ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 245 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145 195 235 243 244 245 246 247 255 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.321 - 7.350 / 7702

Aihe: Alennusmyynnit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steve Baggy Katso viesti
    Mitenhän toi toimii, kun ainakin fillarit voi tilata noudettavaksi lähimmältä jälleenmyyjältä koottuna ja maksutta. Sen sijaan, jos tilaat kotiin ja viet koottavaksi niin siitä pitää maksaa.
    En tiedä yhtään, toivon vaan että hyväksi osoittautuneet lähikaupat ei saa kohtuutonta osumaa näistä hävitysmyynneistä.

Muutaman fillarimallin otannalla näyttäisi paikallisella suomalaisella kivijalkakaupalla olevan sama tai alempi hinta kuin tuossa Spessun omassa verkkokaupassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KestreL Katso viesti
    Meinasin tarttua myös Recon Gravel Laced-kenkiin, mutta eipä onnistu tilaaminen millään kolmesta eri selaimesta. Katsellaan jos huomenna on kokoja jäljellä, ei jaksa selaimien kanssa taistella.
    Saitko ratkaistua ongelman? Mulla herjaa jatkuvasti kun yritän mennä maksamaan tilausta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KestreL Katso viesti
    Meinasin tarttua myös Recon Gravel Laced-kenkiin, mutta eipä onnistu tilaaminen millään kolmesta eri selaimesta. Katsellaan jos huomenna on kokoja jäljellä, ei jaksa selaimien kanssa taistella.
    Toivottavasti onnistuu. Voin nyt 500m ajomatkan ja tunnin patsastelun suomalla kokemuksella aika varauksetta suositella. Todella hyvin istuva ja mukava kenkä jossa kantapää pysyy kuin liimattuna kupissa mutta varpailla on tilaa vipeltää.

Monissa arvosteluissa mainitaan kävelyn vaikeus mutten osaa pitää yhtään huonompana kuin muissakaan klossikengissä joita olen käyttänyt. Edessä on kaksi ruuvikiinnitteistä kovamuovista nastaa jotka otin heti pois kun niiden kanssa meni kivilattialla heti luisteluksi.

https://www.bike24.com/deals/deal-of-the-week

Recon Lacet tuollakin alessa

https://www.power.fi/c/3440/puhelime...urheilukellot/

Powerista Garmineita ja Polareita. Vaatii Power-jäsenyyden, mutta sehän ei maksa mitään.

Joo tommonen, pädyin nyt kuitenkin työsuhdepyörä ratkasuun. Paikallinen jälleenmyyjä tiputti melkee tonnilla jo alennettua hintaa.

Ei ole kyllä hinnalla pilattu, jos täpäriä vailla.

https://www.xxl.fi/gt-sensor-sport-1...221745_1_Style

^10V 1x12?

XXL tarjoaa taas melkein kaikesta jäsenille -25% yli 30€ ostoon. Oakley, pyörät yms -15%. Voimassa 5.5 asti.

ps. aika klassinen xxl-ale. tsekkasin aamusta heti, kun tuo mainosviesti kilahti sähköpostiin, niin oli saatavilla mm. nextien kiekkoja 6 eri settiä ja kaikki vihreällä verkkokaupassa. nyt ne on kaikki hävinnyt sieltä ja monen tuotteen hinta muuttunut ovh.hinnaksi. on kyllä suht kusinen firma ja moni ajaa tuolla miinaan näissä kamppiksissa. toki voi tehdä hyviä löytöjä, jos tietää mitä ostaa. onneksi en itse tarvitse mitään, niin ei tarvitse selvitellä.

Mä nappasin polkimet XXL:stä. Vajaa parikymppiä alennusta.

Omassa internetissä on XXL:n verkkokaupassa edelleen Nextien kiekkoja saatavilla.

No tuon alen motivoimana ajattelin sijoittaa Park Toolin PCS9.3:n. Lähtöhinnasta -50 eur, ja netto 149 eur, ja ilmainen toimitus lähipostiin. Toistakymmentä vuotta vanha halpis-standi saa mennä metallikeräykseen.

Mulle maksaa tuo Park Toolin asennusteline kylläkin sen 199 €.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti xubu Katso viesti
    Mulle maksaa tuo Park Toolin asennusteline kylläkin sen 199 €.
    Laita se ostoskoriin ja aktivoi alennus. 149€ on sitten

^ No niinpä näkyy, olinpas minä taas kömplelö.

Tätä voinee pitää halvennuksena. Hinnoista alkaa hävitä ilmaa, jota kyllä riittää. Perussettiä halajavalle mielenkiintoinen vaihtoehto, imo.
    GZR Forzar-e SH -sähköpyörä, 54 cm – Verkkokauppa.com

Omassa internetissä on XXL:n verkkokaupassa edelleen Nextien kiekkoja saatavilla.
    Nyt näkyy minulla myös. Aamulla näkyi puhelimella ja sitten kun katsoin myöhemmin, niin ei näkynyt enää läppärillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    No tuon alen motivoimana ajattelin sijoittaa Park Toolin PCS9.3:n. Lähtöhinnasta -50 eur, ja netto 149 eur, ja ilmainen toimitus lähipostiin. Toistakymmentä vuotta vanha halpis-standi saa mennä metallikeräykseen.
    Täsmälleen sama mänööveri täällä. Vanhasta telineestä on jo toista vuotta ollut pyöränkiinnitysmekanismi romuna, mutta en vaan ole saanut tehtyä asialle mitään. Nyt sain.

Sama, ja pari kannua oranssia tiivistettä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti WarElephantSixSixSix Katso viesti
    XXL tarjoaa taas melkein kaikesta jäsenille -25% yli 30€ ostoon. Oakley, pyörät yms -15%. Voimassa 5.5 asti.

ps. aika klassinen xxl-ale. tsekkasin aamusta heti, kun tuo mainosviesti kilahti sähköpostiin, niin oli saatavilla mm. nextien kiekkoja 6 eri settiä ja kaikki vihreällä verkkokaupassa. nyt ne on kaikki hävinnyt sieltä ja monen tuotteen hinta muuttunut ovh.hinnaksi. on kyllä suht kusinen firma ja moni ajaa tuolla miinaan näissä kamppiksissa. toki voi tehdä hyviä löytöjä, jos tietää mitä ostaa. onneksi en itse tarvitse mitään, niin ei tarvitse selvitellä.
    Alessa ei ole mitään salaliittoa, vähemmän yllättäen et vaan itse osaa käyttää nettikauppaa. Kyllä mulla ainakin näkyy kaikki Nextien kiekot. Jäsen alen saa kirjautumalla ja lisäämällä rojut ostoskoriin ja aktivoimalla kuponki. Eli tässä vaiheessa aktivoit kupongin ja saat alet:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Alessa ei ole mitään salaliittoa, vähemmän yllättäen et vaan itse osaa käyttää nettikauppaa. Kyllä mulla ainakin näkyy kaikki Nextien kiekot. Jäsen alen saa kirjautumalla ja lisäämällä rojut ostoskoriin ja aktivoimalla kuponki. Eli tässä vaiheessa aktivoit kupongin ja saat alet:
    Ja sitten kun lukisi nuo aikaisemmat viestit, niin tajuaisi että oma viestisi on aiheeton. Yllätten et itse ilmeisesti osaa lukea tai sisäistää lukemaasi, mutta kirjoittaa osaat. Oletko poliisi?

Ja sitten kun lukisi nuo aikaisemmat viestit, niin tajuaisi että oma viestisi on aiheeton. Yllätten et itse ilmeisesti osaa lukea tai sisäistää lukemaasi, mutta kirjoittaa osaat. Oletko poliisi?
    Ei ollut tarkoitus loukata mutta alkuperäisestä viestistäsi sai aika helposti sellaisen kuvan että Nextien kiekot olisi muka tarkoituksella poistettu ilkeiden norjalaisten toimesta jotta et pääsisi tilaamaan niitä alehintaan, ja mitä merkitystä onko ovh:hinta vai ei koska mainoksen mukaan tuo -25% ale on rajattu normaalihintaisiin tuotteisiin joka tapauksessa, eikä se koskee jo alennettuja tuotteita.

Noihan voi olla "varattuina" eri ostoskoreissa ja sitten vapautuvat aikanansa muille. Ei siinä sen kummempaa salaliittoa tarvita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Ei ollut tarkoitus loukata mutta alkuperäisestä viestistäsi sai aika helposti sellaisen kuvan että Nextien kiekot olisi muka tarkoituksella poistettu ilkeiden norjalaisten toimesta jotta et pääsisi tilaamaan niitä alehintaan, ja mitä merkitystä onko ovh:hinta vai ei koska mainoksen mukaan tuo -25% ale on rajattu normaalihintaisiin tuotteisiin joka tapauksessa, eikä se koskee jo alennettuja tuotteita.
    Enkä ole loukkaantunut, joten ei syytä huoleen. XXL.n touhua koko Suomessa oloajan suhteellisen läheltä seuranneena voin kuitenkin sanoa ihan käsi sydämmellä, että kyllä näissä alekamppiksissa on välillä vähän vedätystä. Eikä XXL ole enää nykyään normaalihinnoiltaan edes halpakauppa. Kävi sama mitä Gigantti teki. Monella ihmisellä on vieläkin päähänpinttymä, että kannattaa ostaa aina Gigantista, koska se on halvin. Näin ei kuitenkaan ole enää. Saivat vain alun rytinällä ihmisille ajatuksen päähän. Sama kävi XXL:n kanssa, mutta siellähän taitaa olla samoja heeboja taustalla ketkä toivat Gigantin Suomeen ja vetävät nykyään Powerin ja XXL:n naruja. Näistä en ole 100% varma, mutta näin olen kuullut.

Pro-M Storesta Spessualetavaraa tilanneet, onko teidän tilaus lähtenyt liikkeelle?

Ei ole tullut mitään tietoa viikon jälkeen tilausvahvistuksesta. En ole vielä jaksanut lähestyä liikettä italialaisen kauppakulttuurin tuntien. Jos nyt ensi viikolla lähtisi matkaan. Liekkö heillä ollut edes noita tavaroita omassa varastossa.

Edit: lähtikin samana päivänä matkaan.
    JohannesP muokkasi tätä : 04.05.2024 at 08.52

XXL.n touhua koko Suomessa oloajan suhteellisen läheltä seuranneena voin kuitenkin sanoa ihan käsi sydämmellä, että kyllä näissä alekamppiksissa on välillä vähän vedätystä.

"Vähän". No aika reilustikin. Iso ale-% ei välttämättä tarkoita edullista nettohintaa, mutta kansaan tuo vetoaa.

Sama kävi XXL:n kanssa, mutta siellähän taitaa olla samoja heeboja taustalla ketkä toivat Gigantin Suomeen ja vetävät nykyään Powerin ja XXL:n naruja. Näistä en ole 100% varma, mutta näin olen kuullut.
    Omistajissa Powerissa ja XXL:ssä on sama mies: Øivind Tidemandsen, XXL:ssä suurin omistaja, Powerissa 25% osakkeista, ja Tidemansenilla on taustat Elkjöpissä, joka puolestaan on Gigantin taustayhtiö.

Ylemmät on täysin totta, mutta lasken melkein nykymarkkinataloudeksi kuin kusettamiseksi. Olen huomannut että ne rullaavat viikkokamppikset on suht onnettomia "alennuksia" ja yleensä isoilla prosenteilla on juuri oman merkin tai muuten korkeakatteisia tuotteita eli % voi ignoorata periaatteessa. Xxl:ssä taas kaudenloppu- ja poistotuotteet hinnoitellaan selvästi agressiivisemmin kuin kilpailijoilla ja ne on yleensä hyviä löytöjä. Näissä pitää toki tuntea Euroopan hintataso jotta tietää mitä ostaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti puud Katso viesti
    Saitko ratkaistua ongelman? Mulla herjaa jatkuvasti kun yritän mennä maksamaan tilausta.
    En saanut ja annoin asian olla. Ei sitten tilata kun ei maksu onnistu.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •