Mä oon nyt omasta mielestä aika paljon hydro jarrujen kanssa säätänyt ja on kyllä toi Shimanon ilmaus välillä yhtä syöpää.

Sramin tiivis kahdella ruiskulla oleva systeemi on vaan niin ylivertainen.

On vähän tuuripeliä, mutta esim. nämä halvat mt200 on peruskäyttöön oikein hyvät, mutta kun tässä esim. tuttujen pyöriä huoltanut niin aika usein nuo on huonosti ilmattu ihan tehtaaltakin. Eilen yhtä hybridiä tuossa huolsin ja siinä jarru ollut uudesta asti tunnoton. Ilmaahan siellä, mutta se että saat sen ilman pois ei ole ihan helppo juttu varsinkin jos koko jarrua ei voi irroittaa letkujen takia.

Tuli nyt taas kerran ihan kaikki mahdolliset keinot. Yhtä ratkaisevaa keinoa en osaa sanoa, mutta ehkäpä se oli tuo ruiskulla satulasta imu. Siinä on vaan se että hörppii ilmaa letkun ja Nipan välistä helposti. Tosin sama saattaa käydä kun nestettä työntää kahvaan päin. Todellisuudessa ne ilmakuplat kupissa on sun itse aiheuttamia.

Oon ainakin yhden mt200 jarrun purkanut osiin juuri tästä syystä kun ei meinaa saada tuntumaa hyväksi. "Toivoin" että sieltä löytyisi joku muru koneistuksen jäljiltä joka ahdistaa kanavia, mutta ihan puhdas oli. Kokoomisen jälkeen oli ihan samanlainen kuin ennenkin. Vaikee sanoa.

Johonkin xxl kun menee potkimaan renkaita ja vetelee jarruja niin varmaan puolet on sellaisia jossa kahva menee pohjaan tai tuntuma muuten huono. Yleensä nää on just niitä halpoja whiten hybridejä Shimanon jarruilla joissa letku menee rungon sisällä.