GiantGarminElectrobikeMPMessut
Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7
Näyttää tulokset 181 - 185 / 185

Aihe: Pole Vikkelä

moikka,

vastaan vasta nyt kun on muutamia mäkiä Syötteen reiteillä takana. En tiiä johtuuko syvänmeren valaista tai nyt mistä mutta heti kauden ja Vikkelän ekalla laskulla Syötteen pääreitillä sain uuden henkilökohtaisen ennätyksen. Oli heti sellainen luottavainen mieli tuo pyörä alla että nyt uskaltaa laskea ja koskea jarruihin vähemmän. Eli RS Ultimate palikoilla varustettu alusta toimii hyvin, ja verrattuna Machinen Lyrikin pintakovuuteen, mulla kevyehköllä kuskilla, tuossa ei ollut samaa. Sama tunne tuli enduropätkillä, eli että voi luottaa pyörään, vaikkei niillä nyt parina päivänä uusia ennätyksiä tullutkaan, kun sattui muita reitille, esim poroja. Pyörä tuntuu ehkä hiukan korkealta, mutta mulle ketterämmältä. Tosin tämä on K1 ja verrokki-Machine on M-kokoa.

Polkuajossa Vikkelä menee vähintään yhtä hyvin kuin Machine, joka mulla on edelleen verrokkina ja toisena pyöränä, tosin pääosin nyt polkuajoon varusteltuna (hiiliosilla, -kiekoilla ja Bontrager XR4 renkailla painaa hämmästyttävän vähän, eli 13.2 kg). Molemmilla on kiva ajaa teknisessä juurakossa tai kivikossa. Hämmästyttävän hyvin noin pitkällä jousitusmatkalla varustetuksi.

Taakse en keksinyt että miten saisin kuraläpän kiinnitettyä, mutta onneksi runko suojaa iskaria hiukan paremmin suorilta roiskeilta verrattuna Machineen

Erittäin hieno peli siis

https://visionvelo.eu/product/pole-v...ing-mudfender/

Tässä vielä äskeisestä unohtunut linkki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    https://visionvelo.eu/product/pole-v...ing-mudfender/

Tässä vielä äskeisestä unohtunut linkki
    Tuolla sivullahan on linkki kuva- ja video-ohjeisiin. En ole ikinä nähnyt noin seikkaperäistä asennusohjetta kuraläpälle. Eikö näillä onnistu? https://visionvelo.eu/fitting-mud-gu...voima-vikkela/

Kappas, mun tuonne väliin kirjoittamani viesti oli kadonnut, kirjoitin siis että Visionvelolta saa Vikkelään (ja Voimaan) sopivaa lokaria.. ei mulla ole ollut ongelmia asennuksessa ????

Moikka,

kiitos suuresti, en mä tälläiseen ollutkaan törmännyt. Pitää hommata

Ja vielä, mitä krijoitin tuossa oli viittaus sellaiseen taivutettavaan muoviläpyskään. Eteen ZEBiin hommasin Mudguardin jonka saa pultattua kiinni

Samanlaisia aiheita

1. Pole Emtb
    By Eqro in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 1037
    Viimeinen viesti: 26.03.2025, 19.58
  2. Pole Taival
    By JouTol in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 136
    Viimeinen viesti: 14.01.2025, 19.58
  3. Pole Machine
    By Paksupolkija in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 169