Nyt on hyvä myös muistaa, että jokainen täällä esittää omia mielipiteitään ja tuntemuksiaan. Jos joku ei saa hienosta pyörästä/kellosta/kamerasta/kalukukkarosta mielihyvää tai edes jonkinlaista onnellisuudentunnetta, niin sitten sellaisia ei kannata hankkia. Toisaalta jos joku saa - tai kokee saavansa - niin mun on vaikea uskoa, että joku toinen jossain netin takaa voi analysoida tämän olevan väärässä.
Esimerkki yksi: mä olen ollut tosi kireä ja ahdistunut taas pari-kolme päivää. Aamulla läksin parin tunnin pk-lenkille ja tunnin päästä metsässä mieleen laskeutui rauhallisuus. Ei tuntunut enää, että taivas putoaa päähän.
Esimerkki kaksi: kellot. Mä en ymmärrä kalliita kelloja enkä näe niissä yhtään mitään. Saman ajan ja tarkemmin näkee kympin casiosta. Mutta ymmärrän silti niitä, jotka kelloja harrastavat.
Ja kolme: kukaan ei tiedä mitä siellä kuolinvuoteella sitten ajattelee, jos ajattelee mitään. Mieluummin kuolen kymmenen pyörää varastossa ja niillä ajetut kilometrit mielessä, kuin ne kaksi maitopääläriä täynnä rahaa kellarissa.

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit