Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
Joo siis en osannut tätä edes ajatella, koska ajelen tuolla fillarilla suolaloskassa ja kaikki huononkelin vesisade lenkit muutenkin.

Keskiökin on hajonnut jo kerran. Olisiko tuonkin pystynyt pyytämään takuuseen? Paremminhan se keskiö on suojattu, mitä linkuston laakerit.
Suolaloska saattaa selittää, mulla f-podiumi talvehtii sisällä ja talvella mennään täysjäykillä (läski ja cyclo) eikä täällä harjujen välissä pahemmin kuraakaan ole vaikka tulihan pari kautta tuota uitettua kepussa ja Turun mutapoluilla. Mutta ei linkuston laakerien kuulu kulua nykyaikaisessa fillarissa vitinäkuntoon puolessa vuodessa vaikka olisi ajettu missä ja pesty joka lenkin jälkeen painepesurilla.

Samaten keskiöllekin alle puoli vuotta tuntuu aivan liian lyhyeltä elinkaarelta. Aikanaan mulla meni keskiö muutaman kuukauden vanhasta fillarista, vein myyjäliikkeeseen vaihdettavaksi ja olin varautunut kulut itse maksamaan. No, liike totesi, että takuuseen meni. Osillahan on yleensä vuoden takuu normaalissa käytössä, rungoilla sitten pidempi.