No nyt en ole enää varma kun saman tyylinen kuva oli mulla yhdessä prokkiksessa, onhan siellä nurkilla loistojakin mutta itästä ja etelästä olen mennyt kajakilla ja purkkarilla
No rain - no gain.
Se. Rasti 980 (karttaan päivitetty muutama viimeisin).
Huono, mutta parempi kuin ei mitään:
![]()
No rain - no gain.
Laajempi kuva
![]()
No rain - no gain.
Olisiko tämä? Lännen suunnassa on myös sama kyltti, mutta siellä maisema ei oikein täsmää. Enonkoskentiellä tai Pihlajaniementiellä ei kylttiä näkynyt, muita en ehtinyt vielä tutkailla.
Sama paikka.
No rain - no gain.
Siitä sitten:
![]()
Loppuiko uudet kuvat vai mistä kiikastaa?
Jos ei vaan keksi missä tuo on? Koulukatu edessä sanoo GPS, mut mikä city?
Ihan kuin tuon maton -tai kuvan siitä- olisi joskus nähnytkin, mut...
Kun nyt JackOja meni kertomaan, mitä hakukoneeseen kannattaa kirjoittaa, löytyi Seinäjoen Koulukatu mattoineen nopeasti. Rasti 982.
Uudessa nostamme katseen ylös tien pinnasta. Tällä kertaa oma pyörä saati oma ahteri ei päässyt kuvaan.
![]()
Malmgårdin kartanolta näyttäisi, olisikohan tästä kuvattu.
Uusi:
![]()
Se meni just niin nopeasti kuin oletin ja suorastaan toivoin.
Ei kai tämä ole Alvettulan silta, koska se on jo ollut.
No rain - no gain.
Äh, enhän mä muistanut tarkistaa kartasta. Sama silta.
Löytyykö tämmöinen?
![]()
No rain - no gain.
Hyvä tunnistus, olen tuosta kaksi kertaa näköjään itsekin ajanut mutta ei tullut mieleenkään. Seuraava voisi olla Kytäjän kartanon länsipuolelta tämä kyltti, jonka ohi olen ajanut huomattavasti enemmän kuin kaksi kertaa. Vai onko joku muu samoilla nurkilla?
![]()
Onhan se se.
Tämmöttii si:
![]()
Juuri siinä. Kyseisestä patsaasta löytyy useita kuvia, mutta huonosti tietoa. Paremman puutteessa arvaisin että se Kinnulan oman mestarin Vihtori Storckin teos.
Uskoakseni täällä
Kirjanmerkit