Nyt on hyvä myös muistaa, että jokainen täällä esittää omia mielipiteitään ja tuntemuksiaan. Jos joku ei saa hienosta pyörästä/kellosta/kamerasta/kalukukkarosta mielihyvää tai edes jonkinlaista onnellisuudentunnetta, niin sitten sellaisia ei kannata hankkia. Toisaalta jos joku saa - tai kokee saavansa - niin mun on vaikea uskoa, että joku toinen jossain netin takaa voi analysoida tämän olevan väärässä.

Esimerkki yksi: mä olen ollut tosi kireä ja ahdistunut taas pari-kolme päivää. Aamulla läksin parin tunnin pk-lenkille ja tunnin päästä metsässä mieleen laskeutui rauhallisuus. Ei tuntunut enää, että taivas putoaa päähän.

Esimerkki kaksi: kellot. Mä en ymmärrä kalliita kelloja enkä näe niissä yhtään mitään. Saman ajan ja tarkemmin näkee kympin casiosta. Mutta ymmärrän silti niitä, jotka kelloja harrastavat.

Ja kolme: kukaan ei tiedä mitä siellä kuolinvuoteella sitten ajattelee, jos ajattelee mitään. Mieluummin kuolen kymmenen pyörää varastossa ja niillä ajetut kilometrit mielessä, kuin ne kaksi maitopääläriä täynnä rahaa kellarissa.