Jotenkin ajattelin että jos laittaa kaksi paria uudenveroisia oem-tasoisia gravelkiekkoja myyntiin satasella yhteensä niin linjat rupee käymään kuumina, mutta ei. Perinteinen "sopiiko pikalinkkupyörään"-kysely toki tuli.
Jotenkin ajattelin että jos laittaa kaksi paria uudenveroisia oem-tasoisia gravelkiekkoja myyntiin satasella yhteensä niin linjat rupee käymään kuumina, mutta ei. Perinteinen "sopiiko pikalinkkupyörään"-kysely toki tuli.
Soittokellon hinta… onhan tuo hyvä, mutta pilkku väärässä kohtaa.
https://www.bike24.fi/tuotteet/729167?sku=2492637
 Aktiivijäsen
					
					
						Aktiivijäsen
					
					
                                        
					
					
						Jos tykkää tuon tyylisestä kellosta (niin kuin esim. minä) niin Roselta saa edullisemmin:https://www.rosebikes.com/rose-free-...ape=13480&sf=1
Riding Accessories tarjosi tätä mustana 6,09 eurolla Temussa. Laitoin tilauksen.
https://www.youtube.com/watch?v=2H-yVPyjfRA
Kotikaupungin katu oli hiekkainen tie, siinä Anglia katolleen kääntyi.
Gösta Sundqvist: Teuvo, maanteiden kuningas
 Aktiivijäsen
					
					
						Aktiivijäsen
					
					
                                        
					
					
						Mun soittokelloni on Temuakin halvempi: huudan kovaa että perkele pois edestä!
 Vakiovieras
					
					
						Vakiovieras
					
					
                                        
					
					
						Mä en kyllä kehtais ostaa mitään Temusta. Tai varsinkaan kertoa siitä kenellekään, jos ostaisinkin..
Ei ole temu munkaan ostopaikka. Noin mielenkiinnosta olisi kiva tietää, mitä sieltä saa, jos tilaa Di2 GRX osasarjan kolmanneksella aidon hinnasta.
 Jäsen
					
					
						Jäsen
					
					
                                        
					
					
						Itse tilasin temusta soittokellon 1,30€ postikuluineen. Sellaisen vanhan liiton sivuliipasin mallisen. Täytyy myöntää, että on paras ja kovaäänisin kello ikinä. YouTubessa on Petteri Mikkosen aivan asiallinen video temun toiminnasta: TOTUUS TEMUSTA
Myös Twoocin tehdasmyymälä myy em. valmistamaansa torvea Temussa hintaan 7,17€. Saman torven voi tietysti tilata myös itävaltalaisesta verkkokaupasta hintaan 39,90€.
https://thefastmile.at/de/twooc-elek...50-120-db.html
Kotikaupungin katu oli hiekkainen tie, siinä Anglia katolleen kääntyi.
Gösta Sundqvist: Teuvo, maanteiden kuningas
Eilen kun piti lähteä lenkille niin etunen oli tyhjentynyt varastossa. No, toinen pyörä alle.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Finnträskin pohjoisrannalle oli rakennettu kivaa ulkoilutietä ja muuta vapaa-ajan infraa ja Sundsbergintien laidalla meni nyt hieno baana. Ei toki oikea baana koska mäen jyrkkyys ylittää baana-speksit.
Mikähän siinä on, että ajoradan viertä kulkevien pyöräteiden mäkiä ei tasoiteta samalle tasolle ajoradan kanssa? Esim. vanhan Turtsan viereen tehdyllä uudella pyörätiellä Veikkolasta kaakkoon tulee nousumetrejä enemmän kuin ajoradalla. Sama toki pätee koko Veikkola - Bemböle välille, ja varmasti tuhansille muille väylille Suomessa.
^ Luulatavasti raha. Ja kelvit muutenkin rakennetaan huonommin kun ajoradata, toki autot ovat painavampia, mutta joku taso kelveilläkin pitäisi olla. Pahimmissa tapauksissa poikkihalkeamia on alle metrin väliein. Ei ole ihme että monet ajavat ajoradalla.
Raha ratkaisee. Kevytväylille sallitaan jopa 12% nousut, jotka ajoradoilla ovat todella harvinaisia. Perustaminen tehdään (tai ainakin aiemmin tehtiin) kevyemmin ja asvaltin paksuus on jo lähtökohtaisesti pienempi kuin ajoradalla, lisäksi uudelleenpäällystyksiä tehdään nihkeästi. Usein näkee aivan priiman vastapäällystetyn ajoradan vieressä täysin laiminlyödyn kevytväylän. Ei todellakaan ihme että etenkin ohuemmalla rengastuksella tekee mieli siirtyä ajoradalle.
Samaa miettinyt kuin kolme edellistä. Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon. Sitten vielä kelvit kiertävät kaikki alikulut, joiden risteyksiin ei voi pommittaa kunnolla, jolloin vauhti kuolee ennen ylämäkeä. Ja samaan kategoriaan menee se, kun kelvi vaihtaa alikulun kautta ajoradan toiselle puolelle palatakseen hetken päästä takaisin.
 Vakiovieras
					
					
						Vakiovieras
					
					
                                        
					
					
						Tuo on silti paljon parempi kuin Luxemburgin kelvit jotka päätyy liikennevaloihin joissa pitää mennä painamaan nappia. Alikulkuja taitaa olla viis koko maassa. Ja paras keksintö on yhdistetty ajorata ja pyörätie. Tilaa ei siis ole molemmille yhtä aikaa joten ajorataan on sinne tänne maalailtu fillarikuvio. Turvallinen fiilis.
Periaatteessa ajorata ja pyörätie on yhdistetty Suomessakin pyöräkaduksi. Niitä ei tosin taida olla kuin yksi, Kulosaaressa. Alkuvaikeuksien jälkeen ihan toimiva konsepti siinä kohtaa, mutta ei mikään yleisratkaisu kaikkeen.
 Aktiivijäsen
					
					
						Aktiivijäsen
					
					
                                        
					
					
						Kyllä meillä Turussa on peräti kaksi pyöräkatua. Ajelen sitä ensimmäistä niistä päivittäin ja ihan hyvin se toimii. Reunoille asennetut kiveykset joiden pitäisi ohjata pyöräilijät keskelle ja hidastaa autoja ohjaavat kyllä myös autot keskelle tietä, mutta hyvin autoilijat ovat osanneet hidastella pyöräilijöiden mukaan.
 Vakiovieras
					
					
						Vakiovieras
					
					
                                        
					
					
						Tai kylätieksi, joita on jo sitten paljon enemmän.
https://www.kuljettaja.fi/fi/artikke...illa-kuljetaan
Oli etukumi taas tyhjä kun piti ottaa pyörä varastosta ja lähteä lenkille. Ei muuta kuin vanha pyörä alle ja menoksi. Tossa on nyt jotain outoa, en löydä vanteesta mitään vikaa joka aiheuttaisi puhkeamisen ja epäilenkin että päälirenkaan reunassa on oltava joku vika vaikka sormi ei tunne sitä.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Kouvolan järvien määrä. Olen aina luullut, että siellä on tyyliin yksi järvi siinä valtatien vieressä.
Se, että kämmenet puutuvat vähemmin - tai siis eivät lainkaan - pehmustamattomilla hanskoilla.
 Aktiivijäsen
					
					
						Aktiivijäsen
					
					
                                        
					
					
						Kuinka nopeasti taas lämmin ilmasto muuttuikin kylmäksi sääksi.
 Moottoriturpa
					
					
						Moottoriturpa
					
					
                                        
					
					
						Itse käytän ohuita "sormellisia" Troy Lee Airin hanskoja, todella mukavat lämpimälläkin ja löytyy isompinakin. Onneksi varastoon kertynyt muutama pari.
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Joo, mulla on pitkäsormisissa Enduran jotkut maastohanskat. Maastokamoissa muutenkin paremmin noita pehmustamattomia.
Se, että SRAMin virallinen ohje kaikkien ketjujen kulumisrajaksi on 0,8%.
 Vakiovieras
					
					
						Vakiovieras
					
					
                                        
					
					
						Susijengin valmentaja antaa joukkueelle ohjeet englanniksi..?
 Vakiovieras
					
					
						Vakiovieras
					
					
                                        
					
					
						Vain niissä tilanteissa, kun kentälle menossa suomea osaamaton pelaaja. Vai mikä tässä ihmetyttää?
Kirjanmerkit