Tässä kuva nykyisestä kokoonpanosta Trek 8500 jäykkäperä 26" vuodelta noin 2002. Painoa 9850 grammaa lukkopolkimineen.
![]()
Tässä kuva nykyisestä kokoonpanosta Trek 8500 jäykkäperä 26" vuodelta noin 2002. Painoa 9850 grammaa lukkopolkimineen.
![]()
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
Domane käymässä Kainuun vaaroilla.
![]()
Canyon Sender Underdog. Paketista ja vielä ajamaton
Lähetetty minun SM-G996B laitteesta Tapatalkilla
Oiz ompi loihakan oloinen laite!![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
^On se! Vielä kun oppis ajamaan vähän teknisemmässäkin maastossa..
Tuli kerättyä talteen kuraläppä podcastin Bobilta talteen tuollainen harvinainen herkkupala. Lähinnä olohuoneen seinälle sisustuselementiksi. Voi kuitenkin olla, että käyn joskus pyhäpäivänä tuolla lenkilläkin hyvällä säällä. Osalista on melkonen ja eipä tuollaisen käsintehdyn herkun arvo tuosta enää alemmas laske mitä siitä maksoin. Tämä on osastoa tietäjät tietää ja arvostajat arvostaa.
Runko: Parlee Z3
Ohjainlaakeri: Chris King
Kiekot: Campagnolo Hyperon kuitukiekot Veloflexin tuubeilla
Osasarja: Campagnolo Super Record 11s
Kammet: Campagnolo Super Record wattikammet SRM 170mm, 53/39
Tanko: 3T Ergonova LTD
Tolppa: Thomson Masterpiece
Satula: Specialialized Turbo
Stemmi: Deda 120mm
![]()
WarElephantSixSixSix muokkasi tätä : 27.05.2024 at 20.59
Tuo Parlee on kyllä huikea paketti. Itsekin kipuilin tuon kanssa pitkän aikaa, kun oli oikean kokoinenkin. En lopulta pystynyt tuollaista sunnuntai-pyörää oikeuttamaan, kun käyttöä tulisi väistämättä todella vähän.
Hyvä, että joku tuon osti hyvään kotiin. Ei ollut hinnalla pilattu, mutta kukapa näitä 23-25 mm rengasleveyden vannejarrupyöriä enää ostaa.
Nimimerkillä Parlee Z5sl omistaja vaikka nää ei vissiin olekkaan aitoja made in USA runkoja. Nykyisin jää vaan alle 10 ajokertaan kesässä, mutta edelleen todella mukava pyörä ajaa varsinkin jos lenkki suuntautuu alueelle missä ei ole järisyttävän karkeaa asfalttia. Z3 on tietysti full custom runko ja joko on mukavampi tai sitten ei. Muuten pyörä on liian hieno myytäväksi ja sen takia saa jäädä roikkumaan seinälle.![]()
Tuollainen Parlee oli hieno 15 vuotta sitten, on hieno nyt, ja on hieno vielä 15 vuoden päästäkin.
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
^pyörällä on selvästi ajettu ja ympäristössä eletty.
Mun jumppamaikka (soran polkemisen oheistoimintana aktivoi ihan uudella tapaa):
Plussakumit on vähän alamittaisilla vanteilla, mutta leveämpää on harkinnassa.
Ja sitten vanha sotaratsu, graveli-iloitteluun puettuna:
Pienempi 650b-kiekkoko ja leveämmät renkaat, joustot satulassa ja stemmissä takaavat kihartuneiden sorateiden hauskuuden. Renkaina Teravail Cannonball LS 47 mm.
Uudet renkaat on aina hyvä syy laittaa kuva.
![]()
Orbea Terra M22 Team. Pyörii samoilla teillä ja työpaikalla, mitä edellinen S1E2.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sprintterin jalat, mäkimiehen nopeus
www.rex.fi/bike
Nämä kuvat ovat taidetta!
Ei varmaankaan vahingossa ole tasavärinen vaalea seinä päätynyt tuon mustasta punaiseen liukuvan pyörän taustaksi, ja vielä vihreä kastelukannu oivaksi kontrastiksi. Sama asettelu jatkuu käänteisenä toisessa kuvassa, jossa ympäristön kirjava sekamelska korostaa upeasti kiiillotetun rungon ja komponenttien monokromaattisuutta.
Pyöräily on kivaa!
Oh, kiitos arvostuksesta. Tässä Italialaista sielua 80-luvun alusta.
IMG_20240601_134458_edit_939184740740060 by kivi vaahto, on Flickr
Fucked up and ready to die.
Eiköhän tuo liity noihin vanhoihin audin ralliteippauksiin ja tuossahan oli alunperin speksin mukaisesti myös misukan renkaat.
https://roadbikeaction.com/festkas-a...r-gravel-bike/
Laitetaan nyt kuva vielä omasta ohjuksesta eiliseltä lenkiltä, niin pysytään otsikon mukaisesti aiheessa.
![]()
Kirjanmerkit