Kerro miltä ajo tuntuu sen jälkeen vaiko meni överiksi.. 2.6 kumi nosti kyllä hieman , taakse jäi 5mm tilaa Swalben HD gummilla. Eli joku lisumpi 2.8 menee
Kerro miltä ajo tuntuu sen jälkeen vaiko meni överiksi.. 2.6 kumi nosti kyllä hieman , taakse jäi 5mm tilaa Swalben HD gummilla. Eli joku lisumpi 2.8 menee
Miten tänne saa kuvia vai pitääkö ne olla jossain muualla ja linkillä sit?
Tollanen toi oli eilen. Näköjään toimii toi kuva hommakin. Kiitos mirrille,![]()
Sen linkin pitää olla suoraan siihen kuvaan eli se on yleensä jpg-päätteinen.
Lisäksi jos kuva on omalla tilillä jossain kuvapalvelussa, pitää muista merkitä kuva julkiseksi, muuten sen näkevät vain sinä itse ja ne kaverit ja muut joihin asettamasi katseluoikeus rajoittuu.
Toinen keino on ladata kuva julkiseen kuvapalveluun, esimerkiksi juuri tämänkaltaiseen käyttöön tarkoitettuun https://pic.useful.fi ja kopioida kuvan URL sieltä.
PS Jos kuva on kovin iso, voi olla fiksua skaalata se siitä pienempi kopio, jotain 800-1200 pixeliä pitemmältä kantiltaan.
^ Mikko, linkki näkyy mutta kuva ei. Näin: kopioi kuvan osoite > kuvake kolmas oikealta > liitä > ok
tai: kopioi kuva > liitä
( ah, mä olin just oikeeseen aikaan oikeassa paikassa ja myös nappaamalla kuvan talteen - myöhemmin mut poistettiin kuvasta. Ajan 500km lenkkiä ja tässä pakerretaan Hämeenlinnasta Pälkäneen suuntaan..)
Jani Mahonen muokkasi tätä : 05.12.2019 at 12.53 Syy: Linkki korjattu
27.5 ilmeisesti ja paljon joustoa keulilla?
Huippu vekotin.
Oijoi tempokisu vasta olisikin huippuvekotin![]()
Tuntuu että mitä enemmän tällä on ajanut niin paremmalta vain tuntuu. Kyllä jäykkäperä voi olla mukava,kiipeää ja kiihtyy. Vielä kun olisi kovakuntoinen kuski niin saisi mitattua paremmin irti potentiaalin. Pikkusen suunnitelmissa keulaan saada pidennystä ja jarruihin päivitystä,nuo tr-mallin sramit on karseet,täytyy laittaa shitmanoa (xt, 4-mäntää).. Pidemmän tähtäimen suunnitelma paremmat kiekot,ja voimansiirron parantelua. Ainakin mäkisessä maastossa tr-mallin välitykset on raskaat, seuraavaksi laitettava 30t ovaali kokeiluun.
Nostetaas tätä topiccia vähän ylös.
Tuli vähän jopa itsellenikin yllätyksenä, että nyt tuossa olohuoneen lattialla makailee Pole Taival runko. Osien luovuttajana yhteensopivien osalta toimii vanha pyörä. Siinä on keulana rokkarin yari 120mm ja se on menossa ennen kasausta huoltoon missä joustomatka myös jatketaan samalla. Nyt en vain osaa päättää, kun en ole tuollaisella taipaleella ikinä ajanut, että mitä siihen keulalle laittaisi. Yarin saa jatkettua 170mm asti, mutta tuo nyt voi olla vähän liikaa jäykkäperään vai onko enempi aina parempi ? Ajot ihan sekalaista polkua ja satunnaista alamäkipommitusta tyyliin paloheinässä. Varmaan jotain 150mm mietin eka, mutta kaverilla oli taival alunperin 150mm keulalla mitä jatkettiin sitten sentillä. Onpa taas vaikeita nämä valkoisen heteromiehen ongelmat..
150 oli mulle ainakin passeli. Ei menettänyt mäennousu-kykyä liikaa eli satulakulma oli siedettävä vielä. 160 tietty varauksin jos tykkää oikein losottaa isoa lujaa.
Moro,
Olisko uudellamaalla koeajettavaksi L-koon Taivalta?
Onko kenelläkään ideoita, että kannattaako Taival hommata vielä vuonna 2023, kun hakusessa on teräksinen 140-180mm joustolla oleva jäykkäperä?
Polen rungon viimeistelyn taso epäilyttää ehkä eniten. Mitä katselin esittelyitä (pari-kolme vuotta vanhoja), niin maalipinta ei ollut tasapaksu, hitsit olivat vähän mitä sattuu ja tarrojen laatu ei oikein vastaa pyörän hintaluokkaa. Chameleon olisi viimeistelyltään virheetön, mutta se on alua, kuten myös Stoic. Terästä olisi Solaris Max ja myös Konan Honzo esd.
Älä nyt kun ambassadoori sanoo niin kannattaa uskoa kyseenalaistamatta.
Itse en ostaisi enää Polea umpipaskan asiakaspalvelun takia.
Jos jaksaa kasata niin Bike24:stä joku Stantonin raami aihioksi?
Niin, mielummin kannattaa uskoa yhtä tyytymätöntä asiakast, LOL.
Funclubin luetunymmärrys vakuuttaa, LOL.
Ihan sillä vaan, että jos haluaa nii kannattaa, vähän jäljellä ja lisää ei tuu..
Yksittäisiä pyöriä toki olivat. Jos Pole olisi made in Finland, niin se olisi helppo valita. Nyt joutuu miettimään muitakin vaihtoehtoja. Honzon keskiö on matala, se voisi mennä 165-170mm kammilla, mutta ei 175mm. Honzossa olen sopivasti kokojen välissä, 186/89 ovat mitat ja XL on mittojen perusteella iso ja L ehkä hitusen pieni. Taival olisi L koossa sopiva.
Suomalaisiakin runkoja on myynnissä, esim Runteli Karu.
Jos työsuhdepyörä niin kallistuisin Runteli Karun puoleen ja pyytäisin, että keulakulma muutettaisiin 64-65 asteeseen. Runteli on täysin yhdenmiehen show ja alusta loppuun käsin väännetty. Sain sieltä hyviä vastauksia kun otin yhteyttä aikanaan ja kyselin pyörästä. Samaa ei voi sanoa Polesta. Vastattiin kyllä, mutta ei jousteta osien suhteen tai että modattaisiin keula 150mm mittaan tai slx osilla tms. Itse yleensä ostan pyörän sieltä mistä saa hyvää asiakaspalvelua ja kuunnellaan asiakasta. Hinta ei oo se ykköskriteeri.
Tämä on kyllä malliesimerkki siitä mitä ”asiakas” pitää huonona palveluna: haluaa jotain mitä ei ole olemassa eli tässä tapauksessa asiakkaan mieltymysten mukaisia runkoja ja osiaAlkujaan tämän lähetti Pataässä;[URL="tel:3229761"
sitten nillittää netissä että on huonoa palvelua
ihan parasta.
Niin, eiköhän Polella ole haluja kasvaa ulos (ja on kasvanut) "yhden miehen pajasta" jossa speksataan kaikki pyörässä asiakkaan toiveiden mukaan.
Jos/kun heillä on vaihtoehtoina tämä taikka tämä keula ja tämä ja tämä vaihteisto, niin siihen sitten asiakkaan halujen mukaisetn osien hommaaminen (ja joille ei pyörää ole suunniteltu), ei varmastikkaan ole tuotannollisessa mnielessä kannattavaa. Ja turha tuosta on liikoja asiakkaan vetää hernettä nenään, tilaa sitten pyörän vaikka tuolta runtelilta jos haluaa sen juuri omien halujensa mukaan speksatun pyörän.
Anteeksi että nillitin.
Kirjanmerkit