäi kyllä kaupungin parhaat juorut kuulematta.![]()
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Pesin pyöräni eilen, onko se "äijää"?![]()
Likasin käteni bensaan ja öljyyn.
Olin kohtelias liikenteessä, päästin pieniä pyöräilijöitä ja jalankulkijoita turvallisesti yli suojateiden, noudatin nopeusrajoituksia ja liikennesääntöjä.
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Kirjanmerkit