Ilmasto lämpenee, ihan sortsi- ja sandaalikelit vielä, menee ennätys uusiksi. Metsä kasvaa ja naalit pesii.
Ilmastonmuutoskeskustelua, irrotettu lähettiaiheesta
Collapse
X
-
-
On tässä ilmastonmuutoksessa hyvätkin puolensa. Osa Suomen maajoukkuehiitäjistä on vaihtanut Keski-Euroopan vuoristoleirin kotimaan ensilumen laduille.
Suomen hiihtoliiton heikko taloustilanne ei vaikuta Jasmi Joensuun harjoitteluun. Hänen mukaansa urheilijat pääsevät edelleen osallistumaan muun muassa laadukkaille leireille.
Osa talviurheilijoista valmistautuu kauteen kotimaassa, kun Keski-Euroopan jäätiköt sulavat – Levillä hiihtävä Jasmi Joensuu: ”Tänne mahtuu enemmänkin porukkaa”
Comment
-
Näitä uutisia varmaan tarvitaan, ennenkuin kovapäisin porukka oikeasti uskoo ilmastonmuutokseen. Toki silti sen voi kääntää Afrikkalaisten syyksi.
Eli Dachsteinissä ei nyt hiihdetä.
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Comment
-
Ilmastonmuutos ei kiinnosta tällä hetkellä ketään, tai ainoastaan harvoja ja yleensäkään mikään vihertävä... ne on nyt out. Ihmisiä kiinnostaa vain selviytyminen. Kaikki hienot jutut mitä Suomestakin on tullut, betoni vähemmillä hiilidioksiidipäästöillä tai puuvillan korvaaminen puukuidulla. Vedätyksiä.
Niin kauan kuin fossiilisia on käytettävissä, niitä käytetään, sitten kun ne on käytetty. game over.30T
Comment
-
Välillä tulee sellainen tunne että tämä itsekäs ihmiskunta ansaitsee sen shit hit the fan -vaiheen.
Jos ei ole kykyä ottaa vastuuta tästä touhusta, niin ehkä se on sitten ansaittu lopputulos.XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Comment
-
Millos alat itse kritisoimaan kovaan ääneen noita "fillariloma etelässä" -juttuja -ja niiden hehkuttamisia?Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viestiVälillä tulee sellainen tunne että tämä itsekäs ihmiskunta ansaitsee sen shit hit the fan -vaiheen.
Jos ei ole kykyä ottaa vastuuta tästä touhusta, niin ehkä se on sitten ansaittu lopputulos.
Comment
-
Kritisoitko itse niitä? Jollet, miksi oletat jonkun toisen tekevän niin?Alkujaan tämän lähetti veke Katso viestiMillos alat itse kritisoimaan kovaan ääneen noita "fillariloma etelässä" -juttuja -ja niiden hehkuttamisia?
Comment
-
Samanlainen sosiaalinen eläin minä olen siinä missä muutkin. Kyllä minäkin voisin lähteä etelän lämpöön pyöräilemään jos vaan voisin.Alkujaan tämän lähetti veke Katso viestiMillos alat itse kritisoimaan kovaan ääneen noita "fillariloma etelässä" -juttuja -ja niiden hehkuttamisia?
Niin se yhteiskunta pyörii. Yhdessä.XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Comment
-
Näin on. Kyllä ihminen on viisas.Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viestiLuulen, että nämä bileet ovat jo niin pitkällä, etteivät ne lopu kuin seinään.
Comment
-
Nyt kun muutos näyttää aika vääjäämättömältä, niin sopeutustoimia tarvitaan kiireesti...
Ilmastonmuutoksen vaikutukset näkyvät Suomessa jo nyt, ja tuleviin riskeihin kannattaa varautua. Ilmastopaneelin tuore raportti ja muistio korostavat tarvetta selkeyttää ja laajentaa kansallista sopeutumispolitiikkaa tutkittuun tietoon perustuen. Selkeät riskiarviointiin perustuvat tavoitteet ja toi
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Comment

Comment