GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 153 / 153 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 53 103 143 151 152 153
Näyttää tulokset 4.561 - 4.567 / 4567

Aihe: Maastopyörä Enduroon!

Huono tuuri pyörien kanssa jatkuu. Mahtaako runko olla entinen vai maalissa vain säröt? Missähän tämmösen tutkituttais?
    https://imgur.com/a/yDOGO68

Mä purkaisin linkustoa sen verran että pääsisi tarkemmin katselemaan ja naputtelemaan tuota lohkeilun ympäristöä, löytyykö mitään pehmeää tai muuta vastaavaa. Tuohan voi olla jonkun kiven tai muun aiheuttama osuma joka on vain aiheuttanut maalin lohkeilemisen. Jos rakenne tuntuu jykevältä niin tyytyisin seurailemaan tilannetta.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Pääseekö tuo linkku osumaan runkoon isommasta hypystä vähän vinoon laskeutuessa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Pääseekö tuo linkku osumaan runkoon isommasta hypystä vähän vinoon laskeutuessa?
    No nyt kun sanoit niin mulla kyllä oli skidisti linkuston pultit löystyny mitkä just kiristin..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Huono tuuri pyörien kanssa jatkuu. Mahtaako runko olla entinen vai maalissa vain säröt? Missähän tämmösen tutkituttais?
    https://imgur.com/a/yDOGO68
    Jarkko Jed-bikes +358 44 5579633. Korjaa noin 2-300 hiilikuiturunkoa vuodessa. Herttoniemestä löytyy toimipiste. Itse kävisin Jarkolle näyttämässä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    No nyt kun sanoit niin mulla kyllä oli skidisti linkuston pultit löystyny mitkä just kiristin..
    Toisaalta, vaikee uskoo et nii paljon flexais siltikään, ehkä todennäköisin sittenkin että kivi jääny tuonne väliin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti WarElephantSixSixSix Katso viesti
    Jarkko Jed-bikes +358 44 5579633. Korjaa noin 2-300 hiilikuiturunkoa vuodessa. Herttoniemestä löytyy toimipiste. Itse kävisin Jarkolle näyttämässä.
    Joo kaverit käyttäny tuolla, harkinnassa. Pitäis vaa ajokausi pitää päällä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •