Uudeksi pila
![]()
Uudeksi pila
![]()
Uusi:
![]()
Oon täyttänyt vesipullon tuosta. Vielä kun tietäisi missä.
Ja aika kesäinen maisema näin helmikuussa.
Oiskin kyllä jänniä sellaiset kuvat joissa vaihtuu vuodenaika sen mukaan koska sitä katsoo.
Keski-Suomessa.
![]()
Juottoruuhen lähde?
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...dHkiOjEwMH1d-z
Joo, Mä pysähdyin tuossa kun olin pari viikonloppua Jyväskylässä taiteilemassa ja välipäivät seikkailemassa, tuossa varmaan matkalla Pyhä-häkistä Salamajärvelle
Uutta vaan
Tämä on kuva kuvasta. Aivan alunperin diakuva. Kai tästä saa selvää?
Lähetetty minun SM-S916B laitteesta Tapatalkilla
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...dHkiOjEwMH1d-z
Oisko tuolta eli taustalla Saana?
Älä itke ruma lapsi, ota rusina.
Ei, Saana ei ole kuvassa
Kaledonideilla ollaan toki ja väittäisin, että kuvan jyrkänne on Termisvaaran pahta. Kuva otettu Termisjärven toiselta puolelta, vaikka näiltä main. Voi toki olla kilsan-puoltoista pielessäkin. Tai jostain ihan muualta.
No jatketaan sitten Pikku-Haltille päin?
Ridnichokka, vissiin jostain täältä
Itsekin ensin ajattelin, että Termis, mutta siitä muula on kuva ja se ei näytä tuolta.
Mth osui. Ridnijärvi ja Ridnin pahta. About kameran kohdalla menee polku.
Kerpeles, se olis ollut mun seuraava arvaus![]()
Urttaspahtaa oli tarkoitus vielä sovitella, mutta siinähän ne sopivat olis käytännössä olleet.
Intuitiolla tähän. Mut helppoudesta en tiedä, odotan vahvistusta.Uusi, helppo, ei tarvi odotella vahvistusta
Ja tosiaan, Laren retki Lapin polkuihin ja paljon kuvia.
EDIT: linkki päivitetty
Äh, enkö kopioinut uutta, siis tämä oli tarkoitus.
Jotain epäilyttävän näköistä hommaa teillä meneillään siinä... Geokätkö?
Uudeksi tämä. En muista löytyisikö tuo "Suomen poroaidat värikuvina" -kirjasta, joka tiettävästi ainakin navajokoiralla on hyllyssään.
![]()
Ei siitä mun redusta ole paljon raportoitavaa. Eikä kuvia, ne on kaikki dioja, pl pari teettyä.
Kyseessä oli faijan 70vuotis ja 40vuotta käsivarrenreissuja matka.
Somakselle siirryttiin vesitasolla. Faija jäi kämpälle ja kalasteli lähipaikoilla. Mä tein pari päivän redua pyörällä ja bongasin samalla kävellen pari huippua. Kuva on menomatkalta Pitsuksen kämpälle, yövyin siellä. Paluumatka meni sateessa ja sumussa. Jossain vähän ennen Kopmaa, lippasin kivikkoon ja rikoin jarrun + kolhin kämmenen.
Kilpparille takaisin käveltiin. Mä kannoin omat+faijan kamat ja tunkkasin pyörän.
Lähetetty minun SM-S916B laitteesta Tapatalkilla
OT: Kyse on rogainingista ja tuossa nimenomaisessa kuvassa on YÖ-rogaining 2019
Joukkuetta klikkaamalla näkee mistä on pisteitä kerätty. Täältä löytyy yksi kartta
Tulevan kesän tapahtuma on 18. Sori spämmäys
Oisko täällä?
Kirjanmerkit