^ & ^^ Tuskin haittaa mutta kuitenkin vaurioituneet. Ajaa noilla hyvällä tuurilla talven mutta sitten roskiin.
^ & ^^ Tuskin haittaa mutta kuitenkin vaurioituneet. Ajaa noilla hyvällä tuurilla talven mutta sitten roskiin.
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Osta uudet ja aja usea vuosi murheita tai osta nuo nyt ja osta ne uudet ensi vuonna...
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
^Kallistun uusien suuntaan, ehkä en Suomi tyresiä kuitenkaan, onkohan marathon winter parempi kumin laadultaan?
Mistä kannattaisi kattoa kelpoväineet suht pienellä budjetilla, kun jäi n.300e kaikkiin pyörän huoltoon liittyviin työkaluihin, lukkoon, reppuun, korjaustelineeseen jne? Käytettynä katsellut mut työkaluja ja korjaustelinettä en ainakaan löydä? Mikä olisi edullisin? Ulkomailta ostaminen ei oo este![]()
Edullisista korjaustelineistä tämä bilteman versio on ollut kyllä hintansa arvoinen.
https://www.biltema.fi/polkupyorat/p...waAmuEEALw_wcB
^Jos esim. sähköisiä huollot niin painorajat tulee vastaan. Jos olet aktiivinen remppaaja/rakentaja niin Park tai vastaava oikea ratkaisu.
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Enskatäpäriä tulisi räpläiltyä. Eli 15-16kg yleensä.
On mulla tossa bilteman telineessä pysynyt satulatolpasta 15kg täpäri ihan hyvin kiinni ja teline pystyssä. Sitä kallistustoimintoa ei vain oikein pysty käyttämään, silloin kun on pyörä kiinni.
Mikä tilanne tuolla Espoossa on Gunnarlan ja Velskolan tien kohdalla, vileäkö siellä on tietöitä eli pystyykö maantiefillarilla menee sitä kautta jo ?
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Viikolla ajoin risteyksen ohi tarkistin kyltistä, että remontti kestäisi 17.10. asti. En tiedä päteekö, nykyään kaikki tuntuu venyvän. Paitsi ajoissa ja etuajassa valmistuvat jutut.
Torstaina, kun oltiin sienimettässä siellä päin, niin Velskolantie tie oli totaalipoikki. Sinne ei päästetty autoja tai fillareita lainkaan.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Onko lupaus StVZO-standardin mukaisesta etuvalosta tae oikein suunnattuna vastaantulijoita häikäisettömästä valosta, vai pitääkö tässä katsoa myös tuon standardin vuosilukua tai muita yksityiskohtia?
Tänään tuli pannutettua suht kovasta vauhdista silleen et kypärä osu kiveen ja siihen tule selvä painuma.
Fox mainframe kypärä kyseessä. Pitäisikö heti ostaa uusi kypärä vai vieläkö tuolla uskaltaa ajaa. Mielipiteitä pliiss?
?Fear is a mindkiller
Suht viraton, uutta vaan hankkimaan.
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Vaihtoon vaan. Itse keulin loppuksesästä selälleni, enkä huomannut mitenkään erityisesti päätäni lyöneeni, mutta kotona kypärä tuntui jotenkin pehmeältä: murtui sitten kun vähän painoi käsin.
Olisi seuraavalla kerralla varmaan kallo pehmennyt.
Näin minä vähän arvelinkin. Kai se on uusi potta haettava vaikka vasta kesällä ostin tämän nykyisen..
?Fear is a mindkiller
Jos pyörässä nyt kiekot pikalinkuilla kiinni niin voiko ne korvata läpiakseli kielkoilla ?
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Riippuu siitä voiko ne läpiakselikiekot konvertoida pikalinkkukiekoiksi päätykorkit vaihtamalla.
Mitkä navat kyseessä?
Eli koska sinulla on pikalinkulliset kiekot nyt kiinni pyörässäsi, niin se tarkoittaa sitä että pyörässäsi on VAIN pikalinkku kiinnitykseen soveltuvat kiinnityspisteet pyörässäsi (noh keulan voi aina vaihtaa ja taitava metallipaja pystyy jopa tekemään pyörään kiinnitystapa muutoksen mutta kos nämä onohdetaan).
Joten vaihtoehto on vain että nuo uudet läpiakselikiekot on muutettavissa tuolle pikalinkkukiinnitykselle. Onko mahdollista (ja millä osilla) on sitten se oma asiansa.
Kirjanmerkit