Töttöröö, tarjoaako tuhannennen rastin laittaja kakkukahvit? Nyt vai kun on löytynyt?
Töttöröö, tarjoaako tuhannennen rastin laittaja kakkukahvit? Nyt vai kun on löytynyt?
Eiku olisko tässä?
Muutin arvausta tähän, lopetan weikkailun toistaiseksi![]()
Juu, luulin kyllä vaikeammaksi.
Olisiko Keski-Suomen Kolilta eli Hyyppäänvuorelta suunnilleen tuosta?
Sen verran oon varma arvauksesta että laitetaan seuraava helppo jonoon
![]()
Laitan vielä ilmakuvan kuukkelista josta selvisi tuhannennen rastin paikka.
Jos jotain sattuisi kiinnostamaan.
Ja tästä kuvasta selvisi kunta missä tuhannes rasti on. Lisäksi JackOjan pyörän varusteet tai pikemminkin niiden puute paljastaa että päiväreissulla ollaan.
1000. rastin asettaja luonnollisesti järjestää kakkukahvit haluamassaan paikassa![]()
Rasti 1002 on pyöräaita Sompion Arjan lähellä, löytyy ihan googlaamalla pyöräaitaa
Uusi:
![]()
Hakusanat tehdas ja koski ttarjosivat Kaukastenkosken alueelta kuvan
^eikö Tammerkoskea ehdottanut? Mutta oikein. Kaukaan tehdasmiljöötähän se siinä.
Toi ny on Nallikarista Oulusta. Kuva tästä.
Uutta tuosta
![]()
Latokartanonkoski Perniö, Salo https://asiointi.maanmittauslaitos.f...dHkiOjEwMH1d-z
Juuripa siitä.
Uusi. Ja on siellä pyöräkin kun tarkkaan katsoo.
Lähetetty minun SM-A525F laitteesta Tapatalkilla
Eikös tämä ole Bembölen myllyn raunioita jossain tuolla puskassa?
Kolme edellistä rastia oli sellaisia joissa olen käynyt, mutta pyörä tainnut jäädä aina kuvaamatta![]()
no niitähän ne on.
Elikkäs se oli rasti 1007.
Uusi:
![]()
Koski ja tehdas, ettei vaan oltaisi takaisin Keravanjoella, Kellokoskella?
Hassua kun ajelen tuosta Bembölen myllyn raunioiden vierestä ns. jatkuvasti eikä ne tulleet lainkaan mieleen![]()
Sielläpä hyvinkin, muistaakseni Tour de Tuusulanjärvi 2021 yhteydessä otettu kuva.
Tänä vuonna ajettiin tosta peräkkäin
Uudeksi (monellekin?) helppo
![]()
Lahen satama. https://asiointi.maanmittauslaitos.f...0eSI6MTAwfV0-z
Noilla main
Uusi:
![]()
Kuva on sinänsä selkeä ja kohde tunnistettava. Ei vaan löydy. Olen jo ajautunut itseinhon vallassa googlailemaan satunnaisten kuntien laavutarjontaa.
Tää on sillei yllärin paha, että vaikka tiedän paikan, oli tunnistettavan kuvan löytäminen googlettamalla melkein 10minuutin homma.
Rajataan aluetta sen verran, että ollaan Päijät-Hämäläisellä laavulla. Tuolla saattaa kuulua pauketta.
Helpotetaan.
Heinolassa.
Kirjanmerkit