LostInLaplandGiantElectrobikeBikeshop
Sivu 62 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 52 60 61 62 63 64 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.831 - 1.860 / 1910

Aihe: www.bike-components.de

Itse huomasin tänään, että seurannan mukaan pakettia oli päivällä yritetty toimittaa, mutta eihän se ollut onnistunut, eli puhelinnumero ilmeisesti puuttui.
    Seurannan mukaan kuitenkin noudettavissa. Mutta mistä, sitäpä ei seuranta sit enää kertonutkaan... Syötin seurannasta löytyvän lisätiedot napin takaa puhelinnumeron sinne, mutta ei mitään kuulunut. DHL:n nettivujen chattibotti osas kuitenkin antaa lyhyemmällä lähetystunnuksella ehdotukseksi läheisen R-kioskin. No sinne kyselemään, missä kummallakaan lähetystunnuksella ei löytynyt, mutta nimellä paketteja kollamalla viimein löytyi.
    Nyt kun hain paketin, niin sitten kilahti tekstiviesti, että paketti noudettu, eli kannattaa varmaan käydä laittamassa sinne DHL:n seurantaan se puhelinnumero, kun paketti lähtee, niin saattapi helpottaa paketin perille päätymistä.
    DHL oli muuten pitkästä aikaa taas melko nopea, vaikka pari viime vuotta ollut kyllä pääsääntöisesti todella hidas.

Noh, meidän rakas oma Posti on nyt hukannut yhden mun toisaalta tilatun lähetyksen... Ei edes mikään pikku paketti vaan 60cmx30cmx25cm. Kohta 3 viikkoa sitten viimeinen seurantatieto "lajiteltu" Helsingistä. Aspaan oltu yhteydessä (liki tunnin jonottamisen jälkeen pääsin läpi), mutta ei tunnu enää löytyvän mistään ja myyjäkin palautti rahat. "Posti, hävit..eikun välitämme..."

Tuo täsmälleen sama juttu koskee myös bike24:sta. Dpd/DHL ja lähes aina puuttuu puhelinnumero tai osoitteesta oven numero.

Tuon saman olen huomannut, herkästi osoitteesta jotain katoaa vaikka ruudulla ok.
    Tarkkana oltava mihin kenttään syöttää osoitetietoa eikä syöttäessä edes näe mitä kenttään sopii.
    Viimeiseen lähiosoitteen kenttään sopinee vain asunnon numero?

Minulla on Bike-Componentsin osoitetietoihin kirjoitetut tiedot tässä muodossa ja homma pelaa mielestäni, tosin harvakseltaan tilailen. Olen syöttänyt ja tallentanut tiedot asiakastietoihin tietokoneella selaimen kautta.

Etunimi Sukunimi
    Mobile 040...
    Katu ja nro
    Postinro ja toimipaikka
    Suomi

Jokohan nyt tulee numerot mukaan kun tilausvaiheessa on uusi valintaloota:

Parcel delivery service

[x] I agree that my email address and, if indicated,
    my phone number are forwarded to the deliverer
    of my parcel. The deliverer will inform me about
    the shipment's status.

Itsellä kyllä kirjaantuneena tiedot tallessa ja tallentuu lähetykseen puodeissa Bike24, Discount, Composite ja NalleKarkkiKaupassa.

Millasilla toimitus/käsittelyajoilla teillä on tullut tilaukset kyseisestä kaupasta?
    Mulla on ollut tilaus statuksella "In process" nyt reilu viikonpäivät. Tsekkasin että kaikki tilauksen tuotteet on varastossa ja otin yhteyttäkin mutta ei tullut mitään vastausta vielä. Pitääkö tässä ruveta panikoimaan?

e/
    lueskelin threadia 2020 asti ja usein vähintään viikossa lähtenyt in stock tavarat liikkelle. Pitänee kärsivällisesti vain odotella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vuonoveikko Katso viesti
    Millasilla toimitus/käsittelyajoilla teillä on tullut tilaukset kyseisestä kaupasta?
    Mulla on ollut tilaus statuksella "In process" nyt reilu viikonpäivät. Tsekkasin että kaikki tilauksen tuotteet on varastossa ja otin yhteyttäkin mutta ei tullut mitään vastausta vielä. Pitääkö tässä ruveta panikoimaan?

e/
    lueskelin threadia 2020 asti ja usein vähintään viikossa lähtenyt in stock tavarat liikkelle. Pitänee kärsivällisesti vain odotella
    Pari päivää menee aina. Mä tilasin lauantai-iltana eikä ole vielä lähtenyt mihinkään.

e/
    Hitaasti tuli minullekin viime tilaus. Tilasin 7.8 ja vastaanotin paketin 18.8.

e/
    Aika tasan viikko about aina mennyt.

F. Kotlerburg Guest
    B-C:llä maantaihin asti ilmaiset postit.

^Onko joku saanut nämä ilmaiset postit toimimaan?

Näyttäisi pelaavan ihan hyvin kun kokeilin. 75€ raja huom.

FREE SHIPPING FROM 75€

Get free shipping on orders over 75 € with code "SSVFREE23"
    (except complete bikes & bulky goods)! This promotional code is valid from 31.08 - 04.09.2023. Shipping to the following countries: Germany, Austria, Netherlands, Belgium, Switzerland, Denmark, Finland, Spain, France, Italy, Luxembourg and Sweden.

Ennen on toiminut hyvin, nyt 11.8. lähtenyt tilaus oli edelleen 16.8. keräilemättä ja pistin rekkulan että ei tarvii enää vaivautua, palauttakaa rahat. No tuli sitten Expressinä, pistin samoin tein takaisin päin. Alle viikossa tuli ilmoitus tavaran saapumisesta, seuraavana päivänä hyvitys kortille.
    Englanniksi sivut ja tilaaminen, kaikki muu tylysti saksaksi, eli g-kääntäjällä selviydyttävä, turhauttavan esihistoriallista aikaa vielä elävät. Palautuslappu (tulostettava) ooli sentään eng...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hanski Katso viesti
    Englanniksi sivut ja tilaaminen, kaikki muu tylysti saksaksi, eli g-kääntäjällä selviydyttävä, turhauttavan esihistoriallista aikaa vielä elävät. Palautuslappu (tulostettava) ooli sentään eng...
    Varmaan tyhmä kysymys, mutta mikä ei onnistu englanniksi? Kysyn vaan kun itsellä ei ole tullut tuolla vastaan mitään translatoria vaativaa, melko säännöllisesti tuotakin on tullut käytettyä.

Ei ole minulle ennen käynyt näin, että tilatut tavarat on hyllyssä, mutta tilaus on käsittelemättä, vaikka yli neljä vuorokautta tilauksesta on mennyt. Vähän olin haaveillut, että viime lauantaina tehty tilaus olisi ehtinyt täksi perjantaiksi, niin että olisin saanut kumit vanteille lauantain sisärata-ajoa varten.
    10k-kerhon jäsen

Kaveri tilasi syksyllä Bike24:sta pyörän pojalleen, niin kesti yli viikon ennen kuin se liikahti mihinkään.

On minulle toki monessa muussa kaupassa käynyt niin, että tilaus jumittaa. Tarkoitin, ettei ole sattunut tätä b-c:ssä.
    10k-kerhon jäsen

^^Joskus oli selitys jossain liikkeessä että pyörä oli maahantuojan varastossa ja siksi kesti...

No sehän selvisi kysymällä. Kaikkia tuotteita oli varastossa, mutta tuubirenkaita vain yksi. Sovittiin että lähettävät nyt sen mitä on tarjolla ja perässä (ilman eri kustannuksia) loput eli sen toisen renkaan. Eli hyvä palvelu
    10k-kerhon jäsen

Aina vaan mainio kioski tämäkin. Alle viikossa paketti postiin noudettavaksi.

Onko kukaan palauttanut tuonne mitään? Postin palautuslipukkeen sai sähköpostiin, mutta vähentääkö ne jotain palautettavasta summasta?

^^Itseasiassa jokaisesta Saksan puodista mistä tilannut toimitukset olleet nopeita, vain Suomen Posti voi lopussa hidastamaan, yleensä viikko ollut normaali toimitusaika, kolme päivää Suomeen ja kolme Postilla perille...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Ei ole minulle ennen käynyt näin, että tilatut tavarat on hyllyssä, mutta tilaus on käsittelemättä, vaikka yli neljä vuorokautta tilauksesta on mennyt. Vähän olin haaveillut, että viime lauantaina tehty tilaus olisi ehtinyt täksi perjantaiksi, niin että olisin saanut kumit vanteille lauantain sisärata-ajoa varten.
    Tilaukseni on tehty 7.5.2024 ja nyt on 17.5.2024. Laitoin eilen sähköpostia asiakaspalveluun, ja tuli automaattiviesti. Veikkaan että on ruuhkautunut sesonki menossa. Kaikkien tavaroiden piti olla varastossa. Tilaus on tilassa "käsitellään".
    Muija nalkuttaa ja appi heristelee!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ari_kroolaa Katso viesti
    Tilaukseni on tehty 7.5.2024 ja nyt on 17.5.2024. Laitoin eilen sähköpostia asiakaspalveluun, ja tuli automaattiviesti. Veikkaan että on ruuhkautunut sesonki menossa. Kaikkien tavaroiden piti olla varastossa. Tilaus on tilassa "käsitellään".
    Homma on mennyt aivan sairaaksi, kun ei mitään ole kuulunut, nyt on to 30.5.2024 ja yli kolme viikkoa mennyt tilauksesta. Onkohan noilla mitään järjestystä kenelle tavara lähtee ensi? Kaikki piti olla varastotavaraa.

Parin viime kuukauden aikana yksikään tilaus saksanmaalta ei ole normaalia enempää kestänyt joten hieman huolestuttavaa tuollainen kyllä on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Parin viime kuukauden aikana yksikään tilaus saksanmaalta ei ole normaalia enempää kestänyt joten hieman huolestuttavaa tuollainen kyllä on.
    PayPalilla maksoin ja kuitti siitä tuli.
    Huomasin, että yksi tavara Schwalben rengas on mennyt tällä välin tilaan ei-saldoa, mutta minun tilatessani sillä oli saldoa.
    https://www.bike-components.de/en/Sc...2-622-700x32c-
    Tilaus on jatkuvasti tilassa "in process". Nyt täytyy heti alkuviikosta laittaa uusi kysely B-C:lle. Olen viimeksi tilannut pari vuotta sitten ja aiemminkin lähinnä sieltä jo toistakymmentä vuotta. Tehdäänköhän pakkauspuolella töitä myös arkipäivisin? Mielestäni tilausta tehdessä en voinut valita, millä kuljetusliikkeellä tilaus tulee. Täällä pikkukaupungissa lienee myös DHL:n jakelupiste.

UPS oli ennen helvettiä. Silloin tilasin jotain aivan muuta tavaraa, ja se ei ollut B-C:stä. Onneksi UPS:llä oli jakelupiste 40 km päässä! Tulipa kuluja, vaikka olin maksanut kuljetukset perille. Onneksi ei ollut pakettia palautettu Englantiin. Kuka piru on asunnollaan päivystämässä jatkuvasti? UPS sopi siihen aikaan oikeastaan vain yritystoimituksille, jossa joku on aina paikalla klo 8-16.

UPS on kaikkien aikojen huonoin kuriiri firma, jos on vaihtoehtona niin jätän tilaamatta.

UPS on kaikkien aikojen huonoin kuriiri firma, jos on vaihtoehtona niin jätän tilaamatta.
    Samaa mieltä. Tilaus ja eurot menevät johonkin muualle.

Lähetetty minun CPH2449 laitteesta Tapatalkilla

Ei sekään aina huono ole. Äskettäin tilasin R2:sta sunnuntaina ja paketti oli perillä seuraavana torstaina, sain jopa kotiinkuljetuksen muutettua noudoksi 100m kotioveltani olevaan noutopisteeseen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •