LostInLaplandBikeshopElectrobikeGiant
Sivu 138 / 138 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38 88 128 136 137 138
Näyttää tulokset 4.111 - 4.115 / 4115

Aihe: Paksut GG renkaat

Oletteko mitanneet noita RX Proita? Toivottavasti venyvät ainakin nimellismittaansa. Mulla ne odottaa asennusta Thunder Burtien tilalle. Edessä oleva 2.25" on liian iso joustokeulaan. Taakse tuon TB:n voisi vielä toki jättää. 2.1" TB taisi olla uutena 52 mm leveä 25 mm vanteella.

Leveys 50mm ja korkeus hieman alle Newmenin 25millisillä kehillä.
    nure muokkasi tätä : 27.08.2025 at 20.30
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

45.?? mm Ultradynamico Rose JFF (kokomusta), 490-495 g/rengas, littanana n. 120 mm, Enven AG25-vanteella heti asennuksen jälkeen 2 bar paineilla 45 mm leveä ja 43 mm korkea. Venynee aikaa myöten noin 47-milliseksi. Profiili pysyy kivemman pyöreänä kuin 42 mm vastaavalla renkaalla, josta tuli liian D:n mallinen mun makuun i25-vanteella. Ensivaikutelma lupaava, huomisen jälkeen osaa sanoa enemmän.

V3 Stigun tilat alkaa olla melkolailla käytetty. Leveyssuuntaan olis vielä vajaa sentti ilmaa kaikkialla, mutta satulaputki alkaa olla aika lähellä.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Mitä litkua käytät Ultradynamicoissa? Mulla on jemmassa parit molempia eli 42mm Cava ja Rose JFF-versioina, mutta oli ongelmia saada tiivistymään ja paikkaantumaan jos sattui tulemaan pientä reikää. Litkuna käytin Stanin peruslitkua ja Muc-Offia. Huonot kokemukset etenkin tuosta Muc-Offin litkusta muillakin rengasmerkeillä. Stan toimii hyvin Spessun, Panaracerin ja Continentalin renkaissa, mutta Ultradynamicot jäivät falskaamaan kyljistä.

Mä käytän Orangen Endurancea kaikkiin renkaisiin uusina ja sitten jos vaihdan renkaita tai jos pitää lisätä litkua, niin saatan vähän laimentaa sitä Stanilla. Tolla reseptillä ei ole ollut ongelmia tiivistymisen eikä reikien kanssa edes UD:n Race- tai Hersen Extralight-runkojen kanssa.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •