HephaGarminElectrobikeGiant
Sivu 20 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 773

Aihe: Leveät ja nopeat maantierenkaat

  1. #571
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    164
    Mä ajoin viime vuoden Ruskan P Zero Race TLR 28 mm ja hyvin kesti. Olisin mieluusti laittanut 30 tai 32 mm, mut kun ei mahdu runkoon. Oliskohan aika päivittää runko?

  2. #572
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pastu Katso viesti
    Joo, rullilla noi luvut on aivan hirveät. Onneksi se ei ole suoraan yksi yhteen oikealla tiellä ajettaessa. Kyseisellä renkaalla on esim. voitettu vuoden 2022 Indian Pacific Wheel Race ja omat kokemukset renkaasta jää ehdottomasti vahvasti plussan puolelle. On tosiaan hitaampi ja kovempi kuin vastaavan kokoinen GP5000 tai P Zero Race TLR, mutta endurancerenkaana älyttömän kestävä ja varsin ajettava, kunhan pitää paineet kohdillaan.
    Kyllä ne velo tlr on ihan 1:1 noin hitaat gp5000 verrattuna.

    Mukavat ne on kyllä ajaa ja jos wateista ei välitä ja ajaa yksin, niin aisallinen rengas.

  3. #573
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gambinamiäs Katso viesti
    Eikös just noissa leveissä vanteissa ollut ongelmallista, kun herkästi kylki tiessä? Itsekin harkitsin noita, mutta en edes i21 kiekoille viittunut ottaa, kun ei kiinnosta mitän ylimääräisiä riskejä renkaiden suhteen ottaa.
    Niin. Se kylki vaan pitää kanssa.

    Cofidish ajaa noilla pro touria, tai ainakin ajoi. Luulen että riittää TMT tempoonkin.

  4. #574
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.274
    Piti muuten ihan tarkistaa, niin nyt taitaa cofidish ajaa misukan tuubeilla. Ehkä sielläkin on mennyt löysät housuun

  5. #575
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.284
    ^^Tuskin poikkeaa sisärenkaallakaan?

    Pirellin ei tarvikkaan olla kaikkein nopein vaan kestävyys ykkösseikka.

  6. #576
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Onkos Contin GP Urban ihan paska 35millisenä?
    Tämäkin testattu BRR:n toimesta. Pistosuojaus hyvä, pl. kyljet, jotka aika heppoiset. Rullaa ihan ok.
    https://www.bicyclerollingresistance...and-prix-urban

  7. #577
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.070
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gambinamiäs Katso viesti
    P Zero Race TLR't on varmasti itselle riittävän vahvat tubeleksena. Kunhan 32 tai 35mm tulee myyntiin, niin nappaan sellaiset.[/COLOR]
    Minä odottelen noita 40mm leveitä. Ei vieläkään missään myynnissä, vaikka Pirellin sivuilla ollut jo toista vuotta.

  8. #578
    Toi vois olla mielenkiintoinen, mutta omaan graveliin vähän turhan siro ja maantiepyörään ei varmasti mahdu (36mm luvattu maksimi). 35mm varmaan ihan hyvä sellaisille pidemmille vedoille, joissa saattaa tulle tarpeen reitittää osin sorateitä pitkin.

  9. #579
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.070
    Domaneen (graveliin) noita ajattelin. Voi olla i25 kehällä sen rapiat 40mm ja riittää minulle soralle silloin hyvin.

  10. #580
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Minä odottelen noita 40mm leveitä. Ei vieläkään missään myynnissä, vaikka Pirellin sivuilla ollut jo toista vuotta.
    Tämmösiä päivämääriä kuulin viime viikolla noista leveämmistä P Zero Race TLR renkaista ja tieto tuli kuulemma Pirelliltä:
    700/40 Disponible à partir du : 13 juin 2024
    700/35 Disponible à partir du : 18 avril 2024
    700/32 Disponible à partir du : 13 mai 2024

  11. #581
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.070
    ^ No niin. Ehkä tälle kesälle päässee koittamaan noita.

  12. #582
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.274
    Nurisijallehan ei oikeasti noilla spekseillä ole muita fiksuja renkaita, kun nämä misukat.

    https://www.bike-discount.de/en/mich...ing-tyre-set-1

    Ajan noilla itsekkin edelleen nämä alkukevään maantiet. Paljon nopeammat latekseilla, mitä pirellin kalliit velo tlr tubelekset.
    Kivat ja kestävät renkaat ajaa.

  13. #583
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.284
    "Päätöntä juttua varsinkin kun hakee 35millisiä... Ja mitä perusteita nykypäivänä vielä ajaa latexeilla?

  14. #584
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.406
    Ei mitään. Kaikilla on käytössä tubeless.

  15. #585
    Liittynyt
    10/2021
    Viestit
    186
    Mä ajelin kolme kesää Schwalben Marathon Supremeilla. Hyvät renkaat oli. Rullaa ihan hyvin ja kesti ihan hirveillä kivillä ajamista, vaikka mä painan sen 100kg. Supremen valmistus on kuitenkin lopetettu niin tilasin nyt Marathon Efficiencyn, joka lienee Supremen seuraaja. Saas nähdä... Pitäs rullaa yhtä hyvin, mutta pistosuoja ei ole ihan yhtä hyvä ja painoa aavistus lisää. Nää on 40mm ja 18.5w@4.1bar elikkä tietty kauhian hitaat, mut niin olen minäkin.

  16. #586
    Tarkoitus oli pitää homma simppelinä, mutta tässä sitä ollaan. 5000S TR: onko noi vanteella ali- vai ylimittaisia? Vanne on Zippin i23, hookless. En siis halua alimittaista 30-millistä, tai vastaavasti rajusti ylimittaista 32-millistä.

  17. #587
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuplaO Katso viesti
    Tarkoitus oli pitää homma simppelinä, mutta tässä sitä ollaan. 5000S TR: onko noi vanteella ali- vai ylimittaisia? Vanne on Zippin i23, hookless. En siis halua alimittaista 30-millistä, tai vastaavasti rajusti ylimittaista 32-millistä.
    Mulla on i19 vanteella aika tarkkaan 32 mm.

  18. #588
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    990

    Leveät ja nopeat maantierenkaat

    Lähes heräteostoksena hetken googlettelulla pistin Pirelli P Zero Race TLR (made in italy -mallia) tilaten. 30-millisenä. Ruskeakylkisenä ihan vaan kun oli halvemmat kuin mustakylkiset. Saas nähdä minkälaiset on ajaa.
    Ruskeet sopii tälläselle setämiehelle vaikken mitään fetissiä sen värisiä renkaita kohtaan omaakkaan.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

  19. #589
    32mm Pirelli P Zero Race TLR 4S ja Michelin GP5000 AS TR ovat ilmeisesti suorituskyvyltään melkeimpä samanveroiset?

  20. #590
    Ainakin 28mm P Zero Race TLR SpeedCore ja Michelin GP5000 AS TR ovat aika vastaavat ja P Zero Race TLR 4S SpeedCore sitten vähän jykevämpi.

    https://www.bicyclerollingresistance...ro-race-tlr-4s

  21. #591
    P Zero Race TLR SpeedCore 32mm ja 35mm myyntiin saaminen näemmä viivästyy aina lisää. Nyt 35mm luvataan vapun jälkeen ja 32mm vasta kesäkuussa. En oikein osaa valita noista, mutta 35mm ehkä vois olla aidosti erilainen nykyisten 28mm Contien rinnalla ja tuoda lisäarvoa pitkillä vedoilla, kun ei soraoikaisut jännittäisi niin paljoa.

  22. #592
    Pistetään Speedcoret muistilistalle korvaamaan leveät ja hitaat 9000km cinturatot.

  23. #593
    No niin. Michelinin Power Cupit 30mm ja tubelessina asennettu 303ässille. Lupaavan pulleilta vaikuttavat. Viikonloppuna sitten varsinainen neitsytmatka. Tönäriäkin täytyy muistaa käytellä. [Edit: n. 31mm vanteella]
    Jännä nähdä miten pärjäävät samanmittaisille Pirelleille ja Schwalbeille.

  24. #594
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuplaO Katso viesti
    No niin. Michelinin Power Cupit 30mm ja tubelessina asennettu 303ässille. Lupaavan pulleilta vaikuttavat. Viikonloppuna sitten varsinainen neitsytmatka. Tönäriäkin täytyy muistaa käytellä. [Edit: n. 31mm vanteella]
    Jännä nähdä miten pärjäävät samanmittaisille Pirelleille ja Schwalbeille.
    Ovat paljon nopeammat.

    wr50:llä nuo olivat muistaakseni vajaat 33mm leveät. Venyvät kyllä jonkin verran käytössä.

  25. #595
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.033
    Reserven kiekoissa sisäleveys on 25,5 edessä ja 25 takana. Vittoria Corsa Prot 28 mm on n. 31 mm ja 30 mm:t levenee noin 33 milliin.
    Rovaleissa joissa sisäleveys oli 21, niin GP5000 clincher 28 oli 28 ja 32 oli 31.

  26. #596
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuplaO Katso viesti
    No niin. Michelinin Power Cupit 30mm ja tubelessina asennettu 303ässille. Lupaavan pulleilta vaikuttavat. Viikonloppuna sitten varsinainen neitsytmatka. Tönäriäkin täytyy muistaa käytellä. [Edit: n. 31mm vanteella]
    Jännä nähdä miten pärjäävät samanmittaisille Pirelleille ja Schwalbeille.
    Nakit korkattu. Ensituntuma nopea ja oikealla tavalla pehmeä. Hitusen on vielä varaa laskea paineita. Paaton on kehunut näitä nopeiksi ja sitä ne olivatkin. Kevätruosteessa väännetyn tutun lenkin päätteeksi en ollut uskoa keskaria. Tuntemuksiin nähden 1-2kmh lisää. Peeärrää pukkasi pätkillä, jossa luulin poljeskelevani kevätvauhdeilla. Heti jatkoon. Jännä nähdä miten pitkäaikaisempi yhteiselo sujuu.

  27. #597
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    223
    30mm Power Cup TLR i18 vanteella karvan alle 30mm. Silcan laskuri suositteli paineiksi noin 4,8 bar minkä pumpun mukaan pistin, aika kovalta tuntui ajettaessa. Piti vielä kotona tarkistaa schwalben mittarilla niin reilu 4,5 bar näytti. Pitänee aika paljon laskea seuraavalle lenkille.

  28. #598
    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    369
    Haussa tosielämännopea ja vielä mukavakin n. 32/33 WAM rengas. BRR testit hyvin tiedossa, mutta omaan kokemukseen pohjaten sieltä ei saa koko totuutta ellei sitten aja itsekin rummulla. GP5000 ajotuntumaa ei kaivata vaan oikeasti sellaista joka suodattaa tärinöitä ja on karkealla alustalla aidosti nopea.

    Kokemuksia ja kommentteja? Id 21mm

    Veloflex Corsa EVO TLR
    Challenge Strada Bianca 30 tai 33
    Rene Herse Orondo Grade
    Ultradynamico Cava Race
    Muita?

    Löytyykö Misukalta, Vittorialta tai muilta ym. Spekseillä jotain mielenkiintoista?

  29. #599
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.033
    Kattelen itse juuri nyt Vittorian Corsa N.extiä 32-34 mm:senä. Kokemusta ei ole. Arvostelut ihan ok

    https://r2-bike.com/Roadbike-/-Triat..._1__34-38-mm_1

  30. #600
    Noista on ollut täälläkin keskustelua ja noi nextit vertautuu kai aika hyvin Contin GP5000 All Seasoniin, tosin vähän hitaampi, mutta marginaalinen ero. Ongelmana on kapea kulutuspinta eli noissa on kai samakulutuspinta kaikissa eri leveyksissä. 34mm versiossa sitten korostuu. Rene Herse Orondo Grade UL muuten tulossa BRR testiin heti kohta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •