Juu, behind the scene. Yleensä käytetään jos julkaistaan materiaalia ns. kameran toiselta puolen, eli varsinaisesta prosessista. Tosiaan tuo kuva eilen tuli otettua, kun sai osat jotenkin kiinni ja satulan mittanauhan mukaan kohdalleen. Eli varsinaiset käyttöönottosäädöt tekemättä. Edelleen.
Nii… mä en ole ihan varma, mitä tuossa sanottin tai yritettiin sanoa. Ehkä eniten tuli mieleen, mitä Bilbo sanoi puheessaan:...mutta kyllä mä sen riskin ottaisin että mua pidettäisiin snobina, joka vain osti kalliin pyörän, koska kuvitteli sillä tavoin saavansa parhaan mahdollisen (lue: hänelle riittävän hyvän) pyörän ja jolle pyörä on hänen kykyihinsä ja todellisiin käyttötarpeisiinsa nähden aivan liian hieno ja joka ei edes ymmärrä niitä hienouksia, joita pyörässä on, ja joka ei tietenkään edes erottaisi ajamalla Pinarelloa ja puolet halvempaa pyörää, jos semmoisen sokkotestin voisi järjestää.
”Lähestulkoon hiljentyneet hobitit saivat kuulla Bilbon luettelevan kolme syytä juhlaan: ensiksi kertoakseen että hän piti heistä valtavasti – tosin hän totesi myös, ettei tuntenut puoliakaan näistä niin hyvin kuin pitäisi eikä pitänyt puolistakaan niin paljon kuin nämä ansaitsivat.”
Sitä en osaa sanoa, pystyisinkö sokkotestissa erottamaan puolta halvemman pyörän tästä, tai mistään muustakaan. Tai pystyykö kukaan muukaan. Valitettavasti kyllä joudun pilaamaan juhlat siltä osin, että pyörä maksoi kuvan mukaisena ja kotiin toimitettuna 3011 €. Ja hilut päälle. Kuten aiemmin olen todennut, on Pinarello ollut mulle Ferrariin verrattava haave jo aika kauan. Jos Ferrari sattuu kohdalle toijotan hinnalla, saattaapa sellainenkin sitten siirtyä omistukseeni. Tosin niin Ferrarin kuin Pinarallonkin kohdalla voi käydä niin, että selviää ettei se olekaan se mukavin tai paras ajoneuvo minulle, mutta eipä jää kaivelemaan, että olisiko.
Väri on tummempi kuin kuvassa ja metallihohtovihreä.Väristä ei kannattaisi sanoa juuri mitään pelkän kuvan perusteella, mutta luulenpa etten ole väärässä kun sanon että se on luonnossa hienompi kuin kuvassa.

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit