Alijäähtynyt vesi
Lähetetty minun SM-S916B laitteesta Tapatalkilla
Alijäähtynyt vesi
Lähetetty minun SM-S916B laitteesta Tapatalkilla
Snowdog-polku Rajamäen Matkunsuolla
![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Olipa mukava ajella pitkästä aikaa valoisalla niin että ei ollut mikään super kylmä eikä toisaalta tiet täynnä vettä ja sohjoa. Tosin paikoin oli niin liukasta että jopa piikkisioilla sai ajella kieli keskellä suuta.
Ihan jees talvipolut.
![]()
Just ehdin kotisaarelle takaisin ennenku tuli pimeys.
![]()
^no siis, Lauttasaari on saari, nimikin sen kertoo.![]()
Piti tarkastaa että lukeeko se jossain, kun mun ”kännykäliittymä” ei sitä näytä.
Mutta joo, Full Site tilassa lukee siellä että Laru. Onko se sitten Lauttasaari, se ei sano maalaiselle mitään.
Ps. Piti oikein Google maps avata ja katsoa kartasta että mikä se Lauttasaari on. Mutta sinnehän menee oikein sillat ja maantiet. Mun mieleen tuli heti nostalgiset mielikuvat ”oikeasta” saaressa, minne kuljetaan lautalla tai jääteitä pitkin. Sori tämä maalaisuus.
Eilen pari tuntia retrosinkulointijäykistelyä
![]()
Pyörällä päästään pyörälle päästään
EKP:ssa kävin taas pyörähtämässä. Hauskaa.
![]()
Olipahan fiilistä laittaa cyclo kesän jäljiltä ajokuntoon ja korvata mtb/polkulenkit "oikealla" lenkillä! Ei tarvinnut tuskailla tukkoon tuiskunneita polkuja...
Lähetetty minun SM-S911B laitteesta Tapatalkilla
Kääntöpistefiilis, ei hotsittanut tuo viimeinen kynnys.
![]()
^ Sehän se onkin hämmentävää, että kaikesta parjaamisesta huolimatta tollasella antiikkigeometriaisella kaksysärillä ajaminen on ihan superkivaa ja suomimaastoissa yllättävän sujuvaakin, kunhan se on täysjäykkä (ja teräksinen). Yksivaihteisena teräskeulalla ja 2,35-tuumaisillakin renkuloilla paino pysyy helposti alle 10 kilon eikä toikaan vaihteineen ja kuitukeulansa kanssa varmaan mene paljoa siitä yli? Kuuluu sarjaan niitä pyöriä, jotka ei vaihtamalla parane. Ansaitsee keeper-tittelin. Sorry offarista.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Sen verran kevään merkkejä että koristelin pyörää lokasuojilla.
Niiku ~vuosi sitten harmittelit, kun et mitenkään pääse tuollaisiin. Itse olin juuri ollut ja eilen taas. Tästä voisi keskustella "Minkä keikan tai esityksen näit viimeksi?" -topsussa, mutku ylläpito on sen viisauksissaan poistanut. Täytetään fillaritopsuja sitten offtopicilla![]()
Mutta kiitos vihjeestä, kun kuulin että poika haluaa olla vielä mummulassa niin ostinpa lipun Lauran keikalle.![]()
Alkaa olla kevättä ilmassa. Munkan rannassa oli suorastaan lämmin. Kiersin uimarannan ja Tarvon saaren meren puolelta.
![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Piti mennä luistelemaan mutta terät unohtui
![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Aika pieni kuva.![]()
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Duuni viikon jälkeinen rentoutumis hetki.
Singlespeed time of year. Ja uskokaa tai älkää: cyclocross-kauden alkuun on vain 6 kuukautta
![]()
Kirjanmerkit