HephaGiantGarminElectrobike
Sivu 113 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 63 103 111 112 113 114 115 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.361 - 3.390 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

^Noita jumalia, joihin eri ihmiset jostain syystä uskoo, on melko monta. Mitähän niistä Stubb tarkoitti? Asettiko hän jonkun noista muitten yläpuolelle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti m-52 Katso viesti
    ^Noita jumalia, joihin eri ihmiset jostain syystä uskoo, on melko monta. Mitähän niistä Stubb tarkoitti? Asettiko hän jonkun noista muitten yläpuolelle?
    Toihan nyt on aivan yleismaailmallinen juttu, että toivotetaan Jumalan siunausta tai Allahin tai minkä tahansa - siunausta. Kuuluu asiaan eikä pitäis aiheuttaa sen kummempia ajatuksia normitallaajassa. Vai vedätitkö vaan tuolla kommentilla ja menin vipuun

^Millä perusteella kuuluu? Koska ihmiset on aivopesty pienestä pitäen uskomaan moisiin satuihin ja taruolentoihin? Miksei toivottaisi vaikka Muumin pierua, ai niin eihän sillä ole peräaukkoa, eikä taida Muumi olla sen enempää totta kuin nämä jumalat joiden takia aika monta ihmistä tapetaan tänäkin päivänä. Uskotteko te vielä joulupukkiin? Voin paljastaa että sama juttu sen kanssa, valhetta jolla yritetään saada lapset tottelemaan edes vähän.
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!
    Meidän jälkeemme hiljaisuus

Minä nyt olen ihan jumalaton, mutta Stubbilla on kristittynä ja vaaleilla valittuna pressana oikeus toivottaa sen suhteen ihan kuinka haluaa. Enkä huomannut menneeni siitä mitenkään rikki. Jos se jotain kiusaa niin äänestää sitten erilaista pressaa seuraavalla kerralla ja toivoo jotain muunlaista toivottelua.
    Toisekseen alkaa nyppiä tämä luterilaisuus-uskonnollisuuden tai siihen kaukaisesti liittyvien kulttuurikäytäntöjen tai muiden tapojen/ asioiden hysteerinen vahtaaminen nykypäivänä.
    Kuuntelen mielelläni suvivirret ja joululaulut.

edit. -että aivopesty? No, minut on varmaan aivopesty 60-lukulaiseen tyyliin, mutta kyllähän tuo aivopesu on totaalisesti epäonnistunut. Aika surkeata jos luottamusta lapsiin on niin vähän, että pitää kuulosuojaimet päässä kulkea ja vahingonkorvauksia hakea.

^^enemmistön mukaan toivotti (noin 3,6 miljoonaa jäsentä): https://evl.fi/tietoa-meista/perustietoa-kirkosta/

Olisi voinut jättää toivottamatta, tai sitten muotoillut hieman paremmin esim. Risto Rytin tapaan Voiton Herraksi. Tämä olisi sopinut monellakin tapaa nykyaikaan ja presidentin urheilulliseen sekä kapitalistiseen profiiliin

Tässä nyt kyllä uhkarohkeasti keskustelemme sekä politiikasta että uskonnosta yhtä aikaa, voi sattua pahasti...
    Pyöräily on kivaa!

Mielten pahoittaminen tekee hyvää herkkänahkaisille. Siinä sitä parkkiintuu ja sisu nousee jumalattomilla.

En ole kuunnellut Stubbin uudenvuodenpuhetta enkä aio kuunnella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kepsu Katso viesti
    ^Millä perusteella kuuluu? Koska ihmiset on aivopesty pienestä pitäen uskomaan moisiin satuihin ja taruolentoihin? Miksei toivottaisi vaikka Muumin pierua, ai niin eihän sillä ole peräaukkoa, eikä taida Muumi olla sen enempää totta kuin nämä jumalat joiden takia aika monta ihmistä tapetaan tänäkin päivänä. Uskotteko te vielä joulupukkiin? Voin paljastaa että sama juttu sen kanssa, valhetta jolla yritetään saada lapset tottelemaan edes vähän.
    Noh, mä ainakin näin jouluaattona oikean joulupukin TV stä kun katselin joulupukin kuumaa linjaa.

Oon just lähdössä avantosaunalle. Tuu mukaan. Voin melkein luvata, että fiilis on rento tunnin session jälkeen eikä tarvitse purra takahampaita kiinni.

^Näin minäkin sen joulupukin, ja sen toisenkin joka televisiossa esiintyi, kolmannen ja vaikka kuinka monta.
    Ei tässä mitään hampaita kiristellä, kiitos kutsusta, tulisin jos asuttais lähempänä toisiamme. Jääköön toiseen kertaan. Kunhan ihmettelin että miten kukaan edes peruskoulun käynyt voi uskoa niihin satuihin.
    Ja Howerille todettakoon etten äänestänyt nykyistä Tasavallan Presidenttiä. Ainoa tapaus että olisi saanut ääneni olisi ollut jos hän ja nykyinen eduskunnan puhemies olisivat olleet vastakkain toisella kierroksella.
    Mutta nyt olen rikkonut jo niin montaa sääntöä että jään odottelemaan banaanilaivan saapumista.
    Ja anteeksi jos nyt joku tästä loukkantui se ei ollut tarkoitukseni, kunhan vain ihmettelen asiota. Joku uskoo sisuriin, toinen todistaa tubeleksen puolesta. Terästä, kuitua, alumiinia, titaania vai mihin sitä enää uskoisi.

^Titaani kyllä kuulostaa komeimmalta ja jaloimmalta!

Se, että tällä(kin) harrastefoorumilla väki alkaa työlääntyä päivästä toiseen monessa topicissa jatkuvaan vali, vali, vali & minä, minä jankkaamiseen.

tempokisu Guest
    ^ no eikä! itkunaurua...sillä tänään on tapahtunu niin hienoja asioita että tuli itku ilosta, ja Jumalalle kiitos.
    Kävin kaupassa, ja sen jälkeen kävin viemässä linnuille apetta ( kun eilen jäi väliin, anteeksi) voi että siellä mustarastaat ja tiaiset, ääneen sanoin että anteeksi kun en eilen jaksanu mutta nyt tulee talipalloa ja herkkuruokaa pähkinäerouhetta, ja kyllä tuli itku siittä ilosta että linnut tulee mun pienelle ruokintapaikalle.

Kävin kaupassa, ja tultuani linturuokinnalta....missä mun korttilompakkoni on??? fillaroin takas kauppaan, videotallenteen mukaan laitoin korttilompakon ajotakin taskuun.
    Ja sitten se mikä on auttanu about 10 kertaa, soitan äiteelle - ja se hukassa oleva asia löytyy. Löytyi nytkin, kenkätelineen pohjalta.
    Äiteelle ja Jumalalle iso kiitos.
    Tää menee niin että kyllä Jumala auttaa ja armahtaa. Mä en pelkää enää mitään.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    Se, että tällä(kin) harrastefoorumilla väki alkaa työlääntyä päivästä toiseen monessa topicissa jatkuvaan vali, vali, vali & minä, minä jankkaamiseen.
    Kuule, jusko untunen, sä jollain ihme tavalla luet kaikki mun postaukseni valituksena, En ole valittanut mitään, kertonu vaan totuuden miten asiat on. Asiat pitää tunnistaa ja tunnustaa, jossain haavemaailmassa ei voi elää. Unelmia/tavoitteita on hyvä olla, eikä ne ole osaltani poissuljettu.

Mä teen kovasti töitä että löydän elämästä kivoja asioita, ja näitä on myös löytyny esmerkiksi pystyn nyt jo kylkiluumurtumien jälkeen pyöräilemään ( tosin asiointiajselua mutta on sekin aika hyvä 3kk pyöräilettömyyden jälkeen) ja sitten lintuhommat, on syy lähteä ulkoilemaan kun muuten jäisin lattialle makaamaan. Keväällä käyn Maretariumissa, ja syksyllä muutamissa kututalkoissa ( ainakin maukkaaseem ruokailuun asti, ei tartte enää kotona syödä....) ja sittenhän alkaa nahkiaiskausi. Paljon syytä jaksaa.

Tulen ihan hyvin toimeen about 10 vuotta, mutta takuueläkkeeseen on 5v 4kk. ja senkin jälkeen tilillä on enempi kuin koko elämässäni ennen. Mutta koko elämäni olen ollu huolissani huomisesta, se ei vaan muutu, ja hyvä niin että säästin pahan päivän varalle, sillä se paha päivä koitti ny.
    Ja kun täällä yksikseen elelee, niin pakkohan sitä on omaa itteään ja omaa parastaan aatella, kun ei sitä kukaan muu mun puolestani tee. En minäkään sun hyvinvointia aattele, se on sun hommasi.

Sä taidat olla kateellinen, sillä Behmin sanoin kun " eikä tytöstämme tullut mitään mutta sitäkin voi saavutuksena pitää".

^
    ”En minäkään sun hyvinvointia aattele, se on sun hommasi.”

- siinäpä se ero sun ja muiden foorumilaisten välillä.
    Sinä et ajattele muiden hyvinvointia, etkä välitä siitä minkälaisen tuntemuksia ja ahdistusta aiheutat ihmisille tunkemalla sitä huonoa oloasi päivästä toiseen kaikkien naamalle. Muut ihmiset on käytännössä aika lailla myötäeläviä, vaikket sitä tajuakaan. Keskityt itseesi. Joka jumalan päivä tänne pitää postata omia vastoinkäymisiä sekä omaa ahdistusta ja hieroa ne foorumilaisten naamaan itsemurhavihjailuilla täydennettynä. Olisiko joko ankeuttajat.fi -foorumi olemassa? Mikä oikeus tai jopa velvollisuus sulla on levittää loputtomasti ahdistusta ihmisten mieliin? Onhan täällä paljon sulle sympatiaakin osoitettu ja neuvoja annettu, mutta ei siitä mitään hyötyä ole ollut. Homma van eskaloituu entisestään. Olet yhden lajin addikti ja sun kohdalla se tarkoittaa tämän harrastefoorumin kyllästämistä omalla itselläsi. Ja niin kuin sanoit, muiden hyvinvointia Sinä et aattele.

"Tulen ihan hyvin toimeen about 10 vuotta" - kiitettävän hinosti on sun asiat. Piste

Mielensä pahoittaminen ei teekään hyvää, paitsi kun se tapahtuu jollekin muulle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Mutta koko elämäni olen ollu huolissani huomisesta, se ei vaan muutu
    Hyvä huomio. Luonnettaan ei voi muuttaa, korkeintaan särmiä hiukan pyöristää.

En tajua pelätä huomista mutta se ei tarkoita hällä väliä asennetta vaan aivan jotain muuta. Asioilla kun on kuitenkin tapana järjestyä tavalla tai toisella.

Onko vielä myynnissä kyselijä ei ole edes lukenut vastausta, vaikka siitä on yli kuukausi. Mikä näitä vaivaa...

Vesi painaa hiutaleenakin.
    skeptinen realisti

^ Ja on välillä todella terävää.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rapis Katso viesti
    Hyvä huomio. Luonnettaan ei voi muuttaa, korkeintaan särmiä hiukan pyöristää.

En tajua pelätä huomista mutta se ei tarkoita hällä väliä asennetta vaan aivan jotain muuta. Asioilla kun on kuitenkin tapana järjestyä tavalla tai toisella.
    No saapi nähdä miten ne asiat järjestyy....en viitti kertoa mikä on se todennäköisin järjestyminen...

Olen koko ikäni ollu tämmöinen että huoli huomisesta ja Luojan Kiitos olen myös aina säästäny rahaa "pahan päivän" varalle, ja nyt se todellakin on Paha Päivä. Oletuksena että kun peruspäiväraha-anomukseni evättiin, ja nyt hain sairauspäivärahaa ja sekin varmaan evätään niin on tultava toimeen takuueläkkeeseen 6v tällä rahalla mikä nyt on tilillä.
    Sitä voi jokainen iseseen miettiä että miten pärjäisit? Mä nimittäin pärjäään, mutta tosi paljon pitää niukentaa ja ihan joka päivä ei tartte syödä kuin aamupala. No tänään syön, laitoin lihaperunalaatikon ja porkkanoita uuniin ja paistan poronkäristystä. Senverta oli raskas kävely kauppaan ja takas ( onneksi kotimatka oli myötätuulta, mutta umpihangessa)

Ja kuten aiemmin kertonu, luontohommat on antanu mulle jaksamista ( nahkiaiset, kututalkoot ja linnut) ja edes pientä tarkoitusta elämälle, ilman niitä en jaksaisi lähteä ulkoilemaan. Pyöräily on enää hyötyajelua about kauppaan, linturuokinnalle ja huomena verikokeisiin.

että näin

ja muistutuksena, täällä on estolista että käyttäkee sitä!

...
    älkää katsoko...huikkaa itsensäpaljastaja puskasta!

No saapi nähdä miten ne asiat järjestyy....en viitti kertoa mikä on se todennäköisin järjestyminen...
    Kun sinulla kertomasi mukaan on nyt facebook-profiili niin onko joku erityinen syy mikset siirrä näitä vihjailuja ja vuodatuksiasi sinne?
    Se on oikeampi paikka sille tavaralle, mitä hierot täällä foorumilaisten naamaan. Tämä on harrastepalsta, miksi käytät tätä näihin viesteihisi?
    Mikä oikeus sinulla on valjastaa tämä keskustelufoorumi henkilökohtaiseksi terapointi- ja vihjailupalstaksesi?

No voit ajatella asian siten, että lopulta kaikki menee ihan hyvin niiden resurssien ja mahdollisuuksien puitteissa mitkä ylipäätään on olemassa. Turha pahinta skenaariota on aina ajatella. Joku sanoo aina, että pessimisti ei pety mutta samaan hengenvetoon ei muisteta, että optimistin elämä on aika helkkarin paljon helpompaa vaikka pettymyksiä tuleekin välillä. Eteenpäin!

jalava Guest
    Ei yllättänyt että kovin monelle on / oli toistuvasti kovin vaikeaa olla tekemättä mitään tai tehdä itse ratkaisuja kun näyttää ettei toinen muuta toimintaansa vaan pitää päästä kertomaan mitä mieltä on, mitä toisen pitäisi tehdä ja miten olla, ettei tulisi itselle paha mieli. On vapaus olla lukematta ja vastaamatta, on vapaus laittaa estoon mutta ei, pitää (yrittää) savustaa henkilö ulos foorumilta ja uhriutua: "ei tänne enää viitsi tulla yhden henkilön kirjoitusten vuoksi". Ei kovin montaa klikkausta olisi vaatinut laittaa estoon jos oikeasti olisi halunnut, mutta tuntui ilmeisesti paremmalta kirjoitella lukuisia vastauksia ja jatkaa itsekin valittamista. Onko teillä nyt hyvä mieli, tuntuuko saavutukselta, saitte mitä halusitte?

Ei yllättänyt että ymmärtäjiä löytyy sellaisellekin käytökselle, missä harrastefoorumin jokainen ns. hyvänkin mielen ketju floodataan täyteen jotain oman elämän ongelmien valitusta. Ei sellaista kukaan jaksa lukea, vaikka laittaa estoon niin aina joku niihinkin vastailee ja lainailee tekstejä ja koko ketju on pilalla. Tätäkin palstan osiota kun katsoi niin ko. henkilöltä oli samaa valitusta jokaisessa ketjussa.

Aikuisen ihmisen pitäisi osata pitää vähän sordiinoa päällä siinä minkälaisella vuodatuksella ympäristöään saastuttaa. Kyllä duunipaikankin kahvipöytä tyhjenee äkkiä kun vakivalittaja saapuu paikalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalava Katso viesti
    Ei yllättänyt että kovin monelle on / oli toistuvasti kovin vaikeaa olla tekemättä mitään tai tehdä itse ratkaisuja kun näyttää ettei toinen muuta toimintaansa vaan pitää päästä kertomaan mitä mieltä on, mitä toisen pitäisi tehdä ja miten olla, ettei tulisi itselle paha mieli. On vapaus olla lukematta ja vastaamatta, on vapaus laittaa estoon mutta ei, pitää (yrittää) savustaa henkilö ulos foorumilta ja uhriutua: "ei tänne enää viitsi tulla yhden henkilön kirjoitusten vuoksi". Ei kovin montaa klikkausta olisi vaatinut laittaa estoon jos oikeasti olisi halunnut, mutta tuntui ilmeisesti paremmalta kirjoitella lukuisia vastauksia ja jatkaa itsekin valittamista. Onko teillä nyt hyvä mieli, tuntuuko saavutukselta, saitte mitä halusitte?
    Ei se esto toimi. Sotkee koko ketjun luettavuuden, kun dr. Hydet yrittävät käsitellä toisen mielenterveys ongelmia. Hei haloo. Tämä on Fillarifoorumi.

YocceT, Hääppönen, Hower, Föhn, Sivustakatsoja, elasto, Copilot, JackOja, usko juntunen, Svar.

Aika moni teistä ei yllättänyt, vaikka osalla rohkeus riittikin vain muka kohdistamattomaan takarivistä huuteluun 10 vastaan 1 ylivoimalla yhtä pientä vanhaa naista vastaan. Jos missasin jonkun muun panoksen niin tule ihmeessä ottamaan paikkasi näiden sankarien rinnalle.

Odotan innolla kaikkien teidän panosta foorumin hyvän mielen sisältöön jatkossa. Ehkäpä joukolla nuren kimppuun sitten kun banni lopppuu? Onhan se ikävää kun on aina joku vähän erilainen kaikkien hyvän mielen tiellä. Parempi ajaa pois. "Hävitetään Tero, niin ongelma häviää" kuten Kytänsoittajat-yhtye tämän konseptin hienosti sanoitti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti navajokoira Katso viesti
    YocceT, Hääppönen, Hower, Föhn, Sivustakatsoja, elasto, Copilot, JackOja, usko juntunen, Svar.

Aika moni teistä ei yllättänyt, vaikka osalla rohkeus riittikin vain muka kohdistamattomaan takarivistä huuteluun 10 vastaan 1 ylivoimalla yhtä pientä vanhaa naista vastaan. Jos missasin jonkun muun panoksen niin tule ihmeessä ottamaan paikkasi näiden sankarien rinnalle.
    Odotan innolla kaikkien teidän panosta foorumin hyvän mielen sisältöön jatkossa. Ehkäpä joukolla nuren kimppuun sitten kun banni lopppuu? Onhan se ikävää kun on aina joku vähän erilainen kaikkien hyvän mielen tiellä. Parempi ajaa pois. "Hävitetään Tero, niin ongelma häviää" kuten Kytänsoittajat-yhtye tämän konseptin hienosti sanoitti.
    Minähän se olen vielä arviotasikin pahempi.
    Mun oikeassa elämässä on sattunut olemaan ihminen jonka addiktioksi kohdistui alkoholi. Siitähän seurasi, että tuo ihminen alkoi ripustautua kaikkiin läheisiinsä ja onnistui sääliä kerjäten ja muita syytellen narsisitisella toiminnallaan sairastuttamaan läheisensäkin ahdistusoireisiin. Tukea kyllä tarjottiin, mutta se nyt johti vain pahempaan ripustautumiseen. Tähän tietysti liittyi itsetuhoisten viestine laittaminen.
    No, viimeisen avuntarjoamisen/ väliintulon jälkeen tehtiin päätös kaikkien mielenterveyden suojaamiseksi, että tuota narsistia ei enää siedetä ja yhteydenpito katkaistiin yhteisellä päätöksellä. En minä väitä että, tämä on verrannollinen asia. Kerronpahan vain miten huono mulla on sietokyky.
    Sen verran on tullut kaikkea kohdattua, että minä nyt en vaan jaksa, että harrastefoorumi muutetaan yhden ihmisen toimesta ihan joksikin muuksi. Olisin toki voinut häipyä itse vähin äänin mitään kommentoimatta.

Mitä siitäkin tulisi jos jokainen oksentaisi pahan olonsa tänne foorumille? Tämä on harrastefoorumi eikä mikään terapiakeskus. Kyseistä henkilöä on kehotettu hakemaan apua muualta "näiden" hyökkääjien toimestakin. Homma ei kummene tänne tilittämällä vaan menee varmasti vain huonompaan suuntaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •