Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKO17 Katso viesti
Itsellä tosiaan tärkeintä että kämmensyrjillä on hyvä ja mukava tukipiste, jota "vasten" voi stten yrittää mennä matalammaksi ja että hoodseilta saa hyvän otteen. Kyynärvarret on minulla selkeästi irti tangosta, lähes poikkeuksetta. Tuollainen vision metron tulossa, jutussa on kuvia läpivientiaukoista jotka mallia- ihan reilut-
https://road.cc/content/review/visio...ndlebar-277997

Pyöristä vielä sen verran, että kyllä niissä on havaittavia eroja mukavuudessa ja siinä miten ne esim. suodattaa tärinöitä. Olen ajanut nyt 4:llä eri pyörällä ja täsmälleen samoilla komponenteilla, renkailla ja paineilla. Sitten kun vaihtaa vielä renkaita ja paineita, niin erot voi kaventua tai suurentua entisestään.
Visioneissa oli mallien välillä eroja kai aika paljon. Siis integroiduissa. Toiset jatkuivat hölmösti kauas kaulaputken taakse.

Tässä vanhemmassa dedassa se kämmenen tuki on tosi hyvä. Se yläote kaareutuu nätisti alaspäin ja tukee tasaisesti kämmentä.

Mistä tilasit tuon visionin? Olen yrittänyt katsella noitakim, muttei sitä kapeinta lallia ole ollut missään tarjolla.