BikeshopElectrobikeLostInLaplandGiant
Sivu 6 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 206

Aihe: Garminilta Varia tutka takaa tulevien autojen ilmaisemiseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Voisiko joku selittää niinku 5-vuotiaalle mitä pitää tehdä? Olen luonnontieteilijä, en koodaaja.

Minne mä tuon kopioin, päteekö RTL516:sta?

Sulla pitää olla sun garmin päällä (ja tutka?). Sitten menet puhelimessa connect iq-kauppaan ja haet tuon sovelluksen, siltä löytyy ”asetukset”. Klikkaa sitä ja ”Lights configuration”-kohtaan kopioit tuon merkkijonon ja ”tallenna” En tiedä toimiiko tuo suoraan 516:lle, kun on tehty 515:lle. Mulla on 510.

Puhelimella Connect IQ —> valitse oma edge laitteesi —> omat tietokentät —> Smart Bike Lights —> asetukset —> Lights Configurator Name. Tuonne se kopioidaan.
    tuo kyseinen koodi ei välttämättä toimi suoraan, kun on tehty eri mittarille ja valolle, en ole tästä varma. Joku minua näppärämpi sen varmasti voi tehdä uusiksi myös oikeilla tiedoilla ja sen jälkeen riittää kun sen oikean rivin lisää tuonne paikkaan.

edit: olin hidas.

Joo, mut ei toi kyl kovin intuitiivinen ole. Tosin muutakaan tapaa ei Garmin kai mahdollista. Mulla on vastaava yhden kellotaulun asetusten säätämisessä.

Ei ole ei. Toisaalta koko Connect IQ on Garminin hienous ja hatun nosto kyllä ihmisille jotka näitä ohjelmia jaksavat tehdä ja sen puolesta mahdollistavat erilaisia asioita mitä Garmin itse ei ja vieläpä iso osa on ilmaisia.

Heitin tänään lenkin ja hienosti toimi. Tuo ratkaisee aika lailla akun kesto-ongelman, jos sellaista on jollakin ollut.

*Mistään ei tainnut saada graafisena muokattua noita tiloja? RTL516 ei tukenut välkkymoodia, joten se ei sellaisesta tuntunut tietävän mitään.

https://maca88.github.io/SmartBikeLights/ kautta löytyy kpnfiguraattori.
    Mun mielestä se prosessi menee niin että kaivetaan Expressin kautta Varian sarjanumero ja se kopsitaan tuonne konfiguraattoriin. Sen tekemä rimpsu sitten Connectin kautta Variaan tuonne Smartbikeliightsin konfigurointeihin.
    Stepit on selitetty tuolla ja hyvät perussettingit.
    Tosiaan vilkumaton 516 meikälläkin.

Sent from my CPH2663 using Tapatalk
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

Garminilta Varia tutka takaa tulevien autojen ilmaisemiseen.

Sarjanumeroa tarvitaan, jos on useampi saman sarjan laite ja niillä jostain syystä eri konffikset. Muuten riittää pelkkä mallinumero. Mulla on 510 ja vilkuttaa iloisesti. 516 taitaa olla StVZO-yhteensopiva, joten siksi ei vilkuta. Standardi kieltää vilkkumiset.

Juurikin näin. Täytyy kyllä sanoa että on älyttömän kätevä ja järkevä tuo ettei lamppua polttele koko ajan ja samaan aikaan ompa turhaa että tämä pitää ite askarrella eikä tule vakiona Garminin pajalta.

Magenella tuon saa tosiaan suoraan äpistä säädettyä. En ole testaillut paljonko säästäisi sähköä.

Itellä 515 ja siihen laitettu oletuksena valo poissa päältä, mutta takatutkan aktivoitumisesta kiinteä (solid) valo päälle ja tutkan menetettyä havainnon, viiden sekunnin jälkeen valo pois päältä.
    Kun käytetty kiinteää (ei välkkyvää) valoa, niin toimii myös vaimon 516-mallissa (kun vaihdettu vaimon fenixin malli configiin).

###0,73535488::1:#2,2!Xxx:1:4:5:1I]-1]0!:1:0:0:0D=1##2:Varia 515!Off:0!Solid:4#0::#0:0#16776960#0#B4376##3#0#0

Tuon yllä olevan voi kopsata siihen konfiguraattoriin ja vaihtaa oma Garmin ajotietokone määrityksiin (mulla 7X pro). Kopsata konfiguraattorin komentomerkkijono ja liittää siihen em. data field -asetukseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika.V Katso viesti
    Valojen ohjelmointi tapahtuu tuon https://maca88.github.io/SmartBikeLights/ kautta ja sieltä saatu koodin pätkä tallennetaan sitten asetuksiin. Vaatii vähän perehtymistä tuohon, mutta näyttäisi olevan todella monipuolinen. Garmin tuki foorumilta löytyi kehittäjän itsensä antama koodi juurikin tuohon esimerkki käytökseen valolle.

###0,73535488#2,2|RaDaFl:1:7:1I[140]0|:1:0:1D=1##6,5:Varia 515|2,:-1,Off:0|1,Solid:4|1,Day Flash:7|1,Night Flash:6#B3570##3#0#0
    Toimiiko tämä 516 mallin kanssa? Tuolla koodin välissä on Varia 515, riittääkö jos tuon vaihtaa Varia 516 vai onko tuolle 516 mallille kokonaan omat koodinsa? Haluaisin kovasti saada myös tutkan tuohon moodiin, että valo palaa vain auton lähestyessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    Toimiiko tämä 516 mallin kanssa? Tuolla koodin välissä on Varia 515, riittääkö jos tuon vaihtaa Varia 516 vai onko tuolle 516 mallille kokonaan omat koodinsa? Haluaisin kovasti saada myös tutkan tuohon moodiin, että valo palaa vain auton lähestyessä.
    Tuossa lainaamassasi viestissä on linkki konfiguraattoriin. Kopio tuo rimpsu siihen mihin tulee olemassa oleva konfigurointi. Painat load ja muutat tarvittavat tiedot siihen.

516:ssa pitää vaihtaa myös se valomoodi, kun se ei vilkuta. Mutta joo, noin kun Miklu tuossa sanoo.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    516:ssa pitää vaihtaa myös se valomoodi, kun se ei vilkuta. Mutta joo, noin kun Miklu tuossa sanoo.
    On kyllä sen verran työlään oloista, että taitaa jäädä tekemättä. Tuon koodin osaan kopioida varmaan oikeaan paikkaan, mutta ei mitään käryä mistä noita valomoodeja pääsee muokkaamaan.

On kyllä sen verran työlään oloista, että taitaa jäädä tekemättä. Tuon koodin osaan kopioida varmaan oikeaan paikkaan, mutta ei mitään käryä mistä noita valomoodeja pääsee muokkaamaan.
    Kopioit sen koodin sinne konfiguraattoriin, joka purkaa sen sovelluksen asetuksiksi. Vaihdat Varian mallin oikeaksi ja valokohdasta halutun valomoodin. Saat uuden koodin jonka sitten siirrät Garmin ConnectIQ:n avulla siihen sovellukseen.

Hieman tuo vaatii vaivaa, mutta kun kerran sen itselleen selittää ja selvittää, niin se on aika loogista.

Kopioit sen koodin sinne konfiguraattoriin, joka purkaa sen sovelluksen asetuksiksi. Vaihdat Varian mallin oikeaksi ja valokohdasta halutun valomoodin. Saat uuden koodin jonka sitten siirrät Garmin ConnectIQ:n avulla siihen sovellukseen.

Hieman tuo vaatii vaivaa, mutta kun kerran sen itselleen selittää ja selvittää, niin se on aika loogista.
    Taidan olla vähän vammainen, mutta ei tuolta nyt omilla atk-taidoilla purkaudu mitään, että pääsisin johonkin sovelluksen asetuksiin.

Garminilta Varia tutka takaa tulevien autojen ilmaisemiseen.

Tämän ketjun viestissä #151 asiaa on selitetty miten syötät asetukset sovellukseen, kun olet saanut sen omaa laitetta vastaavan merkkijonon aikaiseksi.

Mikä sulla on garmin-vehkeenä? Joku edge vai kello?

Tämän ketjun viestissä #151 asiaa on selitetty miten syötät asetukset sovellukseen, kun olet saanut sen omaa laitetta vastaavan merkkijonon aikaiseksi.

Mikä sulla on garmin-vehkeenä? Joku edge vai kello?
    Edge 540

Tuota voi nyt kokeilla. Edge 540, Varia 516. Sytyttää valon jos auto lähestyy 140 metrin päässä. Muuten valo pimeänä.

###0,4096::1:#2,2!RaDaFl:1:4:1:0I[140]0!:1:0:0:0D=1##2:Varia 516!Off:0!Solid:4#0::#0:0#0#0#B4061##8#0#0

Tuota voi nyt kokeilla. Edge 540, Varia 516. Sytyttää valon jos auto lähestyy 140 metrin päässä. Muuten valo pimeänä.

###0,4096::1:#2,2!RaDaFl:1:4:1:0I[140]0!:1:0:0:0D=1##2:Varia 516!Off:0!Solid:4#0::#0:0#0#0#B4061##8#0#0

Kiitos. Eli nyt kun olen lisännyt tuon koodin tuonne, niin muuta ei tarvitse tehdä vai tarviiko?

Kiitos. Eli nyt kun olen lisännyt tuon koodin tuonne, niin muuta ei tarvitse tehdä vai tarviiko?
    Jep. Sitten testaat, että toimii.

Jep. Sitten testaat, että toimii.
    Ei taida toimia. Tässä kokeilin töiden lomassa vain, en lenkillä. Laitoin edgen ja tutkan päälle. Yhteys näiden välille muodostui ja lupaavasti valo oli pois päältä. Valitsin ajoprofiiliksi maantiepyöräilyn ja käynnistin tallennuksen jolloin valo syttyi palamaan.

Lisää se sovellus siihen profiiliin. Itse lisäsin sen yhdeksi ylimääräiseksi näyttösivuksi. Muutenkin se tarvitaan, jos haluaa manuaalisesti säätää valoa.

Lisää se sovellus siihen profiiliin. Itse lisäsin sen yhdeksi ylimääräiseksi näyttösivuksi. Muutenkin se tarvitaan, jos haluaa manuaalisesti säätää valoa.
    Ei tästä kyllä v*ttu tule mitään On ladattu iq:n kautta omat tietokentät smart bike lights ja oman laitteen sovellukset osioon bike lights control. Bike lights control näkyy tuolla edgessä, mutta sitä kun painaa valintanäppäimellä, niin tulee vaan teksti Error 4. Alkaa loppua usko tähän maailmaan.

No ei mulla ole kyllä mitään Bike Lights Controlia asennettuna. Ainoastaan tuo Smart Bike Lights

Varmaan toimii eri tavalla toi hässäkkä kosketusnäytöllisessä kuin 540:ssä. Eihän sillä widgetillä hirveästi 540:ssä taida tehdä. En tiedä. IQ Connect ei omaan 540:een suostunut asentamaan koko smartbikelightsia.

Joo, no nyt mulla loppuu sitten ohjeet. Jos joku 540:n omistaja voisi jatkaa jos on saanut toimimaan.

Ei tästä kyllä v*ttu tule mitään On ladattu iq:n kautta omat tietokentät smart bike lights ja oman laitteen sovellukset osioon bike lights control. Bike lights control näkyy tuolla edgessä, mutta sitä kun painaa valintanäppäimellä, niin tulee vaan teksti Error 4. Alkaa loppua usko tähän maailmaan.
    Edge540 on kyllä mainittu tuettuna laitteena.
    Poista ne tietokentät, lataa sitten pelkästään se smartbikelights (itse jouduin poistamaan ja asentamaan uudelleen, että sain sitten toimimaan).
    Sitten asenna uudelleen, aseta tietokenttä Edgeen ja laita se komentorimpsu asetuksissa kuten neuvottu. Testaa.
    Jos ongelmia, niin mene Edgellä siihen tietonäkymään: valo-ikonin sisällä oltava 'S'-kirjain, joka näyttää, että appi on saanut valon asetettua smart-moodiin.
    Jos sen sijaan näkyy 'N', niin tarkoittaa valon olevan vaan yhteydessä muuhun gaminiin tyhmänä. Tää 'N' oli mulla se ongelma joka ratkesi smartbikelights-tietokentän poistolla ja uudelleenasennuksella.

Edittiä: se error 4:
    "Garmin Smart Bike Lights error 4 indicates that the configuration value is invalid.This error can occur when there is an issue with the settings or parameters configured for the bike lights. It is important to check the configuration values and ensure they are correct and supported by the device. If the problem persists, it may be necessary to reset the device or consult the user manual for further troubleshooting steps."

Viitsisitkö Veke katsoa tuon mun postaaman konfiksen tuoreilla silmillä, että onko siinä joku virhe?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •