Lainaus Alkujaan tämän lähetti Opulus Katso viesti
mutta sillä uskoisi olevan jo jonkin verran enemmän omaa harkintavaltaa?
Ei niin pientä valtaa(tai sen tunnetta) etteikö sitä voisi, ja ennenpitkää myös tulisi käytettyä väärin.

eihän 2200 km voi millään mittapuulla olla lähelläkään vuoden ajokilometrejä.
Ei minunkaan mielestäni, mutta toisaalta meillä on täällä fillaritorit, toripistefiit ja kaikki muutkin torit pullollaan 1-15 vuotta vanhoja maantie- ja gravelpyöriä joilla on "ajettu max. 500km".

Ja tuo juttu kymmenestä kisarupeamasta kuukauden sisällä on jo niin älytön, että täytyy olla jonkun koulutuksen läpikäynyt, jos sen esittämisen jälkeen kehtaa katsoa peiliin! Ja se loppukaneetti, "do you?", menee tosiaan jo suoranaisen vittuilun puolelle.
Tuo oli jo vähän semmonen "tonnin seteli"-hetki. Ymmärtäisin vielä jos väittelisin jonkun nettitrollin kanssa, mutta että jonkun oikean kaupan aspa lässyttää tuommoisia niinkuin taaperolle ,on jo ehkä hieman paksua.

Käytyäni Bike24:n sivuilla vilkaisemassa kyseisten kiekkojen saamaa asiakaspalautetta
Voivoi kun olisi tajunnut ostokiimoissa katsella myös noita 28" kiekkojen arvosteluja niin olisi saattanut jotkut kellot soida. (Jännä muuten, että arvostelut vaihtuu "sik oossomista" kuralaakereihin tuossa 21/22 paikkeilla). Nuo 650b kiekot poistui tuolta jossain kohtaa minun reklamaation ja Danielin ensimmäisen vastauksen välissä. Tai ainakin minun tilaushistorian kautta klikattuna noita ei ole enää olemassa.

Laitoin nyt vielä Sramille suoraan hyvin, hyvin kohteliasta tiedustelua asiasta. Siis sekä tuon vaparin kestosta, että ehkä jopa enemmän tuosta Bike24:n asenteesta. Jään odottelemaan.

Tuota virhevastuuta ja EEC:tähän minä tuolla jo sivusinkin, mutta kun kaupan purkuhan on se viimesijainen vaihtoehto silloin kun virhettä ei pystytä muuten korjaamaan. Nythän tilanne on se, että myyjä on tuota virhevastuutaan alkanut noudattamaan/toteuttamaan pyytämällä virheellistä tuotetta tutkittavaksi ja jatkotoimenpiteet tulosten mukaan. Mikä siis olisi nyt tässä tilanteessa se peruste viedä asia eteenpäin, kun myyjä kerran on jo toimiin alkanut asian korjatakseen? Nythän lähinnä asiakas haraa tässä vastaan. Ainakin noin niinkuin paperilla.