GarminElectrobikeGiant
Sivu 55 / 72 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 45 53 54 55 56 57 65 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.621 - 1.650 / 2131

Aihe: Uusi maantiepyörä hakusessa

  1. #1621
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tero.tanninen Katso viesti
    Canyonissa sentään onnistuu ohjaamon leveyden säätäminen ja korkeuttakin saa 15mm ylös alas. Leveydessä 40mm säätövaraa. Pituutta ei voi säätää, mutta on se monessakin muussa modernissa aeropyörässä vähän sama juttu. Spessun SL8 ohjaamon saatavuudet olleet surkeita ja uusi 600e. Itse valitsisin kyllä sentin väärän mittaisia ohjaamon iptimaalisesta kun raaskisi tuollaista hintaa maksaa. Toki jos vanhalle ohjaamonlle löytyy ostaja. Kahvojenkin asennolla saa sen 1-2cm pituutta säädettyä kun vähån kääntää.

    Mutta kuten sanottu noihin se kuitenkin onnistuu ja sopivia ohjaamoja tekee moni muukin valmistaja. Esim kiinasta saa jo laadukkaita tekeleitä jollain 300eurolla.

    Itselläkin tilaus sisällä yli 8000e pyörästä johon pitää laittaa vielä 400e-700e jos haluaa ohjaamoa säätää. Perseestä toki kun ei edes noin kalliisiin pyöriä voi tilatessa customoida. Ehkä joku kaunis päivä..

    Lähetetty minun SM-S921B laitteesta Tapatalkilla
    Enää ei saa kahvoja pahasti kääntää kisoissa.

    Avian, exs aerover ja farsport. Noita on nyt kaverit tilailleet ja ajavatkin jo. Saa klikkailla runkoon sopivat spacerit tilauksen yhteydessä koriin.

    Tosiaan tuo ohjaamon vaihto kannattaa kyllä miettiä jo fillaria ostaessa. Tuossa varmaan yksi iso syy, miksi helposti kannattaa tilata kalliimpi pyörä runkosettinä ja kasauttaa siitä.


  2. #1622
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.035
    Tuossa edellä oli hyvä huomio siitä, että kahvojen paikkaa siirtämällä pystyy muuttamaan etäisyyttä ja korkeutta kahvoille keskimäärin varmaan 1-2 sentin luokkaa.Sekä se, että Canyonin kritisoiduissa Ouill ohjaamossa /mallimerkintä CP0018 Aerocockpit säätövaraa on aina leveydessä, ja korkeudessa sen 1,5 cm. Ohjaamo on säätöjen puolesta erinomainen integroitu ohjaamo. Vähän toistona edellisiin, mutta jos olen käsittänyt tämän asian oikein, niinOngelma säätöjen puolesta on se, että sitä ei tällä hetkellä voi vaihtaa mihinkään, Canyon ei tee/myy ko. ohjaamoa erilaisilla mitoilla, eikä mikään muukaan valmistaja näitä tee ja myy kun se on Canyonin ihan oma systeemi.Eli tämän ohjaamon säätövara korkeuden suhteen asiakkaalle tullessa on "slämmätystä tasosta" 1,5 cm ylöspäin ja takaisin slämmättyyn. Tämä on todella pieni säätövara jos omat mitat ei ole tiedossa. Eikä pituutta voi vaihtaa millään.Muita ohjaamoita voi muuttaa osin rahalla ja ennen kaulaputken katkaisua pituus-korkeussuunnassa stemmin kulmat huomioiden sellaiseen 5 cm x 5cm alalle ilman että ohjaamo näyttää edes kovin pahalta. (Eli pituudessa stemmit 2-3cm +- ja korkeudessa 3 cm spacerit + stemmit -17 ja -6, tämä siis oma mielipide: säätövara on monesti suurempi).Noin karrikoidusti voisi sanoa, että jokaisella jolla on mm. yli 1,5 cm spacereita ja/tai suuren negatiivisen kulman stemmi ja/tai alkuperäisestä muutettu stemmin pituus ja/tai ohjaustankoa käännetty ylöspäin, mikään canyonin CP0018 ohjaamolla varustettu pyörä ei toistaiseksi ole ollut sinulleLisätään nyt vielä tähän, että itsellä tuo ei ole niin tarkkaa, ja uskon että aika moni pystyisi sopeutumaan pieniin ohjaamomuutoksiin aika helposti. Esim. pelkästään pienehköllä olka- tai kyynärvarren kulman muutoksella taitaa pari cm olla helposti muutettavissa. Vaatii totuttelemista ja jossain tulee sitten tietenkin rajat vastaan.

  3. #1623
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    41cm tankoon olisi kyllä hankalaa sopeutua. 39 kanssa ei muutaman sentin sopeutuminen pituudessa riittäisi.

  4. #1624
    Liittynyt
    10/2021
    Viestit
    154
    Ehkä tässä ollaan siirtymässä uuteen aikaan, jolloin ajellaan niillä säädöillä mitä tehtaalta tulee.
    Ennen kun oli helppo vaihdella tankoja ja stemmejä niin haettiin sitä parasta asetusta sentin tarkkuudella.
    Ne jotka on hakenut itselleen asennon vanhan liiton säädettävillä pyörillä vielä tietää mitkä ohjaamon mitat pitäis olla. Nykypyörällä jos aloittaa niin ei paljon eri stemmejä tai tankoja viiti ees koitella kun aina pitää katkoo letkut ja ilmata jarrut. Ennen riitti teipin uudelleenasennus.
    Tota taustaa vasten Canyonin ratkasu on ihan looginen. Ei ole vaihdettava kun et vaihda kuitenkaan.

  5. #1625
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Itseasiassa nyt ollaan menty jo parempaan suuntaan. Monella valmistajalla on nykyään nättejä stemmejä, joissa kaapelit kulkevat piilossa alapuolella. Noihin voidaan vaihdella jonkin verran eri mittaista stemmiä ilman letkujen katkomista.

    Nyt on myös tullut pikaliittimiä. Näihin pitäisi perehtyä kyllä tarkemmin.

    https://zenocycleparts.com/collectio...quick-coupler/

    Paras ratkaisu olisi kyllä saada snadit pikaliittimet suoraan kahvan runkoon. Tuolloin ainakin takaletkua voisi jättää vähän reilummin rungon sisään ja säätövaraa piisaisi. Etujarrun kanssa tuo ei kyllä onnistu, mutta sen vaihtaminen nyt ei ole kamalan vaikeaa.

  6. #1626
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.035
    Amstelin mainoksilla on hyvä sukkuloida propyörien myyntisivuilla, eli mm. viimevuotisia Jaycon Giantteja jne.
    Käytettyjä ja uusia kypäriä, yms.

    https://cykom.com/collections/road-b...sort_by=manual

    Muutaman Giantin katsoin, niin oli aika kovaa elämää nähneet. Hinnat oli minusta kovia, kunto huomioiden ja kun Gianteissa pääosin Cadexit oli vaihdettu Shimanoon kiekkoihin.

  7. #1627
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Kaveri katseli juuri noita samoja gianteja. Ensin dura-acen seteissä tuntui hinta suht järkevältä, mutta kuvien jälkeen mielipide kyllä muuttui.

  8. #1628
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.035
    EF:n Cannondalet oli saman hintaiset. Kuvat ei olleet yksityiskohtaiset eli kuntoa ei pystynyt noin hyvin näkemään.
    EF myi omien sivujen kautta, Giant näköjään diilaa nämä eteenpäin ilmeisesti ilman kiekkoja, ja tuo myyvä firma kunnostelee voimansiirtoa ja laittaa uudet kiekot. Kiekot Gianteissa oli varmaan vähän paremmat.

  9. #1629
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qps Katso viesti
    Tota taustaa vasten Canyonin ratkasu on ihan looginen. Ei ole vaihdettava kun et vaihda kuitenkaan.
    Mä en ihan oikeasti jaksa uskoa, että saksalaiset olisi hihasta ravistamalla tuon päätöksen tehneet. Kyllä niillä on siellä numerot taustalla vanhoista malleista, että irto-ohjaamoja ei paljon ostella tai ostaessa ohjaamoja vaihdella ts. suurin osa asiakkaista on tyytyväisiä stockkipyörään. Kuten minäkin. Ei ole tullut mieleen vaihtaa Ultimaten ohjaamoa, mutta en olekaan vakavasti otettava maantiepyöräilijä vaan satunnainen lenkkeilijä.

  10. #1630
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    990
    Vaikea uskoa tuota Qps:n visiota. Maantiepyörä on omistajansa henkilökohtainen harjoitus/kilpaväline jonka omistaja useimmiten haluaa säätää omien mittasuhteiden ja liikeratojensa mukaiseksi eikä esim. mikään kuntosalilaite jolla on lukuisia eri kokoisia käyttäjiä ja jossa on vain ne valmistajan valitsemat säätövaihtoehdot. Jos ja kun maantiepyörällä vielä ajetaan kymmeniä tuhansia kilometrejä kaudessa, alkaa tulla esille tarvetta säätää ajoasento hyvinkin tarkasti eikä vain sinnepäin.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

  11. #1631
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.933
    Millonkohan tulee joku hieno satulatolppasysteemi, missä on säätö 2cm välein?

  12. #1632
    Eikö niitä integroituja tolppia ole maailma täys?

  13. #1633
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steve Baggy Katso viesti
    Mä en ihan oikeasti jaksa uskoa, että saksalaiset olisi hihasta ravistamalla tuon päätöksen tehneet. Kyllä niillä on siellä numerot taustalla vanhoista malleista, että irto-ohjaamoja ei paljon ostella tai ostaessa ohjaamoja vaihdella ts. suurin osa asiakkaista on tyytyväisiä stockkipyörään. Kuten minäkin. Ei ole tullut mieleen vaihtaa Ultimaten ohjaamoa, mutta en olekaan vakavasti otettava maantiepyöräilijä vaan satunnainen lenkkeilijä.
    Joo se on justiinsa noin. Suurin osa taviksista ajaa muuttamatta yhtään mitään.

    Siihen asti kun kauppa käy, kannattaa vaan pitää valikoima mahdollisimman pienenä. Ihanne tilanne olisi jos saataisiin myytyä taviksille one-size fitt all. Esimerkiksi satulatolppaan kallistus, jotta yksi runkokoko käy jokaiselle.

  14. #1634
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.933
    Voi olla myös niin, että jos myyt tuotetta mitä ei voi muokata, niin ne ostajat jotka sitä tekisivät hankkivat jotain muuta.

  15. #1635
    Sinällään hauska nähdä milloin toi ui tavisten edullisiin malleihin. Aeroad taitaa olla jo saatavissa vain tolla kun CF malli selvästi poistumassa.

  16. #1636
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    990
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Millonkohan tulee joku hieno satulatolppasysteemi, missä on säätö 2cm välein?
    Lukitus reiällä ja tapilla kuten perinteisesti jalkakyykkytelineessä


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

  17. #1637
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Voi olla myös niin, että jos myyt tuotetta mitä ei voi muokata, niin ne ostajat jotka sitä tekisivät hankkivat jotain muuta.
    On varmasti näin. Se vaan voi busineksen kannalta olla sitten parempi antaa niiden ostajien mennä kuin suunnitella ja valmistaa lisää kamaa niitä varten.

  18. #1638
    Liittynyt
    01/2004
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    720
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steve Baggy Katso viesti
    Mä en ihan oikeasti jaksa uskoa, että saksalaiset olisi hihasta ravistamalla tuon päätöksen tehneet. Kyllä niillä on siellä numerot taustalla vanhoista malleista, että irto-ohjaamoja ei paljon ostella tai ostaessa ohjaamoja vaihdella ts. suurin osa asiakkaista on tyytyväisiä stockkipyörään. Kuten minäkin. Ei ole tullut mieleen vaihtaa Ultimaten ohjaamoa, mutta en olekaan vakavasti otettava maantiepyöräilijä vaan satunnainen lenkkeilijä.
    mä ainakin myönnän, että oma stemmiloota on oikeasti miljoonaloota. Vuosien varrella on kokeiltu jos jonkinlaista tönötintä stongan ja kaulaputken väliin erilaisiin kulkineisiin. Yhteen fillariin ei löytynyt standardistemmiä, joten tilasin longboin https://www.velobike.co.nz/products/elite-longboi-stem en nyt kerro mittaa, mutta on miehekäs! Stongia on myös seinällä muutama.

    Kun oli alle 40, niin saattoi ajaa omassa oikeassa maantieasennossa pitkiä matkoja kesän aikana säätämättä mitään. Nyt kun on 50+, niin ei ole enää oikeaa asentoa, on vain vähemmän ja enemmän kolottavia. No ei kaikilla huru-ukoilla ole näin, mutta itsellä on. Vaihdan stemmejä kesän aikana, syksyllä pääsee kohtuu alhaalle. Markkinat varmaan ratkaisevat, jos meitä yksilöllisiä säätöjä arvostavia on tarpeeksi niin silloin löytyy aina merkkejä, jotka tällaisia ratkaisuja valmistavat ja myyvät.

    On muuten mahtava keksintö tämä integroitu ohjaamo markkinamiehiltä. Ihan hienon näköisiä ja letkut saa piiloon, mutta vaihtaminen maksaa useassa tapauksessa uuden hifi-stongan. Varmaan miettivät, että miten samaa konseptia voisi laajentaa esim. jos haluaa uudet kammet täytyy ostaa uusi runko mukaan

  19. #1639
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Voi olla myös niin, että jos myyt tuotetta mitä ei voi muokata, niin ne ostajat jotka sitä tekisivät hankkivat jotain muuta.
    Tiedän jo useita jotka ovat jättäneet aeroadin hankkimatta tuon vuoksi. On täysin mahdoton yhtälö ostaa kallista pyörää, josta ei saa millään haluamansaa. Mielestäni ei ole oikein tehdä geometrian kanssa kompromisseja, jos pyörä maksaa 5ke.

    Mutta canyonit ovat siltikin koko ajan loppu. Luulen, että hyttejä ja quill-stemmejä alkaisi tulla, jos pyörät jäisivät varastoon seisomaan. Jos noin ei käy, niin on ihan turha toivoa uusia palikoita.

  20. #1640
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti justus6969 Katso viesti
    mä ainakin myönnän, että oma stemmiloota on oikeasti miljoonaloota. Vuosien varrella on kokeiltu jos jonkinlaista tönötintä stongan ja kaulaputken väliin erilaisiin kulkineisiin. Yhteen fillariin ei löytynyt standardistemmiä, joten tilasin longboin https://www.velobike.co.nz/products/elite-longboi-stem en nyt kerro mittaa, mutta on miehekäs! Stongia on myös seinällä muutama.

    Kun oli alle 40, niin saattoi ajaa omassa oikeassa maantieasennossa pitkiä matkoja kesän aikana säätämättä mitään. Nyt kun on 50+, niin ei ole enää oikeaa asentoa, on vain vähemmän ja enemmän kolottavia. No ei kaikilla huru-ukoilla ole näin, mutta itsellä on. Vaihdan stemmejä kesän aikana, syksyllä pääsee kohtuu alhaalle. Markkinat varmaan ratkaisevat, jos meitä yksilöllisiä säätöjä arvostavia on tarpeeksi niin silloin löytyy aina merkkejä, jotka tällaisia ratkaisuja valmistavat ja myyvät.

    On muuten mahtava keksintö tämä integroitu ohjaamo markkinamiehiltä. Ihan hienon näköisiä ja letkut saa piiloon, mutta vaihtaminen maksaa useassa tapauksessa uuden hifi-stongan. Varmaan miettivät, että miten samaa konseptia voisi laajentaa esim. jos haluaa uudet kammet täytyy ostaa uusi runko mukaan
    Se on juurikin noin. Esim gravelliin en tule koskaan haluamaan integroitua hyttiä. Normi stemmin vaihtaa kamat päällä ennen lenkille lähtöä. Riippuu vähän missä ajaa.

    Mutta on noita tosiaan välimallin vaihtoehtojakin. Letkut saa stemmin alle piiloon ja stemmi suht siisti. Fiksuimmat valmistajat, kuten spessu, tarjoivat 80-140 mittoja kahdelle eri kulmalla.

  21. #1641
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.332
    ^Vahva veikkaus että monen ostajan mielestä nuo integroidut ja kätketyt vaijerit/letkut ovat hyvännäköiset. Todellisuudessa ovat suht epäkäytännöllisiä.

  22. #1642
    Canyon on mennyt näihin integroituihin ohjaamoihin. Kai ne kaupaksi silti käy jopa maastopuolella. Lux Trail CFR:ää huvikseen katoin ja on toi sen näköinen himmeli että kauppaan jäis, kun uutta hyttiäkään ei näy olevan saatavilla.

    Kai siihen tavallisenkin stemmin silti sais sorvattua kiinni.

  23. #1643
    Liittynyt
    10/2021
    Viestit
    154
    Oma mieli on muuttunut pikkuhiljaa kohti tuota täysintegroitua ohjaamoa. En enää ostaisi pyörää, jossa piuhat näkyy. Ehkä kohta silmä jo tarkkenee niin että erillistä stemmiäkään ei enää kelpuuta vaan pitää olla yhden palan ohjaamo.
    Tämä on täyskäännös viimesen vuoden-kahden takaa omassa.
    On hankala säätää, muttei mahdoton. On kalliita osia vaihtaa mitotusta, mutta niin on muutenkin kallista. Ja turhamaista touhua muutenkin uusien pyörien osto. Menee kaikki raha ja aika. Eli täyttää hyvän harrastuksen tunnusmerkit.

    Samaan unohdusten miljoonalaatikkoon päätyy stemmikokoelma kun vaijerit ja pikalinkut.
    Omassa pyörässä on letkut laitettu stemmin alta emäputken sisään. Stemmi olis siis vaihdettavissa, mutta pitää olla yhteensopiva niiden korokerenkaiden kanssa, eli ei sovi perinteiset stemmit ilman erikoisosia. Näin varmaan kaikissa vastaavissa. Ostin kuitenkin pyörän niin että stemmi on tehtaalta hyvä.

  24. #1644
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.332
    Just huomasin että jo tonnilla saa kevyen tanko/stemmi kombinaation joten eihän ne ole edes kalliita...

  25. #1645
    Liittynyt
    10/2008
    Viestit
    2.077
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qps Katso viesti
    Oma mieli on muuttunut pikkuhiljaa kohti tuota täysintegroitua ohjaamoa. En enää ostaisi pyörää, jossa piuhat näkyy. Ehkä kohta silmä jo tarkkenee niin että erillistä stemmiäkään ei enää kelpuuta vaan pitää olla yhden palan ohjaamo.
    Samoin olen huomannut ajattelevani itsekin. No itseasiassa, onhan tuossa yhden palan ohjaamo+stemmi -ratkaisu ollut käytössä jo vuodesta 2019 (1. gen Canyon Grail) ja vaikka vuotta vanhemmassa Ultimatessa on perinteinen stemmi+tanko, niin silti se on tehdas-setupilla ollut ajossa koko ajan. Joko ne vaan on osuneet "kerralla kohdalleen" tai sitten en mistään mitään ymmärrä. En tosin olekaan mikään pro-kuski, en edes wannabe-, pelkästään tällainen omaksi ilokseen ajelija, joten nuo millimetrien hienosäätöhinkkaamiset eivät tuottaisi mitään lisäarvoa.

  26. #1646
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.070
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qps Katso viesti
    On hankala säätää, muttei mahdoton. On kalliita osia vaihtaa mitotusta, mutta niin on muutenkin kallista. Ja turhamaista touhua muutenkin uusien pyörien osto. Menee kaikki raha ja aika. Eli täyttää hyvän harrastuksen tunnusmerkit.
    Aijettä, hyvin kiteytetty!


    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qps Katso viesti
    Omassa pyörässä on letkut laitettu stemmin alta emäputken sisään. Stemmi olis siis vaihdettavissa, mutta pitää olla yhteensopiva niiden korokerenkaiden kanssa, eli ei sovi perinteiset stemmit ilman erikoisosia. Näin varmaan kaikissa vastaavissa.
    Trek on Domanessa (Gen 4) ratkaissut tämän aika näppärästi (jos tätä sanaa voi käyttää näiden yhteydessä) tällaisella palikalla. Käy mikä tahansa stemmi tuon kanssa. Itsellä myös meni heti hankintaan tuo osa, koska halusin vakiota 2cm pidemmän stemmin -17deg kulmalla.
    https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/p...p-cap/p/41358/

    Vakiona tulee siis tällaisella stemmillä, jossa korokerenkaat muotoiltu tuon stemmin mukaan, eli eivät olleet pyöreät.
    https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/p...olorCode=black

  27. #1647
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qps Katso viesti
    Oma mieli on muuttunut pikkuhiljaa kohti tuota täysintegroitua ohjaamoa. En enää ostaisi pyörää, jossa piuhat näkyy.
    Joo en minäkään. Nykyaikaisissa sähkövaihteilla ja levyjarruin olevassa pyörässä tuolla ei niin käytännönkään merkitystä ole, kun vaijereita ei tarvitse vaihdella. En kuitenkaan ostaisi tuollaista Canyonia jossa hytti ei ole ollenkaan vaihdettavissa. Saa nyt nähdä olenko enää koskaan maantiepyörää edes ostamassa.

  28. #1648
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.399
    Jos tulee tarvetta huoltaa tai vaihtaa ohjainlaakereita niin se saattaa olla hieman hankalampi operaatio täysin integroidussa ohjaamossa, kaapelit ja letkut kun menee laakereiden sisäpuolelta. Mutta tuo taitaa harvoin tulla eteen ainakin itse toivon niin.

  29. #1649
    Tottakai se on, mutta ei pitäisi maantiepyörässä olla kovin usein tehtävä operaatio. Rospuuttokeleillä tai maastossa käytettävään en tuollaista missään tapauksessa ottaisi.

  30. #1650
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.332
    Itse odotan niitä sähköjarruja niin moiset hässäkät voisi unohtaa tyystin.

Samanlaisia aiheita

  1. Maantiepyörä hakusessa
    By STN in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 17
    Viimeinen viesti: 22.09.2017, 20.12
  2. Uusi (GPS) mittari hakusessa
    By scalpel in forum Varusteet
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 06.04.2017, 12.37
  3. Uusi maantiepyörä hakusessa
    By jannevaro in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 16
    Viimeinen viesti: 05.07.2016, 14.00
  4. Maantiepyörä hakusessa
    By humala in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 14
    Viimeinen viesti: 21.04.2016, 16.37

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •