BikeshopGiantElectrobikeLostInLapland
Sivu 9 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 11 19 59 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 1910

Aihe: www.bike-components.de

Tulihan ne tavaratkin. Eilen ilmestyivät yhtäkkiä postin hakuun(vaikka 1. päivä jo sen mukaan olleet Suomessa) ja samana iltana pahimpaan ruuhka-aikaan sai käydä postin tätejä vaivaamassa ja hakemassa paketin.
    No olipa mukana sentään hyvityksenä hieno tuoteluettelo =D

Edit: Ohops.. väärä nappi, pyyhkiytyi edellinen posti kokonaan pois. No asiasisältö nolla sillä kuten yleensäkin.
    jukra muokkasi tätä : 05.12.2006 at 08.17

Onko teille vastailtu sähköposteihin mitenkä? Kenelle olette mailia laittaneet, jos vastattu?
    Itse odotellut yli viikon vastausta...
    High Fidelity

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannibaali Katso viesti
    Onko teille vastailtu sähköposteihin mitenkä? Kenelle olette mailia laittaneet, jos vastattu?
    Itse odotellut yli viikon vastausta...
    Jos luet koko ketjun läpi niin eiköhän sinulle selviä, että tuo on ihan normaalia
    Ei muuta kuin uutta sähköpostia kehiin, kyllä ne yleensä loppujen lopuksi vastaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Radler Katso viesti
    Jos luet koko ketjun läpi niin eiköhän sinulle selviä, että tuo on ihan normaalia
    Ei muuta kuin uutta sähköpostia kehiin, kyllä ne yleensä loppujen lopuksi vastaa...

Luin ketjun läpi ja löysin klausin osoitteen, joten katotaan, milloin vastaus tulee
    High Fidelity

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    (13.11.2006) Mäkin pistin kaikesta täällä kerrotusta huolimatta tilauksen juuri menemään. Onpahan aikaa odotella osia ennen kevään koittamista. Toisaalta olishan sitä kiva käydä vähän hyvillä lumipoluillakin kokeilemassa.
    Niin ja saas nähdä minkälaisia nuiden kasaamat kiekot ovat...
    Ja edelleen odotellaan...
    Mutta nyt tökkii kuljetusfirmallakin (DPD). Olivat nimittäin yli viikko sitten noutaneet tavarat bike-componentsista. Olisin eilen kuvitellut viimeistään tulevan perille. Tänään kun on pyhäpäivä niin ei liene toivoa. Torstaina on jo 9. päivä (6. arkipäivä) siitä, kun tuotteet oli noudettu. On ne etäisyydet Euroopassa pitkiä (ja muka lentokonettakin oikein käyttävät).
    kauris muokkasi tätä : 06.12.2006 at 11.45

3 tilausta kyseisestä firmasta ja kokemukset seuraavat:
    1. Kimppatilaus, oikeat tavarat ja ajallaan (2004)
    2. Oma tilaus syyskuussa 2006, ilmoittivat, että paria tuotetta uupuu vielä. Lähettivät sitten vajaan paketin ja myöhemmin swiftin kautta rahat. Mitään varsinaista ilmoitusta siitä mitä lähetetty paketti tulee sisältämään ei tullut.
    3. Oma tilaus marraskuussa 2006, tilauksessa oli 2 tuotetta joiden toimitusajan piti olla 2-7 päivää. Niitä odoteltiin ensin 3 viikkoa, jonka jälkeen sanoivat etteivät saa niitä ainakaan 3 viikkoon ja sivuilla luki nyt toimitus yli 20 päivää ko. tuotteille. Lisäksi lähettivät yhden eri mallia olevan tuotteen kuin piti. 2:sta eturattaasta iso oli 9/10 mallia ja pieni 9. Ero tosin lähinnä maalauksissa.

Halvalla saa ja kommunikaatio pelaa suhteellisen hyvin, mutta ensi kerralla koitan kyllä jotain muuta.

Mun tilaus oli kuulemma tullut tänään aamulla himaan. Lähetin kommentin kuljetukset hitaudesta dpd:lle. Odoton innolla illalla kotiin pääsemistä ja laatikon avaamista! Toivottavasti tavarat ovat tilauksen mukaiset ja moitteettomassa kunnossa. Ja eikun asentamaan

eol Guest
    Kaksi isohkoa (~1000 euroa) paljon pikkusälää sisältävää tilausta tullut tehtyä.
    Molemmissa pieniä viivytyksiä joista kertovat viesteillä. Viimeksi puuttui kiekoista pikalinkku, joka tuli sitten viikon kuluttua erikseen. Tilaillut talvella, niin ei ole ollut hirmu kiire tavaroiden kanssa. Kohtalaisen asiallista toimintaa mielestäni.

Traccia bianca Guest
    Hyvin on toiminut toistaiseksi.
    E-maileija on tullut puuttuvista tuotteista aivan Brittimurteella.
    Toimitus on saattaa olla välillä hämmentää;pikku säälää kannetaan kyllä kotiovelle asti mutta esmes kiekot joutuu sitten hakemaan paikallisesta postitoimipisteestä.

Mulla tuli kiekot ja muut tilaamani tuotteet eilen ihan kotiin asti. Juuri äsken kun kiekkoja ensi kertaa fillarissa pyörittelin ja tarkastin, niin eivät ne kyllä täysin suorat olleet. En nyt yrittänyt alkaa tarkemmin mittailemaan mutta jotain millin sivuittaisheittoa mun mielestä niissä molemmissa oli. Noo... ajellaan nyt ensin sisäänajoa ja kiristellään sitten itse suoraksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mulla tuli kiekot ja muut tilaamani tuotteet eilen ihan kotiin asti. Juuri äsken kun kiekkoja ensi kertaa fillarissa pyörittelin ja tarkastin, niin eivät ne kyllä täysin suorat olleet. En nyt yrittänyt alkaa tarkemmin mittailemaan mutta jotain millin sivuittaisheittoa mun mielestä niissä molemmissa oli. Noo... ajellaan nyt ensin sisäänajoa ja kiristellään sitten itse suoraksi.
    Paljonko tuli kuluja kiekoille?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p-olkisin Katso viesti
    Paljonko tuli kuluja kiekoille?
    Yhteensä 26 euroa on toimituskulut isoille esineille kuten kiekoille.

Kiitoksia tiedosta. Tilasin kuitenkin Bike-Discountista kun siellä oli muut "tarvitsemani" roippeet kiekkojen lisäksi. Siellä postikulut normi15€+10€kiekkojen takii.

Minäkin lähdin saksasta tilaamisen tielle ja heti tuntuu hommat kusevan. Tilasin vähän osaa uuteen fillariin ja ne on muka laitettu 31.1.2007 kuljetusfirman kyytiin. Ilmeisesti kamojen pitäisi tulla Deutsche Postin -> DHL:n kautta, mutta saamani seurantanumero ei anna mitään tuloksia mistään seurantapalveluista vaikka kokeilin sekä DP:n että DHL:n palvelua. Vastauksia sähköpostiviesteihin sentään tulee ja liikkeen mukaan kamat on jo Suomessa, mutta perille asti niitä ei ole saatu. Alkaa olemaan kiire kun kamojen pitäisi olla perillä viimeistään perjantaina tai sitten on aika sama, että tuleeko ne kamat vai ei.

Enpä ole ennen törmännyt vastaaviin ongelmiin ostohommissa kun ensin Suomalainen kauppias ei ilmeisestikään halua myydä mulle pyörää ja sitten Guntherinkin toiminta kestää ja kestää.

Kokeilepa ihan Suomen postin lähetystenseurannassa sitä pakettinumeroa. Olen pari kertaa tilannut tuolta bike-components:ista tavaraa ja silloin kävi niin, että kun paketti oli saapunut Suomeen (mutta ei vielä minulle), niin se näkyi postin seurannassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LoneWolf76 Katso viesti
    Kokeilepa ihan Suomen postin lähetystenseurannassa sitä pakettinumeroa. Olen pari kertaa tilannut tuolta bike-components:ista tavaraa ja silloin kävi niin, että kun paketti oli saapunut Suomeen (mutta ei vielä minulle), niin se näkyi postin seurannassa.
    Kokeilin sitäkin jo, mutta ei auttanu.

seurantanumeroiden kanssa mullakin on ollut epäselvyyksiä, mutta väliäkö noilla. eipä isommin kiinnosta missä paketti on niin kauan, kun se ei ole minulla.
    tuolta ei näköjään kannata tilata mikäli tuotteet on oltava perillä johonkin tiettyyn aikaan. mulle on kyllä bc:stä aina tullut nopeasti perille, postiin tai ovelle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti supertele Katso viesti
    seurantanumeroiden kanssa mullakin on ollut epäselvyyksiä, mutta väliäkö noilla. eipä isommin kiinnosta missä paketti on niin kauan, kun se ei ole minulla.
    tuolta ei näköjään kannata tilata mikäli tuotteet on oltava perillä johonkin tiettyyn aikaan. mulle on kyllä bc:stä aina tullut nopeasti perille, postiin tai ovelle.
    No en mä ihan heti lähde tilaamaan uudestaan mistään nettikaupasta. Nyt vaan lähdin germaania linjalle kun Suomalainen kauppias ei halunnut myydä pyörää.

p.s. Luulin tätä "kauppias ei halua myydä" juttua suomalaiseksi pyöräilijöiden urbaanilegendaksi kunnes törmäsin siihen itse.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    No en mä ihan heti lähde tilaamaan uudestaan mistään nettikaupasta. Nyt vaan lähdin germaania linjalle kun Suomalainen kauppias ei halunnut myydä pyörää.

p.s. Luulin tätä "kauppias ei halua myydä" juttua suomalaiseksi pyöräilijöiden urbaanilegendaksi kunnes törmäsin siihen itse.
    Oletko varmistanut seurantanumeron oikeellisuuden kauppiaalta? Oletko kysynyt Suomen DHL:stä? (Vai kulkiko paketti Deutsche Postilla?)

Peukalo ylös

Itsellänikään ei bike-componentsin seurantanumerot ole löytyneet seurannasta vissiin ikinä. Katson ilmeisesti väärästä paikasta (on Deutsche Post, DPD ja DHL tullut kokeiltua joka kerta).

Mutta tavara on ollut oikeanlaista ja veloitettu hinta sovitun verran, joten muutoin olen tyytyväinen. Olisihan se hienoa tietää milloin tavara on perillä mutta kun se kuitenkin on tullut suht ajallaan, niin silti voi tätä paikkaa suositella!
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

Bike-Componentsilla on niin hurjat valikoimat, ettei kaikkea voi olla hyllyssä, kuten onkin jo mainittu... Joidenkin palikoiden saaminen saattaa sitten kestää tai niitä ei saakaan ollenkaan. Ainoan kerran kun olen tuolta tilannut, lähettivät paketin ilman yhtä tuotetta (eturengas-takarengas -parista vain takarenkaan) mitään kyselemättä. Ei sitä puuttuvaa laskutettukaan, mutta kyllähän se harmitti kun sai parittoman renkaan.

Onneksi Bike-Discountin hinnat ovat yleensä halvemmat. Valikoima vaan on suppeampi.
    "For the front wheel, I've always preferred carbon… it looks better, when you're looking down it feels faster." - David Millar

Itse tilasin viime vuonna tuolta rungon + läjän osia. Mullakin toimitus kesti todella pitkään, muistaakseni päälle kuukauden. Ensin tökki osien saatavuus, sitten paketti viipyi matkalla pari viikkoa.

Huomasin pakettini päällä sellaisen lähetystä lapun jossa sanottiin että paketin sai lähettää (ilmeisesti postista?) eteenpäin vasta kun isoja lähetyksiä samaan suuntaan oli tarpeeksi monta. Eli Bike-Components vissiin käyttää (ainakin isommissa paketeissa) jotain supersäästö -lähetyssysteemiä, jolloin huonolla tuurilla voi joutua odottelemaan pitkäänkin ennen kuin samaan suuntaan lähteviä paketteja on kasassa tarpeeksi.

Tää on halpa firma mutta itse en meinaa ihan heti tilailla uudestaan. Tyhmää maksaa tavarat etukäteen kun ei ole mitään hajua siitä koska lopulta saa tavarat.

Mulla on ihan positiivinen kuva yrityksestä, olen laittamassa sinne taas kohta tilausta. Varmasti ehtii kevääksi perille...
    Mutta mitään kiireellistä en kyllä lähtisi tuolta hankkimaan. Viimeksi isohkon ~700e tilauksen yhteydessä soittelivat, kun kiekkojen saatavuuden kanssa oli ongelmia ja laittoivat lopulta paremmat tilalle samaan hintaan.

Minäkin lähdin saksasta tilaamisen tielle ja heti tuntuu hommat kusevan. Tilasin vähän osaa uuteen fillariin ja ne on muka laitettu 31.1.2007 kuljetusfirman kyytiin. Ilmeisesti kamojen pitäisi tulla Deutsche Postin -> DHL:n kautta, mutta saamani seurantanumero ei anna mitään tuloksia mistään seurantapalveluista vaikka kokeilin sekä DP:n että DHL:n palvelua.
    Tuollainen kaksi viikkoa Deutsche posti -> Suomen posti tuntuu olevan paketeille ihan normaalia. En kyllä tajua miksi. Se lähetysnumero jonka sait alkaa näkyä Suomen postin lähetysseurannassa vasta, kun paketti on käsitelty täällä. Sitä ei siis voi seurata DHL:n omassa palvelussa kun DHL ja Deutsche post on eri mestoja vaikkakin sama konserni, näin kertoivat Suomen DHL:llä aikanaan.

J.Y. Guest
    Minäkin lähdin saksasta tilaamisen tielle ja heti tuntuu hommat kusevan. Tilasin vähän osaa uuteen fillariin ja ne on muka laitettu 31.1.2007 kuljetusfirman kyytiin. Ilmeisesti kamojen pitäisi tulla Deutsche Postin -> DHL:n kautta, mutta saamani seurantanumero ei anna mitään tuloksia mistään seurantapalveluista vaikka kokeilin sekä DP:n että DHL:n palvelua. Vastauksia sähköpostiviesteihin sentään tulee ja liikkeen mukaan kamat on jo Suomessa, mutta perille asti niitä ei ole saatu. Alkaa olemaan kiire kun kamojen pitäisi olla perillä viimeistään perjantaina tai sitten on aika sama, että tuleeko ne kamat vai ei.

Enpä ole ennen törmännyt vastaaviin ongelmiin ostohommissa kun ensin Suomalainen kauppias ei ilmeisestikään halua myydä mulle pyörää ja sitten Guntherinkin toiminta kestää ja kestää.
    Itellä kanssa tulossa pakettia tuolta, ja 2.päivä helmikuuta on heidän mukaansa lähtenyt Suomea kohti. Tuo niiden antama seurantanro näkyy Suomen Postin sivuilta tosiaan sen jälkeen kun se on kirjattu Suomeen. Yleensä on tullut paketti kuin paketti max.7 päivää lähetys-ilmoituksesta, nyt en tiedä mikä mättää. Ehkä ovat kovien pakkasten takia jäätyneiden konttien sisällä, tuli pakkaset niin yllätyksenä

Joo Suomen Postin kautta pitäisi tulla ja sehän tarkoittaa sitä, että paketti makaa jossain Postin terminaalissa vähintään pari päivää.

Tiedustelin kyllä, että onko tavara hyllyssä ja sanoin, että tavaran on oltava perillä viimeistään 16.2 ja liike vastaili, että juu juu onnistuu. Jostain ne oli jäljittäny tota pakettia niin, että pystyivät sanomaan sen olevan jo Suomessa...ainoa vaan, että ei tunnu enää sähköpostittelu kiinnostavan. Liikkeen mukaan paketti lähetettiin 31.1.2007.

Mitä oon joskus lähetelly paketteja euroopassa, niin kaikista halvin pakettikin mitä postin kautta voi lähettää on kulkenu perille alle kahdessa viikossa. Suomen ja Kanadankin välillä paketit on kulkenu parissa viikossa, eli jokin nyt pissii.

J.Y. Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Y. Katso viesti
    Itellä kanssa tulossa pakettia tuolta, ja 2.päivä helmikuuta on heidän mukaansa lähtenyt Suomea kohti. Tuo niiden antama seurantanro näkyy Suomen Postin sivuilta tosiaan sen jälkeen kun se on kirjattu Suomeen. Yleensä on tullut paketti kuin paketti max.7 päivää lähetys-ilmoituksesta, nyt en tiedä mikä mättää. Ehkä ovat kovien pakkasten takia jäätyneiden konttien sisällä, tuli pakkaset niin yllätyksenä
    No tänään löytykin jo tieto että Suomeen saapunut. Tiedon mukaan paketti on lähtenyt Saksasta 7.2. vaikka sakemannit kertoivat emaililla 2.päivä lähteneen. No, joka tapauksessa hyvällä tuurilla tavarat on huomenna omassa toimipaikassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Y. Katso viesti
    No tänään löytykin jo tieto että Suomeen saapunut. Tiedon mukaan paketti on lähtenyt Saksasta 7.2. vaikka sakemannit kertoivat emaililla 2.päivä lähteneen. No, joka tapauksessa hyvällä tuurilla tavarat on huomenna omassa toimipaikassa.
    Tänään ilmesty munkin lähetys Postin lähetysseurantaan. Liike tosiaan väitti paketin lähteneen 31.1, mutta ensimmäinen merkintä tosta on vasta 3.2 ja Suomeen se on tullu jo 9.2, mutta Posti ei ole sitä vielä saanut Järvenpäähän saakka...ehkä huomenna.

Nöösi kyselee

Tilasin b-d:stä tavaraa ensimmäistä kertaa, joten tämä toiminta ei ole vielä hallinnassa. Tarviiko minun tehdä muuta kuin laittaa niiden meilissä tulleitten tietojen mukainen pankkisiirto? Tarviiko sitä asiakasnumeroa maksaessa? Ja miten sen seurantakoodin saa?

Maksu nettissä pankkitilille. Iban koodi paikalleen.
    Tietoihin mahdollinen tilauskoodi varmuuden vuoksi.
    Seurantakoodin lähettävät sähköpostilla jos lähettävät.
    Jos et aja et voi ottaa!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •